Waveform view
84-12B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Tady
je
otázka
jestli
viděl
je
dycky
žák
který
jde
zdola
nahoru
mohl
tu
svou
cestu
umožňoval
tím
že
by
zároveň
na
to
šel
shora
dolů
že
by
se
to
někde
stalo
na
poloviční
cestě
nebo
jak
tedy
jako
s
tou
upozorňuji
že
toto
se
indii
děje
zásadně
že
není
možno
jít
jenom
zdola
už
od
toho
je
tam
duchovní
učitel
který
musí
mít
za
sebou
tu
cestu
celou
a
ten
působí
shora
se
to
působení
shora
to
je
působení
jeho
zaujatost
na
ho
vůli
a
vůli
toho
žáka
on
bere
jeho
vůli
a
zaměňuje
jí
vůlí
svou
a
tím
způsobuje
ten
žák
je
zaujat
zaujat
shora.
Neboť
ten
mistr
už
je
nahoře
ano
do
toho
mi
u
nás
neděláme
a
vy
ne
to
dělají
je
to
odpovězeno
tady
má
někdo
z
vás
dojem
že
tohleto
ta
víra
z
toho
svůj
ce
nebo
tak
že
nahrazuje
se
v
evropě
zpovědí
že
o
ovšem
není
to
tak
úplně
pravda
protože
bez
povědět
ten
kněz
se
nesve
s
tím
povídavým
tak
aby
za
ním
šel
chodil
sledoval
ho
opravoval
a
vnukal
mu
sílu
k
dalšímu
uskutečnění
pustí
vodě
jak
to
říká
ten
úplně
něco
jiného
ano
že
se
na
vane
voni
taky
zpovídali
zpověď
tvrdě
potírají
jako
něco
co
se
nemá
dělat
říkají
tady
člověk
rozebírá
sám
sebe
a
dostává
se
do
skrupulí
které
by
neměl
kdyby
na
sebe
takhle
detailně
nepohlížel
jo
znáte
do
té
míry
že
jsem
tak
a
tak
špatný
nebo
tak
to
nevadí
ale
rozebírat
to
eště
to
někomu
předkládat
to
nepovažuju
oni
za
správné
prosím
to
je
jich
způsob
janevim
toho
nebudu
mluvit.
Ale
oni
musí
tento
způsob
který
neuznávají
na
hlad
něčím
jiným
na
mě
taky
umírá
hodnější
jiným
jinak
kdyby
něco
co
rušili
a
nenahradil
tak
by
to
byla
chyba
to
byla
mezera
vy
učení
na
tu
moji
tam
nemají
ta
jejich
cesta
je
bez
mezer
narozdíl
od
naší
se
si
to
má
v
četné
mezery
to
tam
to
jde
nahoru
dožil
odlivy
příliv
mystická
smrt
o
ní
vůbec
neznají
co
to
je
vůbec
nevědí
co
je
to
vnitřní
umírání
co
to
smrt
na
kříži
nemají
páru
o
to
je
to
z
nich
nezažil
nikdo
ale
to
taky
ovšem
tento
jenom
do
určité
míry
a
dál
to
nejde
pak
se
ten
člověk
musí
stát
partyzán
aby
šel
kousek
dál
a
taky
se
jim
kteří
se
jako
ramakrišna
vykládat
těmi
partyzáni
starý.
No
tady
jsme
si
řekli
že
to
inda
ského
žáka
brzdí
ke
stran
kterou
si
jasně
předvedl
nebo
do
které
se
nutil
nebo
vsunul
na
určité
úrovni
a
že
tedy
pomocí
té
představy
tam
otevřete
no
to
takým
otevřel
pro
sebe
svět
který
za
tím
a
to
sem
stojí
nebo
krokem
vědomí
která
s
tím
souvisí
tu
otevře.
Ale
otázka
z
ní
jestli
se
chce
žák
by
mohl
se
té
představit
vzdát
a
tím
byste
dostal
dál
ne
otázka
velice
oživí
protože
třeba
protože
on
se
jí
dycky
musí
vzdát
ale
on
se
jí
vzdává
teprve
od
pod
dozrání
té
představy
neboť
ten
jeho
mistr
vých
kdy
je
zralá
kdy
je
když
se
dá
bez
těžkostí
a
bez
zlých
následků
opustit
panna
maria
mohla
opustit
stav
své
ho
mládí
nedotknout
neposlou
v
okamžiku
kdy
tomu
dorostla.
