Waveform view
85-09A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Tak
opravdu
člověk
když
postupuje
ze
stupně
na
stupeň
to
znamená
počínání
jogický
se
stupně
a
tak
musí
se
natrénovat
převest
jsem
to
myslel
se
přeříkal
já
jsem
vám
to
dneska
vysvětlit
že
by
to
se
spojujete
s
tím
klam
předešlým
vám
nemám
za
zlé
já
jsem
vám
říkal
když
se
uvolníte
stanete
v
klidu
z
pomaleji
myšlenky
a
začnete
civět
tak
musíte
od
toho
stavu
ustoupit
a
musí
toho
vložit
nějaké
slovo
a
tak
dále
jo
říkal
jsem
čili
pokud
vás
to
poznáš
ten
stav
tak
je
to
správný
stav
převede
vás
kterýkoliv
stav
modlitby
nebo.
To
znáš
tak
jste
převedená
je
lépe
od
toho
odstoupit
a
nějak
se
podnítit
stavu
po
vznešenosti
když
jsem
začal
třebas
tou
koncentrací
tak
abych
snáze
cítil
ten
stav
po
vznešenosti
tak
jsem
si
říkal
že
jsem
soustřeďovali
mohou
mám
tam
že
tam
se
kladu
k
nohám
svého
mistra
nebo
nic
a
tím
jsem
k
tomu
dal
čáku
vznešenosti
neboť
u
mysle
nemůžete
jako
se
jenom
takové
že
spát
nýbrž
musíte
tam
být
viděli
né
a
musí
ho
uctivě
a
se
mu
krajně
uctivě
ne
a
tím
jsem
si
zajistil
úctu
jak
já
mám
v
plzni
jednoho
člověka
k
sester
se.
Mě
dere
a
strana
jestli
moc
dobrým
přítelem
mě
to
herec
a
já
říkám
já
toho
hercem
nechci
usebe
vidět
neboť
něho
se
nemám
k
tomu
říci
a
on
říká
a
na
proč
protože
on
tu
mystiku
všechnu
směřuje
na
tu
úroveň
toho
herectví
a
toho
ostatního
života
to
musí
vznešená
záležitost
přátelé
ta
jeho
bráno
tam
mystika
a
pak
to
má
činnost
to
musí
se
člověk
od
do
nového
roucha
to
musí
se
připravit
jako
vzácná
návštěvě
někoho
vznešeného
a
tak
dále
a
čili
velice
záleží
na
přípravě
daleko
víc
než
vlastní
na
vlastní
modlitbě
kdybyste
vlastně
to
v
předškolním
katolíka
dostal
A
ta
koncentrace
by
setkal
koncentrace
a
příprava
tam
se
všechno
přenese
to
málo
že
ta
se
to
od
něho
se
taky
učí
prana
já
a
má
je
ovládání
dech
mysli
představujeme
pocit
že
se
naučíme
takzvanému
úplnému
jogické
mu
řekl
také
o
o
těm
o
tom
psáno
třebas
yesudianovi
tam
v
tom
sport
a
jóga
jenže
upozorňuju
vás
na
to
že
jesudian
psal
tuto
knížku
pro
spor
tosce
to
znamená
čistě
z
důvodu
aby
otec
podle
toho
mohlo
zařídit
ale
nepsal
to
takové
úrovně
nebo
na
takové
úrovni
na
které
on
tomu
rozumí
a
která
je
hlubší
než
jak
to
tam
napsal
proto
říká
po
a
joga
je
začátek
toho
mýho
spisování
a.
Potom
to
šlo
dál
přes
ten
přes
oku
tvou
světla
tuhleto
je
vrchol
třebas
teďka
píšou
teďka
klade
překládám
a
tak
já
bych
chtěl
říci
něco
o
tom
co
on
o
tom
ví
on
totiž
ví
že
v
hathajogin
u
mě
nejenom
dýchat
pranicky
to
jmen
úplný
jogický
kde
to
se
potom
určitém
z
toho
jesudian
ale
je
důležité
umět
pomocí
představy
vést
dech
kam
já
chci
takže
dejme
tomu
když
já
bych
popad
malý
dítě
třebas
ne
za
zadek
a
takhle
trošku
jako
by
za
záda
na
jedné
straně
a
na
druhé
straně
tahl
a
představoval
si
že
probíhá
můj
dech
mezi
těmi
demokracie
opravdu
probíhal
protože
dýchám
tady
v
těle
tak
by
probíhal
tam
do
toho
okruhu
jo.
V
tom
mělo
prosím
prakticky
následuj
tý
manželky
že
jsem
dovedl
z
toho
bez
de
dostat
do
nechán
a
neumřela
a
tak
to
bylo
dost
silné
tedy
a
když
jsem
já
nevím
koho
sem
to
tedy
vzal
do
ruky
tak
martina
přestal
dýchat
nebo
tak
nějak
nebo
dostavil
se
mu
nechat
že
je
totiž
přešla
trval
sama
jiný
systém
dechu
a
tak
tohleto
znamená
že
když
to
člověk
se
naučí
třebas
vydechuje
chovat
levou
rukou
místo
klice
mi
takle
zase
to
třeas
data
de
kteroukoliv
část
těla
vdechovat
nebo
vdechovat
tak
to
začne
v
té
části
těla
pociťovat
a
to
je
mu
důkazem
že
to
dobro
že
to
zvládl
například
já
teďka
myslím
na
pravou
nohu
a
jak
my
si
na
pravdou
tak
já
ji
ti
ta.
