Waveform view
86-20B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Proto
si
víra
musí
těmito
hrubě
námi
provázeno
vás
tam
opravovat
vy
musíte
ztrácet
kontakt
mezi
tažení
a
mezi
vírou
ale
snažte
se
aby
to
děláte
správně
o
to
aby
ta
mezera
byla
co
nejkratší
protože
není
v
zájmu
božím
ani
ve
vašem
aby
se
někde
otrkal
v
temnotách
a
ono
v
podstatě
toho
trávení
je
dvojího
druhu
že
totiž
je
to
poď
ten
na
noc
smyslů
anebo
ten
nános
ducha
ducha
já
teďka
pojmu
jednoduše
jako
schopnost
tomu
porozumět
schopnost
na
tom
myslet
schopnost
to
slovně
vyjádřit
čili
já
to
pojmu
jako
povídavou
mysl
tato
povídavá
mysl
je
občas
na
huntě
nahlas
si
to
vykládá
zhora
nebo
zdola
ať
se
do
toho
vmýšlí
jak
chce
nebo
se
o
to
snaží
to
co
nejlíp
pochopit
tak
ta
povídavá
mysl
nemůže
přijít
na
to
jak
na
to
jít
aby
se
vyřešila
za
nás
tu
tak
ta
povídavá
mysl
prostě
nakonec
odpadne
ale
než
se
s
tím
smíří
že
odpadne
kdežto
ve
mně
přestane
diskutabilní.
A
toto
trvá
a
než
se
to
dokončí
tak
probíhá
ta
temná
noc
ducha
ten
no
no
ducha
u
mě
probíhal
tímto
způsobem
že
já
jsem
začal
říkat
jméno
boží
a
já
jsem
za
pět
minut
nebyl
schopen
ho
říkat
buď
do
mě
to
zakazoval
že
já
jsem
měl
nejlepší
touhu
to
jméno
boží
opakovat
já
jsem
ho
nemohl
říkat
že
myslel
se
zastavoval
temná
noc
ducha
byla
u
konce
přátele
za
pět
minut
byla
u
konce
proč
protože
tady
bylo
nutkání
já
jsem
chtěl
k
tomu
bohu
a
nebudete
volat
pána
boha
když
on
tady
je
to
byl
se
se
a
říká
já
bych
volá
co
byste
se
on
mě
mysleli
bys
to
měl
vyvedli
nejbližším
autem
do
blázince
obe
popletlo
plakal
papeže
setkám
nesmysl
až
by
vyřvával
tak
že
by
se
oral
chalupa
tak
už
byste
mě
nenápadně
vsunul
do
aut
a
vy
jste.
No
a
takhle
já
jsem
nemohu
a
a
tak
já
jsem
volal
takhle
to
pane
ne
a
potom
pánu
bohu
já
duch
to
by
požíváním
do
tobě
já
du
k
tobě
doby
a
duch
tobě
toto
je
způsob
jak
to
je
du
já
celý
ne
nasycení
to
jsem
já
který
k
tobě
jdu
bez
bez
mně
tu
máš
to
a
tady
se
no
ale
když
on
tady
byl
a
já
jsem
ho
ještě
nepociťoval
ale
von
už
tu
byl
tak
mě
zaprotokolováno
a
bylo
byl
od
temné
noci
ducha.
Jenže
protože
já
jsem
ve
svých
smyslech
že
neměl
za
sebou
ten
o
omylů
ta
sobeckých
smysle
nevnímal
tak
já
jsem
druhý
den
hned
víte
to
se
začal
říkat
jméno
boží
a
to
nebyl
na
tak
se
opakovat
tolikrát
až
se
ten
stav
přítomnosti
boží
pak
prohloubili
že
už
mě
sbírat
tuto
schopnost
smyslového
vnímání
tohoto
světa
nastal
ten
národ
smyslů
že
smysly
odstoupil
od
toho
od
pocitu
tělesnosti
samosebou
napřed
a
potom
od
vnímání
že
jsem
součástí
tohoto
světa
a
byl
jsem
součástí
něčeho.
Ho
bylo
ničím
a
to
mně
strašně
strašila
nastala
další
překážka
jsem
z
toho
nic
utíkal
protože
jsem
byl
svědkem
toho
nic
podíl
to
byla
ta
moje
individualita
já
jsem
byl
veden
kontinuita
tak
jsem
z
toho
utekl
no
tak
čtrnáctkrát
jsem
utekl
a
pak
už
je
to
neměl
za
zlý
vždycky
znovu
a
znovu
začínal
do
mě
bral
ke
dech
a
znovu
mě
nenechal
říkat
ale
já
jsem
přesto
to
jméno
boží
přeříkával
devět
let
a
že
já
už
jsem
potom
nebyl
z
toho
jména
božího
odvolávám
takhle
prudce
ono
mě
to
odříkávat
jména
božího
bylo
ponecháno.
A
protože
ta
temná
noc
ducha
a
smyslů
byla
za
mnou
a
já
už
jsem
si
mohl
přeříkávat
na
to
tě
to
jméno
boží
ne
proto
abych
dosáhl
ale
daleko
ve
vyšší
kvalitě
že
mě
to
dělalo
radost
jako
hudební
má
rok
ze
své
hudby
ze
svého
přednes
z
toho
vytvoří
já
jsem
měl
roz
toho
boha
já
jsem
tady
s
tím
jménem.
To
je
ono
a
to
už
mě
bráno
nebylo
když
ježíš
kristus
radil
naroste
se
radši
radujícími
a
plače
splatit
římě
tak
neradil
na
se
no
polil
já
jsem
tam
zanechte
tu
otázku
není
taková
radost
vlastně
jemnější
způsob
sebelásky
jo
že
na
otázka
já
jsem
tam
neřekl
promiňte
mi
říkám
ano
je
a
proto
ježíš
kristus
neradil
raduje
nebo
strádal
radujte
se
za
radujícími
plače
plačící
mi
já
jsem
měl
jediný
úspěch
před
koncentrační
době.