Nějakým
vstupem
mohla
dítě
opouští
lůno
matčino
až
do
roste
už
to
dělá
potíže
když
tam
není
je
dost
dlouho
že
jo
a
je
to
tedy
uka
obecně
platný
že
představy
představa
která
vede
toho
žáka
by
byla
překážkou
kdyby
zro
se
stavu
ne
odhodil
byla
překážku
ale
byla
by
nepřekonatelnou
překážkou
pro
další
vzestup
kdyby
kdyby
nedozrál
takže
k
tomu
je
třeba
aby
se
strhalo
jenom
zdravé
ovoce
bych
tak
řekl.
A
to
je
třeba
mistra
který
by
to
na
tom
žáku
poznal
to
je
pozná
že
ta
představa
toho
té
úrovně
o
něho
zralá
a
pak
ji
odvozuje
svou
mocí
že
de
na
toho
žáka
by
nebylo
spojeno
víte
byli
byl
toho
zamilován
a
tak
je
ten
se
představit
komu
to
konečně
de
tak
by
to
dělal
do
smrti
já
jsem
to
říkám
že
ty
vlastní
zkušenosti
mně
to
šlo
tak
je
nedonutil
jinak
než
koncentrákem
abych
se
toho
vzdal
toho
svého
počínání
a
budoval
se
při
tom
na
indii
že
ramakrišna
říkal
do
odložte
na
jednom
místě
aby
se
dostali
k
hodně
no
tak
je
to
odpovězeno
je
to
tedy
otázka
dost
bolestivé
když
se
musí
ten
žák
vzdát
té
své
představy
aby
moh
jít
dál
nebo
říkáš
my
tady
když
to
tedy
ho
ten
mise
pomáhá
tak
to
asi
tak
kleci
není
no
jistěže
bez
pocit
toho
mistra
aby
to
bylo
daleko
bolesti
věší
ale
víme
se
setkání
do
takovýho
s
ramakrišnou
stopu
chtěl
na
počkat.
Boha
bez
představy
styk
s
bohem
bez
představy
pana
a
mne
a
on
zase
měl
svou
matku
káli
které
se
ucházel
že
které
šel
jak
toho
pro
něho
bolestně
se
vzdát
z
té
matky
káli
a
říká
se
tam
aspoň
pak
to
říká
ramen
von
mystický
ježíš
bytím
život
není
indie
že
se
vzdal
po
dlouhé
naléhat
a
po
vlastní
dobré
vůli
prorazit
přes
tuto
úroveň
dál
no
a
jestliže
už
jednou
potom
poslechne
tak
už
to
potom
nestanou
ovšem.
Nebýt
mistra
tak
by
asi
neposlechl
a
to
je
příliš
zamilován
a
to
já
vím
co
mně
dá
práci
třebas
když
někoho
se
někdo
ocitne
na
té
úrovni
ho
odtamtud
dostat
by
já
budu
říkat
jenom
přesně
mi
byste
milost
anebo
stáňa
nechtěl
mě
odtamtud
ale
je
jsem
že
tím
se
s
tím
zakopávat
naší
vzestup
to
bylo
jasný
ale
nechtěl
se
opravdu
zase
jiný
třebas
zažíval
obdobný
stav
jako
oni
když
si
pro
něj
šel
ke
si
ho
opakovat
tak
se
mu
to
neprovedl
to
je
obdobná
chyba
že
totiž
ten
stav
nezáleží
na
lidské
vůli
nýbrž
záleží
na
tom
čemu
křesťani
říkají
milost
a
ne
já
bych
to
řekl
detailně
nebo
srozumitelněji
na
tom
do
jaké
míry
se
člověk
vzdal
z
vlastní
vůle
je
to
správná
manipulace
s
vlastní
vůli
která
způsobuje
sebe
ze
stupně
na
stupeň
no
a
ten
mistr
toto
správném
poli
s
vůlí
zná
ale
u
každému
to
nejde
protože
dejme
tomu
gotama
buddha
ani
posedla
letech
školení
budu
nich
mistrů
ten
dosáhl
tohoto
stupně
kdyby
se
byl
dostal
do
vědomostí
s
bohem
a
musel
všeho
nechat
a
zanechat
veškeré
své
snahy
aby
se
tam
dostal
tak
je
to
to
potom
to
našeho.
