Waveform view
85-30A-15
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Dáno
připraveno
všechno
se
země
stane
vnitřně
dávno
připraveno
že
předbíhá
takže
to
jsou
už
jenom
do
zvuk
a
řek
bych
do
ruky
velice
omezené
ono
to
všechno
nedoví
člověk
pokud
nejde
cestou
poznání
tak
ví
velice
málo
o
tom
co
se
vnitřně
vem
připravuje
on
si
dokonce
myslí
a
je
to
i
dokonce
užitečné
že
nic
se
neděje.
A
to
je
ta
moudrost
nejistoty
to
má
velikou
cenu
přátel
před
užitek
spis
obrovskou
cenu
má
stejnou
cenu
jako
jistota
jako
já
jsem
měl
jistotu
co
je
správné
tak
jestli
mě
moudré
že
se
něco
neví
o
takový
mezi
dotaz
se
stalo
s
těmi
dary
které
dostal
ježíš
při
potom
narození
jsou
symbolem
toho
co
se
vnitřně
spotřebuje
ano
pro
ten
vývoj.
Čili
to
se
s
potřebovalo
které
si
motto
co
se
třeba
jo
do
toho
lidského
tvora
aby
mu
to
pomáhalo
na
tom
vzestupu
oblast
se
fik
sou
učedníci
páně
až
od
třiceti
let
ježíše
co
dělal
předtím
víme
dělal
se
totéž
co
s
ježíšem
kristem
byl
oddán
své
rodině
a
svému
úkolu
sloužil
k
tomu
okolí
a
té
rodině
a
zatímco
ale
on
sloužil
svědomím
protože
to
je
ta
vnitřní
stránka
věci
znázorněna
tady
to
krásně
rozděleno
pohled
do
nitra
který
nám
nemusí
být
zřejmě
vůbec
tak
on
sloužil
tak
jak
mu
to
napovídalo
tak
to
napovídal
jeho
úkol
kdežto
oni
sloužili
tak
jako
by
měli
na
věky
soužit
své
rodině
oni
se
zabydlovat.
To
tam
muselo
být
vyjádřeno
takle
dvojí
ne
bylo
vodit
že
nevadí
ještě
když
člověk
dál
pokračuje
zabydlení
svojí
schopností
lidských
p
a
se
vyvinout
teprve
pak
můžou
vstoupit
do
učednictví
ano
nám
to
byl
ten
citát
rok
a
mezi
tím
bylo
to
pouští
na
poušti
to
byla
vnitřní
záležitost
za
své
a
ne
zaležitostech
učedníků
to
proběhlo
na
vnitřní
úrovni
a
no
a
teď
můžu
mohu
jít
dál
ne
teď
se
dostáváme
k
věc
těm
učedníkům
jeho
to
takhle
nebudu
dospělo
at
na
dvě
strany
bylo
ice
jsem
se
jí
a
vinen
to
budu
mluvit
jako
v
jednom
proudu
už
abych
se
dostal
k
u
konci.
Ti
učedníci
byly
sice
něčem
kriste
krize
pomocí
víry
že
mělo
uvěřili
člověk
který
v
sobě
prodělá
já
to
je
ta
propojí
něco
čemu
se
říká
zrození
v
betlémě
nechme
stanou
to
zrození
v
je
v
jordánu
protože
to
je
vnitřní
záležitost
do
které
se
dorostete
prvé
až
ti
učedníci
do
toho
do
rostou
a
tyto
dorůstají
vírou
kdežto
jestlis
vírou
nešel
ten
musel
tím
co
je
u
boha
dáno
připraveno
předcházet
k
tomu
co
následuje
vírou
mírou
to
není
dokonalé
pochopitelně
ale
probíhá
to
během
tří
let
tiše
korunu
doba
na
začíná
tak
rychle
že
během
těch
tří
let
oni
jsou
schopni
z
moci
boží
něco
dělat
a
z
moci
boží
tedy
dělali
zázraky
odpouštějí
třebas
hříchy
uzdravovali
pomáhali
zkrátka
bližnímu
po
všech
stránkách.
A
na
cestě
duchovní
až
jsem
se
dá
dojít
v
jinou
a
ježíš
kristus
říká
že
by
to
bez
víry
nešlo
jak
to
že
to
umělo
bez
víry
protože
on
musí
ukazovat
obecně
platnou
cestu
a
ne
nějakou
cestu
připraveno
třebas
násilím
jako
u
mě
ta
cesta
by
neměla
být
takhle
násilná.
To
je
největší
cena
ale
to
je
cena
která
nemůže
být
obecně
platná
a
ve
věčně
případech
by
byla
znehodnocení
smrtí
toho
organizmu
který
by
toto
odstoupil
že
by
se
musel
žít
třebas
znovu
temu
tak
nějak
nebo
by
se
skomírá
nevím
co
všechno
by
se
mohlo
stát
takže
normálně
to
dopadne
tak
že
člověk
během
tohoto
života
není
v
ničem
rušen
ani
když
se
v
něm
narodí
vnitřně
žiš
není
v
ničem
rušen
nabývání
z
rostina
vzájemně
propojeno
informací
z
tohoto
světa.
Představami
je
je
mě
prostě
veden
představami
o
tomto
světě
a
von
analogicky
potom
z
toho
si
vytváří
představy
o
bohu
no
a
pomocí
těchto
představ
protože
má
tyto
představy
lépe
řečeno
tak
už
není
schopen
jít
bez
představ
který
je
schopen
jinom
jít
vírou
která
je
postaveno
na
představách
to
je
vaše
cesta
vycho
jinak
jí
než
vírou
postavenou
na
představách
já
vám
tady
dělám
obrázek
o
toho
o
těch
představách
o
kterých
soustavě
a
říkám
vám
že
jinak
to
u
vás
nepude
protože
s
vás
nebo
sval
to
neštěstí
že
by
vás
mládí
že
by
porušovalo
tu
kontinuitu
růstu
představ.