Pláčem
plačícím
že
jsem
nadával
na
pána
boha
po
boku
pana
liší
a
to
jsem
vám
tady
přednášek
že
ano
veliký
úspěch
pláče
plačícím
nedělal
jsem
to
kvůli
sobě
ne
plakal
jsem
si
sám
pro
sebe
nýbrž
plakal
jsem
dopadali
si
ne
ale
ujišťuji
vás
o
jedné
věci
ne
zatím
co
přesná
letech
jakmile
jsem
poznával
začal
poznávat
že
bůh
je
podstatou
všeho
taky
mého
nitra
že
jsem
vnitřně
nesmrtelná
za
tím
stojí
nesmrtelnost
tak
jsem
opravdu
se
deště
plakal
nad
veškerým
tvorstvem
a
především
na
lidstvím
který
toto
neví
a
řídí
se
do
propasti
smrti
do
státy
života.
A
teď
je
otázka
je
jsem
tady
plakal
z
plačícím
a
věřte
mi
to
že
to
asi
byl
plán
spasiti
protože
konkrétně
nebyli
přítomni
a
teprve
první
konkrétní
pláč
plačícím
byl
u
toho
pana
lysý
od
že
tam
to
bylo
konkrétní
potom
když
k
ně
v
mém
vědomí
on
to
dělá
pořád
pánbůh
to
každého
skrze
s
mým
vědomím
miloval
poznával
existoval
ne
tak
já
jsem
jeho
mocí
vstupovat
třebas
do
jiří
ho
došela
tak
pak
jsem
vám
s
ním
měl
takový
soudce
tím
jím
dos
do
čelem
jako
sám
se
sebou.
To
je
ten
rozdíl
mezi
bohem
a
člověkem
že
on
má
soucit
řek
bych
trošku
protekčně
jí
než
jaký
má
pán
bůh
nikdy
není
tak
neprotekční
jako
ten
soucit
boží
a
já
jsem
měl
tu
třicet
věřím
domem
protože
jsem
vám
viděl
trpícího
a
jak
se
nesou
cit
nabyl
zase
z
jeho
moci
napřed
se
nabyl
soucit
před
zapůsobila
láska
a
tak
způsobilo
poznání
já
jsem
vstoupil
do
jiří
došel
znal
jsem
jeho
život
když
ho
já
jsem
ho
ho
vyložil
všechny
důvody
prostě
myslí
že
tam
v
tom
koncentráku
je
vyvrátil
se
mu
a
on
byl
následkem
tratě
jsem
ho
úplně
podstaty.
To
je
nepravou
víru
to
byla
nepravá
víra
si
myslel
k
tomu
jeho
víra
předpisovala
že
nebyla
to
víra
v
boha
byla
bylo
to
bytost
toto
soustava
domněnek
tu
nepovažujete
nikdy
za
víru
která
mu
dovoloval
aby
si
nějak
se
nějak
omluvil
nebo
aby
pochopil
situaci
ve
které
je
aby
nemusel
přitom
nadávat
na
pána
boha
aby
navalí
jenom
na
sebe
což
bylo
hezké
ale
pán
bůh
ho
nenechal
neříká
v
této
situaci
nýbrž
vlivem
toho
že
jsem
já
na
něho
zaměřil
svůj
pohled
to
bylo
lidské
on
se
k
tomu
připojil
svým
vnitřním
přímá
a
poznání
mi
toho
jiří
a
já
jsem
potom
poradil
co
ten
jiří
dokázal
potom
dva
měsíce
produkovat
než
se
dostalo
té
pozice
mé
a.
To
tedy
stačilo
k
tomu
aby
mohl
potom
se
postavit
na
vlastní
nohy
bych
tak
řekl
nazvané
vlastního
to
znamená
na
nohy
boží
to
radost
která
je
boží
a
radosti
ve
vás
snadno
rozeznat
že
je
to
radost
při
které
nemusíte
ukázat
na
obě
na
objekt
z
něho
tradicí
když
například
já
se
dívám
na
oliver
tak
no
radost
že
vidím
své
mládí
že
ano
a
to
je
moje
radost.
Ale
když
já
nemám
objekt
vnější
který
tuto
radost
vzbudil
nýbrž
kte
radost
se
vzbudí
ve
mně
a
přemáhám
do
na
pomůže
přemáhat
žal
nebo
tam
na
začátku
toho
poznání
četná
cti
letech
tak
to
je
od
boha
pocházející
byli
extaze
na
to
nevěděl
že
je
to
extaze
pochopitelně
a
o
to
jak
se
tam
nebyla
byl
jak
stane
patřit
když
tu
extazi
celou
proplakal
kali
kdy
chodili
a
plakal
třeba
několik
dní
a
mělo
to
za
následek
částečné
dočasné
o
slepota
daleko
to
šlo
byla
to
extaze
a
nebylo
to
s
její
mocí
bylo
to
z
moci
boží
tento
pláč
to
nemělo
objekt
to
přišlo
samo.
A
já
myslím
že
toto
se
nás
snadno
rozeznat
ovšem
budu
tady
mluvit
o
nějaké
paní
nové
která
tuto
dost
často
měla
a
říkal
ta
radost
nemá
důvodů
ale
vy
větší
než
kterákoliv
jiná
nárok
pustim
mám
dělat
abych
to
nepromrhat
abych
si
to
nepřivlastnili
já
vím
že
to
není
do
země
to
já
poznávám
že
říkal
paní
brtnová
já
vím
že
je
to
těžké
ale
obětujte
tu
radost
upřímně
tomu
odkud
přišla
víte
že
pochází
od
boha
bohu
ji
obětujte
a
ne
slovně
nýbrž
tou
radostí
se
obracet
třebas
do
toho
soustřeďovacího
centra
tvého
nitra
a
soustřeďovat
do
nitra
tam
se
obracej
te
tam
celou
u
tosce
a
dokud
nebude
poslední
kapat
roste
u
to
pera
tak
neustupuje
až
bude
utrpení.
