Waveform view
86-08B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Kdyby
kterou
hodinu
mám
kam
přijít
a
to
všecko
jsem
věděl
aniž
jsem
byl
věcem
my
jsme
chodili
k
nějaké
léčitele
paní
kamenické
tady
byla
radici
za
plzní
asi
považuju
naveden
případ
z
mnoha
a
já
jsem
říkal
stáňovi
prosím
tě
teď
jsme
sice
přijeli
vlak
ale
je
zbytečné
tam
k
paní
kamenické
jí
protože
ona
tam
není
je
pryč
ale
bude
tam
je
čtyry
hodiny
jsem
najednou
věděl
a
stalo
ovšem
tomu
nemohl
věřit
pochopitelně
já
jsem
taky
nechtěl
aby
tomu
věřit
já
jsem
nikomu
měl
mistře
nepřekládám
ji
se
přesvědčili
jsme
za
klepali
jsme
paní
tamta
a
nebyla
doma
v
tam
její
sestra
a
říkala
ona
se
vrátím
čtyry
autem
někam
dovedli
nějakého.
Pacientu
ano
a
tak
to
ne
maximálně
se
vrátí
tak
se
tam
pocházely
pocházel
okolo
ve
čte
si
se
vrátil
a
ono
opravdu
přijati
autem
eště
hodiny
tak
jsem
byl
veden
událostmi
v
tomto
případě
zázračným
způsobem
se
nám
zdá
a
že
jsem
si
né
za
událostmi
je
dycky
nějaké
vědění
to
je
na
patě
dost
neděje
ší
a
to
my
právě
ne
zachyceno
že
s
námi
něco
děje
nebo
neděje
co
se
nemá
stát
se
nám
nelíbí
za
ty
je
vždycky
nějaká
moudrost
přátelé
tu
předpokládají
te
o
všem
co
se
děje
předpokládáme
zatím
obrovskou
moudrost
které
nerozumíme
a
tím
si
ustav
cestu
k
tomu
abyste
mohli
být
vedeni
události
bez
tohoto
předpokladu
bez
této
hypotézy
nemůžete
být
včas
vedeny
událostmi
ježíš
kristus
učil
zásadně
učedníky
tomu
aby
věřili
tomu
co
u
něho.
Bylo
by
po
této
nebo
skute
si
ale
pro
něho
proti
učedníky
to
bylo
hypotézu
tak
jim
říkal
a
to
se
nemuselo
takhle
dělat
to
v
tom
a
rovnou
přítelem
se
to
říkat
ale
kvůli
nám
to
tam
je
napsáno
je
to
tam
uvidíte
člověka
a
tak
dále
a
jděte
za
ním
do
hospody
ne
a
tam
zase
u
jde
něco
jiného
a
takového
a
tak
se
dostal
k
poslední
večeři
viděním
toho
co
teprv
se
stane
nebylo
to
věštění
v
té
moudrost
aby
byla
připravena
aby
to
provedl
jo
on
vyčítal
jenom
tu
protože
byl
velice
mocný
duchovně
tak
už
četl
v
té
moudrosti
takže
když
chtěl
je
třebas
na
oslíku
ne
jeruzalémě
tak
věděl
o
tom
uličky
kde
sedí
a
kde
kde
leží
nebo
kde
stojí
a
přesně
udál
kam
mají
tam
osel
je
taky
na
něm
a
nebylo
to
věštění
víte
že
on
věděl
o
věž.
O
tom
že
co
se
tam
děje
ona
příklad
věděl
co
bude
se
dít
až
někdo
pude
spánkem
pro
pivo
a
tak
dále
a
do
toho
odlišná
bys
tam
že
jim
připraví
toho
beránka
a
podobně
to
nebylo
věštění
ačkoliv
se
to
ještě
nedělo
teprve
to
bude
dít
tam
totiž
tato
moudrost
překoná
propast
času
to
je
vlastnost
té
to
moudrosti
ta
té
není
obsažena
minulost
přítomnost
a
budoucnost
nýbrž
ten
je
obsažen
na
moudrost
která
na
jiné
úrovni
na
této
připravuje
už
a
zase
doznívá
to
potom
třebas
na
jiné
úrovni
na
řeky
už
my
nevidíme
ale
kdo
se
začne
včas
vidět
událostmi
v
důvěře
že
bez
vůle
boží
to
neděje
tak
za
za
chvíli
nebo
začal
začne
rozumět
té
moc.
To
si
která
za
tím
je
to
je
důležité
nemůže
to
samosebou
přát
to
je
taky
těžký
docílit
ale
začne
tomu
se
by
se
to
nikdy
nepřál
rozumět
událostem
proto
se
jim
rozuměl
do
jaké
míry
jak
jsem
potřeboval
a
dejme
tomu
jsem
se
mohl
by
hnout
z
koncentráku
a
lehce
sem
se
mu
mohlo
vyhnout
lehce
ale
mně
to
vnitřní
neříkal
nic
že
by
to
bylo
tak
tragické
že
by
se
k
tomu
musel
vyhnout
protože
se
koncentrák
nejevil
nikomu
jako
slast
ne
já
jsem
se
tomu
nevrátil
protože
mě
vnitřní
moudrost
neříkala
že
se
mám
bránit
že
jsem
už
měl
před
tím
dlouhou
praxi
řízení
událostmi
jak
jsem
byl
událostmi
řízen
a
proto
jsem
klidně
zůstal
v
praze
a
byl
jsem
zatčen
a
takdále
aby
se
ten
se
který
se
spojoval
ten
svůj
osud
začne
byla
a
tak
dále
to
jsem
mockrát.
Říkal
tak
to
nebudu
vykládat
ale
já
bych
něco
přízemnější
ho
řekl
že
totiž
všechny
události
v
tom
v
mém
životě
a
také
ve
vašem
mají
nějaký
pod
text
a
ten
pod
text
vyjde
jako
v
text
navrch
teprve
tehdy
až
mi
vymaže
ten
text
obyčejně
já
bych
to
řekl
takhle
je
to
klovat
knížka
ten
náležitost
a
ty
klo
jsou
psány
řek
bych
pod
normálním
písmem
událostí
a
teprve
když
proběhnout
ty
události
a
zmizí
tedy
z
povrchu
tak
se
objeví
jenom
tak
vlo
asi
tak
to
přirovnání
kulhá
na
asi
na
dvě
nohy
ale
nějaké
jak
neumím
říct
já
musím
to
od
jít
do
obrazu
když.