Jediný
cílem
je
jedním
způsobem
aby
to
lépe
řekl
jiným
způsobem
se
ty
to
že
člověk
se
neze
nějaký
cíl
a
pak
ho
opouští
když
dozraje
do
té
stavy
a
dostane
se
za
ní
no
tak
kdybych
řekl
že
ano
tak
by
stejnou
měrou
nemluvil
pravdu
jako
řeknu
že
ne
ano
i
ne
to
znamená
že
na
individuálním
případu
ano
a
já
bych
nerad
a
možná
že
by
nějaký
příklad
kdy
škodil.
Třeba
to
prosím
ze
svýho
života
abychom
kázal
jak
to
s
tím
relativně
správně
cílem
dopadá
když
jsem
v
překonám
věku
chtěl
jednat
správně
tak
relativní
cíl
můj
byl
se
zaři
podle
toho
co
poznávám
za
správné
a
tak
jsem
to
dělal
za
sedmnácti
let
ale
to
mně
nestačilo
čím
dál
tím
méně
mně
to
vyhovovalo
jenom
tímhletím
způsobem
jít
kupředu
a
to
převažovala
kvalitu
jsem
stál
před
věčnou
podstatou
a
jí
sem
chtěl
soužit
že
všem
musel
jsem
sloužit
to
bylo
tak
nutkavé
že
nebylo
jinak
možné
než
jí
sloužit
a
toto
se
mi
zdálo
být
správné
a
na
to
kojeno
relativně
správné
po
dobu
devíti
let
pak
to
to
neplatilo
já
sem
se
shrnu
sem
odvracel
od
této
stránky
svého
života
když
jsem
sloužil
bohu
a.
Jsem
považoval
tento
život
zase
z
té
za
stejně
plytký
jako
ten
předešlý
se
žil
úplně
bez
boha
proč
sem
se
nucen
opravdu
donucen
odvrátil
od
této
fáze
kdy
jsem
sloužil
bohu
protože
jsem
poznal
že
si
myslím
že
já
mu
něčím
svým
sloužím
svou
pozornosti
svou
zaujatostí
a
to
už
bylo
málo
potože
nic
nemáme
ze
sebe
všechno
máme
od
něho
to
to
je
tak
stejná
chyba
kterou
dělal
svatá
terezie
z
avily
a
na
kterou
mě
upozorňuje
dříve
než
jsem
na
to
já
přišel
jsem
měl
toho
velice
vděčen
že
mě
řekla
nemůžeš
přeci
bohu
nic
zdát
to
uchy
prá
jsem
dělala
taky
všechno
pochází
od
něho
tak
co
bys
mu
milostivě
něco
dával
to
sebe
není
možné
ten
nesmysl
hotový
nesmysl.
Jestliže
mu
něco
dáváš
tak
si
buď
vědom
jenom
toho
že
on
to
zaprvé
nepotřebuje
protože
dává
jeho
věcí
ale
že
to
potřebuješ
ty
abys
mu
to
dal
že
by
se
dostal
sám
ze
sebe
a
že
by
se
dal
těch
darů
který
ti
dává
to
ru
aby
se
sebe
mohl
být
aby
se
s
nimi
mohl
své
při
tom
uzavření
okruh
směrem
do
boha
neboť
bohatou
vyšlo
a
teď
to
svatý
nazpátek
ho
zavřeným
okolí
tedy
být
ano
to
je
dávat
kdyby
bylo
pravda
se
ty
říkáš
co
mám
vůbec
e
který
dělal
když
z
toho
není
vůbec
zapotřebí
všechno
je
od
něho
ne.