To
ztotožnění
se
s
tělem
byste
dokonale
ztotožnění
s
tělem
takže
to
se
projeví
těsně
i
před
tou
vnitřní
smrtí
která
je
součástí
znovuzrozování
jenom
malinkou
součástí
znovu
dotazování
na
nějaký
extempore
ale
jenom
určitou
mělo
by
to
být
krátkou
dobu
mě
to
takou
dobu
ne
jako
křesťanských
mystiků
třebas
celý
život
a
tohleto.
Má
člověka
dovést
k
tomu
že
tou
představu
kterou
se
dostala
až
jsem
nebude
schopen
to
je
ta
teta
nejlepší
výdobytek
jít
dál
že
rezignuje
na
to
cestou
víry
aby
má
moc
rád
pozor
to
že
máte
vy
znova
jenomže
cestou
víry
to
nepůjde
že
musíte
nasadit
nový
prostředek
že
musíte
podporovat
to
vnitřní
poznání
a
to
se
dá
jak
víte
tou
trpností
musíte
také
dbát
na
to
abyste
prospěli
v
trpné
modlitbě
nepodceňovat
tu
teorii
třebas
nýbrž
hledět
se
toho
že
si
tě
tím
vybavit.
Totiž
od
vás
se
nebude
chtít
aby
se
stoupala
na
kříž
to
ne
ale
od
vás
se
bude
chtít
abyste
když
rezignujete
že
vírou
to
nejde
nerezignoval
na
celou
cestu
vůbec
aby
se
jenom
o
části
po
zastavili
aby
se
dostal
u
vás
ten
klid
a
mír
od
boha
a
by
se
nakonec
dočkali
toho
seslání
ducha
svatého
to
byste
porušili
byste
řekli
tak
já
nejsem
schopen
já
nemohu
dál
a
já
rezignuje
další
vzestup
takový
lidi
znám.
Dá
se
padnout
na
každém
stupni
žádná
definitivě
není
vy
musíte
si
jenom
uvědomovat
na
každém
směla
vám
to
podškrtávám
znovu
zdůrazňuji
znovu
že
vždycky
novými
prostředky
se
musí
jít
kupředu.
Vraťme
se
k
těm
darům.
Tak
proč
k
tomu
Ježíši
přinesli
ty
tři
dary:
kadidlo,
myrha
a
zlato.
Tak
prosím.
Jak
víte
z
yesudiana
vadilo
slouží
k
očištění
ovzduší
prostředí
ve
kterém
žijeme
oni
mu
upravil
já
to
dneska
vykládám
ve
zkratce
ne
celistvě
jenom
aby
to
stačilo
oni
mu
opravili
prostředí
ve
kterém
žil
tímto
dojem
jak
se
to
tedy
potřebovalo
tím
že
žil
v
lidském
prostředí
tím
se
to
spotřeboval
že
žiju
v
takovém
prostředí
že
v
něm
neměl
překážky
toho
růstu
to
je
velice
důležité
oni
nepodceňovali
tenhleten
to
prostředí
ve
tvém
žijeme
odstranili
mu
napřed
už
předem
podmínky
ty
překážky
které
by
jeho
byli
zadržena
von
během
těch
třiceti
let
neměl
překážek
vlivem
toho
že
mu
to
prostředí
vykouřilo.
Ti
svatí
tři
králi
dále
tam
bylo
zlato.
Že
oni
v
něm
připravili
podhoubí
pro
růst
vědomé
nesmrtelnosti.
Zlato
je
symbolem
prv
který
se
nakazit
je
stálý
vědomému
přechodu
do
vědomé
nesmrtelnosti
tak
je
to
připravili
usnadnili
mu
tu
cestu
a
taky
to
dělají
každému
z
nás
pochopitelně
že
to
je
příklad
pro
nás
abychom
také
my
nebyli
nikdy
bez
půdě
bez
toho
předávání
tohoto
poznání
odjinud
od
druhých
od
těch
kteří
šli
před
námi
nebo
do
sám
ale
jsou
dál.
Do
jako
nedostanete
to
dar
tak
to
je
jeho
vina
musím
vám
říct
že
proti
tuhletomu
jsem
se
neproviňoval
protože
jsem
měl
nějakou
předehru
těch
sedmnácti
let
ale
do
jí
nemá
tak
se
proviňujete
mně
soustavně
pri
tohle
tomu
a
pořád
postrádá
vedení
pořád
si
mě
stěžuje
nebo
přichází
na
pověsti
to
to
nebo
tak
já
jsem
nikdy
ani
chvíli
až
na
ty
tři
dni
v
tom
koncentráku
nebyl
pros
tohoto
vedení
a
já
vám
musím
proč.
Protože
jsem
se
snažil
snažil
v
uvozovkách
to
šlo
samo
když
jsem
pokud
jsem
byl
poslušný
tak
to
šlo
samo
od
těch
třech
a
půl
let
do
těch
sedmnácti
jednat
správně
nebo
podle
toho
jsem
to
za
a
správně
kdybyste
to
totéž
dělali
a
snažili
se
říct
spravedlivý
životem
tak
by
se
také
měli
tuto
pomoc
pomoc
těch
kteří
vám
přinášejí
té
dal
k
tomu
odpovídající
ano.
