Waveform view
85-26B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Pro
bez
ní
nebo
různých
koncích
víra
nezačíná
v
rozumu
krédo
k
ra
vodu
vy
začíná
tam
kde
rozum
na
to
nestačí
to
je
jeden
konec
kdežto
rozum
brzdí
ru
tam
kde
víra
na
to
nestačí
a
já
bych
řekl
že
víra
na
všechno
nestačí
nemůžete
všechno
v
životě
řešit
vírou
samozřejmě
aniž
si
to
uvědomujeme
stále
více
a
pudeme
i
ve
školství
ve
výchově
na
na
víru.
Jako
si
třebas
někde
ve
středověku
ne
starověku
mohl
každý
kdo
se
přesvědčoval
o
něčem
vědecky
si
to
mohl
předvést
nebo
dát
si
to
předvést
na
ve
škole
tato
nově
si
to
předváděli
tak
dneska
už
semitský
pokusy
všechny
nemůžeš
chemický
mi
pokusem
nemůžeš
si
předvedl
že
je
to
pravda
co
říkáš
se
musí
spokojit
žáci
že
tomu
věří
neska.
Že
nutno
věřit
daleko
více
než
kdykoliv
předtím
všichni
ti
daleko
více
věří
než
si
myslí
přibližujou
se
k
cestě
výpravu
víry
aniž
to
ví
mocně
nás
připravuje
dění
v
tomto
světě
ke
správné
a
rychle
cestě
k
bohu
už
tím
že
většinou
vaší
produkt
vety
práce
nám
sbírá
třebas
společnost
pro
sebe
tím
nás
učili
milovat
bližního
a
niž
situaci
uvědomim
se
tažní
zvířetem
o
něm
který
neví
že
táhne
tolik
kdyby
dělení
třeba
okolo
seděl
kolik
ze
svých
práce
musí
věnovat
celku
který
to
třebas
prohrává
v
nějaké
funkce
kde
se
nic
nedělá
třebas
co
by
přestalo
dělat
že
jo.
Ale
von
to
neví
každý
zvířete
je
takže
my
hlavně
tou
strukturu
dnešní
činnosti
že
pracujeme
čím
dál
tím
víc
z
větší
mírou
produktivita
práce
a
čili
pro
větší
kolektív
a
stále
poměrně
menší
části
pro
sebe
i
když
zvyšuje
me
svůj
životní
úroveň
tak
to
nás
mílovými
kroky
přivádí
k
bohu
tedy
odvádí
od
sebe
to
si
to
že
se
že
se
měl
loutka.
A
byl
si
sem
je
na
té
odpověď
jednou
větou
ode
jsem
slíbil
že
znovu
provedu
o
to
milovati
budeš
veškerou
silou
svou
tak
to
činím
opakování
bude
jednou
větou
provedeno.
Jestliže
se
požaduje
že
ježíš
požaduje
veškerou
zcela
a
tak
dále
tak
tím
říká
že
to
není
předpis
který
bychom
mohli
uskutečnit
v
oblasti
relativna
a
v
oblasti
relativna
žijeme
když
jsme
na
poli
jak
se
odmítám
do
oblasti
absolutna
to
je
dáme
k
bohu
vnitřní
modlitbou
třeba
tak
jsme
v
domě
sprá
čili
toto
zcela
se
dá
uskutečnit
jenom
v
domě
kdybyste
tedy
to
vzali
ještě
na
zpět
aby
se
to
mohlo
lépe
pochopit.
A
vrátili
se
k
tomu
přirovnání
v
tom
podobenství
skvělému
o
práci
na
poli
a
práci
v
domě
tak
byste
měli
si
uvědomit
jaký
je
v
tom
rozdíl
v
práci
na
poli
musím
dělat
to
co
se
na
tom
poli
má
udělat
a
tam
se
třebas
nedělá
jedna
věc
každá
výrobě
a
tam
je
třeba
to
je
věc
jenom
má
svou
přípravou
fázi
svou
výron
fázi
a
svou
dokončí
fázi
tak
se
tam
minimálně
jinej
věci
vždycky
protože
se
ještě
oblasti
té
výron
fáze
dělá
tak
ještě
mnoho
různých
úkonů
tak
se
to
tříští
na
malinké
kousky
tam
totiž
ta
síla
lidská
se
tří.
A
to
je
charakteristické
proto
jak
tam
působím
svou
silou
že
vždycky
jenom
částí
své
síly
že
tam
vůbec
není
možno
působit
veškerou
silou
svou
i
když
se
plně
zapřu
třeba
do
motivy
nebo
do
lopat
s
něco
v
jiřímu
tak
to
není
veškerou
silou
svou
já
použije
jenom
těch
sval
které
potřebuju
k
tomu
abych
něco
vejít
platno
třebas
stoprocentně
ale
každýho
vy
mám
říká
a
každý
cvičit
do
vám
řekne
to
že
třebas
rukodělně
pracujete
to
ještě
nemůže
nikdy
zastoupit
sviním
slyšen
má
být
daleko
všestrannější
než
je
kterákoliv
práce
kde
se
pohybujeme
a
kde
něco
děláte
svou
palouku
proto
i
vy
pracují
nepodceňujte
cvičení
nepodceňujte
jogu
a
tak
dále
hathajógu
myslím
kde
se
řečení
provádí
ještě
vědečtěji.