No
jo
ale
já
odpovím
takhle
jestliže
ježíš
kristus
si
přijal
dvanáct
učedníků
do
učení
ne
potřeboval
je
nebo
ne
potřebovat
potřeboval
je
nebo
nebo
ne
nepotřeboval
obojí
je
správná
odpověď
jakým
způsobem
je
potřeboval
tím
způsobem
je
nepotřeboval
oslavovali
je
pro
ty
jiné
kterým
to
měli
dále
říci
že
kdybych
si
pán
bůh
stával
někde
na
nebi
ve
stavu
nebe
tak
se
to
někdo
nedoví
a
když
tady
lidi
rybáři
já
nevím
co
to
všechno
bylo
celník
podobným
nehlava
to
budou
lidem
říkat
tak
jim
to
budu
říkat
politicky
ne
tak
aby
tomu
rozuměl
aby
proto
byli
zaujati
tím
nezištným
bohem
nikdo
nemůže
být
zaujat
je
nemožné
tak
po
této
stránce
on
je
potřeboval
ano
po
této
ste
tatáž
úroveň
jak
potřeboval
své
tělo
potřeboval
je
proto
aby
to
mohl
lidem
zvěstovat
se.
A
nepotřeboval
nepotřeboval
je
z
toho
ani
je
ani
své
tělo
protože
dříve
než
to
tělo
měl
a
dříve
než
měl
ty
učedníky
tak
to
tažení
směrem
k
bohu
tady
pořád
bylo
jenomže
bylo
lidem
nesrozumitelné
a
doba
se
změnila
a
má
být
trošičku
srozumitelnější
protože
jak
nám
dobře
známo
věda
udělal
nějaké
pokroky
nebo
rozumu
dělal
nějaké
pokroky
a
je
třeba
ho
dosti
hnout
i
na
probrat
v
oblasti
náboženské
já
jsem
dopoledne
říkal
že
se
třebas
zastavilo
náboženství
na
nějaké
dogmatu
víry
ve
třináctém
století
svatý
tomáš
akvinský
to
tedy
byl
veliký
pokrok
ty
do
přechod
ta
dogma
ale
nese
to
důvod
toho
že
může
být
po
víře
klidně
šlapáno.
A
nic
se
neděje
a
ničím
se
neprobíhá
ti
kteří
po
ní
šla
pou
protože
kdo
chvíli
stá
ten
už
není
živ
to
je
to
oblasti
se
nedá
zastavit
nedá
se
nic
kodifikovat
já
jsem
si
zákonitost
sva
to
nejde
jim
dove
říkají
my
musíme
bát
na
to
by
pořád
někam
nové
nové
potěšit
to
znamená
nově
a
nový
výklad
véd
tedy
se
nemusí
měnit
ale
být
za
ty
se
musí
mít
podle
doby
podle
vyspělosti
lidí
a
tak
dále
ano
a
to
se
tedy
děje
pomocí
takový
těch
učedníků
že
voni
to
vede
své
doby
mohli
nějakým
způsobem
neřídit.
A
tak
podivejte
se
řekl
jsem
vám
jo
já
se
musím
takhle
obrátit
to
mít
a
musím
tady
mužům
podívejte
se
řekl
jsem
vám
ve
zkratce
tohleto
dneska
odpoledne
že
člověk
už
když
to
není
vědom
žije
na
všech
úrovních
časoprostorových
nežije
na
nich
vědomě
protože
se
ztotožňuje
jenom
s
touto
jedinou
úrovní
které
říkáme
hmotný
svět
a
časem
a
prostorem
který
zde
tonete
probíhá.
A
tohleto
ztotožnění
je
způsobeno
tímto
jsem
taky
ještě
měl
tuto
ho
to
do
toho
zkratka
ho
že
je
způsobem
tě
si
přivlastňuje
tento
život
vlivem
smyslových
ho
života
vlivem
základny
tělesné
kterou
máme
a
toto
přivlastnění
způsobuje
že
nemůžeme
se
z
tohoto
vědomí
dostat
dál
že
máme
jenom
toto
vědomí
jenom
co
si
přivlastňujeme
to
vědomí
máme
jenom
má
máme
vědomí
jenom
toho
co
si
přivlastňuje
opakuju
znovu
ano
čili
kdybychom
měli
mít
vědomí
něčeho
jiného
tak
bychom
si
to
také
museli
přivlastňovat
ano.