A
vona
že
toto
slyšela
době
nese
eště
než
jsme
se
ocitli
tam
mně
jde
ve
vrčeni
tak
vona
to
mé
kázání
jak
jako
čistá
duše
musí
člověk
přistupovat
k
bohu
slyšela
na
zdálo
situaci
kilometrů
vzdušnou
čarou
ze
vrčeně
do
gotvaldova
no
a
zaznamenala
si
to
takže
já
co
jsem
říkal
tady
stáňovi
a
spol
ve
vrčeni
roku
se
set
padesát
šest
jedenácti
srpna
toho
roku
padesát
šest
ona
si
doma
v
devět
hodin
večer
za
znamenala
protože
měla
dojem
že
to
pro
ni
říkám
tak
se
to
znamená
ala
a
když
potom
přišla
jsem
přišel
po
prázdninách
do
gottwaldova
napřed
nesla
sáhodlouhý
dopis
a
říkala
mně
se
de
jedenáctého
srpna
stalo
tohleto
já
jsem
za
věc
všech
o
neříkal
jsem
nic
jiná
let
sem
byl
v
tvrzení
toho
roku
já
jsem.
Byla
vybídnutí
abych
než
vstoupím
do
toho
chrámu
odložila
všechny
své
starosti
a
to
je
záleži
ona
byla
věřící
které
velice
dobrý
argument
ov
říci
aby
odložila
všechny
starosti
na
k
moje
modlitba
nebude
účinná
a
protože
já
sama
nedokážu
odložit
své
starosti
tak
abych
přestup
em
do
toho
vnitřního
chrámu
je
složila
jako
se
odkládá
oděv
a
dala
je
na
míní
pánu
bohu
može
tady
funguje
jako
hlídat
a
od
na
chvíli
ty
moje
starosti
u
sebe
a
já
abych
mohla
vstoupit
k
tobě
jako
čistá
duše
neboť
nic
jiného
to
by
nepatří
než
to
čisté
kterým
si
ty
a
sem
tam
vstoupila
zažívala
jsem
tu
čistou
přítomnost
boží
a
nakonec
mě
někdo
vybízel
co
jste
dosáhli
to
ste
dosáhli
vidět
se
ven
a
oblečen
si
ty
své
starosti.
Ale
oblékáte
tímto
způsobem
pane
bože
já
si
z
toho
rance
svých
starostí
beru
ty
které
ty
považuje
za
vhodné
aby
je
měl
nebo
aby
je
měla
a
on
vám
on
si
to
přebere
tu
hadu
viny
a
co
ste
si
tam
vysloužili
v
tom
kostele
dokud
se
posunul
že
neví
ne
vývoji
tak
to
už
mám
nepatří
ty
starosti
tak
ty
von
odeberete
takže
už
budete
nutně
odění.
Tím
co
bylo
ty
vy
budete
mít
méně
starostí
a
budete
navíc
od
ní
tím
co
se
si
vysloužili
k
během
té
své
modlitby
čili
dostanete
od
těch
nových
a
ten
se
postupně
se
to
poté
opakovat
bude
zaměňoval
a
ona
až
budete
mít
oděno
ví
a
v
tom
oděvu
budete
scho
přestoupit
na
boha
bez
mezer
jediná
paní
brtnová
na
dáno
tři
sta
dvacet
kilometrů
si
toto
zapamatovali
a
do
smrti
s
tím
řídil
a
jít
stačilo
oni
to
stačilo
na
cestě
víry
aby
spěla
aby
umřela
osvobozen
přestože
měl
rakovinu
a
to
je
ty
padouši
to
tam
slyšeli
z
blízka
to
se
to
zastaví
viďte
a
vůbec
o
tom
nevěděli
pro
ně
to
bylo
objevím
že
jsem
to
do
tam
říkal
no
neměl
být
střílet
alenko.
Tak
jak
může
pán
bůh
být
sám
sobě
objektem
může
na
celou
plakat
a
musel
se
radovat
tak
dále
samo
sebou
toto
vysvětlení
že
bůh
se
na
to
u
raduje
nebo
u
na
tebou
pláče
té
vysvětlení
čistě
lidské
které
se
nesrovnává
skutečnosti
té
na
má
pomáhat
k
tomu
abychom
měli
také
s
pánem
bohem
trošičku
trpnost
abychom
taky
si
ctili
jeho
lásky
a
nad
tímto
hříchem
si
pán
bůh
vy
se
napláče
řekneme
že
jo
do
toho
ovšem
není
pravda.
Bůh
ze
sebe
radost
nemá
bůh
nemá
žal
nad
sebou
i
když
jako
už
v
genezi
se
říká
a
považoval
to
dílo
za
dobré
že
a
měl
z
toho
vlastně
radost
ne
to
je
obraz
celý
povídání
genese
je
obrazné
a
né
skutečnost
to
by
vám
nemělo
vadit
že
se
něco
obrazně
názoru
že
to
není
skutečnost
že
to
obraz
prosím
vás
považujete
tento
obraz
za
toho
malíře
a
voni
vám
to
že
to
není
ten
malíř
naopak
to
je
v
pořádku
že
ten
malíře
tady
v
podobě
tohoto
obrazu
to
možná
nima
je
a
tak
to
je
v
pořádku
že
tady
je
jeho
obraz
voni
to
svým
způsobem
on
ale.