Si
tak
rychlostí
zvládnout
se
je
to
řízení
zdálo
do
vedení
událostmi
já
bych
řekl
ještě
takhle
člověk
nemůže
být
duchovně
veden
když
je
svůj
a
čím
se
vydrží
své
vlastní
vůli
tím
se
vzdaluje
od
toho
duchovního
vedení
že
když
kristus
nebyl
nikdy
svůj
ani
od
začátku
byl
tady
od
otce
poslán
jako
oběť
jako
obětí
beránek
a
my
se
taky
od
otce
přišli
abychom
se
připojili
k
oběti
ježíšově
ničem
jemu
a
když
takhle
se
díváte
jako
že
jsme
objekt
připojení
k
oběti
boží
tak
se
vám
velice
brzo
ta
vaše
oběť
pane
sladkou
protože
to
že
ten
kristus
v
té
vaší
oběti
bude
vědomě
obsažen
a
ponese
to
vaše
jeho
nesmíte
si
to
ale
přát
po
ale
stane
se
to
to
já
vždycky
musím
na
to
dbát
že
vy
byste
z
toho
hned
přáli
já
si
to
nikdy
nepsal
se
nikdy
nepřál
přečíst
událostí
a
čte
bezvadně.
Hlavně
že
si
to
nepřál
například
dejme
tomu
jeden
z
vás
ně
tady
našel
místo
ve
vlaku
kde
se
děly
vo
já
ne
a
omlouvá
jsem
mně
že
jako
menší
takové
místo
už
tam
jiné
nebylo
a
tak
dále
jak
mě
to
vykládá
tak
ta
moudrost
mě
dělila
bezeslovně
že
na
tom
místě
jsem
na
správném
místě
a
taky
jsem
byl
no
to
ostatní
ho
sem
o
tom
řekl
tak
také
já
rozumím
událostem
a
když
mě
kdyby
mě
ta
věc
řekla
že
se
tam
nesprávně
na
tom
místě
tak
jsem
k
tomu
obětavě
oponovat
a
říká
se
co
s
mně
to
našel
mezi
takovými
vochlasta
nebo
tak
že
a
to
já
si
sedne
jinam
to
sem
mu
neřekl
že
já
bych
se
byl
ochoten
mu
to
říct
to
jo
ale
když
jsem
za
zjistil
že
to
moudré
o
čem
on
nevěděl
co
to
mně
nachystali.
Je
to
moudré
mu
to
za
samotnou
do
je
nepovažoval
on
říkal
já
vím
že
to
není
moc
hezké
bude
to
mezi
voják
a
tak
dále
a
omlouval
sem
je
na
sem
ale
věděl
že
to
bude
moc
hezké
ovšem
nebude
to
příjemné
pro
toho
člověka
to
už
je
jiná
věc
já
jsem
musel
stát
na
chodby
že
si
že
tam
bylo
pro
mě
místo
aby
další
vochlasta
měl
na
mém
místě
místo
že
aby
samo
zastat
větším
počtu
on
tam
potom
na
mém
místě
protože
já
jsem
rozložit
postavy
sebe
bez
ještě
dva
takže
tam
v
tom
je
chlastal
ji
deset
ne
když
přišel
průvodní
tak
by
je
byl
vyhnal
třebas
nebo
byla
poutu
že
se
tam
řádně
zpívali
hlasy
tě
zpívali
a
já
jsem
ale
stál
na
chodbu
a
jakmile
se
blížil
rozhodný
proč
nebo
já
nevím
to
byla
tu
dvojí
tak
jsem
strčil
hlavu
do
toho
kup
a
začal
jsem
s
nimi
zpívat
a
tím.
Sem
odpojil
tu
proč
tak
to
vy
máte
k
tomu
skvělou
tak
vůbec
ne
voni
zpívali
beze
mě
ale
já
jsem
ji
chtěl
zachránit
je
aby
mohli
chápat
a
zpívat
dál
rozumíte
mně
takový
jsem
dobro
dne
že
jsem
věděl
že
poctivě
nějaká
moudrost
když
se
spějou
úplně
rozumíte
mně
a
tak
voni
mě
strašně
litovali
a
říkali
vy
jste
nás
zachránilo
nás
o
nás
chtěla
aby
hodit
ona
říkala
tentokrát
jsem
to
zjistil
jak
to
dělal
tohleten
pán
je
nerozumný
já
se
taky
máte
něco
asi
momentem
sta
tak
se
neměl
k
já
to
víno
nemáte
tak
buďte
rozumný
já
jsem
ale
beztak
výhrady
pošlu
o
sožka
to
ztráta
von
si
to
taky
ještě
znovu
prolít
opravdu
v
tom
osoba
přišel
výhra
a
voni
znovu
vyřvával
na
stali
si
vydávat
tedy
nebylo
ale
von.
Než
jste
vil
toho
vadou
tak
já
jsem
viděl
jak
se
blíží
tak
jsem
zase
s
ním
nezačal
být
za
ses
to
dělal
po
druhé
a
ten
obsažena
se
říkat
a
tak
co
by
to
tady
děláte
kde
tak
sedíte
nebo
máte
místo
já
jsem
říkal
nemám
s
to
tedy
je
plný
vlak
voják
to
vidíte
tak
má
den
si
přestaňte
vyřvávat
a
pusťte
toho
pána
pojďte
je
starší
než
vy
mějte
rozum
oni
nevěděli
že
já
se
mě
pustil
že
ano
a
tím
že
voni
mu
myslim
myslí
svý
tam
nechali
něco
nou
ovšem
zjednali
na
mě
co
jsem
se
té
lži
blízek
že
jsem
že
se
a
říkal
takhle
tže
ne
prosím
to
všechno
vysvětlil
nemějte
mně
už
nazpátek
ostatek
vypadl
někde
v
kostele
zase
z
vlaku
učit
udělal
své
to
zase
nazpátek
do
ji
a
vy
protože
byl
změnila
a
už
nás
někdo
neobtěžoval
potom
mohl
dělat
co
ale
von.