Tam
kde
ten
dech
vychází
jasně
cítím
že
na
tu
nohu
mysli
kdy
vás
to
nohou
kopl
tak
nedostanete
jenom
kopanec
ty
dostanete
ránu
vod
tý
prany
která
tam
probíhá
a
do
velkou
jo
tady
ty
a
rukama
to
takový
není
jako
při
těch
nohách
tam
je
to
daleko
silnější
ale
tímto
způsobem
se
nabývá
raport
svým
člověkem
že
mu
převedu
jeho
systém
vedení
prany
na
cesty
které
považuji
za
důležité
když
byste
mi
například
vyřkl
že
se
to
projevuje
tak
nebo
ona
tak
já
bych
podle
toho
reagovalo
na
průběh
prany
rozumíte
mě
takového
bych
osoba
se
stím
přestal
tak
to
na
den
dělili
tom
přeci
To
je
to
aby
mě
byl
ochoten
přímou
milostivě
abysme
toho
dokázali
to
fakt
že
ta
představa
vede
ten
dech
sama
dokázal
čili
já
to
to
se
tam
je
víta
nějak
jako
nějaká
choroba
já
to
považuju
za
všimni
průchod
toho
pranického
dechu
já
osobně
a
že
kdyby
se
našly
cesty
který
by
se
ovšem
museli
pročist
a
tam
trvale
těmi
cesta
my
šlo
tak
bych
k
těmto
stavu
nemohlo
docházejí
nové
spoje
kterými
by
to
začlo
procházet
a
s
tím
by
se
tomu
zabránil
tak
i
kdyby
to
bylo
dítě
větší
sem
se
dá
naučit
jemu
samotnému
todleto
a
on
to
může
sám
na
sobě
provádět
že
jo
tak
to
potom
bys
měl
samo
o
břich
tak
řekl
a
bylo
by
to
ještě
lepší
například
dejme
tomu
toho
od.
Třikrát
už
jsem
to
samosebou
zařídil
aby
se
sám
obsluhovali
takhle
byli
nebyl
závislý
na
mě
tak
to
já
nevím
kam
se
až
dostaneme
ale
přidat
mě
ho
buď
tak
dobrý
když
já
řeknu
že
duše
svou
hrou
lidských
vlastností
tak
říkám
to
co
je
našemu
vědomí
přístupno
jo
je
souhrn
lidských
vlastností
já
nemohu
ničím
vládnout
o
čem
nevím
že
existuje
a
já
od
těch
suchosti
vím
a
já
pro
ně
náboj
a
sílu
beru
jsme
smrtelné
duše
tak
je
to
jedno
jestli
já
tady
v
tomto
případě
mate
pojmy
a
smrtelnou
duši
a
říkám
hmatu
pojmu
já
se
jdoucí
vydávám
za
nesmrtelnou
duši
když
jsou
toho
všechny
síly
které
já
dostávám
o
nesmrtelné
duše
tak
to
není
tak
velký
rozdíl
že
s
nimi
došlo
vládnou.
Jako
by
to
byla
nesmrtelná
duše
protože
jestli
já
nevím
o
žádný
jiných
a
jsi
žádné
nedostávám
tak
opravdu
nejsem
toho
hoden
abych
tě
co
ví
dostal
tak
je
těžko
myslitelné
že
abych
mohl
eště
jinými
silami
taky
vládnout
já
mu
vládnout
jenom
tím
o
čem
vím
a
taky
když
se
například
čeho
říkám
tak
sem
ho
vzít
jenom
jak
se
poznávám
do
té
míry
tohoto
poznává
na
tom
je
vím
sem
že
to
není
nikdy
dokonale
sebevzdání
jsem
si
třebas
myslel
vzdávám
svůj
život
a
v
tom
koncentráku
tak
to
nebylo
dokonale
sebevzdání
ale
nemohl
jsem
jít
se
protože
více
jsem
nepoznával
ze
sebe
že
to
tak
takže
to
stačilo
svatou
trošičku
se
divíte
že
do
souhrn
já
vím
protože
já
tímhletím
způsobem
se
vám
totiž
i
to
vytrhat
kontextu
já
jsem
toto
vykládal
ve
spojitosti
s
učením
a.
Ateisty
jo
těmto
věcem
já
mu
nemůžu
říkat
že
je
to
nesmrtelná
nějaká
složka
nýbrž
e
musím
vědět
souhrn
vlastností
jak
se
toho
chopí
tak
začne
manipulovat
a
doufám
že
straně
protože
by
v
tom
vedl
ne
se
mu
nemůže
dovolit
aby
tím
nesprávně
manipulovat
a
von
se
potom
stane
na
klopu
té
nesmrtelné
už
smrti
prožívá
celý
sloužit
ten
který
má
na
to
čas
aby
to
prožili
jo
tomu
je
třeba
určitá
příprava
a
já
vám
řeknu
o
jednom
typu
přípravy
který
má
která
má
za
následek
to
to
zažívání
celého
života
že
totiž
dejme
tomu
teď
jsem
setkal
člověkem
je
to
nějaká
lékařka
z
prahy
která
toho
času
je
vínem
peru
a
dělá
tamas.