Tak
to
je
úvodem
protože
tadyhle
když
člověk
přichází
do
vnitřní
modlitby
tak
první
co
se
na
něm
chce
aby
zamezil
tomu
aby
znemožnil
zamezil
tedy
znemožnil
to
aby
nastalo
toto
tříštění
síly
ta
síla
musí
být
upnutý
na
tu
službu
tomu
hospodáři
na
službu
hospodáři
ne
na
službu
sobě
tam
když
jsem
totiž
byl
ve
dne
na
poli.
Tak
jsem
mohl
očekávat
od
toho
že
budu
hoden
zdi
své
tak
jsem
seděl
na
dvou
židlích
a
nic
v
tom
nevadilo
očekával
sem
od
toho
zda
očekával
jsem
taky
že
se
by
postím
pracuje
je
je
to
správně
provedu
a
minimálně
jsem
dělal
živých
ale
aby
se
seděl
na
víc
se
židlích
před
sedl
jsem
jedné
na
druhé
na
druhou
tady
ne
kdyby
se
tohleto
dělali
tak
neuspějete
čili.
Veškerou
silou
svou
se
totálně
liší
od
práci
na
poli
tam
se
to
dá
nejsnáze
ukázat
jaký
je
v
tom
rozdíl
by
jsme
to
říkali
před
tím
v
jiných
oborech
lásky
milovati
budeš
celou
duší
a
tak
dále
a
se
tak
dobře
nelekal
ačkoliv
dejme
tomu
už
při
tom
celou
myslí
se
mi
to
doufám
podařilo
a
i
při
tom
veškerou
celou
duší
svou
taky
snad
ale
už
se
mi
to
nedařilo
a
nemohla
se
mi
to
ani
podařit
z
celého
srdce
svého
pro
povahu
toho
srdce
pro
pro
toho
se
citu.
Ale
kdybych
byl
přísný
k
sobě
tak
bych
říkal
povaha
veškerých
schopnosti
svých
je
obdobná
povaze
citu
to
znamená
také
mají
jenom
do
časnou
platnost
a
nemůžeme
tedy
jimi
projít
branou
věčnosti
můžeme
jenom
klepat
protože
oni
musí
dokonce
usnout
když
jde
o
podstatnou
věc
vy
jste
to
co
udělali
ty
vybrané
vlastnosti
tady
připomněli
zahradě
je
třebas
nemuseli
usnout.
Zrovna
jako
musel
nastat
bouřka
když
se
začli
bát
že
učedníci
musela
sat
aby
ježíš
mohl
ukázat
co
na
té
cestě
potřebujeme
vědět
co
nemáme
dělat
a
co
máme
dělat
a
tak
dále
a
čeho
si
nic
nemáme
dělat
a
tady
na
té
cestě
síly
bychom
si
měli
uvědomit
že
ta
síla
boží
je
přetransformováno
když
do
nás
vstupuje
naší
tělesností
čili
že
je
to
nepatrný
zlomeček
malinký
zlomeček
té
síly
boží
a
mysím
vládneme
čil
když
vládneme
veškerou
silou
takhle
transformovanou
tak
je
to
malá
míra.
Čili
je
to
síla
naše
a
proto
se
říká
s
veškerou
silou
svou
nevadí
máme
toho
málo
máme
třebas
jenom
jednu
hřivnu
nebo
jenom
dvě
nebo
jenom
pět
a
to
je
pořád
málo
neplete
plete
tu
je
to
ten
majetek
toho
hospodáře
když
zanechal
těm
učedníkům
těm
svým
služebníkům
jenom
jednu
nebo
dvě
nebo
pět
hřiven
tak
to
hlavní
si
sebral
sebou
to
je
pochopitelné
neměl
jenom
tak
málo
silen
ale
to
všecko
stačí
k
tomu
abych
za
jednu
nastal
jedno
město
a
aby
to
šlo
takhle
stupňovitě
dál
nebe
toho
že
ten
hospodář
když
správně
hospodařím
neodděluje
podle
množství
hřiven
které
mě
svěřil
nýbrž
podle
způsobu
jak
jsem
s
nimi
hospodařil.
A
tak
já
teďka
budu
mluvit
o
tom
jaký
jiným
způsobem
se
hospodaří
tou
silou
v
tom
domě
než
jak
se
hospodaří
v
tom
denním
životě
to
už
jsem
řekl
že
to
je
rozparcelovává
ní
síly
i
té
malinké
si
kterou
mám
kdežto
tam
v
těch
hřivnách
když
se
mluví
to
nesli
roz
tam
se
nechtělo
aby
ten
sluha
nechal
jednu
hřivnu
stranou
a
hospodařím
se
jednou
potom
z
druhou
potom
na
tou
pátou
třeba
ne
aby
hospodařil
z
pěti
dynastii
má
pět.
Tohleto
je
velice
obtížné
na
pochopení
ale
já
doufám
že
potom
všem
co
jsem
před
tím
řekl
to
vůbec
pro
vás
nebude
těžké
to
pochopit
ovšem
pochopení
není
ještě
obsaženo
řešení
jenom
se
vám
bude
zdát
tak
ono
to
není
tak
těžké
ono
je
to
čit
dokonce
neuskutečnitelné
veškerou
silou
jestliže
ten
člověk
si
není
vědom
toho
že
ta
jeho
síla
aby
mohla
prorazit
do
věčnosti
musí
být
z
druhé
strany
doplněn
veškerou
silou
boží
neboť
jenom
rovno
mocná
síla
zono
možno
se
shodně
se
doplní
ano
se
sl
je
a
ta
síla
před
brankou
a
za
brankou
se
stanou
sobě
rovným
tehdy
když
já
tou
svou
silou
kterou
mám
veškerou
silou
svou
kterou
mám
nenalézám
způsobem
jak
jsem
to
nazval
špatným
zacházení
vůle.