Moc
to
neudělal
to
že
byli
strašilo
už
opicí
byli
více
pod
levici
než
na
navíc
jiné
tak
se
to
po
tak
stěžovali
prostě
do
ztracena
a
tak
už
jenom
vzývali
proč
já
se
tak
obětuju
když
sám
jsem
abstinent
když
sám
nic
nepíšu
na
se
říká
malá
mi
nějaký
záměr
zřejmě
a
jaký
satane
vodnaučit
tý
když
nás
k
tomu
chlast
vedete
sem
říkal
ještě
dnes
se
ukáže
a
to
sem
nebyl
věřte
co
vám
to
pití
přinese
já
jsem
vás
dvakrát
uchránil
vod
toho
aby
vás
během
zbav
to
byste
byli
museli
přehrada
ší
vlak
ta
toho
má
právo
ale
od
toho
třetího
vás
ne
uchráním
to
není
v
mé
moci
to
sem
nevěšte
neboť
jsem
jenom
viděl
že
je
dovršeno
míra
jejich
provinění
a
opravdu
vlak
od
prahy
na
které.
Jsme
čekali
táboře
tři
té
hodiny
způsobil
že
voni
našim
lich
kým
nedo
jeli
včas
do
mile
pak
se
měli
osobním
vám
vrátit
do
své
pořádku
které
která
byla
mezi
mě
svém
a
ta
bohem
protože
ale
ten
vlak
už
mezitím
vod
toho
neska
přijel
přímo
na
straně
se
dostávala
takže
on
nemohli
použít
tak
říkali
půjdeme
bude
muset
asi
pětky
devatenáct
kilometrů
a
v
tomto
stavu
nemůžeme
zase
říkal
má
den
si
berte
si
tak
si
bude
to
stát
víc
vemte
si
tak
si
k
eva
s
deset
tak
to
bylo
asi
dva
tak
ky
a
přemýšlejte
vo
tom
jak
jste
chlastal
a
co
jsem
vám
člověk
no
řekl
to
měla
potřetí
ne
uchránit
a
uchránit
se
vy
sami
příště
a
vite
nedá
jeden
mladík
si
zajistil
moje
čtení
a
že
byl
chycen
jeden
z
těch
deseti
to
je
veliký
úspěch
jeden
z
deseti
tu
spolu
například
koncentráku
to
bylo
čtyři.
Nebo
pět
dvou
tisíc
dvě
stě
že
ano
a
tady
za
daleko
mírnější
podmínek
jeden
z
ve
se
ti
že
to
jsem
už
pokročil
nějakým
způsobem
že
jo
no
ale
vždycky
to
jde
nějakým
způsobem
takovým
obalamucování
protože
tento
život
nás
obalamucuje
že
my
vidíme
střed
života
v
sobě
a
von
tam
není
to
je
balamucení
to
je
pravá
mája
a
tak
když
se
takhle
obranu
s
veme
tak
já
v
tom
pokračuji
na
té
údolí
protože
na
jinou
nejsme
zvyklí
jinou
by
nikdo
nepřijal
než
takové
balamucení
tam
například
ti
vožralka
ty
co
tam
použili
v
tom
bhagvan
kdybych
jim
byl
řekla
nějakou
pravdu
tak
mě
vyhodili
z
toho
kupříkladu
se
do
někam
do
toho
vozu
když
jste
sem
přišel
proto
abyste
byl
dostali
voze.
Se
ste
si
za
tu
cenu
že
budete
okuřovali
jste
byl
písku
by
se
měl
daleko
tak
by
měl
vydržet
já
bych
si
musel
sednout
do
nestačí
o
vozu
a
věřte
mi
já
jsem
ten
den
vůbec
nejedl
v
tom
vůbec
jsem
nic
jsem
neměl
sebou
nic
jsem
nejedl
měl
jsem
hlad
ale
já
sem
se
musel
něco
do
toho
něco
musel
vložit
zrovna
jako
se
musel
do
toho
vložit
něco
že
jsem
stál
na
chodbu
pět
hodin
nebo
víc
až
do
tábora
no
a
to
při
desátýho
tak
vono
to
tak
asi
vědom
to
líčí
tady
odsud
ne
tak
asi
čtyři
a
půl
hodiny
jsem
stál
na
hodně
on
měli
to
ale
zvali
my
v
sobě
se
říkal
ne
ne
ne
ne
já
si
tedy
něco
oslovili
za
své
hříchy
a
tím
jsem
chytil
tam
toho
který
se
chytila
říkal
šíři
se
to
doslova
takle
ke
mně
mohli
se
říkal
taky
vaše
neboť
nejsme
oddělenými
bytostmi
beru
vás
za
slovo
napsal
s
to
o
tom
něco
nebo
víte
vo
tom
dobytí.
To
věděl
dál
to
se
a
to
je
sem
já
já
vám
to
pošlu
potom
to
na
poslat
u
mu
to
šlo
se
ta
ale
zatím
u
jesi
se
člověk
událostem
rozumět
a
ne
proto
aby
rozuměl
nýbrž
aby
byl
veden
k
bohu
událost
na
to
má
právo
být
veden
událostmi
proto
ježíš
kristus
k
tomu
dal
návod
tak
musí
vždycky
do
toho
co
dělá
vložit
stále
větší
vkládat
stále
větší
míru
odosobnění
stále
větší
míru
zapomnění
na
sebe
stále
větší
míru
obětavosti
nesmí
rozlišovat
mezi
dobrým
a
špatným
člověkem
všichni
jsme
lidi
a
to
znamená
připraveni
k
velkému
objev
nesmrtelného
života
v
nás
protože
jsme
lidmi
takže
jestli
momentálně
chlastám
anebo
ne
chlastám
jestli
máme
tu
ctnost
nebo
tamtu
nectnost
to
není
tolik
rozhodující
jak
si
to
naše
tradice
představuje.
Rozhodující
je
že
jsme
lidmi
a
takže
když
se
člověk
tak
štípnu
a
přestane
dělat
a
ten
na
tom
odosobnění
to
nejtěžší
přestali
na
to
rozrozebírat
rozlišovat
mezi
sebou
dobrým
a
mezi
špatným
jiným
jako
bychom
byli
všichni
na
jedné
a
téže
lodi
a
nebyli
jeden
horší
než
druhý
nebo
lepší
než
druhý
tak
pak
okamžitě
začne
rozumět
událostem
ale
musí
se
soustavně
přitom
obětovat
konal
sem
stál
na
té
chodby
a
když
mě
ten
jeden
oslovili
proč
tam
stojím
prosim
také
oběti
když
sám
nikdy
nepiju
tak
sem
říkal
protože
vodsloužit
tady
vaše
hříchy
ne
on
říkal
tohoto
si
tedy.