Když
on
miluje
ten
obraz
tak
on
přitom
má
tam
ten
malý
z
věčný
nějaký
záměr
a
při
tom
nechci
říct
že
je
chladný
ale
není
lidský
kdy
protože
by
člověk
by
toto
nevytvořil
v
té
mnohoznačnosti
v
jaké
jsem
vám
to
tady
jeví
a
ne
zachoval
by
si
přitom
nezávislou
od
toho
on
není
závislý
na
tom
co
vytvořil
není
závislý
takže
on
nad
tím
nepláču
na
ni
se
nemocí
ani
se
nad
tím
nerad
on
v
tom
je.
Ale
my
to
pociťujeme
jako
že
mu
křivdí
nebo
že
mu
děláme
radost
protože
jsme
věřící
věřící
pomocí
objektu
nepravého
který
se
ještě
raduje
a
který
ještě
se
taky
ocitá
období
tísně
a
takže
nám
nemá
pán
bůh
za
zlé
že
takle
myslíme
o
pánu
bohu
my
takhle
myslíme
o
něm
jenom
proto
že
máme
náhradní
subjektivně
zapo.
Protože
samovolně
žijeme
z
o
tom
let
se
o
té
po
dobrým
a
to
je
většina
našeho
života
to
je
všechno
po
dobrým
ale
to
nás
úplně
uspává
samolibosti
takže
vono
to
občas
musíme
být
z
toho
vymaněn
takže
já
například
ne
dávám
nějak
na
nějaký
ho
víta
že
se
lituje
já
jsem
rád
že
se
lituje
pamatuj
si
to
protože
vím
že
se
jinak
se
toho
nevymaní
podobným
to
nejde
no
a
je
to
chyba
že
se
lituje
je
to
chyba
jenže
já
jsem
takový
satan
se
semena
rozumíš.
Já
jsem
se
jednou
setkal
s
jedním
přítelem
velice
dobrým
nějakým
panem
maří
ke
pro
toho
mohu
plně
jmenovat
ja
rostla
mařík
z
plzně
otroka
ulice
může
zemřel
tak
ať
se
obrací
proběhla
to
byl
vrcholný
brantona
řek
a
ten
říkal
toto
všecko
není
ta
pravá
skutečnost
pro
vás
ujistit
je
jedině
nebo
on
tomu
říkají
nad
já
na
mysl
a
jak
by
se
to
nazvali
to
už
je
jedno
jak
to
na
zveme
ale
toto
je
má
já
to
je
neskutečné
to
není
skutečnost.
A
ty
si
počíná
s
tímto
životem
jako
s
něčím
skutečným
který
to
si
nedorostl
toho
učení
mistra
brantona
a
já
jsem
říkal
malou
školy
maří
kori
tak
to
je
klam
tohleto
a
dal
sem
mu
takovou
pořádnou
facky
před
jednou
tvaru
hlava
o
točila
do
půlku
ruku
a
já
jsem
říkal
já
ruku
to
byl
klam
to
byla
má
já
naše
von
za
hledal
jenom
klobouky
obou
chudák
tak
byl
mate
našel
tomu
kaše
a
měl
jsem
od
tý
jeho
máji
pokoj.
Tak
tahleta
zkušenost
některým
z
vás
ještě
chybí
že
je
to
tvrdá
zkušenost
že
to
jenom
objektivní
zkušenost
ne
tedy
subjektivní
ale
objektivní
a
v
tom
není
tak
velký
růst
ru
opět
mezi
objektem
a
objektem
dělali
tak
tý
rozdíl
my
musíme
důvodů
metodických
rozdíl
dělat
například
že
chceme
naučit
správně
věřit
on
a
jenom
moody
tých
a
ne
faktických
té
metoda
správná
metoda
že
si
nejsem
nikdy
si
stím
proč
vona
pláče
jakpak
mohu
já
rozumět
ženě
když
ona
sama
sobě
nerozumí.
Žena
má
která
sobě
rozumíte
jak
jako
muž
to
je
veliký
nedostatek
mužů
je
si
myslí
že
takhle
sobě
rozumím
protože
voni
zevně
v
sobě
líp
rozumí
proto
mají
tolik
mylná
vů
za
sebou
to
je
jiná
s
dneska
vraždí
a
ženy
nemají
protože
to
je
takhle
neznají
proti
při
každém
naleznu
musíme
vycházet
sami
se
s
poznání
sama
sebe
aspoň
povrchové
a
ženy
nemají
toto
poznání
takže
těžko
jim
přijít
na
to
proč
někdy
pláče
oni
to
sami
neví
a
vono
to
nemusí
být.
Z
důvodu
že
by
tady
pán
bůh
nějak
zakročoval
nebo
na
nich
působil
nýbrž
oni
mají
blíže
k
citu
než
muž
a
tak
ten
cit
převládne
a
za
pláču
si
tak
já
je
chápu
jo
jenže
oni
nemohou
oni
se
neznají
do
té
míry
aby
věděli
by
ten
cit
bude
navrch
aby
je
přemůže
a
taky
si
potom
neví
rady
tak
já
bych
radil
každé
ženě
abys
to
od
plakala
a
aby
se
jí
to
nepřekro
aby
dete
by
bylo
pane
manželi
kdybyste
s
ní
okatě
vracel
a
ono
by
se
dost
dělal
na
tím
ubohým
výrazem
pláče.