Já
musím
tou
silou
víc
než
v
těch
předešlých
případech
vládnout
podle
správného
receptu
jak
se
se
si
jak
se
s
vůlí
má
vládnout
co
je
to
tady
tedy
správně
vládnout
vůlí
umět
se
vůle
vzdát
přátele
umět
se
vůle
stát
nevěřte
že
když
se
vzdáte
vůle
že
máte
po
vůli
že
jste
ji
zmařil
že
ste
ji
zničili
jestli
ji
zahodil
vzdáte
li
se
své
vůli
vé
vůle
nabyli
jste
vůli
veškerou
že
to
udělali
ve
vhodný
okamžik
na
pravém
místě
v
pravý
čas
a
za
s
pravým
závěrem
toto
všechno
budu
muset
vysvětlit.
Tak
vůle
za
střed
zastavit
vůli
nebo
co
je
to
zdá
se
své
vlastní
vůle
když
jsme
proto
tuhleto
ježíš
kristus
ukázal
na
konci
tam
jde
o
totální
sebevzdání
před
tím
se
mohlo
obětovat
například
veškeré
svoje
schopnosti
duševní
to
je
smrtelné
duše
ale
teď
už
jde
o
vzdání
se
sebe
celého
protože
my
jsme
projevem
síly
boží
a
kořeny
své
bytosti
v
neši
kořeny
to
síla
nerozlišené
přátelé
úžasně
mohutná
tato
síla
kdyby
nás
vstoupila
tak
nás
to
nás
budeš
karel
ani
to
ne
to
musí
projít
projít
různými
centra
nervovými
a
za
nimi
i
existujícím
tomu
říkáme
čakramy
abychom
to
vůbec
unesli
Správně
řekla
třebas
moje
manželka
když
jsem
tam
přivedli
ve
posmrtným
stavu
do
jeho
posmrtného
stavu
toho
petříka
tomu
bylo
tedy
pět
let
prosím
tě
zase
si
ho
odveď
on
tady
spí
podívej
se
to
není
náhoda
jak
je
mohudrá
on
by
to
neunesl
vody
a
to
potom
celý
život
strašilo
v
hlavě
on
by
nebyl
normální
to
bychom
mu
mohli
rovnou
odvést
do
bráním
se
není
zralý
odved
ho
čím
okamžitě
odved
on
tam
zbavují
od
tak
jsem
nalila
pohladila
já
jsem
ho
odnesl
a
nechal
sem
ho
spád
postil
ze
zde
na
tomto
světě
a
obec
se
ho
neptal
ani
z
ašrám
a
říkal
se
mu
tak
byl
si
utíkal
víš
když
se
to
slíbil
z
ani
vlastně
neptal
on
mě
sám
připomněl
semlela
babi
se
nepřidal
daně
ale
on
na
to
na
tom
trval
a
chtěl
třeba
by
se
při
let
tak
podruhý
už
za
tři
měsíce
pouhé
už
ho
viděla
jako
připraveného
proto
probuzení
proč
vám
to
to
takhle
dlouze
říkám
například
který
dobře
znáte
protože
jestliže
pro
toto
nejste
pro
připraveni
pro
to
použití
veškerou
silou
svou.
Tak
já
vás
varuju
takový
to
připravil
se
znáte
nemůžete
i
u
hodnot
abyste
začli
z
tohoto
konce
vy
můžete
začít
konce
třebas
veškerou
duší
svou
veškerou
bez
srdcem
svým
a
to
můžete
klidně
nic
se
nestane
hlavě
se
vám
ne
hne
ale
kdybyste
si
taky
zuby
nehty
městě
a
řekli
si
teď
nebo
n
nikdy
a
já
jsem
taky
to
ty
hlouposti
dělal
nemyslete
si
všechny
chyby
se
dělá
byste
si
nevzpoměli
na
žádnou
chybu
kterou
byste
ještě
mohli
navíc
provést
co
já
jsem
nepovede
já
chápu
že
v
tomto
smyslu
jsem
geniální
dělat
všechny
chybě
vyčerpat
je
všecky.
No
to
jsem
měl
já
ní
to
jsem
dokázal
takže
já
jsem
taky
třebas
když
jsem
čtrnáctkrát
utekl
před
tou
mohutností
boží
jak
si
mě
pán
bůh
bral
já
jsem
najednou
zjistil
že
si
mě
nebere
přátel
o
to
jsem
pochopil
se
dostatečně
provinili
když
jsem
před
tím
čtrnáctkrát
utekl
že
už
asi
tímto
končí
a
že
už
já
vůbec
se
nikdy
s
tím
bohem
nesetkám
jako
neska
jako
přesně
setkal
v
těch
sedmnácti
letech
že
už
jsem
se
provinil
tím
že
jsem
tolikrát
strachem
utekl
on
si
uvědomoval
ještě
to
indické
že
strašně
větší
překážkou
na
duchovní
cestě
no
to
byla
ná
ne
je
že
já
jsem
já
dlouho
nedovedu
být
zeptám
se
si
tady
všimli
já
hned
pozdvihnout
hlavu
od
dojnou
hlavu
paličkou
hlavu.
