Waveform view
86-36A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
v
té
chvíli
kdyby
například
zapojit
se
sebou
v
té
zahradě
getsemanské
má
za
sebou
ty
žáky
vy
světa
sebou
vzal
abychom
to
dobře
pochopili
jako
být
věc
toho
svýho
čas
že
tam
vzal
voni
mu
usnuli
že
tamto
je
taky
velice
symbolické
takže
měl
jsem
že
tomu
rozumíte
že
třeba
ustavičně
se
stává
něčím
v
tomto
světě
jakmile
otevře
ráno
oči
stává
se
někým
kdo
někam
něco
chce
někde
udělat
to
jsteli
a
kdyby
tomu
tak
nebylo
tak
tato
světem
žete
vůbec
jí
vy
musíte
být
svým
to
světě
musíte
být
s
já
tady
nemáte
co
dělat
tří.
Tak
tady
mě
říkáš
že
si
člověka
spoutává
při
dětem
citu
to
je
taky
také
pravda
také
pravda
ale
to
druhé
také
zní
takto
také
člověka
odpoutává
od
sama
sebe
protože
když
já
třeba
a
co
znamená
dělá
sstupně
jí
cestu
poznání
to
má
poznání
duchovního
že
když
já
něčemu
citově
patřím
zapomínám
na
sebe
a
tím
přestávám
být
svůj
a
to
se
kupodivu
nejsnáze
dociluje
citem
nikoliv
jinou
lidskou
vlastností
já
vám
řeknu
oliver
by
byl
nešťasten
kdyby
tímto
způsobem
se
vnitřně
neosvobodí
on
ho
to
vnitřně
osvobozuje
co
na
jako
toho
sloužit
stáni
on
kdyby
to
tak
nedělal
tak
by
měl
špatný
svědomí
on
by
říkal
já
bych
se
si
nemohl
takhle
zachovat
jako
ty.
No
nebudu
to
konkretizovat
protože
to
by
bylo
pomlouvá
ale
on
by
ono
mi
to
ono
mu
udělal
vědomě
sobě
mě
synovi
vůbec
nedělalo
protože
on
má
citu
poměr
jako
něčemu
co
spojuje
jeho
s
tím
co
kombinuje
kdežto
mě
cit
vadí
no
ale
mně
vadí
já
ho
držím
v
šachu
protože
vím
že
když
přesáhne
určité
meze
že
mě
způsobuje
mně
i
tomu
koho
mám
rád
veliké
těžkosti
a
naopak
mně
připoutává
tam
kde
bych
přijdou
ten
neměl
zmohu
je
mě
prostě
svobody
no
čili
obojí
ně
pravda
tak
si
to
prosím
vás
každým
ste
při
přebrat
o
musíte
si
říct
jestliže
můj
ty
že
takový
že
já
na
sebe
při
něm
zapomínám
tak
je
doučit
míry
vtisk
v
pořádku
říkám
do
určité
míry
pokud
je
neutah
pokud
země
nesedli
že
to
nesmí
být.
A
já
neříkám
že
bych
třeba
dejme
tomu
tím
že
by
mě
byla
paní
kam
jakou
pra
aby
byl
se
že
z
kůže
to
ne
na
by
to
byla
se
věděla
bejval
ale
byl
by
to
procent
ne
kterým
vycházel
jak
se
má
nechat
vidí
at
a
já
si
myslím
že
strana
byl
nesčetněkrát
přítomná
nemůžu
lovit
to
ovoce
toho
ře
neznám
ale
ta
jeho
tady
nám
dobře
nesčetněkrát
vidí
ran
než
někam
za
se
odpustil
je
si
viděl
našem
a
vůbec
jim
to
neměl
za
zlý
jako
kdyby
se
nic
nestalo
to
je
v
nejlepším
pořádku
to
je
něco
co
já
bych
nikdy
nedokázal
abych
aspoň
vzpomínal
žijete
člověk
křivdil.
Ale
von
ovšem
nechci
o
tak
úplně
stavět
jako
nějaký
takový
svatozáře
na
nějaký
proč
si
umírá
tedy
to
jste
li
žasnu
na
jakým
proton
si
ne
ty
velký
že
si
zapomene
a
ty
malinký
na
tomto
ne
a
to
je
způsobilo
těmi
tou
soustavou
po
věr
prosím
tě
tady
bere
nepřivede
svého
života
takovou
soustavu
po
věr
jakou
má
takle
stáňa
cukr
jet
já
nevím
co
všechno
maso
je
je
už
co
je
na
si
společné
jet
víš
nejsou
nejlepší
to
to
by
nebyl
žádný
jed
to
případě
by
se
totiž
nežil
na
úkor
jiných
tvorů
tak
si
je
tak
to
je
ti
povrchně
odbourat.
Nekonečný
při
běh
je
zapaluje
film
který
podle
mého
názoru
kromě
jiného
co
vy
sami
z
toho
pochopíte
a
vykládat
nebudu
to
pochopitelně
co
jiného
co
tam
tak
je
správně
to
třebas
chápe
jako
tady
říkal
že
oliver
ale
já
budu
říkat
to
co
jste
to
nepochopili
nebo
se
dá
těžko
pochopit
protože
jak
vám
říkám
sil
začal
běžet
a
já
jsem
plakal
radostí
protože
ten
chlap
tes
který
je
hlavním
představitelem
začal
vykládat
pohádku.
A
před
přes
si
napřed
knížce
a
to
se
mu
to
zdálo
a
to
té
páry
se
vžil
a
tak
dále
a
ti
když
jsem
začal
vykládat
pohádku
pohádky
dětem
v
tom
raném
věku
když
jsem
chodil
do
první
do
do
třetí
třídy
obecné
tak
se
vyprávěl
takovým
způsobem
jsem
se
do
pohádky
lidsky
vžil
to
byl
ten
případ
tohoto
chlapce
já
jsem
nikdy
nevykládal
pohádku
abych
ji
byl
neprotivil
ta
pohádka
se
umíte
toto
rodila
v
hlavě
já
se
do
ní
vyžíval
takže
dejme
tomu
jako
teď
kována
podle.