To
znamená
řečeno
z
jiné
stránky
museli
bychom
mít
být
zaujati
tím
nebo
když
něco
chci
vlastnit
a
vlastním
tak
jsem
tím
zau
jak
to
vlastnictví
je
způsob
velice
nutkavé
to
za
to
sice
je
způsob
nejsem
ka
ve
zaujatosti
a
kdyby
na
to
nutkavá
zaujato
byla
zaměřena
především
na
království
boží
tak
by
to
mělo
za
následek
že
bych
nahoře
tam
za
těmi
úrovněmi
se
dostal
do
věčného
života
a
odtamtud
je
vidět
směrem
dolů
nebo
se
může
oráče
no
dolů
všechny
úrovně
takzvané
to
znamená
veškerá
režie
proto
člověk
který
chce
dostal
tam
nahoru
nezažívá
nic
z
toho
čemu
říkáte
režii
režije
ačkoliv
je
pořád
toho
svědkem
že
ta
režie
bezvadně
funguje
ale
už
ví
že
to
není
režie
že
je
to
oživený
jeho
vnitřní
život
ano.
Dokud
on
totiž
vědomě
nežil
na
těch
úrovní
odkud
se
to
jako
vy
režije
odkud
ten
vliv
pochází
tak
si
myslel
že
to
nějaká
režie
tomu
nemůže
vládnout
a
že
ho
to
zbavuje
dokonce
pocitu
svobody
že
von
nemá
vlastní
svobodu
že
ho
nesvobodný
člověk
protože
i
třebas
nejlepším
slova
smyslu
jako
to
ta
doktorka
látková
mně
hlásila
že
před
tou
operací
všecko
u
ní
probíhalo
tak
jako
by
to
nějaká
neznámá
síla
řídila
aby
to
dopadlo
tak
to
dopadnout
má
a
že
vona
ote
má
dojem
že
není
svobodnou
bytosti
že
něco
nám
to
tady
všechno
řídí
nějaká
režie
tak
já
jsem
jim
to
ještě
nenapsal
neměl
jsem
čas
ale
napíšu
ji
tam
a
ty
v
tomto
smyslu
vám
píšu
opis
jo
pouti
opis
nebo
já
nevím
komenským
o
z
vás
pout
ten
opis
aby
dělali
co
jsem
ji
tam
napsal
že
si
je
tam
napsal
v
podstatě
tohleto
není
to
žádná
režie
nýbrž.
Nežijete
vědomě
na
těch
úrovních
které
na
vás
působí
a
proto
je
považujete
za
nějaké
režie
které
nevidíte
které
jsou
zákulisí
kteří
to
je
taky
nesmí
být
vidět
dívá
dívá
ve
takovým
dívám
který
nevidí
režie
a
to
by
ho
klamal
to
bylo
taky
bavilo
dojmu
opravdu
masité
hry
a
vono
je
třeba
aby
ta
hra
vám
připadá
být
opravdová
a
že
to
musím
dát
trošku
dál
nějak
strašně
prvkem
jed
bych
to
má
za
potom
když
to
sám
poprskal
teďka
prosím
dál
tohle
tam
dobře
taky
dát
to
ten
takový
sku
a.