A
k
já
řeknu
a
a
to
se
tam
dostanu
by
mám
taky
nějakou
sílu
vůle
a
to
by
bylo
když
veškerou
vůli
já
tam
půjdou
aby
mě
pán
bůh
nepřijal
přátel
to
se
nevěděli
ten
bude
já
jsem
v
té
chvíli
ztratil
vědomí
to
že
se
no
bránit
pochopitelně
zase
nemohl
bránit
a
když
jsem
z
toho
vyšel
nic
se
nestalo
neměl
jsem
dojem
že
bych
sebe
ocitl
u
boha
potože
jsem
byl
v
bezvědomí
já
se
ocitl
tímto
neomalený
způsobem
jednání
na
opačné
straně
než
jsem
se
chtěl
ocitnout
tak
vás
mám
vás
varuju
to
takhle
dělal
jako
karel
makoň
tak
se
anuluju.
Ani
škole
za
dostal
prostředí
že
jsem
z
toho
bezvědomí
vyšel
toho
bez
oni
se
vyšel
a
ráno
já
jsem
se
mnou
o
sobě
nevěděl
ani
se
probudil
studený
eště
jsem
byl
dobře
přikryto
vona
byla
zima
já
jsem
bral
výborně
při
kryt
já
před
každým
takovým
pokusem
jsem
se
dokonale
přikryli
jsem
dobře
věděl
že
dycky
při
něm
stylu
i
při
těch
předešlých
jenom
by
se
zastavuje
dech
zastavuje
se
mi
to
co
já
tak
samovolně
tomu
se
by
pořádně
zastavena
všecko
co
jsem
se
ještě
ocitl
nazpátek
v
tomto
světě.
Tomu
se
do
dneška
divím
já
jsem
nepatřičný
způsobem
použil
síly
tak
nové
veškeré
síly
své
a
bylo
mně
tím
vysvětleno
když
to
uděláš
tak
nemysli
si
přestože
království
boží
násilím
trpí
a
nás
ně
dobýváno
že
si
můžeš
jenom
tak
dupnout
za
tebou
stála
zkušenost
že
šla
a
proto
si
to
přežil.
Kdyby
se
byl
už
nedostal
na
pokraj
té
věčnosti
dávno
předtím
tak
si
v
tom
zůstal
a
začli
tě
mrtvého
vy
jste
dalo
stanou
i
my
du
promiňte
mně
lambertini
tisíc
tři
sta
třicet
tři
jo
miláně
a
dívenka
třinácti
let
viděla
opakuju
znovu
promiňte
že
to
je
s
padesátkrát
jak
jak
těžký
přistupuje
ke
svátosti
oddálím
jak
jak
se
zeptala
že
ona
nesměla
v
tom
věku
tedy
to
bylo
tak
nařízeno
eště
to
zato
oltáři
přijímat
kdyby
byla
příliš
nadán.
A
já
se
řka
co
to
děláte
koho
to
přijímáte
krista
jak
je
to
možné
že
když
přijmete
krista
kterého
zde
v
životě
nepřijímáme
s
tím
máme
tento
svět
jako
skutečnost
a
on
je
pro
nás
skutečný
jakmile
ty
přijmete
krista
jak
to
že
jste
pořád
ještě
živi
třeba
bych
nebyla
živo
v
tomto
světě
tak
byste
vy
řekli
máme
nebo
tak
nějak
že
jo
a
byla
u
toho
krista
protože
si
to
přála
veškerou
silou
svou.
Tak
starost
je
od
toho
kněze
v
tom
chrámu
mylném
ve
kterém
jsme
byli
nula
k
ní
z
duchem
a
všichni
to
viděli
kněz
na
kněze
volali
tady
se
děje
zázrak
podíl
se
na
tu
hostii
tak
von
šel
za
tou
ost
ji
dohoní
i
protože
ona
šla
pomalu
a
ta
dívenka
byla
vzadu
na
kůru
až
vystupuje
po
schodech
za
ní
nahoru
a
lidi
se
hrnuli
samo
sebou
za
ním
a
tam
na
horu
taky
bylo
víc
lidí
ještě
vnikli
co
to
bude
dělat
a
on
duchaplně
vzal
toho
stý
ze
vzduchu
a
pořád
to
od
do
otevřené
třech
úst
té
i
melete
imanentní
v
té
chvíli
jsem
přelož
veškerou
silou
šla.
To
se
měl
namále
tehdy
protože
jsem
to
proto
že
jednak
se
o
nějakou
zkušenost
předtím
a
jednak
mě
nebylo
jenom
třináct
let
transformátor
už
byl
kompletní
takže
to
vydržel
ne
který
tam
forma
to
ještě
nebyl
kompletní
třebas
možná
nebyla
pohlavně
ještě
v
vytáh
vůbec
mnoho
věcí
mě
eště
nebylo
rozvinut
to
protože
není
bavit
dospělá
ale
už
jsem
to
zažil
v
do
době
dospělosti
nené
roku
tak
nějak.
Tak
stačí
tohleto
varování
abyste
takhle
začel
by
si
do
kvůli
nikdy
pěsti
a
neřekli
tak
teď
nebo
nikdy
vidíte
zářný
příklad
toho
jak
se
to
nemá
dělat
byl
taky
nejenom
tohleten
karel
makoň
ale
třebas
ramakrišna
dýku
v
ruce
vyhrožoval
matce
káli
tak
jednou
ono
to
dobro
taky
dobře
a
list
zadním
smiloval
ale
dostat
to
na
ní
smiloval
představa
o
matce
káli
a
ne
matka
káli.