Na
slouží
te
a
vodsloužit
vstoupit
jenom
já
jsem
říkal
své
hříchy
pardon
posloužit
vopravdu
jenom
své
hříchy
a
ne
já
taky
vašeho
říkal
tak
to
bylo
delší
to
si
to
si
toho
vodsloužit
já
mu
vaši
hříších
nevyříkal
ale
vona
si
vím
že
jsou
veliké
ne
to
si
na
slouží
toledu
jsem
říkal
víte
a
vono
možná
bylo
stačit
tady
na
té
chodby
s
i
po
stát
až
do
toho
tábora
kam
jdete
a
opravdu
to
stačilo
jeden
ten
ten
den
bral
oslovili
se
dověděl
že
to
oběť
moje
je
stan
chodby
bylo
dostačující
že
by
tam
byl
s
nimi
byl
nebo
že
se
do
konce
přip
nimi
tak
nás
všechny
vyhodil
už
ten
první
a
ten
druhý
taky
teprve
že
to
je
vše
usadí
miluj
svého
bližního
jako
sebe
to
znamená
musí
se
vrcholně
obětovat
pro
toho
bližního
není
let.
Čím
receptu
není
to
přímo
metoda
jak
se
dostat
tomu
poznání
nýbrž
je
to
něco
jiného
zdánlivě
když
kristu
učednících
těle
co
ta
se
spáse
ježíš
kristus
si
měl
k
tomu
aby
pomáhali
bližnímu
vite
to
se
jim
nezáviď
metoda
bez
taky
to
metoda
není
něco
ale
správné
a
když
já
jsem
byl
od
mládí
veden
k
tomu
správnému
tak
to
bylo
správné
jsem
tomu
poslechl
je
tady
je
tady
třeba
disciplína
ne
a
když
se
silně
nemáme
tak
nemůžeme
se
dostat
dopředu
a
to
je
metoda
tento
disciplíně
a
nesmíme
žehrat
že
dál
to
s
námi
nejde
protože
patrně
ten
náš
duchovní
musel
víc
že
bychom
větší
mě
k
disciplíně
neunesl
že
bychom
se
jí
protivili
a
že
bychom
ztratili
i
to
co
jsme
nabyli
a
horší
by
byli
konce
než
ty
začátky
jak
to
bylo
v
getsemanské
zahradě
když
ježíš
kristus.
Se
odevzdává
přímo
nýbrž
dělá
si
výhrad
odejmi
ode
mě
do
kalich
ne
má
ale
tvá
vůle
se
za
teprve
potom
říká
ne
jenže
je
my
právě
takové
události
jako
je
věcem
maska
zahrada
a
to
se
potom
dovolím
vám
to
vysvětlit
komplexně
nesmíme
chápat
z
toho
pocitu
nebo
z
té
pozice
událost
jedna
oddělená
od
druhé
to
zatčením
v
té
zahradě
bylo
doprovázeno
tak
je
tím
že
se
tam
vzal
tři
apoštoly
že
kteří
mu
tam
usnuli
a
něco
on
se
modlil
a
to
už
je
trošičku
jinak
za
to
než
tohleto
on
ukazoval
před
smrtí
na
kříži
ke
které
každý
věřící
člověk
musí
dojít
i
ty
nejlepší
vlastnosti
lidské
nemohou
člověku
pomoci
a
pak
mu
tedy
mu.
Že
pomocí
jenom
to
protože
lidské
lidské
schopnosti
mu
nepomohli
takže
že
vyčerpá
nebo
dokáže
nebo
ukáže
on
to
ukázal
svým
životě
že
on
lidskými
schopnosti
se
schopnostmi
se
přesto
snažil
dosáhnout
úlevy
o
se
musí
snažit
člověk
nemá
právo
si
přát
utrpení
to
říká
to
terezie
a
to
musí
do
posledního
písmene
splnit
že
si
nepřeje
utrpení
čili
odejmi
ode
veden
to
kristovi
musí
přát
ale
když
to
nejde
to
ví
jeho
duchovní
vůdce
to
znamená
tam
to
případě
otec
tak
mu
ten
kalich
neodejde
že
ano
a
nechá
takhle
se
musí
postupovat
takhle
věřící
še
musí
postupovat
on
kdyby
to
ukázal
jinak
tak
je
to
ne
následovatelný
ano
rozumíš
ale
to
jsem
ne
prosím
vás
až
já
budu
vykládat
tam
třebas
v
tom
čeřínku
se
k
tomu
dostaneme
celý
ten
život
ježíše
krista
tak
tam
nevynechal
ani
čárku.
Protože
já
těžko
nevy
nechám
ani
čárku
když
kdybych
se
odvolal
na
události
ze
starého
zákona
který
se
splnili
v
tom
novém
zákoně
protože
já
musím
atak
se
ta
byla
plnění
toho
zákona
a
tak
kdybych
teďka
šel
za
tím
naplnění
toho
starého
zákona
tak
byste
prozradit
jak
bylo
nutné
aby
se
to
stalo
getsemanské
zahradě
no
ale
to
se
nechám
na
podruhý
o
to
a
tím
ne
on
stačí
takhle
a
dokázal
že
my
si
události
řadím
jedno
vedle
druhého
jako
tahleta
nezávislá
na
tamté
je
to
tam
byly
minimálně
tři
události
vedle
sebe
kráčí
jedna
zahrada
druhá
učedníci
a
třetí
vůle
člověka
která
ještě
není
zlomení
protože
nevstoupil
na
kříž
teprve
až
sou
pi
na
kříž
tak
vůle
lidská
odstoupí
dokonale
dokud
neodstoupil
tak
musíme
se
s
ní
dohadovat
musíme
jít
používat.
Když
se
nemůžeme
ocitnout
v
prázdnotě
my
musíme
vždycky
vše
se
všemi
mohutnost
mi
které
máme
duševnímu
ctnostmi
počítat
a
do
toho
procesu
je
zapojit
a
totiž
udělal
on
věděl
že
z
těch
vlastností
které
člověk
má
při
nich
sou
tak
důležité
že
by
mohli
případě
nutností
ještě
zakročit
né
a
podle
povahy
apoštolů
víte
které
to
byly
vlastnosti
na
že
můžeme
na
ně
ukázat
ve
svém
životě
ty
si
tam
mohu
může
vzít
ne
a
musí
si
je
tam
vzít
no
a
když
usnou
tak
jim
to
musí
taky
vyčítat
toho
všechno
člověk
dělá
jsem
si
já
vyčítal
přeci
před
svou
smrtí
na
kříži
v
koncentráku
taky
tak
jsem
svatě
žil
a
vono
to
všechno
usnulo
všechno
to
usnulo
a
nejenom
nějakou
hodinu
zalekne
třebas
ale
a
tři
dni.