Tak
bych
vám
radil
abyste
hledali
především
království
boží
ale
nejste
nutkání
k
tomu
nevíte
proč
by
se
to
měli
dělat
nebo
máte
ještě
do
času
eště
vám
nehrozí
smrt
nebo
odchod
svého
to
života
tu
nutkavost
do
té
se
musíte
pravice
bych
vědeckým
způsobem
dokud
někdo
něco
nepoznává
nemůže
být
tím
pobíjeni
nemůže
se
mu
to
zdát
být
potřebné
teprve
až
to
poznává
tak
se
mu
to
zdá
být
potřebné
opouští
šli
sám
sebe
zapírá
šli
sám
sebe
vystupuje
sám
ze
sebe
a
objevuje
se
před
sebou
vyšší
forma
života
a
tak
že
jí
budeš
muset
být
zaujat
a
nebudeš
ani
vědět
jak
se
to
mohlo
stát
inici
děl
ono
to
bude
fungovat
jako
když
já
jsem
opouštěl
svou
vlastní
vůli
od
těch
tří
a
půl
roku
za
sedmnácti
tak
se
na
jeho
dostavilo
vědomí
věčného
života
to
se
dostavilo
bez
mé
vůle
nejmenší
vůli
se
do
toho
nevložil
já
jsem
netoužil
po
pánu
bohu
já
jsem
netoužil
po
vlastní
spáse
ani
už
toužit
nikdy
nebudu
a
já
vám
o
tom
vykládám
celý
roky
a
vášnivě
protože.
Je
to
to
ne
a
jsem
poznal
a
bez
té
vlastní
vůle
a
jestliže
vám
ty
věci
vykládám
tak
zase
bez
vlastní
vůle
do
mě
přikrývají
myšlenky
které
mám
vám
říct
no
nemusím
o
nich
přemístit
čili
to
je
mi
novým
důkazem
že
je
to
správné
já
ti
musím
o
tom
všem
co
říkám
vědět
že
je
to
správné
jinak
se
do
toho
nepouští
dneska
se
například
zjistil
dokončeno
neprávem
jak
jsem
to
zavrhl
polovině
věty
ano.
Takže
buďte
bez
starosti
to
vám
říkám
je
správné
relativně
správné
vono
absolutní
správnost
neexistuje
absolutní
pravda
také
neexistuje
protože
nemůže
vůbec
rozumem
pochopit
existuje
ale
rozumu
to
nedá
pochopit
tak
že
ještě
je
dobře
říkat
že
neexistuje
jako
říkají
mně
sté
že
ano
a
teď
poslední
co
bych
tomu
chtěl
říct
že
tedy
když
člověk
sám
od
sebe
odstupuje
tak
se
v
něm
vytváří
prázdnota
a
ta
prázdná
nádoba
do
sebe
láká
kromě
toho
nízké
taky
něco
vznešeného
a
jestliže
je
člověk
naplněn
touhou.
Něco
lepšího
ze
sebe
vytvořit
do
stačí
že
o
tom
dá
představují
jak
se
to
může
stát
ono
se
to
stane
a
bude
tím
lepší
naplněn
neboť
tě
prázdnou
na
dobou
když
se
sebe
nezdá
nebude
prázdnou
a
dobou
nebude
mít
nutkavost
hledání
království
božího
takže
hledání
království
božího
nebo
nutkavost
tohoto
počinu
se
dá
naučit
kdyby
se
to
nedělal
dal
naučit
taky
že
kristus
o
tom
trnem
lovil
sem
nevystoupil
tím
životem
a
neukázal
jak
se
to
má
dělat
věřit
tomu
že
se
to
dáno
čit.
To
to
všechno
neřeknu
tak
prostě
to
se
nechci
tomu
vyhýbat
a
říká
když
ti
zemřela
manželka
tak
vlivem
tom
utrpení
které
předtím
zažila
a
vy
v
těch
stavů
které
předtím
zažívala
si
vodbyla
dvacet
vtělení
když
mě
zemřela
manželka
říkáš
osobě
tak
vlivem
toho
svého
založení
nebude
muset
příští
na
utrpení
nebude
muset
příští
vtělení
tolik
trpět
nebo
tak
nějak
ne
že
bude
meškat
život
a
to
mně
řekl
před
rokem
nebo
předvoji
prostě
kdy
ty
smrti
nastaly
jo
asi
předěl
a
před
třemi
jak
a
teď
říká
že
převtělování
neexistuje
a
kde
je
těch
tý
dvacet
životů
ten
slib
toho
odbourána
dvaceti
životu.