Kdežto
u
mě
který
neměl
představu
o
bohu
by
se
smiloval
sám
boha
to
by
bylo
katastrofální
přátel
pro
tu
tělesnost
by
bylo
král
strhání
proto
nebylo
katastrofální
u
toho
ramakrišny
protože
ten
šel
za
představu
o
bohu
já
jsem
nikdy
za
představu
o
bohu
nemohl
jít
a
že
občas
se
odřeknu
a
řeknu
není
stvořitel
není
spasitel
promiňte
mně
to
ta
představa
je
a
je
správná
a
vede
nás
moc
daleko
e
se
to
představoval
podle
obrazu
lidského
čili
nevystihuje
pravdu
leda
relativně
no
a
já
ovšem
s
tím
nemohu
souhlasit
vnitřně
ale
vám
to
nemám
říkat
to
vám
to
říkám
to
říkám
za
to
abych
se
omluvil
za
to
jsem
se
o
mockrát
omlouvat
jsem
se
včera
řekl
věřte
že
to
byli
stvoření
věřte
že
je
pravda.
Že
my
stvoření
s
máme
v
sobě
taky
nestvořené
se
taky
nestvoření
jsme
tedy
dvojího
dvojí
podstaty
stvořené
a
nestvořené
věřte
tomu
co
je
to
nevidíte
vy
máte
se
sebou
jenom
stvořeno
podstatu
svou
ne
ale
já
tomu
takhle
nevěřím
může
si
čeká
to
vím
jsem
jediná
podstata
to
jsou
vlny
na
oceánu
božství
to
ne
přece
nezmate
abych
vnu
nepovažoval
za
oceán
abych
se
o
tak
nikdy
dopustit
nemohu
ale
nechci
vám
to
vštěpovat
tudleto
že
byste
se
něco
nakukal
bylo
by
to
zase
jenom
víra
a
nesrozumitelné
víra
ještě
absurdní
než
ta
kterou
máte
vy
nedá
Jestliže
tedy
ježíš
kristus
uvádí
to
co
na
konci
všech
těch
možností
jak
milovat
boha
tak
to
není
zrovna
tak
náhodné
jako
třebas
z
uvádí
v
otčenáši
ty
jednotlivé
požadavky
modlitby
jednu
za
druhou
ty
tak
za
sebou
patří
a
jenom
by
mohl
vzniklo
rozpor
vaší
myslí
v
tom
co
tedy
musí
být
realizováno
toho
předešlého
než
šlo
dospěje
k
tomu
aby
veškerou
silou
si
mohl
troufat
k
bohu
jít
a
tak
ji
mu
dojít
tak
tady
by
bylo
dobře
říct.
Ne
abyste
si
jenom
vybral
určité
stanovisko
určité
východisko
třebas
veškerou
mocí
své
duše
se
mi
schopnostmi
nebo
citem
veškerým
se
sem
tedy
nýbrž
sem
vám
radil
a
že
von
to
ani
uniklo
že
dokonalosti
dosahujeme
v
kterémkoliv
tohoto
přešel
oboru
tím
že
v
něm
překročíme
mez.
Která
je
hranicí
mezi
částečnou
láskou
a
mezi
láskou
z
celého
srdce
nebo
z
celé
mysli
nebo
z
celé
duše
tuto
mez
jak
překročíme
tak
toto
východisko
nám
tato
překročení
této
meze
nám
zaručuje
že
můžeme
i
veškerou
silou
do
toho
jít
je
otázka
jestli
vůbec
do
toho
veškerou
silou
půjdeme
protože
je
to
je
mi
tady
správně
napověděli
záležitost
samovolná
já
už
tou
veškerou
silou
začnu
disponovat
jakmile
projdu
někde
tím
aspekt
dřívějším
nebo
tím
východiskem
z
větším
až
do
úplnosti
té
lásky
tak
už
tady
láska
jako
taková
mém
vědomí
je.
Zase
dovolte
abych
jako
vlastní
na
vlastní
příklad
ukázal
že
to
že
to
je
pravda
když
jsem
třebas
vzdal
celý
svůj
život
jak
jsem
ho
znal
já
nevím
jestli
to
správně
o
tak
sílu
která
to
byla
cestě
při
to
ba
láska
v
to
třebas
citem
nebo
já
nevím
čím
jakmile
jsem
uskutečnil
tohleto.
Tak
pak
už
veškerá
síla
má
plynulá
do
boha
a
z
boha
ke
mně
že
do
boha
bylo
vidět
z
toho
že
se
s
bohem
setkal
bez
ztráty
času
ve
starati
nejmenší
vteřinky
není
a
že
šla
z
boha
to
je
přišli
o
tom
jak
jsem
pociťoval
tu
lásku
jeho
ne
například
anebo
to
poznání
které
zno
vycházelo
já
spíš
mohu
vždycky
vysvětlit
jak
vycházelo
z
něho
to
jak
se
sino
vycházel
ta
láska
než
to
poznání
protože
toho
je
tak
strašná
fůra
s
to
překládal
češtiny
a
doktorovi
jazyka
do
kteréhokoliv
obrazu
si
říct
že
tím
obrazem
se
nikdy
nevyskytne
celek.