Sku
proti
rakovina
a
že
má
podle
názoru
lékařů
nýbrž
se
ty
stupeň
rakoviny
a
rozsev
tak
dále
a
to
polovina
názoru
to
není
tak
protože
říkám
ten
roz
se
vypadá
no
a
říká
toho
má
toho
blbí
velice
divný
protože
nejde
do
věta
šíří
se
jenom
po
kůži
ten
se
ne
to
a
nikdo
neříká
že
by
to
rakovina
toto
spíš
může
být
nějaká
sebou
z
kůže
nebo
něco
takovýho
ale
to
není
rozhodující
že
si
o
tom
myslím
rozumíte
je
to
že
tahleta
žena
mě
hrozně
věří
a
svatě
víc
než
tady
ten
vít
a
to
už
je
co
říct
a
já
ji
v
tom
nemohu
bránit.
A
on
tedy
při
tou
víře
je
schopna
navodit
stav
duševní
vemte
víry
který
se
diametrálně
liší
o
co
v
tom
bere
se
právě
nachází
tou
svou
vírou
tak
ona
má
dojem
že
když
přijde
ode
mě
že
ji
líp
ne
a
to
je
tedy
její
víra
pochopitelně
a
tím
neléčí
ale
je
to
její
víra
a
začla
se
vrátí
ten
jejich
stav
samo
sebou
že
kdyby
se
nevrátil
té
nedoví
stav
tak
že
by
se
taky
ten
stav
neobrátil
ve
špatné
to
je
mi
taky
jasně
že
by
stál
matce
neudržím
to
říkám
abyste
pochopili
se
s
ní
tykadly
opo
nik
toho
času
hladov
vím
peru
pod
dozorem
jednoho
lékaře
a
z
toho
radou
kou
vymodlit
z
těla.
Protože
se
nikdy
si
řekl
a
to
zase
víra
ve
mně
že
se
měli
koncentráku
člověka
a
který
tam
dostal
z
nemocnice
době
kdy
už
vůbec
mu
nechutnalo
jíst
všechno
dá
vil
a
lékaři
mu
říkali
že
zemře
dával
mu
to
najevo
ale
policie
byla
silnější
než
lékaři
a
bývalo
nemocnice
a
dostal
se
tam
do
koncentráku
ten
člověk
vůbec
nejedl
téměř
vůbec
nejevil
jenom
pil
a
kouří
si
ale
to
je
to
za
brouku
na
něm
měl
a
tak
si
je
vyměnovat
to
ji
do
mně
zase
city
on
se
von
cti
rakoviny
úplně
vyléčil
to
byla
vyloženě
rakovina
a
odtamtud
vyšel
absolutně
vyléčen
takže
všechny
ve
geny
potom
který
si
dal
dělat
po
válce
potom
oblaku
viz
měli
jako
všechno
v
jeho
jenom
všechno
za.
Všechno
je
to
v
pořádku
zkrátka
takže
vona
ta
malinko
a
když
mě
věří
ne
tak
vono
je
schopna
to
se
menuje
tak
že
to
věřit
jméno
máš
řekl
ona
se
taky
asi
patrně
vyléčí
možná
že
nemele
patrně
se
budeš
jesi
to
v
té
víře
neuhne
tak
že
mě
něte
jednu
věc
na
mysli
že
víra
je
úžasná
síla
ovšem
dál
zajisté
s
ní
dělat
jenom
zázraky
a
to
je
málo
víře
s
tím
dělat
nedá
než
zázrak
takže
kdybyste
si
jich
chtěli
provést
proměnu
faktickou
pranu
nitra
tak
s
tím
neprovedete
takže
kdyby
se
vona
z
toho
dostala
tak
ještě
ji
čeká
další
úsilí
a
to
už
nebude
moci
dělat
svou
vůlí
ani
svou
vírou
nýbrž
jedině
láska.
To
taky
a
říkám
prosím
vás
já
si
nepřeju
z
jiných
důvodů
aby
se
vyléčil
než
proto
aby
se
mohl
pomáhat
pacientu
na
vlastně
souhlasí
tak
se
život
a
zahodit
já
jsem
oponoval
aby
to
nezávaznou
zatím
není
to
stará
osoba
mohla
by
ještě
sloužit
lidem
tak
možná
že
se
vrátí
do
tohoto
světa
je
to
možné
celý
v
okamžiku
smrti
ten
se
prožívá
tehdy
celý
život
se
že
třebas
smrt
né
nastane
nakonec
když
má
to
dost
času
jak
jsem
říkal
ne
to
jsem
tam
odpověděl
já
jsem
se
že
z
toho
odpovězeno
ale
zřejmě
se
té
eště
něco
víc
a
kdy
má
tedy
do
času
to
není
dáno
tím
že
by
jako
pomalu
odcházel
z
toho
světa
než
se
dáno
nutkavostí
řešení
to
je
ten
čas
který
pracuje
pro
člověka
v
tomto
momentu
že.