Vtipů
nějaký
že
něco
nebo
krytu
bratří
nebo
tak
znám
je
už
tak
se
nemohu
se
tomu
vyhnout
a
pomáhám
si
tím
dějem
který
ale
kdyby
byl
vykládáte
dokonce
ví
ten
a
princeznu
jako
se
tady
taky
vykládal
tak
sem
neříkal
ale
jako
boží
a
co
vám
státi
a
se
mistrně
někdo
ji
a
nikdo
ji
nemoh
najít
a
honza
potom
naše
pak
to
bych
to
by
byl
vykládal
takhle
označil
do
světa
jenom
tak
protože
chtěl
zkusit
svět.
Tolika
jenom
svůj
vlastní
život
že
do
do
světa
tedy
jako
maličtí
jsem
šel
do
světa
a
si
představuje
to
já
který
do
toho
světa
se
do
toho
žil
a
na
cestě
potká
dědečka
potká
moudrost
nese
sto
moudrostí
setkal
u
těch
lékařů
to
byla
úžasná
moudrost
ne
tak
zmrzačení
a
za
vědomí
kdyby
to
byli
neudělali
za
vědomí
tak
to
nebylo
k
ničemu
že
to
udělej
sevědomě
že
ještě
pan
lasky
neexistoval
to
bylo
veliký
brně
těmi
klidnými
cesty
a
tak
dále
a
tak
zkrátka
jde
o
cestě
a
potká
dědečka
a
ten
dědeček
mu
říká
tam
kde
ho
si
kultu
do
světa
abych
poznal
svět
ale
to
je
sice
hezké
ale
když
kdež
tak
nastanou
a
nevíš
co
v
tom
světě
hledáš
tak
tam
patrně
nejdeš
služeb
by
se
ti
je
toho
tolik
že
nebude
si
to
pravé
umět
vybrat
já
ti
řeknu
co
to
pravé
je
to
pravé
je
najít
princeznu.
Já
se
ztratila
takhle
samo
vona
je
takhle
hezky
ky
a
těm
kluku
vedle
mě
kteří
se
prahy
o
místo
vede
měly
se
asi
neškolil
se
to
chtěli
vysvětlí
a
slibovat
tam
ty
ty
prostě
se
do
toho
užívali
se
mnou
já
jsem
dával
na
mě
pozor
aby
se
do
toho
taky
čili
já
jsem
nepokračoval
dokud
jsem
toho
nežili
takže
voni
se
mnou
přišli
poslední
ti
potkali
se
mnou
toho
dědečka
a
dali
se
zlákat
aby
nedali
princeznu
a
já
jsem
nevěděl
do
kaizr
en
je
ale
říkal
jsem
ta
princezna
byla
velice
tušit
protože
v
tom
království
kdo
musel
vládnout
král
byl
starý
a
potřeboval
aby
jeho
dcera
byla
naživu
aby
si
vzala
nějakého
honzu
a
kraloval
potom
dál
aby
to
království
nebylo
bez
krále
aby
aby
věděl
kam
jde.
A
takže
takhle
jsem
začal
si
pohádku
takže
jinak
než
jak
se
normálně
to
říká
jo
já
už
jsem
hledal
místo
své
místo
v
té
pohádce
já
jsem
tam
byl
tím
honzo
rozumíte
a
tak
dále
a
teďka
se
tam
v
tomto
děje
v
tomto
svýmu
děje
tohleto
kluci
hodí
nějakýho
chlapce
ne
který
je
jedním
hlavním
představitelem
tam
a
von
před
nimi
utíká
tak
by
se
nedostane
vůbec
do
školy
protože
von
se
chová
před
těmi
do
popel
něco
takového
kotelny
ho
nebyli
aby
no
a
oni
ho
nenajdou
k
tomu
vámteď
ne
tak
teď
když
přejde.
Ta
jejich
zloba
a
voni
se
o
to
dostanu
do
školy
tak
on
zajde
k
něku
ctí
do
kleci
antipatie
a
ty
kvalita
to
byl
a
tam
najde
knížku
starou
knížku
a
ten
atak
mu
řekne
no
a
toto
není
pro
tebe
chlapče
a
jenom
tak
naopak
to
říká
protože
vě
ví
že
jakmile
se
vzdálit
chápete
knížku
sebere
a
bude
jí
číst
a
on
se
opravdu
vzdálil
ten
stařec
vrnět
vzdálil
se
a
ten
čapek
beru
knížku
a
probíhá
ten
případ
toho
ne
snad
se
ne
princezny
ale
ohrožen
ho
života
králové
fakta
ne.
Krámu
na
fakta
ohrožen
a
jestliže
bude
ohrožen
a
královna
sie
tak
s
ní
bude
ohrožen
celý
svět
kdo
je
královna
hada
to
jste
vy
ženy
to
nejste
mi
víme
nejsme
můžeme
tady
se
začal
to
tu
věc
tak
chápat
jasně
že
tady
se
chování
žena
s
jejím
posláním.
neboť
jaká
je
to
královský
fakta
umět
za
nevytrhnout
dopravit
nedělené
buňky
do
stavu
hotového
člověka
přeskočit
pro
tři
miliardy
let
vývoje
života
na
této
planetě
za
devět
měsíců
to
žádný
mužský
nedokáže
k
tomu
že
dokázal
jenom
žena
ovšem
zase
ale
víte
jaké
asi
takového
jako
ve
starověku
tomu
rozuměli
že
totiž
jednu
ztotožňovali
se
zemí.
Nebo
symbolizovali
zemí
a
vodou
kdežto
muže
ohněm
a
vzduchem
to
znamená
že
na
tomu
zákroku
té
nedělené
buňce
dodá
sebe
svou
živou
zem
a
do
na
ji
taky
budu
by
taky
dodneška
v
té
vodě
žijeme
byl
vnitřními
samá
voda
my
se
neklidně
my
jsme
ještě
nevyšlo
z
oceánu
tý
vody
tam
by
se
pořád
v
té
matky
to
je
vody
a
to
je
ona
ta
žena
pořád
sme
její.