Je
to
usnu
jenže
já
jsem
samo
se
byl
ježíš
kristus
že
já
jsem
byl
člověk
chybující
který
který
jenom
zdál
nene
reprodukovat
co
ježíš
kristus
vy
životem
na
ukázal
a
ještě
jsem
v
té
době
na
ježíše
krista
nevěřil
teprve
za
ty
tři
dni
ten
se
dověděl
o
smyslu
vnitřním
smyslu
jeho
života
sem
ještě
nevěděl
když
jsem
jako
tam
byl
takhle
týrán
takže
neříkám
že
jsem
neviděl
to
ne
ale
říkám
jenom
že
jsem
byl
ještě
od
tu
o
to
víc
nevíte
vně
vnější
že
jsem
neznal
tam
neznalost
omlouvá
před
zákonem
ne
ale
nábožensky
v
životě
neznal
z
omlouvá
člověka
dokonalého
omlouvá
takže
von
to
tomu
říkal
že
ten
kněz
nezná
poměry
a
v
dobré
vůle
k
němu
přijde
k
ke
zpovědi
někdo
tak
on
může
předpokládat
že
ta
dobrá
vůle
u
něho
je
už
je
to
předpokládat
proč
ne
to
ne
se
poklad.
Taky
to
může
udělat
ne
a
tady
se
to
stalo
obdobně
ne
stejně
no
tak
myslím
že
to
vysvětlil
nebo
já
na
žádnou
událost
mně
sme
krmit
in
jakou
by
to
mohlo
mít
pro
nás
jaký
by
to
podal
mohla
mít
vliv
když
je
to
čistě
negativní
záležitost
zmrzačení
ruky
to
je
negativní
záležitost
a
promiňte
zrovna
jako
ovšem
větší
někam
zády
bylo
udržení
ruky
mně
ji
byli
sebrali
a
ještě
možná
negativně
jí
by
bylo
kdyby
mě
byli
zabili
ne
to
možná
bylo
ještě
ho
možná
ale
to
nikdo
nemůže
posoudit
situace
vypadá
tak
že
prostě
člověk
nemůže
odhadnout
budoucnost
protože
žije
zabořen
až
po
uši
čase
a
z
toho
časového
hlediska
svého
a
jiného
není
schopen
není
schopen
přemoci
čas
dostat
se
za
čas
nemůže
posuzovat
nad
časově
události
to
nám
není
nikomu
dáno.
To
mně
bylo
dáno
jenom
na
chvilinku
v
konce
jenom
maminku
v
koncentráku
že
sem
na
časově
události
zažíval
že
jsem
poznal
jak
byl
svět
z
tvořen
zároveň
jak
za
zažil
v
tomtéž
okamžiku
bez
trati
slovu
vteřiny
proč
byl
stvořen
proč
je
takové
neštěstí
na
světě
na
celém
a
celém
vesmíru
prostě
zákon
do
vezmu
tady
je
všecko
jsem
se
dověděl
nadčasově
jenom
nepostavíte
s
tou
vůbec
žádný
čas
jo
jestliže
prosím
vás
někdo
pochopí
v
okamžiku
že
byl
stvořen
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
a
roven
odešel
ze
světa
jednadvacátého
listopadu
obojí
se
všechno
musel
opakovat
protože
jako
se
opakuje
při
zrození
člověka
na
tento
svět
protože
projde
osmi
miliony
vtělení
že
jo.
Těch
mírnější
životů
až
po
opicí
ne
v
tom
mateřským
těle
měsíců
tak
potom
jakmile
ře
na
kříži
tak
musí
projít
veškerým
stvořením
od
nestvořeného
ke
stvoření
a
oslavenýho
klín
stvoření
tento
cit
musí
prodělat
a
ten
se
prodělal
ovšem
za
pět
měsíců
čemu
se
mu
protivil
pochopitelně
no
tak
nebo
korytem
ale
nepochopitelně
možná
ne
ale
protože
dát
na
takový
mínění
lidí
při
těchto
znalost
těch
a
sem
to
poznání
to
je
kumšt
a
řeknu
to
by
takový
panství
málokdo
dokázal
to
ale
aspoň
jedné
věci
jsem
se
nedopustil
zatím
co
všichni
věřící
na
se
mnou
byli
nadávali
na
pána
boha
my
takový
věřící
a
ono
se
na
nás
vůbec
nedá
jako
ona
ty
nevěřící
s
tou
na
tom
všichni
stejně
to
pán
bůh
něco
stvořil
a
potom
u
toho
vode.
Byla
to
nechal
plakat
no
to
je
takzvaný
dej
us
tak
do
toho
upadli
když
to
já
jsem
nenadáváš
protože
se
nebyl
se
věřit
já
jsem
nemohl
nadávat
ani
který
se
nebyl
předek
že
se
člověk
vedoucí
já
sem
jenom
věděl
že
jsem
devět
let
poctivě
dělal
duchovní
cestu
ale
je
taky
jsem
patrně
nevěděl
jako
tam
dělal
základní
chybu
jsem
ji
nespalo
na
pána
boha
nýbrž
na
sebe
na
svou
chybu
a
to
ne
nacházíte
se
nikdy
nesmí
žil
k
tomu
nadávání
na
pána
boha
nebylo
zapotřebí
protože
ten
pán
bůh
který
je
opustil
mě
neopustil
n
totiž
poskytl
devět
let
klidný
horkem
vývoje
a
potom
najednou
to
nešlo
tak
veliko
že
jsem
byl
konci
že
asi
ten
vývoj
dál
těmi
prostředky
které
se
měli
pozici
už
nedá
líp
se
nedá
vést.