A
tato
paní
doktorka
se
topili
ve
třech
letech
a
když
už
jako
viděl
jenom
bublina
nahoře
a
to
je
nahoře
neobjevila
teprve
potom
vytáhl
tak
vona
se
si
tehdy
už
prodělal
celý
život
a
na
to
čas
a
byl
to
intenzivně
prožívaný
čas
no
buďte
vítán
i
na
tom
rozmezí
časovým
nýbrž
na
to
intenzivně
prožité
intenzitě
prožívání
času
na
intenzivně
prožívala
často
že
se
topili
ne
tak
se
vám
jako
držela
a
tím
z
ní
ten
celý
život
proběhl
ale
byl
královský
von
šílený
nebo
tak
nějak
a
všude
jinde
probíhá
ten
čas
tehdy
když
ten
člověk
prožívá
těžkou
chvíli
v
okamžiku
kdy
jako
domněle
umírá
svoji
přítel
plzni
jeden
takhle
se
to
pil
jednou
ne
taky
ho
ještě
vytáhl
a
ten
říkal
taky
že
jeho
život
celý
proběhl.
Tak
toto
plní
to
je
případ
ky
ten
se
něj
co
zadrhne
že
se
ten
člověk
zadrhne
zastaví
se
a
on
má
dost
tedy
času
záleží
na
tom
je
jakých
důvodů
bylo
si
ost
dozrát
láska
jakých
důvodů
se
vraždil
že
na
nedá
převést
na
společného
jmenovatelem
všecko
že
každý
vrah
má
budoucnosti
na
podle
toho
jakých
důvodů
se
zavraždil
dejme
tomu
kdo
ne
do
války
takové
jako
byla
tahleta
tak
může
o
něm
říct
taky
že
je
to
sebevrahem
byl
sta
šel
za
jistou
smrti
nebo
takový
němec
že
musel
říct
že
tam
všichni
padnou
taky
ta
hodně
padne
i
to
jestli
miloval
přepadlo
padesát
miliónů
lidí
no
tak
to
není
maličkost
tak
někteří
z
nich
opravdu
při
na
jistou
smrt
a
byli
si
toho
vědomi
a
jak.
Je
osud
takového
se
dobrá
který
ví
že
tam
jde
si
na
smrt
ne
a
osud
jiného
sebe
vrá
tam
jde
záměrně
bych
tak
aby
si
ten
život
za
tam
základní
rozdíl
všem
těch
rodí
eště
víc
vy
se
mohli
dělat
deset
patnáct
diví
takových
mění
že
ti
budoucnost
ta
budu
asi
prahu
je
jiná
ale
zůstane
u
těchto
dvou
typů
měsíce
ten
člověk
si
chce
vzít
život
tak
jeho
budoucnost
to
znamená
zanechá
tady
balíkem
řečeno
takového
druhu
že
je
v
něm
obsaženo
je
ten
snažení
touha
po
bez
životní
ano
takže
když
ten
balík
někoho
posedne
tak
je
zase
schopen
se
zavraždi
a
to
je
vopravdu
těžký
jeho
osoby
tak
konve
za
převtělování
boží.
Za
balíky
a
když
jde
o
ten
druhý
případ
že
nechtěně
je
zabit
nebo
ve
na
jejich
tou
smrt
protože
to
jinak
se
nedá
že
do
války
povolává
než
si
pomoc
musí
sám
radit
a
musí
se
vystavit
strašně
že
byl
sám
zavraždi
že
bez
sám
zabit
tak
v
tom
případě
jeho
osud
není
špatný
protože
on
na
to
nešel
z
vlastní
vůle
ta
vůle
toho
nezmění
v
tom
špatném
slova
smyslu
to
bude
tomu
nepřidá
na
zlém
nebo
naopak
jelikož
nenecháte
do
toho
z
vlastní
vůle
tak
on
se
z
toho
lehce
dostává
bych
tak
řeknu
no
zázraky
ou
karmu
dvojího
druhu
kolektivní
a
individuální
tohleto
co
vy
říkáte
sekala
kolektivní
že
bych
tak
to
znamená.
Geneticky
rodina
tom
tak
že
přijímá
vlivy
z
okolí
stejného
druhu
přednostně
před
tím
vlivy
a
se
museli
kát
karma
kolektivní
ano
že
například
někdo
je
členem
určitého
národa
tak
všímá
se
ta
kolektivní
karma
vlivy
který
působí
na
celý
kolektív
daleko
syni
než
ten
kdo
není
stýkám
téhož
národa
tak
říkáte
jestli
je
možné
aby
někdo
kdo
spáchal
sebevraždu
zatížit
tím
celou
rodinu
protože
je
s
ní
vnitřně
spojen
byste
mě
říct
aspoň
jeden
moment
jakém
smyslu
se
horší.