A
tam
všechno
pro
opakovat
byl
to
chyba
že
to
nebude
jeho
slovy
protože
to
bylo
hezké
ale
říká
mně
někdo
z
vás
já
nemohu
pochopit
jak
se
to
myslel
tím
subjektivním
když
si
malý
namaluje
něco
tak
on
se
objektivněji
tím
obrazem
ale
když
pán
bůh
stvořil
tento
svět
a
objektivní
se
nějakým
způsobem
jak
je
to
možné
že
z
toho
žil
třebas
myš
a
pak
to
řekl
taky
kočku
a
tak
konal
předpis
a
potom
kočka
pochopitelně
že
kočka
bys
zhebl
proto
se
nemá
výši
a
a
tak
kočka
se
šel
tu
myš
a
pán
bůh
se
dal
sám
sebe
tedyto
mě
jako
věřícím
člověku
nejde
do
hlavy
se
to
sta
pána
boha
že
sebe
požírá
jak
to
stvořil.
To
by
mě
ko
my
nepostřehuje
vůbec
nepotřebujeme
nejsemli
ste
postřehoval
při
činnost
a
následně
ve
stvoření
boží
když
nám
to
nějaký
člověk
pyšní
genezi
převedl
jako
jedno
za
druhým
tak
to
jsme
schopni
to
pochopit
jenomže
vono
to
jedno
za
druhým
nešlo
to
je
bezčasová
záležitost
a
řečeno
už
trošku
chybně
probíhající
proces
k
chybně
probíhající
proces
kterém
to
procesu
vniká
myš
kočka
všecko
co
tady
vidíme
objektivně
ano.
A
není
při
pohledu
na
tyto
objekt
možnost
zjistit
jestli
napřed
bylo
vejce
a
potom
slepice
nebo
napřed
jepice
a
potom
vejce
to
tam
co
jsem
nespojí
protože
to
je
v
té
prosím
vás
nezpověditelné
to
je
taky
tak
odpověď
je
jako
století
kočku
a
s
tou
mší
kdyby
to
napřed
se
ice
tak
mohlo
být
potom
to
ve
se
že
a
kdyby
nebylo
napřed
vejce
nemohla
by
být
slepice
čili
prosím
vás
se
zasahuje
do
toho
takle
protože
to
asi
to
děláte
příliš
velké
šoky
ale
kohout
je
vedlejší
to
je
rub
ale
když
už
je
tady
to
vejce
ovšem
za
spolupráce
koho
za
pochopitelně
a
není
to
pravda
přenáší
velice
bez
kohouta
bezvadně
bezvadně
ale
jo
a
jeden
a
jak
je
že
nejsou
opadne
jedny
nebude
žádných
víře
ale
prosím
vás
zatím
si
někdy
na
takový
ran
bez
pes
spise
to
se
dá
bez
kohouta
všechno
provést
jo
a
ne
nějaký
umělým
plodová
naprosto
ne
přáním
té
slepice
se
narodí
velice.
Parthenon
sže
partenogeneze
a
to
se
ice
to
je
se
byste
schopna
a
jsou
to
schopni
remis
například
k
tomu
ale
to
nechám
tam
ho
protože
my
se
jenom
soustře
na
ten
protože
ve
stvořeném
nejsou
odpovědi
na
příčiny
a
následky
stvořeného
tak
by
nemůžeme
z
toho
že
kočka
požírá
myš
dedukovat
že
pán
bůh
se
tady
požírá.
Protože
je
to
nepochopení
té
objektivní
která
soustavně
vzniká
ne
někde
vznikla
ne
napřed
velice
napřed
levice
která
soustavně
vzniká
a
já
vám
řeknu
že
nemám
na
to
odpověď
jak
by
se
jak
se
to
mohlo
stát
to
mi
taky
nezodpovíš
a
nikdo
jiný
že
já
jsem
ve
časem
okamžiku
mohl
zažít
vnitřně
jako
subjektivní
pravý
objekt
než
to
nepravé
byl
jenom
svědkem.
Stvoření
světa
udržování
světa
konec
světa
svůj
příchod
příčinu
mého
života
své
poslán
já
nevím
co
všecko
a
nestalo
to
ani
z
lomec
kteří
no
prosím
jestli
se
někdo
tu
něco
z
tvořilo
a
zároveň
to
skončilo
v
tom
stvořeném
existujou
existenci
a
vono
to
potom
otá
vychází
a
je
to
pořád
stvořené
tak
tady
chápeš
rozumově
se
to
nedá
vysvětlit
protože
ale
se
mi
přitom
hlava
neza
točila
hlava
si
neměla
nic
společnost
tak
jsem
měl
točit
nemůže
ani
nemohu
zhoupnout
ani
nemohu
se
z
toho
zbláznit
jako
by
se
zbláznil
bys
to
tomu
chtěl
rozumově
rozumět
to
nejde
rozumí
to
pochopit
se
nedá
já
tě
upozorňuju
že
na
to
ti
odpovím
že
pán
bůh
se
tady
nepoužívá.
Když
kočka
požírá
když
nýbrž
je
to
funkce
jedna
v
tom
stvoření
která
slouží
funkci
druhé
je
to
funkční
řízení
vy
považujete
kočku
za
oddělenou
bytost
zrovna
jako
myšle
oddělenou
bytost
než
to
já
v
tom
okamžiku
když
jsem
zažíval
to
stvořené
a
odvozené
tak
jsem
nepovažoval
něco
za
odděleného
od
boha
všechno
stvořené
bylo
výrazem
jeho
tváře
to
byla
jeho
existence
ne
nebyl
jsem
pantheista
a
on
byl
uvnitř
toho
kdyby
se
to
rozdíl
ani
menší
součást
tak
zase
byl
zase
by
se
to
na
naše
zase
uvnitř
toho
uvnitř
ho
on
byl
takže
když
už
mě
uši
on
to
kočku
i
tou
vyšší.