A
ale
to
tak
co
stačí
na
začátku
cesty
jaká
míra
odpoutání
nebo
odosobnění
nebo
sebezáporu
stačí
začátku
cesty
uprostřed
už
nestačí
a
kdyby
se
prostředku
té
cesty
chtělo
tím
jež
prostředky
dál
tak
to
znamená
zabrzdím
na
této
prostorově
ne
ne
kdyby
ježíš
kristus
zůstal
u
své
rodiny
tak
samosebou
se
stal
učitelem
že
jo
to
bylo
na
prostředku
cestě
a
to
co
platilo
po
tři
měsíce
pro
tři
roky
potom
tý
cesty
zase
už
neplatilo
když
se
dostal
na
kříž
vůbec
to
neplatilo
a
ne
že
by
to
bylo
bývalo
nesprávné
ale
dohrálo
to
svoji
roli
rozumíte
a
tak
tak
v
tom
životě
ježíše
krista
i
v
našem
prostředky
které
jsme
s
úspěchem
užívali
duchovním
pokroku
na
určité
v
určité
fázi
už
nemají
tu
cenu
nemají
tu
sílu
ztratí
jako
by
nebyla
a
sou
a.
A
kdybychom
trval
na
tom
že
my
musíme
jim
jít
dál
tak
by
to
novo
překážku
nepřekoná
to
to
znamená
jsou
největší
překážkou
ty
věci
které
by
největší
předmětem
pokroku
největší
prostředkem
pokroku
a
duchovní
cestě
čili
kdekdo
z
ateistů
na
cestě
na
ježíš
u
ježíše
krista
vidí
celou
řadu
nedostatků
celou
řadu
proti
mluvu
za
mě
si
odporujícími
názorů
jo
to
tam
musí
vidět
to
je
na
mě
ten
voda
na
můj
mlýn
že
má
mu
jedno
za
dívám
že
to
je
cesta
je
to
proces
vývojovým
a
v
tom
procesu
vývojovým
že
platí
asi
řečeno
zhruba
je
to
nesmysl
aby
byla
napřed
housenka
ponese
kukla
a
potom
mo
motýl
nebylo
by
lepší
metru
ono
udělat
motýl
v
tom
je
nějaká
moudrost
říká
mu.
To
je
asi
nerozumíme
proč
není
hned
ten
motýl
protože
napřed
ta
housenka
a
tak
je
to
v
tom
životě
jsou
tam
fáze
které
kdybyste
zachovali
kdyby
se
zachoval
housenka
nemohl
se
do
vyvodil
klidně
žral
nebyl
by
si
vy
motýl
a
tak
by
se
nezachovalo
ten
druh
by
se
nezachovala
ten
druh
motýlu
se
s
ho
housenka
o
o
stany
pozná
aby
nemohla
lodi
dal
ou
zase
jenom
house
vůle
dá
to
ne
to
neděje
a
tak
je
to
s
lidským
životem
to
co
plodí
další
pokrok
housenka
nějak
zpívá
vnitřně
že
tak
na
dalším
na
dalším
je
z
toho
kukla
která
nějak
nevyplývá
která
se
zakuklí
la
mnoho
věcí
je
za
knih
vlivem
kým
životě
a
tam
věštit
hlavou
že
ano
je
to
v
pořádku
to
je
ta
fáze
úklid
a
že
to
ne
se
lásce
ke
to
je
fáze
kukly
no
máte
klidný
život
ne
a
pak
teprve
z
toho
motýl
na
jedno
nestanoví.
Dyť
já
jsem
nevěděl
vůbec
nikdo
sedmnácti
letech
otá
bohu
a
pán
bůh
mě
neměl
za
zlý
že
já
jsem
mu
za
to
nebyl
vděčný
z
jeho
mě
pořád
pomá
a
je
pořád
pomáhal
a
já
jsem
a
na
přirozeným
způsobem
by
řekl
katolík
no
já
to
a
jsem
se
přes
nezpůsobí
v
něm
něco
pomáhat
co
je
mou
vlastní
vlastnosti
že
takový
ani
se
nestalo
byl
jsem
nevděčný
byl
jsem
nevěřící
a
jak
já
mohu
mluvit
jinak
než
svatý
pavel
to
je
říkal
co
já
za
co
já
můžu
z
toho
co
se
za
za
tu
milost
která
vod
boha
těm
mě
přišlo
za
nic
já
jsem
vraždil
křesťany
a
já
jsem
byl
při
tom
chycen
tři
činu
a
vzat
jako
učedník
jo
já
jsem
zajisté
nejposlednější
zkušený
páně
proto
taky
se
předal
naposled
jako
poslední
jako
náhradní
kam
toho
důvodu
že
ani
to
náhradnicí
já
si
nezasluhuje
říkal
on.
Pravdu
my
si
totiž
špatně
hledíme
na
milost
tak
to
lidská
celá
to
ice
i
evangelista
celá
křesťanská
tady
špatně
postavila
problém
milosti
ta
nepůsobí
jako
působení
boží
nýbrž
ta
působí
podle
pravidla
násilím
je
dalsí
boží
dobýváno
a
násilí
trpí
to
je
nejlepší
definice
milosti
nad
ní
není
ovšem
to
on
o
milosti
vůbec
nic
neříká
o
ten
i
se
a
mě
to
říká
všecko
prosím
se
najdou
jak
vám
bude
pracovat
i
u
toho
jinýho
člověka
ji
když
totiž
bará
přišel
dojeli
cha
jak
vám
vždycky
často
říkám
a
mě
ji
něco
nepříjemného
věší
tím
jeli
šatů
říci
a
takže
mu
to
nešlo
jim
to
říct
a
přijel
na
esli.
A
sestoupil
z
oslíka
a
byl
dost
ho
sti
a
přivázal
na
náměstí
oslíka
a
oni
se
ho
ptají
no
a
co
sám
přišel
říct
prosti
jsem
přijel
s
tak
daleko
nám
dojeli
cha
a
on
říkal
to
je
těžko
říct
vy
jste
mi
tak
pěkně
postily
vy
ně
máte
tak
rádi
až
bych
vám
to
řekl
tak
byste
asi
ně
přestali
být
rádi
ještě
byste
mě
vyvodil
z
města
a
ejhle
jak
tohleto
řekl
jeho
sle
promluvil
zabaleno
a
takže
známe
příslib
nepromluví
li
prorokům
pro
mluví
jeho
osel
ne
a
řekla
ta
na
plný
pecky
a
ocitne
mohli
ukřižovat.