Tak
dalším
darem
byla
míra
Myrha
je
symbolem
toho
pomazání,
té
drahé
masti,
toho
pomazání
na
krále,
na
duchovního
krále.
Dyť
se
často
praví:
budete
se
mnou
kralovati
v
království
božím,
jo?
Tak
nebylo
by
zapotřebí
té
míry
kdyby
nebyla
moc
svěřena
moc
člověku
aby
s
bohem
kraloval
ale
je
mu
tato
moc
protože
nám
dával
příklad
byla
svěřena
herec
po
jeho
narození
on
byl
samo
sebou
vtělený
bůh
tak
že
to
bylo
ve
větší
míře
než
jsme
nám
dělá
nemohu
říct
že
bych
takovou
nějakou
moc
pociťoval.
Že
už
by
mě
byla
nějak
v
domě
vtělena
nebo
dána
protože
já
naopak
zjišťuju
že
když
třebas
poctivě
tady
něco
takového
vykládám
že
ta
moc
se
okamžitě
ztrácí
že
je
dokud
vykládám
ale
jakmile
od
toho
odejdu
tak
je
pomoci
vy
se
všímáte
se
svých
věcí
a
se
upadat
do
vlastnictví
svých
vlastní
myšlenek
obecně
řečeno
a
takže
nevidím
že
bych
tohleto
měl
tak
výrazný
množství
nebo
kvalitě
jako
ten
ježíš
kristus
ale
každý
z
nás
po
narození
prvním
po
začátku
toho
znovuzrození
toto
dostává.
No
a
teď
snad
by
bylo
zapotřebí
říct
že
postupně
musí
dostávat
další
dary
on
boha
bez
tedy
by
se
vůbec
neobešel
že
toto
není
všecko
co
ještě
musí
přijmout
zhora
i
zdola
zdola
že
ho
že
mu
pomáhají
ať
tě
nebo
nechtějí
k
tomu
aby
se
vyplnil
ten
duchovní
úkol
všichni
lidé
mu
pomáhají
a
to
uvidíte
že
to
bude
přímo
dojemné
pro
vás
až
to
uvidíte
nebo
když
to
už
vidíte
tak
je
to
dojem
neuveď
jak
se
všechno
vám
když
jednáte
správně
a
poslo
poslušné
jak
všechno
vám
jde
ku
prospěchu
kdo
miluje
je
někde
taky
takový
výrok
tomu
všechno
slouží.
Že
se
tam
delším
způsobem
řečeno
ale
asi
v
tom
smyslu
k
tomu
všechno
je
ku
prospěchu
a
tak
další
co
je
zapotřebí
kromě
toho
obrovského
daru
že
je
zbaven
víry
jako
prostředku
naděje
jako
prostředku
a
to
jsou
už
schopnosti
nebo
dary
nebo
přednosti
které
má
ale
teď
už
by
začli
být
překážkou
ale
místo
toho
dostává
vnitřní
mír.
Který
je
spojen
s
jasným
poznáním
že
ten
kdo
umřel
je
živ
ten
kdo
umřel
na
kříži
ježíš
protože
tam
nastává
jako
u
té
cestě
co
chvíli
nějaká
mezera
takže
máte
dojem
že
všechno
umírá
že
všechno
všechno
odchází
ale
vono
to
najednou
zase
tady
je
vy
jste
třebas
to
prodlévání
hrobu
a
předtím
před
tím
porodím
a
to
všecko
no
zkrátka
to
už
jsem
tady
nejde
mi
sytil
všiměte
si
s
čím
souvisí
to
přední
toho
pokoje
od
ježíše
že
jsou
vyšší
s
tím
že
se
jim
zjevu
že
oni
ho
vidí
zase
osobně
to
znamená
zase
představu
svou
o
něm
jakou
nabyli
tady
na
tomto
světě
tedy
není
to
ještě
to
pravé
setkání
s
bohem
to
pravé
setkání
s
bohem
nastává
u
každého
člověka
až
při
seslání
ducha
svatého
a
přitom
se
žádný
tvar
nevidí.
Ne
vy
žádného
člověka
to
velké
učení
plameny
jazyky
nad
nimi
to
znamená
teta
a
ona
se
tady
objevila
v
té
fakticky
ale
nebyl
to
nějaký
bůbec
tvaru
nýbrž
bylo
to
poznání
hluboké
poznání
v
tom
smyslu
že
voni
se
například
naučili
rozumně
a
mluvit
obsahovou
řečí
mluvit
o
soužit
si
nedbali
jak
to
vypadá
no
dostavil
i
když
ty
nebo
když
jsem
v
jiném
stavu
než
toto
tělesném
nebo
no
tak
ale
no
tak
já
bych
lhal
kdybych
řekl
se
stane
do
představit
nebo
že
nejsem
že
jsem
si
toho
nejsem
jenom
ale
nemohu
udělat
to
co
učedníci
páně
nebo
apoštolové
že
bych
se
vám
postavil
a
vy
byste
byli
z
různých
národů
a
vy
byste
mě
každý
slyšel
ve
svém
jazyku
to
by
nedokázal
protože
to
prostě
na
takové
úrovni
nejsem
vá
nemám
taky
to
poslání
nechci
omlouvat
ale
oni
prosím
mluvili
obsahovou
řečí
které
je
rozumět
kterémkoliv
jazyku.