Tak
tady
už
jsem
jako
všech
všechno
chápal
a
šel
jsem
dál
si
tam
já
tam
by
nechám
i
které
tihleti
a
tam
se
dramaticky
způsobem
líčí
jak
to
z
doby
kamene
šlo
až
odpoledne
dobu
a
je
tam
například
ten
chorou
tažnou
kamene
jak
tam
teďka
miluje
lítat
je
a
je
láska
že
ti
opravdu
živá
hmota
stravu
je
živ
i
neživou
hmotu
a
tím
z
ní
dělá
vyšší
život
jo
a
to
je
tedy
velice
důležité
pochopit
že
jste
neživé
se
samovolně
vytváří
živá
řekněme
si
to
duše
fotografie
ano
a
to
je
podstata
stvoření
kdyby
nás
nevidělo
ti
slunce
tak
ten
život
tady
není
že
jo
to
je
to
to
genese
a.
Teď
ta
pohádka
jde
dál
a
to
v
tomto
smyslu
že
ten
chlap
se
dovídá
když
té
pohádky
že
je
ohrožen
kralovat
asie
to
znamená
ta
žena
ve
svém
poslání
udělat
z
neživé
hmoty
nebo
jednoduché
živé
už
motykou
tak
složitý
a
tak
dokonalou
že
z
toho
člověka
to
je
ohrožen
tím
že
jí
neuznává
svět
jako
kralovat
asi
na
v
té
své
úlo
světu
neznámá
je
prostě
né
uvězněna
asi
jako
jediná
princezna
a
tak
ten
kluk
se
dovídá
v
té
pohádky
že
jenom
jediný
chlap
nebo
muž
může
tu
král
fakta
osvobodit
a
to
je
nějaký
atrejem
volá
s
těmi
všemi
tvory
toho
atrejem
aby
se
aby
přišel
o
to
byli
který
kály
ten
mudrc
říká
ten
tam
a
tonou
všechno
líčit
taky
znázorněn
že
je
ten
atrejem
může
osvobodit
tu
princeznu
královnu
a
zase
a
může
ji
dostat
na
to
místo
tam
patřím
potom
bych
te
až
na
konci
kapat
to
teďka
všem
nebo
budu
říkat
a.
Teď
vidíme
tu
pohádku
probíhat
i
na
tur
znamená
jako
by
to
nebyla
pohádka
kdyby
jako
by
to
byl
skutečný
děje
a
te
přichází
na
volání
toho
národa
a
toho
mudrce
do
je
k
tomu
mudrci
na
ty
tu
stupně
se
atrejem
to
je
jasné
do
styku
malinko
je
to
předěláno
jako
se
to
ateista
řekl
to
je
zatím
ji
si
promluvme
směl
od
váží
a
trv
du
no.
Takže
jedno
od
váží
člověk
může
to
dokázat
že
v
sobě
to
pravé
ženství
osvobodí
té
ta
jeho
vnitřní
trpnost
kdyby
nebyl
totiž
trpný
ať
se
to
musí
nebože
ná
tak
se
nedostane
až
tam
navrch
neosvobodí
to
král
pan
tady
on
taky
ze
sebe
musí
ať
je
to
muž
nebo
žena
zrodit
novýho
člověka
musíme
znovu
znovu
znovu
zrodit
víte
a
to
k
tomu
potřebuje
zase
to
ženství
vnitřní
tu
trpnost
i
tu
aktivitu
toho
atrejem
a
kolika
mluví
o
té
aktivity
jako
by
to
bylo
to
hlavní
člověk
taky
si
říká
že
to
co
dělá
že
je
to
hlavu
a
vono
je
taky
tohle
to
nedělá
že
totiž
ta
chaloupky
existuje
trpně
existuje
někde
za
mřížema
to
je
ale
jedno
existuje
a
to
náro
k
tomu
sílu
fakticky.
A
teď
ten
a
kterej
bere
si
na
prsa
o
tom
bude
takový
od
znak
mysli
toho
si
dobře
všímejte
je
modrý
a
zlatý
pro
betelně
váhali
jsou
to
je
to
totéž
co
lékaři
mají
tam
v
tom
že
to
vědom
hubou
a
je
to
tady
na
prostor
je
to
uprostřed
tady
uprostřed
lidské
bytosti
tady
na
tě
je
klíč
k
té
celé
bytosti
ano
v
tom
co
chci
lidské
to
lidském
srdci
se
otevře
tomu
duchovnímu
tam
je
klička
tomu
bohatství
duchovní
no
tak
on
to
trčí
na
sobě
neztrácí
to
dostává
koně
na
kterého
se
dáte
mysl
bez
mysli
to
nejde
ale
nejde
to
do
určité
doby
a
po
určité
doby
to
nejde
proto
že
to
myslel
má
takže
to
my
ztrácí
té
ku
se
utopí
vaří
ně
a
marně
se
snaží
toho
koně
vytáhnout
a
ten
tu
tam
zapadá
postupně
že
a
on
ho
musí
nechat
utopit.
A
kde
sám
těžko
se
prodělal
strašně
bych
říci
a
v
těžkostech
kupředu
a
přichází
já
zase
by
nechám
několika
bytost
strašně
dlouhé
jenom
vám
dávám
takové
krišna
abyste
se
jak
se
čeho
si
tím
se
tam
řídit
a
přichází
k
takovému
starci
který
mu
říká
že
když
se
tu
královnu
osvobodit
takže
musí
projít
mezi
dvěma
svým
dámy
a
že
kdo
si
přeje
něco
pro
sebe
že
neprojde
že
za
svým
kani
která
ho
uvidí
jako
uvítali
poprskal
svět
zraku
a
von
tam
ví
taky
jak
mnozí
před
ním
jdou
sednu
úplně
na
prach
je
nutí
takže
nikdo
se
k
té
král
dostává
protože
se
něco
přejou
pro
tebe
ta
jsou
velice
důležitý
věci
víc
pro
sebe
že
jo
a
ježíš
kristus
chce
řídila
pro
věc
o
tu
královnu.
No
a
tak
ono
mu
opravdu
oni
ji
nejde
ono
mu
jde
o
tu
královnu
vona
už
už
vo
té
ví
nakonec
vidí
že
ten
atrejem
ne
ani
si
nechce
pro
sebe
žít
tak
ho
nechali
projít
a
on
se
dostává
ještě
později
těžkostech
do
toho
království
tráva
už
ten
konečná
představuju
kde
spatřuješ
tu
královnu
tamti
je
to
mladá
žena
dívka
asi
tak
patnácti
let
nebo
je
to
ná
let
a
možná
že
ještě
vaší
že
na
konci
si
mu
je
to
až
na
představuju
a
ne
pobrat
a
ta
udává
najevo
že
mu
věčná
na
to
že
ji
svobodě.