A
je
uvnitř
toho
tak
on
se
nepovede
protože
pořád
uvnitř
v
sobě
se
sebe
jo
já
nevím
to
se
nedá
vysvětlit
a
nevím
po
prosím
vás
jestli
si
myslíte
že
víra
vás
učí
k
tomu
aby
se
ve
všem
spolehli
na
boha
tak
je
to
hříšné
spoléhání
na
vo
je
jak
říká
svatá
církev
katolická
protože
vy
jste
byli
vpuštěni
do
světa
proto
aby
na
vás
taky
bylo
nějaké
spolehnutí
to
byste
se
potom
omluvili
ze
všeho
to
není
možné
vy
se
musíte
spolehnout
na
sebe
jako
na
víra
boží
vůle.
A
té
vaší
vůle
bylo
při
dělo
kus
moci
boží
obrovský
kus
moci
boží
to
byla
hřivna
kterou
máte
hospodařit
vy
jste
hřivna
sice
je
vašem
spoléhali
na
hospodáře
tak
by
to
v
tom
podobenství
o
hřivnách
které
rozdělu
hospodáři
padalo
takle
byl
hospodář
odcházel
do
světa
a
rozdělil
si
nejlepším
třem
služebníkům
hřivny
jednou
pět
jednomu
dvě
a
jednomu
jednu
a
odešel
a
říkal
hospodařte
s
tím
až
přijdu
z
čteme.
A
oni
se
točil
hlavy
dohromady
jakmile
přešel
přes
práh
bu
dovy
a
řekli
jaké
pak
hospodaření
na
něho
jediné
spolehnutí
on
si
to
vydělal
on
si
to
za
slouží
mimo
to
vrátíme
bude
no
skočit
zase
ze
svým
bratři
zakopat
abych
odborně
kdo
nezakopal
byla
až
přijde
uvidíme.
A
on
by
přišel
a
udělal
by
s
ním
s
těmi
s
těmi
třemi
zatočil
by
tak
jako
s
tím
jediný
který
tu
hřivnu
zakopal
cos
to
udělal
nedal
jsem
ti
to
hospodaření
není
tento
život
hospodaření
není
k
tomu
aby
se
tam
prokázal
svoji
vlastní
iniciativu
tu
tam
musím
prokazovat
se
spolehnutí
na
ba
musí
prací
na
to
kvality
já
vám
to
ukážu
a
vždycky
nově
kvalitativně
jinak
to
spojení
se
tam
musí
být
ale
kvalt
lidský
na
než
se
s
tímhletím
začne
tak
je
to
trpná
věc
záležitost
přílišné
trpnosti
kterou
právem
odsoudil
víte
jakým
odsoudil
katolický
svět
tuto
přístup
trpnost.
Aby
to
vtisk
jménem
když
ty
jsi
dával
pozor
no
tak
on
přeci
jenom
přišel
na
tě
ten
mě
převezl
jako
kvietismus
odsoudil
milý
ho
pana
mil
dolor
a
kdyby
byl
to
chudák
neskákal
se
časnou
smrti
tak
ho
popravili
upálil
protože
to
je
příliš
na
teprve
se
o
nic
nesnaží
ty
jsi
v
moci
boží
nedělej
nic
spojení
se
na
boha
že
von
to
stvo
správně
zří
to
ne
to
nejde
a
já
budu
museli
to
st
až
to
rozepisuje
to
musí
tam
za
cenu
tomu
dostat
podle
jejich
vše
krista
jakým
způsobem
se
člověk
spolehnout
na
boha
my
se
můžeme
spojenou
na
boha
jenom
do
té
míry
do
jakého
poznáváme
tou
svou
vírou
a
ono
se
vírou
dá
také
poznávat
samosebou
víra
v
tobě
má
poznání
lama
v
sobě
obrovské
poznání
ne
tak
velké
jako
čistě
poznávající
člověk
ale
přeci
jenom
tak
velké
že
mě
může
vést
že
já
třebas
věřím
že
on
si
přijal
by
byl
ctnostný.
Tak
ta
ti
to
věřím
že
si
to
pán
bůh
přeje
tak
mě
to
nějakým
způsobem
rozhraničená
dobro
od
relativního
zla
a
já
se
mohu
podle
toho
řídit
a
bohu
pomocí
správného
dostat
a
bohu
a
přibližný
přibližovat
se
bohu
pane
si
může
věřit
že
s
pomocí
boží
zvládne
to
co
sám
by
nezvládl
to
je
pravý
přístup
k
věci
věřícího
protože
on
chudák
promiňte
že
takhle
mluvím
věřícím
taky
potřebuje
pomoc
taky
potřebuje
pomoc
boží
aby
něco
zvládl
kdežto
čistě
poznávající.
Potřebuje
aby
nebyl
aby
to
zvládl
aby
sám
nebyl
aby
to
zvládl
aby
sám
solí
nebyl
aby
to
zvládl
aby
byl
ničím
aby
to
zvládl
a
pak
ovšem
z
vládne
všechno
ale
ne
za
pomoci
boží
nebo
nýbrž
bohem
to
ten
rozdíl
malinký
nepatrný
ale
pak
se
ovšem
stane
že
on
může
být
na
zemi
nebo
jako
že
se
byl
pět
měsíc
tohle
a
to
bylo
hezký
a
ale
aspoň
jsem
tak
dlouho
vydržel
to
jsem
rád
samo
sebou
že
svou
moci
pochopitelně
ne
sou
chybu
se
odtamtud
dostal
za
jasný
a
si
vyplacena
se
se
tam
taky
dostal
a
bylo
to
mediální
no
tak.