Takže
když
jsem
třebas
tou
obsahovou
řečí
výjimečně
lovil
třebas
dary
ta
že
se
tam
dobře
stáňou
byla
borgéze
v
římě
tak
mě
ti
dva
římané
rozuměli
jako
bych
byl
říma
a
tak
dále
a
tak
dále
to
jsem
několikrát
dostalo
jenom
jako
ukázka
abych
rozuměl
co
ta
obsahová
si
a
že
ji
každý
rozumí
ve
svým
vlastním
mezí
do
mě
si
se
tak
to
němu
byla
asi
jo
a
to
nechme
stanou
to
něco
dohady
to
sem
nepatří
já
se
v
tom
sám
nevyznám
totiž
tak
jak
to
mám
říkat.
A
když
dostali
tento
získali
dar
tohoto
míru
vnitřního
který
pochází
od
boha
to
znamená
řečeno
terminologii
trpné
modlitby
přešli
přes
úroveň
modlitby
ticha
tak
se
konečně
dočkali
toho
ducha
svatého
kterým
sdělil
to
co
před
tím
nevěděli
to
znamená
teď
už
věděli
kdo
je
to
bůh
a
že
v
nich
žije
my
svatý
pavel
který
k
tomu
přišel
jako
slepý
k
houslím
a
najednou
i
ten
o
sobě
pravil
ž
živ
je
ve
mně
kristus
stále
víc
takže
já
se
zmenšuje
se
zvětšuje
a
tak
dále
čili
já
myslím
že
tímhletím
bych
to
dokončil
tu
přednášku
a
jsem
ochoten
s
vámi
promluvit
o
věcech
kolem
to.
Kde
je
ježíš
je
by
je
životě
řečeno
dál
že
náš
život
je
mostem
do
věčnosti
o
tom
se
tam
o
tom
mostě
už
dál
nemluví
ono
se
tady
mluví
ale
dost
tak
jako
takový
tím
takže
tyto
nemůžeš
poznat
ale
veřejně
se
o
tom
mluví
vědom
těch
sedmi
evangelia
se
praví
v
kus
apoštolská
ch
nevíte
žádnému
popisu
ježíšova
života
a
jeho
příkladu
než
těm
sedmý
evangeliem
které
bylo
napsán
které
byly
napsány
při
tom
se
ještě
mluví
o
sedmi
a
tam
se
zachovali
čtyři.
A
tohleto
právě
to
je
ten
to
ta
fáze
ta
věta
ten
život
lidský
je
mostem
na
kterém
se
nemá
zabydlit
nýbrž
máš
po
něm
přejít
do
věčnosti
to
je
v
evangeliu
svatého
tomáše
a
ne
v
těch
čtyřech
které
máme
k
dispozici
ano
to
nedávno
vyšlo
zase
znovu
tak
jako
po
nějakou
církev
tak
tam
tato
fáze
tam
je
to
že
já
to
to
nemohl
že
se
to
nezachovalo
víš
to
ale
ono
to
v
životech
ostatního
anglicky
on
je
to
dostačující
se
tam
je
kromě
ovšem
tak
to
tam
přímo
napsáno
není
ale
pro
mě
dostačující
že
on
to
ukázal
svým
životem
že
řekl
také
vývod
boha
přicházíte
k
bohu
se
vracíte
ačkoliv
nemůžete
hned
teďka
za
mnou
jít
musíte
chvilku
počkat
až
já
jsem
u
toho
ducha
svatýho.
Čili
on
říkal
taky
vy
přejdete
tímto
životem
do
boha
ne
tím
řekl
ale
musíte
chvilinku
počkat
až
já
vám
pošlu
ducha
svatého
rozumíš
mi
čili
že
je
to
taky
ty
sáhodlouze
ne
tak
jednou
větou
ne
ale
dokonaleji
než
se
to
dá
jednou
větou
vyjádřeno
vždycky
jedna
věta
není
tolik
toho
jako
když
se
to
třebas
dělá
dřív
příkladem
nějakým
konkrétním
příkladem
jako
to
ukázal
odpouštěli
zvedne
o
to
třeba
ježíš
kristus
odpouštějí
dneska
kněží
kteří
se
k
tomu
cítí
povoláni
být
tím
že
dostali
posvěcení
které
nepřetržité
pochází
od
svatého
petra
od
ježíše
prosím
dejme
za
plavě
církvi
že
tohleto
je
opravdu
tak
jak
si
to
myslí
ale
ale.
Zatímco
ti
učedníci
páně
později
apoštolové
měli
jasné
vědomí
koho
mají
pokřtít
komu
mohou
odpustit
hříchy
protože
viděli
se
po
ducha
svatého
já
silně
pochybuju
že
je
to
to
rozlišení
tuto
schopnost
rozlišeni
rozlišovací
oproti
normálního
hříšníka
normálního
že
mají
já
tedy
vím
že
tuto
schopnost
měl
dejme
tomu
páter
pio
ale
my
mi
to
já
dalšího
kněze
jsem
nepoznal
s
touto
schopností
čili
jedině
páter
pio
když
někomu
odpustil
tak
opravdově
odpustil
kdežto
ostatní
jenom
částečně
disponovali
člověka
k
tomu
aby
snáze
překonávat
svou
hříšnost
a
tím
lépe
ho
disponovali
čím
ten
člověk
udělal
opravdové
předsevzetí
se
polepšit
a
čím.
Se
snažil
poslouchat
to
co
mu
případně
ten
kněz
řekl
jako
pokání
já
vím
jestli
já
za
ní
nemůže
učit
si
to
říkal
správně
si
dostatečně
u
to
zdůvodnil
co
musí
dělat
to
já
se
mě
pokladu
že
tady
se
nedějou
chyby
tady
se
dějou
chyby
takže
já
jsem
svědkem
toho
že
kdokoliv
odchází
od
zpovědi
a
od
svatého
přijímání
zase
znovu
dělá
hříchy
kdežto
vy
žákem
přišel
první
kristovi
proto
že
jsem
nepovažoval
sebeza
schopné
ho
se
očistí
z
vlastní
iniciativy
a
to
jsem
dělal
správně
ale
měl
jsem
za
sebou
to
osvícení
už
že
moje
vnitřní
podstata
je
věčná
to
už
za
mnou
bylo
ano.