Kdežto
v
oblasti
té
lásky
se
třebas
jedním
obrazem
může
vystihnout
celá
ta
láska
může
se
vystihnout
pojetí
o
tom
co
je
to
ta
láska
boží
že
to
něco
člověka
přemáhat
a
vracejí
ho
na
to
by
obrácení
citem
správném
slova
smyslu
jak
si
vzpomínáte
na
cestu
vědomí
o
vysvětleno
poprvně
jestliže
jste
těch
minulých
cestách
po
těch
třech
minulých
navrhoval
cestách.
Respektive
čtyřech
milovati
budeš
bližního
jako
sebe
ve
vaši
pána
boha
z
celého
srdce
z
celé
mysli
z
celé
duše
našli
cestu
našli
metodu
touto
metodou
a
ne
jinou
tadyhle
v
té
síle
spějete
ne
si
nacházet
novou
metodu
proto
není
nová
metoda
za
nutí
pěsti
a
strhání
se
to
není
strana
metoda
ale
ta
tohleto
tamto
si
člo
kterou
sem
si
vybíral
to
jít
ano
to
je
stran
to
veškerou
silou
takže
většinou
se
stává
takhle
tohleto
že
já
nevím
že
jsem
nastoupil
veškerou
cíl
silou
bohu
a
nastoupil
jsem
a
vidím
že
jsem
nastoupil
z
následků
toho
co
se
mnou
děje
že
najednou
jsem.
S
bohem
jestliže
třebas
těch
sedmnácti
letech
jsem
najednou
byl
s
bohem
tak
jsem
minutu
před
tím
než
se
to
stalo
nevěděl
že
s
ním
budu
někdy
vůbec
obecné
o
něj
nestál
sem
nevěděl
že
něco
střádá
k
tomu
aby
se
to
stalo
nic
z
toho
člověk
neví
ale
bylo
to
veškerou
silou.
A
ten
začátku
protože
mě
to
sebralo
veškerou
moji
sílu
má
by
mě
to
území
má
něco
zničilo
bývalo
totiž
tento
automatismus
dvě
který
tedy
nastoupil
promiňte
se
vracím
k
té
staré
historie
ja
kořistí
čem
a
sebere
všechnu
silu
automatismu
jedna
takže
člověk
nemůže
sat
tomto
světě
jako
před
tím
existoval
bude
přestane
být
znamená
umře
jako
ta
lambertíny
a
nebo
je
na
delší
dobu
vyřízen
jako
já
jsem
byl
i
pro
nejmenší
úkon
nemohl
jsem
se
zdvihnout
ze
židle.
Tím
méně
se
mohl
jít
a
dojít
domů
a
než
se
to
zase
ta
hladina
vyrovná
a
protože
pořád
dýcháme
nabíráme
zase
sil
než
jsem
na
bralo
sil
když
tam
ty
byly
vyčerpána
ty
jsi
od
čerpal
automatismus
dvě
abys
ně
mohl
předvést
tu
velikost
boží
to
je
v
transformátoru
lidském
obsaženo
tato
síla
která
je
dostačující
k
tomu
aby
abych
aby
mě
ozářil.
Boha
abych
já
z
ní
boha
je
mě
chodem
mém
případě
nebylo
třeba
tolik
té
síly
jak
začala
případě
křesťanskýho
mystika
že
křesťanský
mystik
se
stýkal
s
představu
o
bohu
a
na
té
třeba
velikýho
náboje
kdežto
já
jsem
představu
o
bohu
neměl
tak
jsem
nepotřeboval
většinu
náboje
na
tuto
představu
a
zbylo
mi
na
to
poznání.
A
nebo
proto
že
jsem
nevyčerpal
tu
zásobě
která
je
omeze
na
omezená
v
tom
lidském
to
formátu
tak
mě
ještě
něco
zbylo
na
poznání
poznání
okleštění
na
poznání
opačné
ze
všech
stran
protože
já
jsem
při
tom
dělal
základních
hýbu
že
jsem
kašle
na
tento
svět
na
matku
na
školu
na
jídlo
a
na
své
tělo
na
všechno
na
to
se
dá
kašlat
tedy
na
to
jsem
nedbal
a
nejhorší
se
člověk
na
této
cestě
neumí
předvídat
co
je
dál
a
co
ještě
dalšího
dlouho
to
neumím
později
ano
ale
dlouho
to
neumí
tak
že
neví
co
dalšího
přijde
a
považuje
ten
svůj
stav
za
vrcholný
vy
jste
třebas
sledu
eminence
nebo
běžného
jogina
nebo
běžného
zen
buddhistů
nebo
a
nebudu
říkat
další
nebo
a
družině
v
evropě
blaha
v
persii.
Já
si
myslím
že
například
když
dneska
bojuje
chomejní
proti
aha
aha
jíst
zastánců
toho
baala
tedy
se
považoval
za
boha
že
to
dělá
celkem
správně
on
je
na
vás
popravovat
rovnou
tomto
východisku
správně
se
tady
řekli
je
to
nevy
nevlní
z
toho
důvodu
že
ta
veškerá
síla
svá
má
má
u
každého
jiné
zbarvení
ano
dejme
tomu
do
intelektuálně
zabarvena
nebo
má
větší
c
inteligentně
životem
si
progrese
se
tu
pomocí
čeho
intelekt
má
na
to
třeba
taky
povolání.
Ten
tam
půjde
veškerou
silou
s
intelekt
a
není
nebezpečí
že
by
to
nebyla
veškerá
síla
jeho
že
on
nepřišlo
třebas
jestliže
zamilován
do
toho
intelectual
jím
si
dobýván
léta
si
že
pomocí
něho
tady
na
tom
světě
žije
je
z
něho
živ
tak
on
si
ho
cení
nejvíc
a
když
ho
obětuje
jej
tak
když
pomocí
něho
tam
bude
tak
ty
ostatní
nepatrné
složky.