To
já
jsem
nikdy
nebylo
jeho
nějak
tak
to
přesto
jeho
užití
nebo
čám
že
se
jiných
pudových
příčin
to
potom
na
který
se
stal
do
dneška
chápete
a
ten
před
patnácti
let
nemohlo
by
se
to
dohodnou
brzo
tak
kombinace
že
i
to
neklaněl
ale
to
je
posilováno
to
se
mohl
stát
něco
ze
znamená
ve
potom
ta
se
von
stát
něco
čemu
já
bych
řekl
on
ten
bratr
v
okamžiku
smrti
se
o
vás
o
všechny
opřel
jako
své
pomocníky
a
tím
vám
předal
to
že
Tomu
vy
říkáte
karma
vlastně
sklony
vedeno
to
je
i
méně
kulhat
slovo
a
on
měl
tendenci
věci
taky
zase
z
jenom
sklon
něco
neumět
řešit
a
tento
konce
třebas
vy
neměla
vůbec
nikdy
jestliže
ale
on
se
o
vás
okamžiku
smrti
opřel
tak
abyste
byli
raport
jako
bratra
že
sestrou
tam
třeba
zabránit
tak
on
se
o
vás
pořád
opírám
o
to
se
stavíte
opírá
ne
že
by
vás
si
ho
nějak
ovlivňovat
více
ale
že
sem
se
tam
opírá
tak
to
způsobí
veliký
potíže
jako
když
nevchází
nechal
se
sama
nýbrž
někoho
eště
sebou
večer
ze
tak
je
to
ty
těší
ze
než
tak
to
asi
se
může
toto
může
uvážit
jo
ovšem
upozorňuju
vás
na
jednu
teďka
se
vám
se
stane
na
věci
a
ismus
pravdivý
odpovědět
jakým
způsobem
vy
jste
věří.
Musíte
se
věříte
boha
e
tak
malé
vinaře
vyseděli
myslíte
že
věříte
dáváte
mu
tomu
té
víře
nějaký
průchod
něčím
navíc
co
normální
nevěří
člověk
nedělá
příslušníky
nějaké
církve
té
které
odít
do
toho
kostela
jist
jesi
velicí
fakticky
živě
věří
a
to.
Jsem
si
to
tak
on
se
ona
opíral
ten
mi
teďka
jasný
a
tak
by
bylo
dobré
u
doporučit
aby
se
opřel
o
toho
vašeho
mistra
a
to
by
se
muselo
jít
soustavně
aby
on
opravdu
ten
přístup
k
tomu
mistru
získal
a
já
myslím
že
se
to
může
stát
jenom
tak
že
mu
pomůžete
od
některých
jeho
těžkostí
který
tady
měl
ve
svém
životě
tím
že
to
za
něho
uděláte
co
mu
tak
nejvíc
vadilo
že
na
tom
světě
že
spáchal
se
do
abyste
si
chopili
lidma
kvůli
němu
se
řešit.
V
něm
nechá
a
to
nemusí
se
dá
naše
se
řešit
je
k
kladně
kvůli
němu
a
tím
úžasně
pomůžete
tím
odpoutat
od
sebe
rozumíte
se
má
dejme
tomu
to
nedořeknu
kani
no
tak
ho
musí
nechat
ho
bolelo
si
ty
další
ho
tak
se
nebo
že
ho
to
si
tam
nedělal
nemělo
to
za
dělat
že
to
berte
na
žádný
nástroji
to
je
ten
to.
To
je
ta
vede
vystihla
být
třeba
i
za
dost
jasně
tam
to
teprve
v
té
doby
tedy
moji
taková
praští
neměl
po
potíže
se
se
ten
ho
že
mu
to
čerpal
nějaké
síly
tu.
Asi
jo
já
sem
to
člověk
se
normálně
vstup
potřebuje
poměrně
málo
prany
marii
absolutní
postele
ty
se
ta
neví
víte
a
soustavně
tam
se
mu
musí
do
toho
suchý
usnout
a
padá
hrnou
soustavně
aby
to
držel
je
stav
absolutního
sluhu
takže
on
byl
opírá
nějakou
sílu
kterou
třeba
vy
ubírám
listem
protože
nemáte
z
napsal
slu
a
tady
pomoci
není
možné
protože
on
si
tento
absolutní
upřeli
tam
do
záhrobí
se
to
se
přenáší
tak
že
on
si
může
i
tam
přehrávali
se
do
toho
užívat
no
není
možných
v
tomto
smyslu
jinak
potěšit.
Než
že
ho
pošle
té
za
mistrem
který
mu
to
vyřeší
víte
já
se
obrátím
na
pohádku
kde
se
mluví
pohádce
od
vědami
sevědomě
se
mu
být
si
tomu
k
tomu
a
převozník
a
ten
bude
tak
dlouho
muset
převážet
dokud
nikomu
nedá
bez
lo
a
neřekne
mu
převést
a
jeli
to
potom
řeknu
co
máš
vo
to
by
se
byl
třeba
a
von
si
ten
člen
ve
zlo
převede
se
činnost
do
straně
aby
nemohl
na
této
tak
ten
pro
ten
honza
nebo
došel
tam
chodím
cože
stave
říkám
podívej
se
podle
jeto
veslu
jinému
a
s
tím
se
zbaví
tuto
převážení
se
naučit
to.
To
vešlo
který
si
pořád
ho
musí
k
nějaké
těžké
práci
ti
záhrobí
a
které
ztěžuje
vás
neba
sestry
nebo
tak
si
musí
naučit
komu
to
fakticky
před
já
nevím
jestli
máte
nějaký
poměr
který
každýmu
svatému
nebo
prostě
cestě
jeho
to
bude
maličkost
to
na
sebe
vzít
pokud
vy
toho
bratra
znáte
a
můžete
ho
představit
tomu
světci
že
on
si
to
vezme
a
sebereme
tu
potřebu
se
vás
opírat
něco
snadno
odpovězen
protože
pokud
rozum
funguje
v
tom
smyslu
že
jeho
účinky
jsou
kladné
to
poznáte
a
že
vás
nezneklidňuje
užívání
toho
rozumu
a.