S
pomocí
boží
nemůžete
vědět
jestli
něco
provedete
nebo
neprovedete
to
nemůžete
vidět
apriorně
napřed
protože
nevíte
si
je
to
ve
vůli
boží
když
to
nebude
vůli
boží
tak
žádná
pomoc
boží
nepřijde
nýbrž
se
dovolávali
svatých
tak
svatý
vás
vám
nepomůže
protože
svatý
nikdy
nepře
bude
proti
vůli
boží
jednat
to
by
spadl
z
nebe
a
to
von
nebude
dělat
neprosazujete
by
padl
z
nebe
a
že
nemůže
prostě
už
tak
oddán
bohu
že
nemůže
proti
němu
jednat
a
takže
protože
nemůže
tak
vás
nevysvětlí
ani
ani
žádný
svatý
proto
za
tou
terezie
z
li
si
nikdo
nevy
nevyvodil
jejich
utrpení
než
panna
maria
to
znamená
nesmrtelná
duše
která
s
ní
chudinka
musel
to
by
se
až
dokonce
jeho
života
odešla
bývala
tak
ona
se
a
ne
ta
jí
byla
napomoct
člověk
věřící
nemůže
nikdy
říct
jestli
mocí
své
víry
něco
dokáže
nebo
ne
protože
do
toho
vkládá
svou
vlastní
vůlí
je
to
chce
udělat
a
jestliže
je
to
ovšem
víra
založena
na
vůli
boží
a
taky
taková
víra
existuje
v
těch
vyšších
fázích
A
těch
nižších
dokonce
taky
když
člověk
si
myslí
toto
pán
bůh
stanovil
a
po
nějaký
zákon
že
je
to
správné
tak
je
to
vůle
boží
tak
já
to
budu
dělat
ne
už
je
problematické
protože
tyto
zákonitost
to
mi
relativní
povahu
a
když
dva
dělají
totéž
není
to
totéž
takže
jednomu
to
může
vít
a
druhému
to
nevyjde
ten
věří
se
potom
tím
pože
staví
a
říká
jak
to
že
bratr
můj
dělal
totéž
co
já
jemu
to
vyšlo
a
mě
to
nevyšlo.
To
je
případ
který
bych
měl
nějak
obrazně
vyjádřit
a
to
udělám
tímto
způsobem
vám
známým
obrazem
měl
jsem
známého
kubánci
který
předtím
než
byl
ve
škodovce
byl
v
číně
a
budoval
tam
trati
ze
za
východ
ního
východ
činy
až
přes
tak
lama
tamtu
až
po
tam
san
proti
tažen
to
souvisí
je
to
několik
kilometrů
dlouhá
ať
si
budovali
za
pět
let
a
von
si
tam
uznal
nema
do
kolenou
takže
těžko
chodil
a
tak
šel
akupunktury
stojíte
že
tam
jejich
fůra
a
dal
si
na
pýcha
jehly
a
ta
bolest
přestala
v
tom
bolest
přestal
a
za
týden
bolest
nastal
znovu
tak
šel
k
témuž
akupunktury
stavy
a
zase
týden
měl
pokoj
když
to
potřetí
opakovalo
tak
říkal
mistře
ono
vždycky
zabíjen
za
se
mi
to
znovu
bolí
a
stejně
na
stejné
úrovni
on
říkal
jak
si
už
nezmohu
musíš
jít
za
místem
a
tak
von
šel
za
jeho
mistrem
a
ten
jehly
napíchl
na
stejná
místa
jako
ten
žák
ale
ta
bolest
přestože
už
byl
to
už
do
době
asi
deset
let
potom
se
to
stalo
nikdy
se
neopakoval
a
on
měl
trvale
pokoj
od
těch
re
ale
ono
mu
to
nelo
a
šel
za
tím
mistrem
který
ho
osvobodil
od
té
bolesti.
A
říkal
mu
my
s
jak
to
že
vás
žák
který
podal
je
do
stejných
míst
jako
vy
mě
osvobodil
od
bolesti
na
týden
aby
na
vždycky
a
mistr
mu
odpověděl
tímto
z
kříži
se
usmál
se
pokročil
se
asi
stal
se
k
odchodu
načež
tohleten
ku
má
říkal
mistře
vy
jste
mi
nezodpověděl
moji
otázku
a
von
se
obrátil
se
už
byla
odchodu
k
němu
zase
z
kříži
se
uklonil
se
způs
měm
a
se
týká
opakovalo
a
pak
už
to
dál
ten
můj
komára
nezi
trval
nechala
vodejít
že
protože
věděl
to
je
nějaký
koan
to
mě
odpověděla
já
tomu
nerozumím
jak.
Mám
vás
nechat
v
tomto
koanů
nebo
tomu
odpovědět
a
to
je
prosím
odpověď
moje
na
to
kdy
vírou
způsobíte
a
nebo
de
víra
správně
působí
a
de
nebo
kdy
je
na
té
správně
a
kdy
jednáte
správně
a
my
se
to
tu
souvislost
nevíte
já
ji
tam
vidím
ale
tak
si
to
trošku
přemyslet
a
to
nezodpovím
je
to
tímto
co
to
věcem
kdy
víra
působí
a
kdy
víra
nepůsobí
prosím
a
to
to
dalece
o
trvale
vyléčil
proto.
Že
on
ty
jehly
který
napíchl
na
stejná
místa
jako
ten
jeho
žák
uměl
vy
radit
co
do
jin
a
janu
takže
von
si
ty
jehly
za
pýchy
tak
hlubokou
aby
byli
vládě
né
aby
dosáhli
tam
kam
mají
zasahovat
a
když
to
ne
neudělal
správně
tak
si
ještě
přeje
povrchu
a
do
vadil
on
ji
dohadoval
a
teprve
potom
když
byli
tak
dokonale
byla
dané
tak
tu
dobu
co
byli
zapírat
působily
takže
na
trvalo
způsobili
von
mi
tohleto
ten
můj
kubánci
já
jsem
to
předpokládal
tak
jsem
jenom
se
okrádal
tak
jsem
říkal
a
v
rozumíte
toho
po
vědy
ne.