Tak
jsem
tam
přišel
s
po
tomto
osvícení
a
to
mě
napovídalo
je
správné
jít
ke
generální
zpovědi
jít
se
mi
zpovídat
ze
všech
hříchů
zbavit
se
toho
balastru
aby
se
to
později
nestrašilo
v
hlavě
takhle
dlouze
to
není
vykládá
tam
vůbec
hada
jestliže
je
na
to
jenom
vykládám
tak
aby
tomu
bylo
rozumět
rozumíš
mně
tak
sem
chtěl
spojil
je
to
štěstí
že
jsem
se
dostal
pod
ruku
osvíceného
kněze
činíte
byl
doktor
urban
opravdu
skvělého
františka
na
kteří
který
nevlastnil
který
jeho
řád
i
on
si
všechno.
To
nebrali
vlastně
takže
oni
žili
z
milému
co
z
toho
co
nebylo
jejich
ne
vlastního
majetku
ne
tak
už
to
už
jste
ten
výběr
toho
kněze
myslíte
čí
o
tom
že
to
bylo
opravdu
dobře
uděláno
všecko
že
ten
pojem
v
tom
pojetí
této
správné
že
to
všechno
vyšlo
a
teď
jestliže
já
jsem
se
vyzpovídal
z
toho
že
jsem
předtím
žil
já
ty
ostatní
svoje
hříchy
nebudu
říkat
tím
a
nebudu
palubu
jo
promiň.
Že
jsem
se
vyzpovídal
z
toho
že
jsem
žil
bez
boha
že
to
povezu
za
nejvyšší
už
říc
a
já
jsem
přemluvil
toho
krist
toho
jež
toho
pátera
urbana
aby
to
považoval
za
hřích
měl
a
o
řešení
já
jsem
opravdu
pociťoval
velikou
úlevu
a
já
jsem
ti
nebyl
schopen
ani
jeden
z
těch
hříchů
smýšlet
byl
že
jsem
bez
boha
dovede
žít
já
jsem
nebyl
schopen
ho
pykat
ten
hřích
já
jsem
už
nebyl
schopen
bez
boha
žít
a
do
dneška
nejsem
schopen
bez
něho
žít
jak
více
se
s
ním
jim
pořád
obíráme
přinejmenším
ne
toto
už
vydrželo
to
dlouho
od
roku
třicet
roků
osmdesát
pět
čili
to
nebylo
něco
prchavá
přátele
to
nepracoval
za
čtrnáct
dní
nebo
tak
nějak
nebo
za
rok.
A
čím
je
to
kdy
nastává
to
to
odpuštění
hříchu
ne
když
mám
jenom
opravdové
předsevzetí
se
polepšit
ale
když
jsem
odhodlán
změnit
smysl
života
neboť
komu
jsou
odpuštěny
hříchy
neboť
do
nebo
do
ce
aby
mu
byli
odpuštěny
hříchy
a
není
ochoten
změny
sl
života
pořád
hne
vod
na
svůj
mlýn
pořád
se
vlastnit
nechce
jenom
ani
nechce
svaté
ten
první
krok
přejít
jenom
pouhém
správcovství
jak
jsem
vám
to
vylíčil
to
by
byla
mít
byl
změna
smyslu
života
ale
pravá
změna
smyslu
života
není
ani
tohleto
nýbrž.
Sebe
odevzdat
bohu
jako
jsem
se
odevzdával
tomuto
světu
a
jemu
jsem
sloužil
a
teď
vám
se
pomocí
života
ve
světě
a
pomocí
života
v
modlitbě
bohu
rozumíte
to
je
smysl
života
to
já
uznávám
za
smysl
že
tento
smysl
minulý
jsem
pro
ně
za
nový
smysl
tenten
a
protože
jsem
do
toho
to
udělá
tak
od
nejhoršího
kněze
když
je
vyzpovídám
tak
je
mu
odpuštěno
a
je
v
tomto
posvěcení
a.
Nelekal
no
tady
mě
kdo
z
vás
napovídá
i
když
jsem
já
získal
nějaké
osvícení
v
sedmnácti
letech
nebo
potom
šestadvaceti
další
stupeň
toho
osvícení
tento
ve
jako
proces
takže
mě
byli
automatické
odpuštěny
hříchy
že
to
s
tím
souvisí
že
to
jsem
si
to
ty
osvícení
se
může
nemusel
ani
nepovede
opravdu
tě
nemohou
nějak
zdůvodnit
rozumově
pro
sebe
ještě
veden
ke
zpovědi.
Ale
já
ti
to
řeknu
aspoň
tak
jak
si
to
možná
bude
stačit
že
k
tomu
aby
ten
proces
mohl
jít
kupředu
dycky
potřebuješ
někoho
druhého
pamatuj
si
to
už
jsem
mockrát
opakoval
potřeboval
jsem
matku
potřeboval
jsem
kněze
a
potřebuju
třebas
prostředí
ve
kterém
žije
nepotřebuju
duchovní
cvičení
vždycky
někoho
druhého
minimálně
jednoho
druhého
a
ne
tak
je
zajištěno
postupu
před
nikdy
nemůžu
být
sám
na
této
cestě
nikdy
si
sám
sobě
nestačí
ano.