A
že
vás
to
spokojuje
užívání
toho
sou
tak
zůstat
u
toho
rozumu
ale
jakmile
si
účinky
užívali
rozumné
jsou
kladné
nebo
do
vás
zneklidňuje
a
to
je
to
hlavní
vás
zneklidňuji
že
užívá
nezmáte
ne
tak
potom
to
není
požehnání
nýbrž
ten
rozum
už
byl
tak
dalece
vyvinout
že
to
co
rozumem
děláte
už
jenom
přešlapování
na
nit
a
přešlapujete
li
na
místě
z
toho
rozumu
jako
z
celého
našeho
já
se
stává
satanáš
ne
takže
bych
odpověděl
tak
že
pokud
máte
dojem
že
rozum
se
stává
satanáš
tak
musíte
mu
říct
že
to
vě
se
klanět
nebudu
ne
a
budu
tě
zastavovat
tak
dlouho
dokud
se
neobjeví
za
tebou
vyšší
hodnota
zastavovat
mysl
ovšem
ne
aby
se
civěli
nýbrž
abyste
s
tou
myslí
někam
odcházel
k
vesmí
nevládne
třeba
do
středu
prsou.
To
s
to
v
moci
potíže
protože
bych
si
těžko
mysli
ten
toho
že
to
na
střed
slovy
světem
že
si
to
má
vaše
cesta
a
to
se
se
bude
třeba
klepat
to
budete
cítit
jako
že
vás
dělal
vysoce
na
něj
způsobíte
jo
to
už
je
nemůžu
jako
zařídit
si
jinak
než
v
tom
v
tlačit
těch
sto
dělá
ale
nemůžu
vám
zaručit
že
třebas
to
srdce
je
vám
bude
opravdu
klepat
a
že
to
nebude
mít
jenom
kladný
účinek
a
jak
se
soustředit
na
jaké
páně
sem
se
tak
zasvěcen
to
jsou
střední
nemá
ten
význam
o
kterého
na
tady
mluvím
tak
poradit
jako
jednoznačně
protože
člověk
se
musí
naučit
napřed
ovládat
smysl
v
tom
smyslu
že
není
závislý
na
rozumové
úvaze.
Nýbrž
říká
mu
taky
něco
nebo
přináší
mu
něco
taky
že
neuvažuje
že
se
jenom
uvnitřním
třeba
ano
povznáší
ho
to
nebo
poznal
vším
modlitba
a
doručí
že
uctívá
toho
krista
v
sobě
nebo
jinde
nebo
na
oltáři
nebo
tak
toleto
podle
vaší
víry
a
tímhletím
způsobem
by
se
mohl
dostat
těchto
těžkostí
všem
zase
bylo
dobře
uvědomovat
souvislost
ze
které
povstává
ta
vaše
těžkosti
já
vás
co
požádá
řekněte
mi
ještě
na
vaší
otázku
a
já
se
budu
to
dělat
dvě
na
ní
dobře
pozor
na
tu
formulaci
všichni.
Dali
jste
pozorovat
tom
v
čem
se
ta
otázka
změnila
oproti
původnímu
změní
ale
na
to
dobře
pozor
protože
já
se
budu
snažit
o
to
aby
se
s
ním
vila
by
se
snažili
ne
změnit
zase
se
všemožně
oslavovat
čili
bylo
dobré
tedy
od
života
stoupla
něho
tak
nějakým
činem
dotážete.
Je
přesně
až
na
jedno
malinký
složek
a
to
bylo
dobré
co
jste
se
se
řeka
ale
je
to
odstoupení
od
života
do
tu
bylo
vysvětleno
jinak
teďka
vaší
odpovědi
než
předtím
ten
problém
váš
je
v
tom
že
vy
také
pociťujete
nastupující
stáří
že
jaké
příznaky
toho
nastupující
ho
stáří
a
neumíte
všechny
vyřešit
tak
že
abyste
úměrně
svému
věku
se
s
tím
s
klidem
vyrovnával
nějakým
způsobem
vás
to
zneklidňuje
tak
to
je
odpověď
moje
jak
mi
vás
to
zneklidňuje
tak
ten
neklid
obětujte
pánu
bohu
ale
upřímně
já
tebe
bože
tímto
neklidem
sebe
odevzdává
to
je
to
od.
Božím
toho
života
jo
odložte
ho
s
tím
neklidem
jak
ho
neodžijete
s
tím
neklidem
tak
se
nežít
celá
nýbrž
je
jenom
to
chtění
pravici
život
ne
ale
ne
ten
neklidem
se
vrátím
nazpátek
sednete
na
neklid
se
a
s
tím
neklidem
tam
odejděte
k
tomu
bohu
rozumíte
tím
prostě
vytkne
děláme
jednu
velkou
přip
že
si
myslíme
že
jenom
si
mít
ctnostný
můžeme
pánbu
se
ital
o
taky
i
svými
nemocný
a
dokud
to
neděláme
celobytostně
tak
se
k
němu
nedostaneme
a
tady
ten
řekli
ví
se
víceméně
tak
je
to
nešlo
hříšná
ne
pochopitelná
a
já
se
musím
pomocí
té
nectnosti
oci
této
neklidu
pomoci
k
věcem
závažný
to
znamená
v
obratu
menší
tě
pochopení
že
úměrně
se
věku
to
jinak
nejde
a
že
je
na
pánu
bohu
aby
mě
ten
život.