To
aktivní
člověku
to
je
jak
všechny
tak
mu
že
už
je
osvobodí
jenom
pro
čisté
ještě
čisté
jestliže
tu
čistou
trpnost
to
na
je
nás
také
čista
proto
je
u
ježíše
krista
přirovnal
že
by
to
spali
se
narodil
a
tak
dále
jo
to
je
tady
má
nevysvětloval
to
je
tím
obrazem
no
tak
tam
to
končí
ale
mezi
tím
ještě
nastává
mnoho
jiných
věcí
ale
nejzávažnější
se
všeho
je
to
že
von
se
tam
stýká
se
svým
zrakem
tam
v
té
zemi
zrakem
já
říkám
svým
je
to
jeho
zrak
protože
ho
poslouchá
bezvadně
znázorněn
zrak
zvíře
rupa
ti
veliký
a
lítat
takže
s
ním
etika
on
potřebuje
přenáší
ho
přes
velké
veliké
překážky
to
lidské
já
to
je
ten
drak
není
jenom.
Něco
co
by
člověka
než
malo
nýbrž
co
ho
přináší
také
přes
velké
překážky
a
to
je
to
lidské
já
na
které
on
si
se
dá
už
ho
ovládá
ho
neposlouchá
když
on
ho
ovládá
a
to
lidské
já
ho
do
náš
znovu
do
toho
města
odkud
ta
pohádka
do
čeho
končil
do
toho
kostela
a
tak
dále
jo
našel
knížku
a
mezi
tím
ale
a
to
je
důležitý
moment
z
toho
z
té
výšky
jak
letí
vidí
pod
sebou
toho
atena
tom
koni
tak
se
už
má
koně
a
kterej
a
má
mají
si
vzájemně
té
konec
daleko
přátelé
má
mají
si
vzájemně
ten
a
to
je
ji
zasloužit
mysl
že
to
už
má
vyšší
smysl
potom
než
normální
mysl
a
ten
patra
už
ovládá
svýho
draka
tam
je
to
no
potřebovali
to
draka
orání
svou
mysl
tak
jeho
být
všechno
nesmí
hmotě
bude
přidáno
když
budeš
dělat
království
boží
ano
to
je
tam
krásně
vylila
mává
to
sem
moc
se
rozplynout
se
za
mě
jak
jsem
tam
plakal
při
tom
na
dosti
jak
ten
autor
to
bezvadně
pochopil.
No
tak
to
je
asi
tak
a
všechno
co
tak
to
tomu
říkáš
člověk
totiž
často
symbol
něco
ty
ten
pohádce
často
upadá
zoufalství
a
to
ní
ta
pravá
nic
otá
který
se
zase
dá
člověka
všímá
lásce
všechnu
ničit
ohrožuje
všechno
této
tohoto
zoufat
se
sme
v
tomu
se
odvolávat
to
je
jedna
z
nejhorších
překážek
že
propadám
zoufalství
na
té
světě
vzdám
nic
nedokážu
ano
taky
že
né
to
všechno
jak
víte
noc
pomocník
tomu
potřebuju
a
teprve
pak
to
dokážou
ale
nemohl
o
tom
říct
že
by
to
kráva
sní
silou
já
například
nemohu
říct
že
jsem
dokázal
aby
mě
ty
lékaři
nic
operovali.
A
toto
dělali
voni
a
a
potom
všechno
ostatní
zase
někdo
jiný
ten
esesman
po
sebe
bylo
se
já
to
jak
jsem
si
nevymyslel
já
jsem
nevěděl
že
mě
bude
klid
oni
život
že
ano
nic
jsem
si
nevymyslel
sám
nic
jsem
sám
nezpůsobil
do
všechno
bylo
způsobeno
vnitřní
pokrok
přivede
k
životu
to
co
životu
má
přivést
tak
se
to
tu
je
a
jenom
to
jenom
to
pomoci
jo
pomáhání
to
ano
tak
to
to
je
smysl
toho.
Řekl
zpočátku
to
měl
velice
rád
svoji
matku
a
že
von
všechno
konal
pro
tu
svou
matku
celou
tu
pohádku
prožíval
pro
svou
matku
že
ono
si
v
té
královna
protože
spatřovaly
svoji
matku
rozumíte
to
taky
je
matka
to
byla
a
protože
matka
musím
musem
pře
ne
nebo
tak
něco
nevím
tak
von
měl
k
ní
citových
vztah
a
ten
ho
tou
pohádkou
vedl
ne
takže
nové
jméno
ta
matka
musela
dostat
ne
konkrétní
matky
nýbrž
matky
jako
takové
ne
dejme
tomu
to
nové
jméno
byla
matka
a
ne
moje
maminka
rozumíte
mi
si
tak.
A
to
zase
mého
devátý
osmdesát
šest
opakování
čeřínku
ve
zkratce
tak
já
bych
to
co
do
čtyř
až
pěti
bodů
ale
vysvětlím
je
po
čeřínku
vy
to
znamená
ty
body
jsou
ježíš
kristus
svým
životem
podal
přesný
předpis
k
tomu
jak
ho
následovat
do
vědomě
prožít
prožívané
ho
věčného
života
a
ty
tři
body
až
čtyři
až
pět
vypadají
to
jak
mi
stačí
na
to
čas
vypadají
takhle
chcešli
kdo
za
mnou
přijít
zapři
sama
sebe
vezmi
svůj
kříž
a
následuj
mě
a
to
jsou
tři
body
a
čtvrtý
by
byl
rozlišuji
tedy
správné
od
nesprávného
při
této
cestě
pochopitelně
ale
zároveň
nerozlišuj
příjemné
od
nepříjemného
jakmile
rozlišuje
příjemné
od
nepříjemného
a
to
je
případ
nás
všech
nás
všech.