No
a
tak
tedy
a
já
myslím
že
to
není
ani
si
to
ani
nedá
odůvodnit
tím
že
bych
toho
druhého
potřeboval
ale
to
ta
odůvodnit
spíš
tím
že
já
toho
druhého
potřebuju
proto
abych
slevil
ze
své
píky
a
z
toho
pilného
názoru
že
to
sám
dokáže
jo
když
někdo
třeba
velice
nehodný
mě
pomůže
na
této
cestě
tak
v
něm
jsem
snáze
schopen
vidět
vůli
boží
než
v
tom
že
já
si
sám
pomohu
i
to
mě
znemožněno
abych
se
nedodal
abych
se
nestal
pyšný
abych
nespadl
na
této
cestě
abych
se
neřídil
protože
pokora.
Pocházející
z
poznání
jí
jedině
pravou
pokorou
ztra
se
třebas
jako
pokora
nejeví
navenek
na
tom
nezáleží
jak
se
jeví
a
do
ježit
je
z
čeho
pochází
když
je
naučená
a
chtěná
tak
to
není
pravá
pokora
jednou
jí
mám
podruhý
nemam
ale
když
vím
třebas
jako
sem
se
dověděl
v
tom
koncentráku
že
nic
nemám
z
vlastní
síly
že
mám
všechno
od
boha
tak
pak
nemám
být
správně
vnitřně
pokorný
ne
a
to
myslíte
že
já
jsem
v
tom
předškolním
věku
toto
věděl
když
jenom
občas
jsem
se
řídil
co
jsem
s
tím
co
jsem
považoval
poznal
za
správné
a
když
jsem
sedmnáctého
roku
jenom
věděl
že
moje
podstata
je
nesmrtelná
to
nestačí
ten
celý
proces
znovuzrození
pokračuje
tak
pomalu
abychom
ho
unesli
abychom
se
neřídili
ne
zhroutily
aby
abychom
jako
se
nepřepásal
v
tom
svýmu.
Způsobu
počínání
abychom
nehořeli
dyť
mnozí
svatí
shořel
konto
procesu
hořeli
vnitřně
to
oni
zemřeli
předčasně
protože
uhořely
dyť
s
vybalím
občas
padesát
stupňů
ho
lež
prosím
vás
co
to
je
to
je
vnitřní
žár
a
je
takže
čím
to
jde
pomaleji
tím
lépe
protože
ten
žák
se
rozloží
na
leta
ne
tak
já
myslím
se
to
odpověděl
ne.
A
to
samo
sebou
svou
mocí
svou
mocí
může
způsobit
odpuštění
hříchu
vdech
takže
nemusí
tady
být
projednal
ta
příprava
když
on
chce
aby
se
projevila
jeho
sláva
a
moc
jako
sam
u
toho
slepýho
se
plně
a
projevit
říkal
to
není
karma
ani
rodičů
ani
jeho
než
aby
se
projevila
to
sláva
to
je
běžný
případ
že
mnozí
lidé
se
dostali
k
takovému
poznání
aniž
si
to
nějak
zasloužili
nějakým
postupem
třebas
tvrdím
ani
já
sem
si
to
nezasloužil
nikdo
z
vás
si
to
nezaslouží
to
co
pro
to
udělá
to
je
strašně
málo
vzhledem
k
tomu
co
nabyde
nebo
co
získá.
To
se
nedá
vůbec
srovnávat
to
když
člověk
jako
získá
třebas
jenom
to
nepatrné
poznání
jaké
já
jsem
si
to
v
sedmnácti
letech
tak
první
co
je
co
udělá
potom
že
padne
na
kolena
a
není
schopen
se
vyhnout
takovou
velikost
poznal
a
co
udělá
dalšího
že
tato
moc
ho
bude
doprovázet
o
které
musí
jasně
vědět
že
není
z
něho
a
že
ho
bude
nadále
přemáhat
že
mu
bude
odstraňovat
hříšnost
cesty
že
ho
bude
něčí
to
číst
čistým
čistotou
boží
a
ne
čistotou
toho
člověka
rozumíte
mi
prosím
já
doufám
že
budu
umět
opakovat
co
si
řekl
co
představujou
ty
tři
mudrci.
Ve
svém
stavu
lidské
osobnosti
já
jsem
to
zkrátil
stačí
to
takhle
protože
zřejmě
to
vnitřní
nějaký
stav
ale
jak
se
to
jeví
v
té
zevní
osobnosti
že
tohleto
člověk
nabyl
nebo
že
tohleto
mu
bylo
dáno
do
vínku
já
se
nechci
vyslovovat
pohádkově
že
při
každém
narození
i
při
tom
zrození
do
té
mě
přicházejí
sudičky
to
vně
kdo
z
vás
připomněl
že
věřím
na
karmu
a
že
něco
předurčeno
ale
ono
je
všechno
předurčeno
a
to
předurčení
je
jediné
že
do
boha
se
musím
vrátit
když
jsem
z
něho
vyšel
to
se
pánu
bohu
nemůže
vrhnout
abych
já
si
jednou
od
boha
vyšel
a
do
boha
se
nevrátil
že
to
bude
za
dlouhou
dobu
a
po
různých
týrání
to
je
jiná
věc
ale
protože
tohleto
je
předurčeno
tak
já
na
každém
kroku.