Opravil
tak
že
mě
to
už
dále
nevrátil
v
tom
promiňte
v
tom
předškolním
věku
jsem
zase
se
musí
k
tomuto
nou
latentní
pokra
ze
dne
když
jsem
tam
začal
vnímat
se
je
správné
tak
to
byl
vlastně
návrat
na
smrtelné
duši
způsobili
to
ovšem
lékaři
pochopitelně
né
já
ti
nemohu
chlubit
ale
vy
z
to
způsob
se
sám
vy
se
prostě
snažte
o
jednání
správné
bez
ohledu
na
sebe
a
ono
se
to
to
se
dostaví
poznání
vlastně
setne
podstaty
v
tom
sebou
nebude
to
hned
ale
teď
vám
například
kyne
stavba
toho
domu
tak
si
představte
že
ten
kdo
stavíte
a
že
nemáte
pro
něho
obyvatel
že
je
to
nesmyslné
ho.
Že
tady
nečekal
že
on
takle
řeknete
pohoda
a
to
je
na
tomto
výborné
že
je
to
nesmyslné
když
to
povolení
tady
máte
a
stavíte
jenom
proto
aby
to
bylo
postaveno
tak
to
zaručeně
nestavte
pro
sebe
to
jako
zase
nestane
fau
plně
že
prošli
ně
pro
sebe
pochopitelně
se
mohl
mířit
synu
ho
to
takže
kdy
umřu
nedonu
ale
že
jsem
to
stavěl
jenom
proto
abych
dostal
k
tomu
vědomí
že
je
to
správné
kdyby
se
mi
něco
stalo
takového
jako
vám
že
vám
to
chválila
téměř
proti
vaší
vůli
bez
vašeho
očekávání
ne
tady
povolení
které
tak
ochot
ochotní
komu
nedávají
že
jak
se
znáte
svého
okolí
tak
je
v
tom
je
vyšší
řízení
bych
tady
byl
vytoužil
v
tom
je
potom
není
že
to
je
správné
stavět
to
sem
to
bylo
mělo
stavitel
tím
byste
se
dostal
od
sebe.
Bytostí
které
by
si
to
přál
notu
stavby
tomu
pánu
bohu
víte
mějte
při
tom
na
mysli
milarepu
který
stavěl
pro
svého
mistra
dům
horách
nadání
co
pěkně
postavil
tak
mistr
čil
takovou
zase
řekl
ten
dům
je
na
špatný
myst
já
jsem
ho
chtěl
mít
pana
to
škole
tady
se
vám
to
tam
byly
hluboké
propasti
přes
tam
a
který
prošel
o
to
chudák
přenesl
když
to
přenesl
a
druhou
ho
du
tak
mu
milý
mistr
řekl
no
to
je
právě
tam
přenesl
ale
jeho
dispozice
minulý
v
tam
má
být
vono
ta
nemají
být
meze
a
a
si
tu
van
má
být
jinak
a
takhle
mu
ženo
vyčítal
z
boha
a
postaveno
znovu
jsou
potřetí
postavil
tak
už
nezbylo
jim
jiného
než
aby
ho
znovu
odmítl
bez
odkaz.
A
ten
dům
a
manželka
toho
mistra
mož
lekla
protože
se
ten
si
na
sebe
vzal
se
musí
dát
nějaký
dar
nějakou
protekci
a
to
potom
tím
darem
nakonec
člo
ne
že
pouhý
dal
pokud
ho
na
tom
je
manželka
mu
dala
ten
dar
aby
ten
dal
vo
mu
zase
dál
tak
to
nevyšlo
mohl
na
to
přišla
a
ten
mistr
a
pak
on
volen
dal
sám
si
viděl
neděním
kontakt
to
tam
už
ostuda
vyvodil
ještě
to
poschodí
napřed
tam
asi
by
nemohl
a
tak
je
to
vypadá
s
člověkem
který
jde
za
věcí
jo
on
šel
pořád
za
věci
a
proto
ta
největší
světcem
tibetu
ten
člověk
a
já
nezastane
většího
světce
tesaře
něho
ze
neslyším
svatým
mší
já
ale
buď
zákon
a
ty
mniši
než
já
vy
to
je
ale
dělejte
to
ne.
Kvůli
sobě
když
protože
je
to
správné
ano
a
to
vás
přivede
daleko
za
hranice
naši
normálních
lidských
možností
transformátor
v
tom
smyslu
si
že
védy
praví
nebyl
by
člověkem
vyspěla
osm
miliónů
jiných
vtělení
mimo
lidských
ne
tak
těch
osm
milionů
symbolizuje
te
symbol
všech
sil
které
se
spojujou
v
člověku
vlivem
jeho
složitého
organizmu
tak
že
vytváření
u
něho
schopnost
vymanit
se
z
vesmí
se
časoprostoru
oni
se
hraní
z
vesmíru
to
je
nesmírná
schopnost
todleto
a
člověk
tu
schopnost
má
čili
jestliže
má
tuhletu
schopnost
tak
je
to
dáno
tou
složitostí
toho
organismu
těmi
geny
že
toto
rodu
vlastnosti
kou
a
proto
říkám
že.