Všechno
postaví
na
hlavu
a
to
předtím
vůbec
nepůsobí
my
se
musíme
totiž
podívat
v
také
na
život
ježíše
krista
nemůžeme
se
radit
jenom
s
jeho
výroky
my
se
musíme
poradit
také
z
průběh
jeho
života
ten
nám
má
co
říci
a
víte
dobře
že
on
nerozlišoval
mezi
příjemným
a
nepříjemným
vrcholně
nerozlišoval
přestat
si
to
že
to
byl
člověk
tedy
který
se
tady
narodil
a
věděl
o
své
věčné
minulosti
že
byl
předtím
u
otce
a
když
se
tohoto
vzdal
a
sestoupilo
tohoto
těch
bych
nového
údolí
jak
my
tomu
říkáme
tak
musel
se
dokonale
zapřít
nesměl
rozlišovat.
Příjemné
od
nepříjemného
protože
tam
v
tom
nebi
bylo
všechno
příjemné
a
tady
byli
mnohé
věci
velice
nepříjemné
a
kdyby
se
byl
k
nim
stavěl
zády
tak
se
provinil
proti
svému
otci
protože
otec
ho
jsem
poslal
otec
se
nestaví
ke
svému
tvoru
zády
zásadně
ne
to
je
chybný
dojem
křesťanů
že
si
myslíme
já
jsem
je
viděl
tam
ty
věřící
v
koncentráku
že
na
zpovědi
opouští
že
nám
neradím
že
se
kam
se
staví
zády
nene
my
se
stavíme
záži
k
němu
my
mu
nerozumíme
a
my
odmítám
aby
nás
vedl
protože
to
vedení
boží
je
velice
náročná
záležitost
z
našeho
hlediska
my
totiž
musíme
se
mise
dát
vézt
do
toho
vložit
ty
tři
první
body
jak
jsem
říkal
že
zapři
sama
sebe
vezmi
svůj
kříž
a
tak
dále
já
to
zlou
vysvětlím
pochopitelně
a
teprve
pak
nás
svý
bůh
vést.
Ale
když
to
neuděláme
tak
nás
nevede
on
nesmí
mimo
to
zakazujeme
ona
totiž
ze
sebe
vyčlenil
svou
vůli
a
my
ho
můžeme
tohoto
svou
vůlí
v
tom
jsem
úzkém
okruhu
individuální
života
potírat
učila
vůli
boží
mi
zásadně
potírám
vůli
boží
máme
na
to
právo
a
ne
na
to
všechny
prostředky
abychom
to
udělali
a
tak
vše
můžeme
i
člově
celý
to
by
vraždit
a
pán
bůh
nemůže
ani
prstem
uli
dal
a
je
to
součást
jeho
všemohoucnosti
že
nás
nechá
takhle
jednat
součást
jeho
všemohoucnosti
který
my
je
špatně
rozum
to
to
ne
vykládáme
dobře
ale
já
nebudu
přestupovali
ten
okruh
toho
čeřínku
tak
bych
se
byl
za
dělám
se
na
začátek.
Tak
především
se
budu
pořád
odvolávat
například
ježíše
krista
nebudu
to
říkat
jenom
tak
podle
jeho
výroku
nýbrž
také
podle
jeho
života
a
za
druhý
jak
vám
nařízeno
už
se
na
vás
tím
protože
jsem
něco
z
toho
uskutečnil
ne
všechno
v
toho
ježíše
krista
pochopitelně
ale
kdybych
jako
tvrdil
nebo
kdybych
zamotalo
že
jsem
to
prožil
tak
tomu
co
říkám
nedodal
váhu
já
musím
za
tím
co
říkám
stát
svou
zkušeností
za
tím
stojím
svou
zkušeností
s
mantry
říkám
ten
smysl
s
kterou
jsem
nesčetněkrát
prožil
a
vím
jak
na
to
aby
na
to
jak
na
to
dětsky
a
jak
na
toho
ji
potom
jako
dospělý
člověk
jak
se
to
jako
starý
člověk
neska
už
se
veme
jak
starý
člověk
na
to
má
jít
zase
jinak
než
ten
střední
zralý
člověk
a
jak
se
jinak
než
to
dítě.
No
a
zase
v
rámci
dětství
a
přední
ho
věku
a
stáří
na
se
ukažte
to
individuálně
přibarveno
protože
člověk
totiž
máli
na
této
cestě
správně
postupovat
musí
z
nejvyšší
míry
sebe
poznání
když
sebe
člověk
nepoznává
toleruje
svoje
špatnosti
protože
nechce
znát
nechce
se
k
nim
znát
tak
se
vymyká
z
vedení
božího
člověk
musí
přiznat
svoji
slabost
a
dokonce
do
té
míry
že
mě
vždycky
okolnosti
donutili.
Že
jsem
byl
nanovo
ničím
já
jsem
se
uznal
za
tak
ne
hodného
že
jsem
nebyl
jenom
maličký
ale
ničím
znovu
ničím
už
v
předškolním
věku
při
těch
opravy
by
se
byl
čtrnáctkrát
ničím
protože
jsi
měl
dojem
že
mě
lékaři
berou
život
a
já
jsem
jim
ho
odevzdal
ten
život
pak
se
ho
odevzdal
v
sedmnácti
letech
pak
se
odevzdal
během
nějaký
extazí
to
o
tom
nemluvím
a
potom
se
ho
nevzdal
šestadvaceti
letech
v
tom
koncentráku
čili
ale
tam
jsem
odevzdal
opravdu
se
totálně
ale
prosím
vás
dycky
jsem
ho
stál
ně
odevzdal
a
vytk
ten
život
byl
zase
mu
na
se
no
to
můj
protože
jakmile
se
vrátíte
z
toho
odevzdání
do
tohoto
života
tak
znovu
se
na
vás
nepíšu
šesti
vašich
smyslů
a
vašeho
rozumu
který
to
zpracovává
takže
vy
se
se
začínáte
okamžitě
být
svým.
Já
si
pamatuju
tedy
a
začnu
moc
se
se
zkušenosti
když
jsem
přišel
z
té
operace
když
jsem
tam
při
vědomí
byl
týrán
tak
dlouho
až
už
jsem
přestal
tu
bolest
vnímat
tak
ty
lékaři
potom
řekli
mamince
že
jako
nebudu
normální
prostě
nevnímám
podle
a
jsem
při
vědomí
že
budu
zvolenou
bytostí
ale
maminka
to
byla
hotový
stráži
anděl
jakmile
jsem
přišel
z
té
operace
a
vona
zjistila
že
nejsem
její
že
nevnímám
jako
matku
nýbrž
jenom
jako
člověka.