Té
své
cesty
musím
získávat
přísluš
dary
které
mě
umožňují
určitým
úsekem
projít
narodím
se
jako
člověk
získám
darem
osmi
předlidských
vtělení
a
to
prvda
to
velký
dál
že
jo
když
přijdou
mě
navštívit
svatý
tří
krále
tak
to
je
symbol
toho
že
já
získávám
hned
po
narození
v
betlémě
čím
jsem
získal
celou
budoucnost
ano
v
celku
celou
tu
duchovní
budoucnost
si
se
získal
možnost
duchovního
vývoje
až
do
vrcholu
jeho
já
teďka
potřebuju
konkrétní
pomoc
na
každém
kroku
a
tam
v
tom
životě
ježíše
krista
je
potom
ukázáno
jak
ta
konkrétní
pomoc
postupně
přichází
že
já
nedostávám
celou
tu
pomoc
jenom
takovou
kterou
potřebuju
na
tom
kterém
kroku
protože
ten
ježíš
by
třicet
let
býval
nemohl
být
živ
bez
konkrétní
pomoci.
Kterou
dostal
do
těch
třích
abych
byl
jako
mimovolně
nemohl
vědět
že
od
boha
pochází
a
on
teď
se
to
dověděl
o
těch
říkal
už
že
od
boha
pochází
a
ono
se
to
do
jeho
vědomí
dostalo
on
věděl
že
v
něm
je
zlato
život
věčný
já
jsem
se
to
dověděl
sedmnácti
letech
a
on
jako
vtělený
bůh
k
tomu
se
de
začátku
jsme
viděli
ve
dvanácti
letech
že
jo
že
věděl
že
musí
být
v
tom
co
jeho
otce
už
boha
považoval
za
svýho
je
to
je
jasný
že
ale
to
byl
do
toho
narození
brzo
po
není
todleto
protože
to
co
se
tam
prozradilo
ve
dvanácti
letech
toho
byl
vinen
ten
zasvěcenec
který
mu
nepo
narození
přinesl
za
to.
A
to
co
věděl
o
svém
poslání
že
povede
lidstvo
bohu
že
bude
jeho
králem
vnitřním
to
věděl
tím
pomazání
tou
mírou
ne
že
jeho
život
bude
posvěcen
tímhletím
to
posvěcení
toho
života
celého
aby
neupadl
na
něm
aby
se
nezvrhl
to
už
bylo
dáno
tou
mírou
od
začátku
takže
je
to
potom
nějak
objevil
znovu
jak
ta
žena
mu
tam
polil
a
to
tělo
to
drahocennou
mastí
to
byl
jenom
opakování
nebo
zdůraznění
toho
abychom
si
z
toho
náhodou
ne
nezapomněli
nějaké
co
ti
svatí
říkali
udělali
ne
po
jeho
narození
a
on
to
ježíš
z
rovnou
prozrazuje
že
to
je
uděláno
znovu
proto
aby
se
vědělo
že
stane
z
mrtvých
potom
bych
bude
pomazává
a
tak
když
tedy
se
stane.
Že
jestli
je
totiž
pravé
ale
to
začnu
svou
řečí
že
jediným
osudem
člověka
je
že
od
boha
přichází
a
bohu
se
musí
vrátit
a
když
není
naděje
zváště
třebas
po
narození
zemře
nebo
když
je
nemoc
sem
nebo
když
se
nedostanu
vůbec
učenější
krista
nebo
vůbec
není
duchovní
založen
a
když
není
naděje
že
by
během
tohoto
života
se
k
bohu
vrátil
tak
a
nelhal
pán
bůh
a
ne
a
byla
pravda
bylo
pravdou
že
ten
osud
nás
čeká
každého
že
každý
nás
od
boha
přichází
jak
každý
z
nás
se
bohu
vrací
a
že
dokonce
svatý
jan
to
potvrzuje
že
celý
svět
bude
těžkostech
ku
porodu
pracuje
dokud
si
to
bude
nezrodí
krista
všechno
to
potvrzuje
správnost
svého
mínění
ne
tak
pak
je
tady
nutno
předpokládat
převtělování
co
jsem
nedo
dělal
tentokrát
udělal
v
příští
vtělení
nebo
dalších
vtěleních
to
pravda.
A
teď
nastane
těžkost
toho
výkladu
že
si
to
nerozumíš
já
jsem
potom
se
dostat
eště
eště
jasněji
to
vysvětlovat
ale
potíž
spočívá
v
tom
že
ty
na
život
který
tady
žiješ
pohlíží
očima
člověka
odděleného
od
boha
vědomého
si
jenom
časoprostoru
jo
časoprostorového
který
někde
začíná
někde
končí
dále
že
se
dějí
být
oddělený
nejenom
od
boha
ale
taky
od
svých
bližních
a.
Že
že
vlastních
svůj
život
to
všechno
překáží
správnému
výkladu
kdybych
já
byl
člověk
já
mu
byli
jako
kdybych
já
byl
člověkem
který
by
svůj
život
nevlastnil
který
byl
aspoň
jeho
správcem
to
není
konec
vývoje
u
ježíše
krista
to
bylo
tak
že
už
ježíš
kristus
nebyl
správcem
svého
života
správcem
jeho
života
byl
bůh
otec
co
to
se
mě
a
tedy
vůbec
neměl
příležitost
se
k
tomu
dostat
v
tom
výkladu
ale
berte
to
na
vědomí
že
už
on
si
v
tom
životě
nevybíral
co
má
spravovat
i
ty
učedník
si
mu
byly
dány
od
otce
jo
on
se
změnil
to
mně
všecko
obrana
otce
ta
matka
ten
svatý
josef
ty
okolnosti
ty
farizeové
to
škodlivé
i
dobročinné
prostředí
to
všechno
mu
bráno
od
boha
tak
musíme
vzít
jako
jistotu
se
o
to
což
se
jistotou
že
tento
život
je
nám
dán
celý
od
boha
že
to
je
jeho
správ
fakticky
když
to
nevíme
a
my
se
k
tomu
svým
zevním
vývojem
pomalinku
do
stáváme.