Záleží
na
tom
tělu
a
jak
dlouho
na
ně
záleží
dokud
sám
vnitřně
nezemře
kolik
časných
prvních
kroků
jsem
u
například
udělal
že
opice
mohu
opřít
jako
usnou
spíše
aktivní
takhle
když
mě
ty
lékaři
stal
jsem
se
dělam
ti
lékaři
ten
první
krok
udělali
sami
se
takhle
slona
roku
ne
a
já
jsem
se
zbavil
pocitu
že
toto
tělo
sem
já
nýbrž
že
toto
tělo
je
ten
pomocník
ne
mysli
který
tady
je
někdy
si
vystavit
ně
tak
jsem
se
dostal
do
prvního
stádia
znovuzrození
a
smrti
sebezáporu
a
dlouho
znamená
smrti
na
jedné
straně
a
zlo
ne
na
druhé.
Spojují
svázán
pouto
tam
není
organicky
svázat
tam
stává
veliká
krize
těžkosti
tam
poli
tato
to
je
případě
je
celkem
nebylo
protože
potom
jsem
zažil
tuletu
tak
už
potom
taky
těžko
se
nestaral
mělo
to
jedno
jednu
výhodu
kterou
o
které
jsem
moc
ještě
nemluvil
o
které
teďka
promluvím
že
totiž
vlivem
toho
co
jste
mi
ti
lékaři
na
mně
se
stali
já
jsem
byl
schopen
věnovat
se
jedinému
takže
já
jsem
na
tom
gymnáziu
zanedbával
všechno
ostatní
co
nebyli
přírodní
vědy
zabývali
přírodní
sem
se
věnoval
zásadně
jedinému
ano
a
to
bylo
šťastné
předurčení
proto
že
taky
jedinému
dalekou
vyššímu
druh
jednou
patřit
se
musí
člověk
svěřit
to
ostří
to
malé.
Se
v
tom
malém
sem
se
osvědčil
a
proto
byla
naděje
že
se
osvědčím
také
nárok
tak
ten
automatismus
je
třeba
proto
že
v
něm
jsou
spojeni
organicky
to
půjde
jedno
na
druhé
do
pater
je
se
vem
ze
né
všechny
schopnosti
které
jsou
kdekoliv
nejzazším
koutu
vesmíru
v
něm
jsou
to
prže
to
vono
v
tom
spisu
b
v
těmi
osm
mile
vtělení
to
osmi
vtělí
mně
teď
v
tom
člověku
a
pro
tuto
kapacitu
může
přechod
na
nic
vesmíru
vyměněno
sedm
vinou
sedm
set
devět
set
veta
letmo
mu
chyběla
tak
by
to
nešlo
asi
rozumíte
a
ale
ono
má
právě
to
co
potřebuje
přesně
co
se
potřebuje
před
ovšem
to
je
nesmírný
dál
celý
nemá
žádný
totomu.
To
věku
jakmile
toto
použije
a
přede
přes
hranice
vesmíru
tak
je
svobodnou
bytosti
kdyby
například
dejme
tomu
se
mě
bylo
bývalo
stalo
neříkám
potom
ale
tehdy
když
sedmnácti
letech
jsem
se
ocitl
tváří
spát
nesmrtelné
podstatě
kdybych
já
byl
při
tom
zahynul
rozumíte
tak
sebe
svobodnou
bytosti
od
no
indy
bylo
li
tou
prašivka
nenohla
příbytku
ta
je
přežil
nedá
se
zabránit
tomu
abych
znovu
na
sebe
nenabalí
další
balíky
který
zdánlivě
už
jako
nepotřebuju
ne
a
že
se
tomu
tak
není
protože
člověk
nemůže
žít
aniž
by
na
sebe
nezapaloval
on
musí
pořád
na
sebe
malovat
pořád
podléháme
jiným
jiným
vlivům
než
které
by
pocházely
přímo
zná
které
pochází
odjinud
odněkud.
A
tak
taky
se
mě
z
toho
že
já
jsem
přijímal
další
vlivy
odněkud
to
příklad
těch
přírodních
vědců
některých
jsem
tam
to
by
naší
líbili
a
potom
o
těch
indů
o
těch
tedy
a
potom
od
toho
krista
takže
tyto
vlivy
způsobili
že
bych
si
troufal
říct
že
jestli
moje
smrt
procházet
normální
stylem
že
by
se
měl
mluvili
velice
skromně
tento
stav
ho
spojení
s
bohem
vrátit
to
plností
jaké
byl
proto
koncentráku
jenže
ještě
musí
vás
na
závěr
této
řeči
upozornit
na
jednu
věc
znovu
tamten
všichni
jsme
spojení
s
bohem
ní
žádný
diametrálně
rozdíl
mezi
s
člověkem
spojení
s
bohem
a
člověkem
s
bohem
nespojím
koho
považujeme
za
ne
spojeného
s
bohem
tak
říkám
jenom
není
nic
si
vědom
toho
spojení.
Které
už
má
to
ne
zastává
nějaký
nějakým
dnem
ale
tím
že
se
stává
člověkem
tak
se
stává
lidsky
propojení
s
bohem
a
má
všechny
možnosti
o
kterých
tady
pořád
mluvím
a
dokonce
života
je
má
nemůže
je
mít.
Text view •
Help