Jeho
bytosti
se
přidali
samovolně
ty
mu
neodolali
on
se
o
ně
nemusí
vůbec
starat
když
se
na
vršek
a
má
silné
sval
tak
ten
tam
půjde
těmito
svými
sval
ano
intelekt
u
bude
hodně
pozadu
ale
ty
silné
sval
jeho
budou
představovat
takové
ghos
že
v
rozhodujícím
okamžiku
až
vy
čerpá
běžném
konání
na
poli
všecko
svoji
sílu
budem
ho
pomocí
těchto
sval
také
přejít
do
toho
boha
správně
veškerou
silou
svou
otázka
má
znít
jinak
co
je
to
potom
trpnost
na
této
cestě
když
právě
sílou
silou
pro
rozený
všechno
všechno
jiné
než
trpnost
právě
tou
silou
jsme
nejdále
něj
trpnosti
přeci
když
projevuje
projevu
něco
silou
tak
na
to
jdu
číně
nikoliv
trpně
je
to
tak
tak
jak
potom
není
ta
trpnost
nevzdálím
tomu
člověku
který
touto
cestou
jde.
Od
té
trpnosti
kde
ta
veškerá
síla
může
být
teprve
projevená
já
bych
řekl
že
do
vyšel
tohleto
cestou
tou
silou
tak
by
mě
mohl
správně
přitakávat
a
odpověď
teprve
a
že
byl
hodně
starý
a
hodně
sešlý
protože
ta
veškerá
jeho
síla
by
byla
malá
a
kdyby
se
odhalit
touto
silou
jí
kdyby
nerezignoval
kdyby
řekl
o
tak
dneska
už
si
u
nemá
skočilo
se
ho
nemohu
jít
naopak
mám
málo
síly
a
potom
mohou
už
kterou
silou
svou
ji
protože
to
zvládnu
ale
dokud
jsem
ji
měl
moc
pokusem
mít
překypovat
tak
zase
na
všechny
strany
rozplývat
to
bylo
jako
rozvést
rozboří
može
po
Takže
ji
všechno
veškerou
silou
jako
to
dělal
třeba
svatý
antonín
poustevník
to
je
cesta
která
má
největší
úspěch
ve
velkém
stáří
on
byl
nejdokonalejší
těch
sto
pěti
letech
který
žil
a
na
začátku
zřejmě
měl
veliká
pokušení
jak
v
těch
legenda
se
praví
pokušení
svatýho
antonín
na
poušti
to
znáte
né
potom
už
nestál
pak
potom
už
mohl
libovolně
veškerou
samovolně
veškerou
svou
silou
působit
protože
už
se
mu
podařilo
ty
středové
síly
utlumit
nebo
dostat
je
na
jedno
na
jednu
cestu
spojit
je
dohromady
ono
z
nich
zbyl
jenom
malinké
zbytky.
Ale
ty
zvládl
otázka
je
ještě
jiná
při
tom
je
to
rovnocenný
cesta
toho
starce
nad
hrobem
jako
mladíka
který
je
bouřlivě
a
pře
kynulo
silou
a
musí
přemáhat
všechny
možné
tužby
smyslná
jaké
jiné
je
to
rovnocenný
když
on
tam
ze
zbytku
něco
pánu
bohu
dává
je
to
všech
kraj
síla
o
tom
není
pochyby
ale
to
je
trpnosti
má
taky
velice
blízko
tam
mu
to
potom
může
jít
jako
tomu
svatým
antonínem
ale
jak
to
má
dokazovat
to
ten
mladík
veškerou
silou
aby
šel
co
je
záslužnější
není
založení
to
že
ten
že
ten
mladík
tam
taky
jde
když
má
k
dispozici
tolik
řešení
tak
bu
jiných
symbol
síly
by
ho
to
zase
že
vám
myslím
že
bych
to
mohl
dát
za
pravdu
já
si
třeba
se
rezervy
že
to
nedá
rozhodnout
mám
rezervu
že
se
to
nedá
rozhodnout
protože
jestliže
ten
stařec
už
nemá
vůbec
ránu
cíl
nebo
malou
sil
a
přesto
zůstává
na
cestě.
Tak
už
všechny
ty
boje
které
nepře
nepřekonal
ten
mladík
už
má
za
sebou
a
přesto
vydrží
že
to
že
vydržel
tak
je
to
velice
záslužné
ne
by
tekl
a
to
že
to
má
svou
taky
cenu
ale
zůstane
u
toho
že
je
to
záslužnější
já
bych
usuzovat
o
podle
sebe
když
třebas
se
mě
které
krásy
nevzdaloval
přivázaný
ho
ke
stravu
za
ruce
za
nohy
aby
se
nemohu
vůbec
hnout
a
ještě
mě
rukama
drželi
prý.