Tak
jestli
je
tomu
takhle
že
on
je
správcem
našeho
života
přestože
nám
přechodně
dává
do
správcovství
do
toho
dostal
do
vědomí
že
jsme
mi
správci
napřed
majetníky
a
potom
správci
tak
pak
není
třeba
žádného
převtělování
protože
můj
pravý
život
je
věčným
životem
ty
vychází
z
prostředka
z
vědomí
člověka
který
nic
neví
který
je
mrtvý
který
se
ani
nenarodil
ten
je
ještě
mrtvý
z
toho
vycházím
to
nemám
za
zlý
ale
pro
mine
mě
že
já
už
nemohu
se
s
tuhletím
způsobem
myšlení
ztotožňovat
já
vycházím
ji
třebas
nejsem
takový
ale
už
přeci
mi
bližší
vycházet
pojetí
života
který
zažívá
živý
člověk
a
ten
se
nenarodil
tady
na
tom
světě
ten
tady
ani
nezemřel
ten
je
vedle
toho
že
mám
nějakou
přechodnou
existenci
tělesnou
dispozici.
Tak
tak
mám
k
dispozici
jako
věčná
individualita
to
věčné
bytí
vnitřní
a
to
sem
já
já
jsem
tím
chrámem
božím
říkal
svatý
pavel
a
kdybych
přistál
na
tvoje
mínění
si
co
je
to
tradiční
způsob
myšlení
indického
tak
bych
musel
si
nalhávat
něco
čemu
už
dávno
nevěřím
dávno
už
nevěří
že
totiž
nezáleží
na
tom
kdo
v
tomto
pomíjejícím
životě
ponese
ten
osud
od
boha
pochází
k
bohu
se
vracíš
na
bedrech
smrtelného
člověka.
To
už
nebudu
v
žádném
případě
já
všimni
se
do
jaké
ten
pravý
a
si
my
se
do
jaké
míry
si
vzpomíná
za
svou
minulý
život
a
všimněte
si
kdokoliv
z
vás
do
jaký
míry
si
se
se
si
vzpomínáte
na
své
minulé
životy
já
mám
za
to
promiňte
že
to
předpokládám
že
si
nikdo
nevzpomínáte
proč
na
tom
tolik
bíte
když
o
tom
nic
nevíte
a
já
doufám
že
se
jim
vo
tom
nedovíte
já
jsem
se
sám
přesvědčil
že
to
co
by
byl
dříve
začátku
tohoto
života
považovala
své
vtělení
že
později
jsem
považoval
za
pouhý
balík
který
na
toto
jediné
vtělení
byl
nabalena
že
se
tam
nabalilo
krát
dvanáct
nebo
více
balíků
na
jednou
a
že
je
to
že
to
mám
k
dispozici.
A
co
je
mi
do
toho
že
ty
si
myslí
že
je
to
převtělování
já
si
to
bohužel
myslet
nemohu
je
mi
líto
bylo
by
to
stačí
to
my
píše
i
ten
jeden
z
kroměříže
že
jak
se
mu
sebral
mnoho
krásný
myšlenek
a
podnětů
já
tě
nechci
zbavovat
tohoto
dojmu
že
se
musíš
tak
dlouho
převtělovat
až
dokud
se
nestane
vědomě
věčným
ano
vědomě
věčným
máš
pravdu
máš
pravdu
jenže
to
dává
nebudeš
ty
toho
sobě
vůbec
nebudete
s
kým
si
byl
předtím
čili
je
také
pravda
i
pro
tebe
že
se
vtěluje
jenom
jednou
teď
vo
sobě
víš.
Ale
o
tom
co
bylo
v
minulosti
a
co
bude
budoucnosti
nevíš
a
nebudeš
vědět
nic
a
nebude
to
na
závadu
čili
já
bych
proč
já
tolik
ba
na
to
abyste
věřili
no
veden
život
jak
to
hlásal
ježíš
kristus
abyste
na
to
kladl
důraz
že
je
to
jedinečná
příležitost
neopakoval
ná
a
že
si
musíte
nesmírně
vážit
že
musíte
mít
úcty
toho
syna
člověka
který
je
vnitřně
věčný
a
který
vás
z
této
nevědomí
nevědomosti
může
jedině
odvést
do
té
věčnosti
rozumíš
mně.
A
kdežto
nám
prosto
ježíš
kristus
takhle
nezdůraznil
toto
převtělování
možná
že
je
to
v
těch
třech
evangeliích
možná
bylo
já
nevím
ale
von
to
nedodal
a
z
toho
důvodu
že
věděl
komu
to
káže
že
kdyby
se
to
dostalo
na
západ
tak
všichni
jednou
popelem
a
řeknu
mu
si
být
co
vidím
tentokrát
neudělám
udělám
příští
vtělení
takhle
i
nemyslí
de
pak
tam
je
toto
učení
o
převtělování
bezpečných
rukách
protože
jak
jste
se
dověděl
sice
studia
oni
mají
řád.
Tisíciletí
řád
jaká
no
stávají
víte
jak
lhaní
jak
se
odevzdávají
bohu
co
je
to
matka
to
všechno
je
příteli
to
znovu
to
všechno
jim
umožňuje
aby
nebyli
dalekou
váhu
tento
život
který
považují
ta
jeden
z
nový
než
to
kdybychom
my
takhle
myslel
jako
indové
a
nepřidali
k
tomu
indický
způsob
myšlení
ostatní
a
pobíjí
mání
života
tohoto
pozemského
pomíjejícího
tak
z
toho
úplně
vypadne
z
toho
vzestupu.
Text view •
Help