Že
ano
a
říkal
mám
tak
já
jsem
dělal
všechno
možný
abyste
se
to
nedověděl
no
když
to
ale
osel
tak
no
tak
teďka
necháme
mluvit
osla
tak
zkrátka
a
já
nechám
jednu
věc
prosím
vás
nevyřešená
a
tu
na
mě
nechtějte
abych
ji
řešil
pro
mě
byla
vyřešena
v
tom
bezčasovém
okamžik
koncentráku
prob
byl
svět
poe
prostory
k
utrpení
pročs
to
pán
bůh
nemoh
ušetřit
a
nemohl
to
udělat
rovnou
dokonalé
a
proč
vůbec
čas
prostor
nik
jeho
vinou
že
to
on
slo
stvořil
když
bez
toho
času
prostoru
všechno
stávalo
v
bohu
a
byla
by
to
nejlepším
pořádku
tak
tuto
otázku
nedovím
protože
nemám
k
tomu
povolení
ale
zodpovím
všechno
ostatní.
Že
království
boží
násilí
trpí
a
následně
je
dobýváno
bych
tedy
předpokládáme
že
bůh
tím
že
stvořil
a
tvoří
svět
že
se
obětuje
v
tom
stvořeném
za
to
aby
se
stvořen
dostalo
zase
nazpátek
do
boha
nevíme
doby
prosto
nechal
zase
takle
sem
dospět
to
neříkám
ale
když
přiznáme
mě
že
mám
pravdu
že
on
se
obětuje
v
pastvu
už
tím
že
ten
vole
tak
nemohu
tý
jako
třebas
kámen
ne
a
miliardy
tady
někde
po
obhájí
setni
co
stavy
nebo
jiné
a
je
vevnitř
je
bůh
který
trpí
tuhleto
zpoždění
vývojové
protože
to
zatím
ještě
kámen
máš
mě
daleko
někam
ke
člověku
že
to
ještě
daleké
cesta
a
tím
si
jak
krouží
jako
kámen
vokolo.
A
slunce
tak
to
je
jedna
věc
že
ten
člo
ten
bůh
je
uvězněn
v
tom
co
si
sám
vytvořil
a
otázka
druhá
když
se
dal
věznit
já
sem
budování
u
kamenů
a
byl
luise
už
dej
méně
vězněm
třebas
účelově
když
se
dal
uvěřit
ve
člověku
který
vůbec
nevidí
oboru
a
kaše
na
něj
a
s
ještě
s
tím
chlubit
že
je
nevěřící
ne
jako
třebas
někdo
který
je
tady
s
vámi
tak
co
je
to
za
pořádek
že
to
je
tomu
se
říká
všemohoucnost
boží
a
já
vám
pravím
že
jde
k
tomu
co
vy
o
z
důvodu
stvoření
světa
je
to
největší
měrou
projevená
milosrdní
boží
to
takhle
děje
takhle
pomalu
jde.
Protože
ten
rozvoj
pomalý
celého
vesmíru
to
ustavičné
vnikání
a
ustavičné
zaniká
ní
některé
součástí
vesmíru
a
to
ustavičné
udržování
toho
ostatní
jsou
momentálně
nezažívá
ani
nevzniká
to
je
prostě
systém
který
má
v
sobě
všechny
prvky
soulad
a
všechny
prvky
vzájemné
závislosti
takže
pochopit
jeden
prvek
například
stvoření
bez
prvků
od
tvoření
čili
zániku
v
konce
světa
není
možné
já
jsem
tyto
věty
oběto
že
jsem
zažil
jak
stvoření
světa
tak
jeho
od
tvoření
bych
se
a
řekne
nebo
záži
jeho
údržbou
a
taky
jsem
zažil
z
čeho
to
vzniklo
bezčasovost
za
tím
stála
a
mě
to
předváděla
ne
a
nepotřeboval
to
vůbec
žádný
čas.
Takže
já
bych
to
moh
odbýt
slovy
nějakého
jiří
ho
kterou
nebudu
dále
jmenovat
se
říkal
člověče
se
tak
rmoutí
přede
mnou
to
říkal
bez
shromáždění
vašim
kdo
to
tam
trpí
uvědomme
si
do
tamto
pít
pravé
tvé
já
netrpí
neztotožňuje
se
s
tím
do
trpí
a
budeš
mít
po
utrpení
a
ono
to
se
to
lehce
řekne
já
vím
že
je
to
pravda
co
ten
dotyčný
jiří
řekl
ale
to
už
jsem
byl
sílu
že
je
hodně
k
tomu
původnímu
co
co
je
zakázáno
říkat
ale
neřekl
z
toho
ještě
ani
slovo
přibližuje
se
na
dostřel
o
se
přiblížil
ale
do
toho
střelit
nelze
takže
jsme
probrat
druhou
věc
ještě
bych
to
krátkosti
shrnul.
Bůh
trpí
v
utr
ve
všem
stvoření
nejvíc
tím
že
musí
se
v
něm
obětovat
že
nemůže
zůstat
stranou
že
je
to
jeho
oběť
že
stvořil
tenhleten
svět
a
oběť
zvláštní
nepochopitelného
druhu
aby
se
mohlo
aby
se
mohl
i
to
obětí
nebo
přes
tu
oběť
vrátit
zase
do
zpátky
sobě
bezčasu
st
a
člověk
na
určité
úrovni
je
tak
dokonale
zásobárny
že
už
tě
k
této
oběti
boží
může
připojit
kdežto
ostatní
ší
tvorové
se
nepřipoutali
jasně
nebo
tak
zřetelně
nebo
neví
o
tom
že
se
připojuji
on
to
člověk
taky
neví
a
ale
nemohou
vyvodit
z
toho
důsledky
spojovací
oni
se
musí
smířit
s
tím
zvířem
i
s
tím
takovými
smiřuje
protože
neví
nic
jiného
nekonají
mu
to
není
takový
analytiky.
Jenom
aby
musel
vo
tom
rozmýšlet
a
to
je
to
toho
zbavuje
veškerých
potíží
že
nemá
ty
analytické
schopnosti
tak
to
zvíře
prostě
pokud
se
setká
člověkem
tak
v
něm
cítí
tu
vymoženost
která
v
tom
člověku
je
a
je
tomu
člověku
velice
oddán
protože
ví
že
von
přesahuje
zvíře
to
a
jde
dál
ať
je
to
puma
nebo
ať
je
to
pří
tak
všichni
jsou
takhle
člověku
oddáni
když
je
ten
člověk
bez
ně
jako
své
druhy
nebo
spolupracovníky
protože
voni
podvědomí
poznávají
tu
velikost
která
je
v
tom
cíli
bez
prosím
cizí
slova
u
člověka
by
to
měl
dopadnout
tak
že
zlé
je
život
by
se
spojili
vědomě
s
bohem
to
by
mělo
dopadnout
tak
je
dopadá
ale
mělo
by
to
takhle
dopadat.