To
je
to
co
jsem
dneska
dopoledne
říkal
a
co
se
dá
také
vysvětlit
člověk
splácí
věci
jiným
způsobem
než
jak
si
vy
představujete
člověk
splácí
třebas
dvacet
životů
tím
způsobem
že
spojíme
ji
jiný
způsob
myšlení
za
svůj
že
si
přivlastní
jiný
způsob
myšlení
že
vstoupí
do
jiné
oblasti
hodnocení
přivlastňování
a
tak
dále
takže
ona
ta
manželka
moje
třebas
si
ušetřili
dvacet
spád
nějakých
balíků
v
živitelce
mi
byla
tej
mi
by
musela
procházet
že
jo.
Kdyby
se
tohleto
nestane
a
neříkám
že
nej
převtělování
já
říkám
že
převtělování
je
ale
že
tam
je
nezjistil
kdo
se
to
převtěluje
ty
představy
které
napadá
člověka
to
není
ten
člověk
který
se
tehdy
ji
který
je
tedy
někdy
prožíval
minulosti
to
není
to
může
padnout
odkud
kolik
není
možné
smazat
něco
co
jednou
bylo
napsáno
že
vo
který
byl
napsán
není
smrtelný
ten
se
musí
nějakým
způsobem
platit
tím
že
se
využijeme
ano
a
to
je
ten
způsob
převtělování
rozumíš
tomu
dobře
ne
tak
ještě
jednou.
Převtělování
jak
se
nám
jeví
po
indickým
způsobu
vypadá
jako
že
někdo
se
odněkud
někam
zase
vtělí
jo
takhle
ve
skutečnosti
to
není
protože
jsou
to
představy
z
minulých
životů
kohokoliv
neříkám
toho
člověka
který
se
jí
k
narodil
který
vlivem
toho
že
ten
člověk
jejím
blízek
svým
způsobem
myšlení
svým
založeným
svým
genetickým
základem
to
znamená
dědictvím
po
otců
ne
ne
po
přechází
vtělení
má
tím
blízko
takže
je
tyto
představy
přitahuje
a
voni
se.
Oni
se
potom
projevuje
v
jeho
životě
jako
to
už
jednou
u
náleželo
a
to
už
jednou
prožil
ale
je
to
není
to
pravda
pravda
to
je
ta
že
jenom
tu
představu
svou
situací
mentální
a
životní
přitáhl
já
sem
se
totiž
o
tom
přesvědčil
že
tomu
tak
je
protože
jsem
vždycky
podle
okolnosti
přitáhl
jinou
a
novou
představu
a
dokonce
tím
způsobem
že
se
dala
prakticky
využít
například
teď
třebas
mohu
momentálně
užívat
vědomě
čtrnáct
takových
představ
čtrnáct
dělení
tak
řek
to
se
dá
taky
říct
že
tato
vtělení
překonává
tak
se
dá
se
si
ušetříme
čtrnácti
let
musel
do
čtrnácti
životů
vplout
abych
ty
zkušenosti
měl
nepotřebuju
protože
jsou
mi
k
dispozici
z
toho
důvodu
že
já
sem
jim
otevřen
těm
to
představám
že
se
mu
blízké
že
jsou
mi
příbuzné
ano
a
tak
by
si
kam
se
třebas
manželka
ošetřovat
dvacet
životů
tak
si
říkám
tak
říkám
tím
tak
dalece
se
stala
širokým
vědomím
že
se
do
tebe
vejde
dneska
realizace
dvaceti
životů
ano
s
tím
těmito
třemi
neděle
mi
poslední
svýho
života
pro
si
ušetřili
dvacet
těch
představ
který
by
na
té
spadli
a
byla
by
nucena
je
prožívat
jo.