A
chcete
abych
vám
měl
odpověděl
na
ně
zvali
o
si
říkal
ano
on
si
dovedl
jehly
on
propojil
celou
tu
bolest
a
odvedl
kdyby
byl
nepropojíš
z
malinké
jedné
propojené
části
by
prostou
pil
a
ostatní
části
zase
by
zla
za
ten
organismus
on
to
musí
všechno
propojil
pře
to
máte
pro
von
je
hladit
ty
jenom
hlad
ne
propojoval
ten
náboj
jak
záporn
ta
kladný
v
těch
je
ach
ano
na
té
trati
to
se
když
se
jan
první
sen
kapitola
čtvrt.
Vidí
někdo
že
jeho
bratr
se
dopouští
hříchu
který
není
k
smrti
ať
za
něho
prosí
a
bůh
mu
dal
je
život
jestliže
nehřeší
k
smrti
jest
ovšem
hřích
který
je
k
smrti
o
takovém
neříkám
aby
se
za
něj
prosili
takže
to
čtyřech
modlit
jenom
v
tom
každá
ta
ne
pravosti
je
hřích
ale
je
hřích
který
není
k
smrti.
Tak
se
tomu
říkáte
tak
především
on
tady
mluví
o
hříchu
který
je
k
smrti
totiž
jan
měl
tu
schopnost
jako
měl
ten
můj
pater
který
mě
operoval
na
tuhle
vinu
že
poznal
na
pacientu
který
mu
umře
a
to
znamená
podle
svatýho
jana
dopustit
hříchu
který
jde
k
smrti
a
bylo
by
zbytečného
z
něho
léčit
protože
ten
je
hřích
to
je
hřích
který
vede
k
smrti
ale
svatý
jan
toho
sebou
to
viděl
jinak
o
viděl
člověka
tak
zakotveného
hříchu
nebo.
V
tom
sebe
vlastnění
a
sebe
lásce
že
nebyla
naděje
za
něho
modlit
z
toho
nebylo
možno
ho
vymanit
a
tak
se
má
prosit
jenom
za
toho
který
nemá
na
sobě
hřích
nebo
není
nositelé
ří
který
k
smrti
nevede
nebo
co
tam
řídí
tej
k
smrti
nevedou
a
ty
se
má
prosit
a
ze
mě
bude
člověk
by
vyslyšen
který
tady
nám
mluví
jan
osobně
jak
to
vypadá
v
nebi.
Že
totiž
nebi
ten
člověk
tomu
nebe
ten
člověk
ví
to
ho
má
vyslyšen
a
ho
nemá
aby
slyšet
a
takže
je
zbytečné
musí
vnucovat
svoji
vlastní
vůlí
aby
nám
něčem
pomohl
když
to
není
ve
vůli
boží
a
von
je
zlí
božích
spojen
takových
se
v
nebi
tak
se
za
vás
nepřijmu
protože
by
se
musel
postavit
proti
vůli
boží
a
když
se
to
ve
vůli
boží
tak
vám
pomůže
a
vydatně
pomůže
a
usnu
vaší
cestu
ano
protože
třebas
svůj
stav
sedmnácti
letech
nebyl
smrti
tak
svatá
terezie
ze
stavu
nebe
mohla
pomoci
a
velice
spíše
a
moji
cestu
a
velice
konkrétně
když
to
kdyby
to
bylo
vedlo
třemi
tak
je
to
neudělal
stačí
tonete
výklad.
Jedním
ze
základní
principů
správné
cesty
víry
těch
základních
svůj
jak
víte
mnoho
je
také
to
že
vírou
nedosahuje
nýbrž
vírou
sloužím
i
tomu
komu
lidsky
není
třeba
sloužit
tak
třeba.
Bylo
třeba
lidsky
posloužit
nepříteli
u
toho
samaritána
který
ošetřil
svého
nepřítele
lidsky
to
nebo
to
by
byl
tam
zemřel
a
nestalo
by
se
nic
takových
zemře
na
cestě
ale
on
přesto
pomohl
protože
toho
bylo
zapotřebí
v
jiných
důvodů
neze
zevních
že
tady
ležel
zraněn
těžce
zraněn
nepřítel
který
by
byl
umřel
důvodu
vnitřního
po
pudu.
Víra
je
vnitřní
pokud
a
pro
tento
vnitřní
pokud
je
potřebný
a
bez
ní
se
člověk
neobejde
ani
já
který
se
tady
ta
š
tím
že
jsem
na
cestě
roz
poznání
se
musel
uvěřit
v
pravo
z
tohoto
světa
v
pravo
slova
to
obrazu
pravo
z
této
objektivní
boží
osel
se
podle
toho
zařídit
se
sem
vyloučen
a
kdybych
byl
tomu
nevěřil
tak
jsem
to
já
nerozvinul
a
myslíme
se
rozvinu
stejně
dobře
jako
vy
stejně
sobecky
jako
vy.
Protože
já
jsem
byl
daleko
větším
sobcem
a
tím
se
musím
pochlubit
protože
byste
mě
jinak
než
dobře
nechala
balit
než
kdokoliv
z
vás
dokáže
být
než
jsem
se
dostal
k
tomu
sedmnáctém
roku
opak
vás
napadlo
prosím
vás
že
musíte
být
zrovna
tím
nebo
musí
se
stát
zrovna
to
se
musí
stát
co
vys
přejete
si
přejete
být
třebas
chemikem
a
vy
se
musíte
chemikem
stát
a
děláte
v
na
všechno
zapomenete
a
děláte
jenom
chemii
protože
o
nic
jiného
nestojíte
než
o
tu
chemii
co
prosím
a
tak
prosím
vás
tohleto
je
posedlost.
Text view •
Help