Tak
mě
při
pamatoval
tak
říkala
karle
podívej
se
já
jsem
to
je
matka
já
jsem
ti
odvedla
vod
těch
lékařů
když
nebude
třeba
se
tam
víckrát
už
nenechám
trápit
uklidní
se
a
tak
dále
a
já
jsem
pomalinku
začal
mít
chuť
tíhl
já
jsem
přestane
k
jídlu
ona
mě
musela
učit
znovu
přesto
že
jsem
před
tím
než
se
na
operace
šel
byl
nejhlavnější
tě
na
světě
a
nebýt
též
rovnosti
mé
tak
jsem
tu
infekce
od
toho
kloubu
nedostal
to
nebyla
jenom
infekce
přicházející
zvnějška
ale
z
vnitřní
potřeb
toho
člověka
byl
tak
nenajde
dítě
že
prostě.
Byl
pře
učinili
na
ten
svůj
věk
jeden
a
půl
roku
a
takového
se
snadno
všechno
chytá
který
je
má
malou
imunity
takže
byla
nějaká
infekce
někde
to
už
nebylo
po
mém
otci
který
zemřel
při
toti
roku
předtím
tam
někde
byla
nějaká
nestre
já
jsem
se
jí
chytil
protože
jsem
v
tom
měl
jaksi
příležitost
a
možnosti
a
dostal
se
do
toho
kloubu
no
já
jsem
budu
pořád
takhle
na
to
odvolávat
to
že
byste
mě
nevěřili
že
mám
s
tím
zkušenosti
o
kterých
tady
mluvím
že
tady
je
jsem
se
dával
vést
ježíšem
a
nevěděl
jsem
o
tom.
A
maminka
která
byla
věřící
mě
znovu
přiváděla
na
správnou
cestu
mockrát
životě
mě
učila
jíst
pít
v
sedmnácti
letech
znovu
když
jsem
třeba
na
te
konečně
po
poznal
že
jsme
nesmrtelné
bytosti
tak
co
pro
mě
toto
smrtelné
znamenalo
rázem
přestalo
to
znamenat
v
nic
to
neznamenalo
prostě
a
já
jsem
opustil
tenhleten
svět
vnitřně
se
ho
opustil
to
to
nejlepší
opuštění
jakém
můžete
udělat
jenomže
bylo
by
to
dopadlo
tragicky
protože
jsem
přestal
jíst
se
stal
jsem
pít
přestal
jsem
spát
já
jsem
jenom
chtěl
patřit
tomu
bohu
no
a
vona
mě
musela
krmit
osm
dní
ne
tak
anděla
straní
se
měl
neby
nejsem
pochopitelně
ale
já
se
vrátím
argumentu
a
ten
zní
chcešli
za
mnou
přijíti
to
znamená
do
vědomě
žitého
věčného
života
ve
kterém
von
žil
od
narození
a
před
tím
samo
sebou
pořád
a
potom
zase
tak
musíš
sebe
zapřít.
Sebe
zapřít
co
to
je
to
málo
kdo
ví
co
to
je
já
jsem
to
také
nevěděl
mě
to
nikdo
nevysvětlil
mě
to
učili
radikální
způsobem
napřed
lékaři
a
potom
ostatní
okolnosti
jakmi
učili
tomu
lékaři
člověče
malý
ty
se
to
ožiješ
s
tím
člověkem
který
vnímá
tento
svět
jako
jedinou
skutečnost
a
myslí
si
že
je
to
jeho
život
život
na
této
planetě
že
toho
jeho
život
oni
mně
řekli
tím
že
mě
odváděl
od
vnímání
tohoto
světa
toto
není
tvůj
život
ty
můžeš
bez
tohoto
světa
smyslů
a
rozumu
existovat
já
jsem
v
té
operaci
když
jsem
přestal
vnímat
bolest
existoval
bez
rozumu
bez
pomoci
rozumu
a
bez
pomoci
smyslů
a
jako
vědomí
jsem
existoval
já
jsem
byl
vědomí
a
umíte.
A
to
vědomí
vlivem
toho
že
nebylo
spoután
smysly
a
že
nebylo
spoután
rozumem
který
by
byl
ty
smyslové
vjemy
strachoval
tak
se
rozběhl
to
vědomí
ne
příliš
daleko
protože
ten
malý
organismu
by
to
byl
nesnesl
by
se
bylo
mohlo
rozběhu
a
s
pánu
bohu
ale
to
se
nestalo
rozběhl
se
mnou
takzvaného
žlutého
světla
ale
i
tam
do
toho
bylo
moc
hodně
proti
tomu
co
člověk
normálně
zažívá
takže
když
jsem
se
potom
třeba
setkal
s
husami
po
těch
třech
a
půl
letech
a
on
mě
tam
znovu
toho
že
světa
při
přivedli
tak
jsem
si
upamatováváte
jsem
to
zlé
světlo
viděl
cit
operaci
ale
tam
mě
neříkala
nic
ale
dával
mně
program
bezeslovní
program
tak
že
ty
husy
dejme
tomu
ve
mně
poznali
někoho
který
byl
schopen
toho
čeho
sou
schopni
husy
prominutí.
A
není
už
ale
toho
schopen
normální
člověk
ale
zvíře
toho
eště
schopno
je
zvíře
nespí
normálně
nýbrž
je
v
tranzu
ve
kterém
že
stoupnout
rozšířit
svoje
vědomí
až
na
úroveň
žlutého
světla
to
znamená
řekneme
tak
na
čtvrtou
úroveň
z
těch
sedmi
lidských
jo
možných
a
tak
musíme
tam
doprava
i
protože
na
ve
mně
poznali
zřejmě
člověka
který
byl
schopen
být
tou
husou
schopen
to
zažívat
co
oni
a
nedal
jim
to
velkou
práci
a
trvale
mě
do
vadily
do
tohoto
stavu
takže
já
jsem
s
nimi
spal
na
břehu
řeky
vltavy
a
zažíval
jsem
to
žluté
světlo
do
kterého
mně
napřed
bez
programy
dovedli
lékaři
ale
teletem
tam
dovádějí
už
program
to
znamená
tím
je
tam
napovídali
sy
náš
bratr.