A
já
jsem
se
veškerou
silou
bránil
aby
domě
nelíbil
je
zval
sem
jako
tu
kde
jsem
poprvně
vypravit
produkoval
veškerou
silou
svou
že
člověku
na
ničem
víc
nezáleží
ne
na
jeho
životu
když
se
to
malinký
dítě
tak
mě
na
tom
životě
strašně
záleželo
já
jsem
nevěděl
že
buduju
za
svůj
život
ale
bojoval
se
o
fakticky
sem
bojoval
to
je
jenom
to
dítě
nedovede
tak
nová
bojoval
krutě
tohleta
říkal
ten
má
hlas
to
se
dítě
bude
do
to
říká
jenom
ten
primář
to
vaší
tě
bude
dobrým
zpěvákem
to
eště
ve
stáří
jasný
hlas
protože
z
toho
tady
naučil
matko
že
sme
to
naučil
nic
jinýho
než
tohleto
mohli
dělal
vtipy
tak
jsme
naučili
být
dobrým
stěhovat
sem
do
toho
vložil
z
předškolním
věku
celý
svůj
život
ne
abych
našel
boha
a
když
jsem
tu
tiše
svou
sílu
sjednotil.
Tak
jsem
snadno
potom
touto
cestou
mohl
se
také
vzdát
celé
sebe
a
já
vám
řeknu
já
jsem
to
ovšem
vykládal
dříve
jinak
třemi
argumenty
které
z
nich
ani
jeden
zde
nehlásá
ale
vím
o
nich
jako
dítě
sou
tři
jak
to
že
jsem
potom
vzdal
tak
snadno
ten
svůj
život
v
tom
koncentruje
volní
řeknete
no
ale
proto
že
se
měl
tak
dlouho
přípravu
v
tom
že
nedej
dokud
máš
typu
vědomí
v
sobě
křtu
totiž
krve
v
tobě
šiku
své
vlastní
vůle
kterou
my
uplatnit
v
sobě
a
tam
je
a
za
tři
pouhý
dny
v
koncentráku
protože
jsem
že
vlastní
vůlí
se
odtamtud
nedostanu
tam
je
ostatní
brát
nabytí
se
přes
ně
dostali
když
na
ně
skočit
bude
po
mně.
A
kdokoliv
to
by
to
neudělal
tak
bude
po
něm
a
když
se
budu
svěřoval
a
nebudu
chtít
stát
před
tím
koho
ten
esesman
zabíjel
tak
taky
budu
okamžitě
za
byti
se
nedočkám
toho
že
teprve
potom
jednom
přijde
na
mě
že
bylo
velice
výhodné
že
jako
už
předškolním
věku
a
potom
v
mládí
jsem
tomu
takle
veškerou
svou
sílu
věnoval
jenže
já
jsem
nikdy
nebyl
ochoten
z
vlastní
iniciativy
veškerou
silou
tomu
věnovat.
Ale
jestliže
někdo
ochoten
a
to
je
ten
správný
recept
veškerou
sílu
k
tomu
věnovat
se
tože
to
nedokáže
ale
je
ochoten
má
tuto
dobrou
vůli
tak
to
je
nejlepší
přípravka
pro
to
aby
trpně
mohl
se
bohu
odevzdat
tou
veškerou
silou
ně
veškerou
silou
že
pak
se
o
něm
od
něho
chce
aby
to
soustředění
síly
najednou
opustil
ano
to
celá
ta
metoda
aby
to
soustřeďuje
jenom
proto
aby
to
mohl
opustit
bych
tak
řekl
z
lásky
k
bohu.
To
něm
příspěvek
k
tomu
abych
to
přežil
ten
koncentrák
a
to
všechno
co
s
tím
souviselo
a
bych
tam
získal
to
eé
poznání
prvním
byla
matka
moje
druhým
byla
matka
moje
a
předtím
byla
moje
matka
to
jsou
ty
tři
přípravný
momenty
které
rozhodli
o
tom
že
jsem
to
přežil
jak
to
když
v
předškolním
věku
jsem
byl
od
pudu
jeho
roku
do
tří
a
půl
tři
týrán
při
vědomí
vědomí
nedobral
a
odebral
mě
smyslové
vnímání
protože
to
ta
ten
systém
nevydržel
ne
aby
to
ještě
mohl
vnímat.
Tak
byla
tu
matka
která
než
tomu
došlo
byla
tu
matka
která
než
k
tomu
došlo
se
řeka
do
obrací
šla
se
mnou
po
modlit
do
chrámu
a
modlit
se
za
život
a
uzdravení
tě
ta
matka
potom
nedo
čil
na
tu
desku
klinickou
praskl
na
venek
náměstí
a
na
doporučení
lékaře
plzeňského
doktora
kříska
který
má
hrob
vede
hrobu
mého
otce
voba
otce
plzni
na
škola
né
zajímavý.
Si
dali
říct
že
lékaři
řekli
no
přestože
nám
tady
doporučuje
ten
lékař
aby
my
jsme
ruku
on
mých
žíznit
a
abyste
ji
operovali
až
by
se
pokusil
ještě
operace
tak
my
si
cem
nemyslíme
že
by
se
bylo
lepší
účinnější
myšleno
pak
si
ji
do
toho
křížem
tak
že
se
to
rozli
po
celém
těle
a
nastane
infekce
nebo
sebe
ale
když
mi
to
ještě
tady
podepíšete
že
nám
to
nebudete
ta
zle
že
nám
to
budete
vyčítat
že
jsme
ho
zabili.
Tak
my
to
provedeme
tak
sedli
ke
stroji
samu
napsali
s
ním
protokol
my
ho
doma
máme
opis
tedy
toho
protokol
půl
a
tam
vona
prohlašuje
já
ta
a
ta
prohlašuji
že
nebudu
klást
žádné
požadavky
nebo
nebudu
mít
za
zlé
a
to
kali
toto
říkají
vědečtěji
tomu
lékařské
sboru
se
zabili
mé
dítě.
Text view •
Help