No
tak
to
jsem
vysvětlil
jak
je
to
že
království
boží
násilí
trpí
do
by
se
to
ještě
se
ti
líp
ne
nebyl
jiný
ale
jestli
si
se
shoduje
te
nebo
jestli
tam
nemáte
nic
proti
tomu
jestli
chápete
že
tadyhle
bůh
dobrovolně
násilí
trpí
že
tak
já
pudil
asi
ne
tak
já
budu
další
hodiny
s
omluvit
maličko
o
tom
se
dá
povídat
pořád
dál
prosím
nikdo
nic
se
to
radši
rychle
abyste
si
našel
poměr
něco
na
mě
chtít
tam
by
chtěl
začít
dál
nekopli
otázku
tady
je
řečeno
v
každém
člověku
je
to
ten
bůh
který
si
tam
pro
toho
člověka
jde
aby
poutního
se
vrátil
k
bohu
to
znamená
ono
to.
Jde
se
dostat
nazpátek
k
sobě
ten
už
se
sám
k
sobě
nemůže
dostat
když
nepoužije
toho
účelového
a
o
tom
muselo
nemluvím
stvoření
a
účel
hlavní
nebo
v
nejvyšší
účelem
toho
stvoření
aby
se
dostal
nazpátek
ne
aby
bylo
stvořeno
to
není
samoúčelné
tvoření
není
samoúčelné
a
od
tvoření
na
také
není
samoúčelné
protože
ten
proces
jak
říkají
a
cesty
je
věčný
co
mě
budete
kecat
říkají
a
cesty
že
existuje
bůh
když
ví
víme
že
hmota
je
věčná
a
že
ten
proces
že
nenastala
nikdy
nějaká
pro
vesmírová
noc
a
nějaký
den
manvantára
nýbrž
že
pořád
obojí
různým
způsobem
se
prolíná
někde
jenom
ve
vesmíru
někde
ve
vesmíru
v
den
že
a
to
našeho
dokazuje
že
hmota
je
věčná
není
závislá
na
žádném
bohu.
Říkají
o
dělám
argumenty
přednáším
a
který
bůh
neexistuje
to
je
jasné
z
existence
vesmíru
protože
to
stojí
vědecky
neska
už
víme
ne
to
stojí
proti
prohlášení
bible
že
něco
bylo
stvořeno
dotvořeno
nebylo
to
bylo
to
je
tvořen
a
to
je
stvořeno
samovolně
ta
hmota
má
tu
vlastnost
že
se
vyvíjí
že
až
se
za
že
se
a
se
ničí
to
bych
narazil
asi
to
by
mě
vyvrátil
ale
já
oponuju
jinak
já
říkám
máte
plně
pravdu
to
je
moje
největší
opozice
jo
a
to
jim
tedy
ve
me
dech
já
se
totiž
před
nimi
nevyhovuju
jako
jako
věřící
nýbrž
jako
zvláštní
druh
ateisty
ale
to
tak
takže.
Nemluvím
jako
vrata
z
bratrem
jo
a
říkám
ale
já
bych
jako
ateista
na
to
šel
přeci
jenom
jinak
říkáte
že
hmota
je
věčná
a
co
pak
je
to
ta
entropie
co
pode
toto
zrušení
hmoty
i
co
do
jejího
původu
i
co
do
jejich
následků
v
tom
vývojovém
procesu
že
dneska
není
dokázáno
jenom
jako
dříve
bylo
že
nic
se
neztrácí
ve
vesmíru
se
jenom
přeměnil
energie
i
dneska
je
zase
dokázal
se
taky
energie
ztrácí
sou
ty
vaše
díry
černý
vesmíru
na
který
se
přišlo
této
stratí
bez
jakýhokoliv
zbytku
najednou
to
za
patrna
díle
do
tam
pryč
a
ty
jiný
už
jsou
nesmí
to
dokázat
ta
existuje
tak
já
říkám
já
jsem
asi.
Že
ta
sice
ale
když
já
když
už
my
dneska
z
udělala
věda
křest
rozpočet
ona
už
uznává
nějaké
díly
kde
se
hmotné
jako
taková
propadal
do
ničeho
a
tak
já
předpokládám
s
program
tudy
protože
jsem
prone
program
a
to
že
každé
nic
má
v
sobě
řešení
jedničku
a
že
tedy
programování
to
že
takhle
nepadla
ale
tady
v
tomto
platí
v
tom
vesmíru
že
my
sice
o
nic
o
tom
nic
nic
nevíme
ale
víme
o
tom
co
za
něco
považujeme
či
každé
něco
je
to
před
do
české
řeči
má
k
sobě
přísluš
nic
nic
čili
já
tady
chápu
něco
hmotu
vejití
se
trvající
třebas
víte
chápu
jako
něco
ale
teď
víry
nám
dokázali
že
taky
zatím
nějaký
nic.
Až
je
petr
je
bez
toho
nic
by
nebylo
to
něco
a
tak
já
jsem
tímto
a
celý
vstou
moderně
vzdělaný
astronoma
ale
se
s
ním
předtím
tygra
nebo
jiný
a
ten
vám
to
tam
vysvětlí
no
a
von
mně
řekne
no
jo
gerarda
sem
se
zřejmě
vo
tom
bavil
jo
to
je
primitiv
protože
co
co
ty
noty
jsem
tě
čem
upozorňuju
tě
že
já
takhle
na
jestli
se
taky
přišel
taky
takhle
to
vím
ale
že
já
takhle
na
obyčejného
a
cestu
nejdu
já
nepředpokládám
že
má
tyto
vědomosti
já
obyčejně
tadyhle
už
od
mocní
jo
a
já
tu
cestou
nejmenšího
odporu
na
každého
z
vás
já
se
snažím
to
odbýt
všecko
protože
je
nechci
tady
být
dva
dni
ještě
navíc
něčeho
příklad
a
ještě
bych
tam
to
nestačil
čili
když
na
to
když
to
nepřijme
tak
řeknu
ano
četl
si
toho
víc
než
já
já
jsem
taky
to
četl
si
třeba
ale.
Říkal
jsem
si
že
je
Text view •
Help