My
si
vzájemně
rozumíme
beze
slov
samo
se
mi
to
říkali
já
jsem
v
tom
stavu
tého
světla
s
nimi
v
tom
transu
byl
tak
že
oni
tam
v
tělesně
nebyli
tak
žádnou
husu
nevě
neviděl
v
tom
žlutém
světle
ale
ne
jsem
se
tam
se
mnou
sou
věděl
jsem
jasný
mi
zase
místo
tu
že
tam
se
mnou
jsou
a
takže
když
jsem
vyšel
ven
husy
zůstali
husami
ale
ve
mně
poznali
už
svého
bratra
takže
něco
navíc
nic
zůstal
ale
mě
tam
z
toho
jejich
stavu
zůstalo
daleko
více
než
těch
ste
zajímavý
u
si
nemohli
pokročit
z
toho
svého
stavu
dál
oni
nemají
ten
transformátor
jako
my
lidé
aby
to
transformovaný
ještě
na
vyšší
úroveň
kdežto
u
mě
to
pořád
transformoval
za
vyšší
úroveň
než
je
žlutou
nazývám
barvou
které
jedno
ale
to
jsou
bezeslovní
už
symboly
které
se
nedali
slovy
vyjádřit
a
vděčím
tedy
husám
za
mnoho
že
se
tohleto
všechno
stalo
já
jsem
tady
říkal
ostatním
ale
se
žíti
nebyli
já
vám
to
řeknu
ještě
znovu
sem
si
to
prověřil
přečtěte
dny
dny
v
praze
prosím
tě
tohleto
si
dej
se
jenom
ty.
A
tam
jsem
hlídal
čtyři
prasata
a
ve
vnoučata
a
protože
rodina
byla
pryč
a
jenom
vnoučata
byli
v
praze
a
prasata
z
byli
v
praze
a
ty
prasata
sem
musel
krmit
ty
vnoučata
se
musel
obchodovat
až
přijdou
ze
školy
nebo
tak
nějak
a
tak
jsem
to
dělal
musím
říct
že
s
těmi
prasaty
se
to
ukázalo
být
daleko
snazší
než
s
těmi
lidmi
člověk
je
složitější
bytost
než
víře
a
protože
jsem
uměl
husí
řeč.
Tak
když
jsem
poprvně
přišel
v
té
pravici
která
měla
tři
mláďata
dávat
jídlo
tak
ona
ukazovala
mně
dávala
mi
najevo
já
sem
kupodivu
rozuměl
ten
signál
to
že
se
divil
podle
huse
mi
rozuměl
že
by
nám
nebo
že
mě
nezná
že
mě
podezřívám
z
toho
že
jim
si
ukradeno
ta
prasata
malá
abych
šel
pryč
posílá
mě
velice
rychle
pište
mezi
mnou
ani
byla
přehrada
a
že
je
nemohla
napadnout
ale
kdyby
se
byla
odradilo
ta
před
ráda
tak
nenapadlo
a
po
kousal
ano
aby
mě
já
nevím
jak.
Tak
já
jsem
říkal
dyť
já
ti
nerozumím
ty
mluvíš
jako
si
jenom
že
to
hrozná
a
a
ono
je
to
tentýž
signál
mus
a
když
vyhne
ostrov
nahoru
tak
je
to
zase
signál
kázat
sí
a
dolů
přitakávali
a
tak
dále
takže
tato
dvojic
signál
může
být
ta
za
svým
přitakávat
sem
a
neutrální
způsobem
vyslovená
a
to
je
úžasný
a
vono
to
platí
pro
husy
pro
kočky
pro
slepice
pro
prasata
ale
česká
nebo
konaná
nebo
čínská
toto
jsou
prasata
čínská
a
oni
mluví
jako
česká
prasata
tam
nenastal
z
nějaké
zmatení
jazyku
jako
babylonu
nýbrž
oni
si
vzájemně
rozum
když
si
když
se
třebas
vraždí
oni
se
vraždí
po
dohoda
bych
tak
řekl
přestože
ten
kdo
je
vražděn
se
brání
ale
je
v
tom
dohoda
obrovská
dohoda
tak
že
nakonec
ten
kdo
je
vražděn
v
tom
okamžiku
vraždy
už
nepociťuje
nenávist
vůči
tomu
kdo
ho
vraždí
nýbrž
se
s
tím
směřuje
k
tomu
něco
takového
neznáme
kdyby
nás
je
do
vraždil
tak
se
s
ním
nesmíříme
že
ale
že
jsem
já
tohleto
zažil
jsem
se
smířil
s
tím
kdo
mě
chtěl
zavraždit
před
tím
než
mě
zavraždil
tak
mě
ani
nezavraždil.
Tak
to
jsou
všechno
zkušenosti
se
nesouvisí
se
zvířaty
se
vším
možným
čili
já
jsem
potom
tam
v
té
prostě
si
chodil
ještě
další
tři
dni
a
už
po
druhém
mě
poznala
byl
jsem
jejím
přítelem
přestože
jsem
ji
předtím
říkal
zase
signálem
točí
čím
dej
mi
ta
svoje
prasata
vono
se
to
měl
vrhal
z
toho
jsem
poznal
že
mě
dobře
rozumí
daně
sežrala
obraz
ale
jak
jsem
to
odvolal
tak
už
zase
se
mnou
smířila
a
teď
prostě
jsem
ji
krmil
a
vona
kdybych
ji
byl
pustil
z
té
ohradu
tak
by
neutekla
byla
by
šla
za
mnou
jako
mě
oddaný
mladší
bratr
nebo
sestra
jo
to
bez
levá
mě
dával
najevo
že
ji
mohu
klidně
pustit
že
mě
neuteče
že
půjde
se
mnou
když
ji
dovedu
někam
den
něco
dobrého
a
vona
měla
na
na
jabko
a
já
jsem
říkal
na
nějaké
taji
přinesl
já
tě
nevěřím
tak
jsem
ty
akademii
než
abych
ji
pustil
ven
že
by
němu
la
utéct
protože
tam
byla
otevřená
cesta
na
silnici
a
tam
být
volo
něco
přejet
aby
třebas
neposlouchala
no
tak
tolik
jsem
vám
chtěl
říct
jak
ty
zkušenosti
jsou
nejenom
barvitě
ale
všestranné
co
jsem
nabyl
v
tedy
se
školním
věku
jsem
potom
nabýval
postupně
takže
když
já
vám
řeknu
zapři
sama
sebe
tak
si
říci.
Člověk
se
zapírá
jenom
do
té
míry
do
jaké
se
zná
to
dítě
si
myslelo
v
tom
předškolním
věku
do
těch
třech
a
půl
let
že
je
in
zvířetem
tím
tělesným
člověkem
to
že
on
toto
tělo
jako
vy
sito
hloupě
myslíte
promiňte
že
říkám
slovy
hloupě
a
to
počet
třikrát
vy
ste
hloupě
myslíte
že
byste
to
tělo
nejste
to
je
váš
prostředek
a
to
je
bída
veliká
že
to
považujete
za
pro
za
za
cíl
života
to
všech
to
nastavuje
te
a
já
se
chci
děláte
máte
s
tím
veliké
trablí
a
já
vůbec
ne
i
když
zemřu
jako
vy
pochopitelně
nebudu
mít
lety
potíže
co
máte
vy
k
každýho
dne
protože
toto
je
prostředek
který
slouží
tomu
duchu
který
ve
mně
vládne
ne
a
to
je
správný
žák
podle
názoru
ježíše
krista
a
ne
opačný.
Ale
my
se
na
konci
otčenáše
modlíme
neuveď
nás
v
pokušení
protože
nejste
ti
nikdo
vinen
touto
hlouposti
toho
není
výčitky
že
byste
byli
hlouběji
než
já
nýbrž
tím
je
vinen
bůh
který
nás
přivádí
do
toho
pokušení
že
my
jsme
tímhletím
že
jsme
těmito
lidmi
těmito
těle
takže
se
modlíme
neuveď
nás
v
pokušení
až
na
konci
otčenáše
přeje
vrchol
všeho
co
tam
je
řečeno
a
jestliže
se
máme
dostat
na
té
na
tu
úroveň
kdy
už
nejsme
pokoušení
tomuto
skutečnosti
která
je
od
boha
stvořená
čili
jim
mě
jsme
pokoušení
že
je
to
jediná
skutečnost
to
už
jako
neříká
že
máme
vyhráno
ale
máme
hodně
předkládána.
No
ale
já
se
pořád
vzdaluju
od
toho
původního
tématu
takže
člověk
se
zapře
když
já
přijdete
se
zapřel
přechá
letech
tak
malinko
přestože
se
zapře
upřímně
celý
tak
malinko
proto
že
se
málo
zná
já
jsem
se
znal
jen
jako
tělo
a
tempem
husím
mě
naučil
zná
se
taky
jinak
než
jako
tělo
protože
jak
jsem
se
stýkal
s
těmi
husami
to
už
nebylo
tělesné
stýkání
dyť
já
jsem
se
tam
poprvně
s
nějakým
tvorem
v
tom
žlutém
světu
setkal
a
von
neměl
tělo
já
na
to
zíral
v
tom
žlutém
světle
jak
to
je
tady
husy
se
mnou
sou
po
se
měl
jistotu
že
tam
jsou
ale
nemají
tady
tělo.
A
eště
netají
rozumíme
si
bez
štěbetal
toutéž
vnitřní
řečí
nesmrtelného
já
bych
tak
řekl
kterou
všichni
mluvíme
aniž
o
tom
víme
máme
ji
cit
zásobě
v
sobě
tak
ale
já
jsem
se
potom
přesvědčil
jsem
se
nemýlil
protože
když
jsem
potom
z
toho
pranu
husí
vyšel
tak
ty
husy
my
začli
vykládat
jak
se
mi
tam
dařilo
se
jí
ptali
jak
se
tam
cítil
jestli
je
poznávám
a
ji
z
toho
vyvodím
důsledky
to
říkal
ano
a
jaké
důsledky
z
toho
mám
vyvodit
ani
řekli
nás
vraždí
lidé
za
staň
se
nás
jestliže
tedy
já
jako
malé
dítě
jsem
se
vzdal
vlivem
těch
lékařů
sama
sebe
vždycky.
Tak
jsem
se
vzdal
jenom
v
tom
jak
jsem
se
poznával
a
já
jsem
se
poznával
jenom
jako
člověk
s
tělem
já
jsem
se
neznal
jako
někdo
jiný
kdyby
ti
někdo
řekl
že
s
ním
do
jiné
než
petr
tak
úrovně
ří
přeci
prostě
petr
a
to
je
tvoje
tělo
ale
to
je
tvoje
tělo
to
je
správný
výraz
to
není
si
ty
to
je
tvoje
tělo
do
mysli
si
tyhlety
věci
ty
který
ho
to
je
si
někdo
jiný
než
to
tělo
vy
se
správně
vyjadřuje
me
to
je
moje
tělo
ale
špatně
to
chápeme
s
tím
co
je
jenom
moje
z
toho
děláme
sebe
a
já
to
nejsem.
Ale
ani
ani
nápad
já
to
jeden
z
mých
prostředků
kterým
já
žiju
a
bez
kterého
bych
se
nemohl
obejít
naprosto
nepostradatelným
prostředek
je
ten
můj
třebas
petr
nebo
karel
nebo
jak
se
jmenujeme
jednou
ale
je
to
prostředek
k
životu
a
ne
život
sám
kdežto
já
jsem
samotný
život
každý
z
nás
je
plamenem
života
které
správnější
způsoby
já
den
a
hoří
takovým
způsobem
že
dohoří
protože
ztotožňujeme
se
s
tímto
tělem
a
nedá
se
s
tím
zatím
v
našem
věku
nic
dělat
my
to
zatím
jako
lidstvo
neumíme
přejít
z
tohoto
života
do
věčného
řekněme
jak
bych
tak
řekl
se
vším
všudy
i
s
tím
tělem
to
nám
nejde
uměli
to
lidé
už
ve
starověku
jako
třebas
henoch
melchisedech
eliáš
ježíš
ale
my
to
neumíme
ono
jich
bylo
tisíce
co
to
uměli
tohleto
ale
nechtějme
to.
Text view •
Help