Takže
já
například
jsem
ze
začátku
svého
života
prožíval
život
šatobrián
a
po
té
stránce
že
on
žil
dvojím
způsobem
života
jednak
byl
nestáli
ve
svém
poměru
ženám
že
měl
pořád
nějakou
jinou
stupni
okolo
sebe
a
na
druhé
straně
propagoval
naboženskou
obrodí
což
jako
se
nehodoval
tak
ho
to
trápilo
takže
teďka
když
mě
přepadl
a
byla
vhodná
pro
to
doba
jeho
podobnýho
špatné
svědomí
z
toho
že
žil
dvojí
životem
tak
já
jsem
byl
veden
k
tomu
aby
jednal
správně
abych
tento
náboj
vypil
ne
vypil
jsem
ten
nábojem
zrovna
tak
jak
vidíte
vyvíjí
náboj
spisovatelským
on
si
o
sobě
říkal
mši
a
li
ver
stroj
na
knihy
ne
a
máte
možná
dojem
o
mě
taky
takový
tak
to
jsem
ještě
nevěl
úplně
protože
když
se
tohleto
věnuje
nějaké
mu
jinému
oboru
než
politické
mu
jako
to
věnoval
většinou
než
jsou
přední
nepřáteli
a
tak
dále
tak
je
to
v
pořádku
a
se
s
tím
vydržel
do
konce
života
Když
se
modlíme
v
klidu
jevím
v
těle
křížený
je
možné
aby
když
myslíme
si
tou
individualitou
lidské
tělo
tělesnost
živou
která
má
být
vzkříšení
je
to
možné
dá
se
tomu
vůbec
věřit
tomu
se
nemusí
věřit
v
té
fakt
že
těla
spíše
existuje
ovšem
ne
tak
jak
se
to
takhle
lidově
představuje
lidé
totiž
ta
individualita
pravá
na
ni
zavázán
na
tělesnost
ale
prochází
různými
tělesnosti
na
té
cestě
nazpět
podle
podobenství
o
marnotratném
synu.
Tam
ty
fáze
jsou
znázorněny
jako
že
se
mu
napřed
dobře
vedlo
to
je
jedna
fáze
a
potom
se
modlo
hůř
a
potom
tam
byla
bída
v
krajině
a
von
je
ve
přijal
po
si
vzpomněl
na
otcovský
dům
to
jsou
různé
fáze
nebo
různé
životy
nebo
jak
chcete
a
tím
vším
procházel
než
si
vzpomněl
na
otcovský
dům
pak
se
na
ní
vzpomněl
a
vešel
do
něho
tak
tohleto
nám
napovídá
co
je
to
těla
vzkříšení
když
tam
totiž
ztopil
do
toho
otcova
domu
a
než
tam
vstoupil
už
tak
si
mil
jenom
toho
že
vůbec
není
hoden
toho
aby
se
tam
objevil
že
v
očích
toho
otce
musí
být
už
přestat
být
jeho
synem
protože
se
provinil
že
tedy
v
očích
toho
otce
nebude
ničím
to
je
to
nic
co
potřebujeme.
Abychom
ti
byli
tak
jestliže
například
on
pomocí
toho
čím
se
provinil
se
stávání
čím
tak
to
je
to
těla
vzkříšení
jo
že
tomu
těžko
snadno
tomu
ale
této
plete
pravý
způsob
těla
vzkříšení
že
tím
se
jeho
tělesnost
ta
po
dem
jeho
nico
nosti
se
kterou
se
definitivně
ocitl
před
tváří
boží
v
otcově
příbytku
ano.
Když
jsem
mluvil
o
vlasti
který
které
se
ušetřili
tak
to
znamená
že
se
jí
chopí
jiné
představy
než
ty
které
překonala
rozumíš
že
věda
dvacátém
dne
ne
ty
ve
chtění
které
bude
bude
mít
to
bude
první
třebas
vtělení
rozumíš
budou
celí
chápat
jiné
představy
tyto
už
má
za
sebou
proti
těm
bude
i
mně
rozumíš
tomu
tak
to
myslím
ano.
Prosím
převtělování
existuje
ale
ne
to
co
se
dovídá
fiore
v
tom
z
povídání
pacientů
u
jejich
podvědomí
ne
v
tom
jsou
v
tom
nejsou
obsaženy
jejich
převtělování
jejich
minulá
vtělení
nýbrž
v
tom
jsou
přestože
jenom
představy
které
je
toho
času
služ
služ
a
přepadení
zničí
dělají
je
život
život
utrpení
života
životu
trpní
a
totéž
bych
mohl
říct
o
svém
vlastním
životě
kdy
ty
představitel
mě
přepadení
dělají
z
mého
života
soustavu
poznání
jo
nepřipadalo
až
na
to
to
první
a
nějakou
ještě
mezi
tím
nepřepadne
mně
představy
které
by
mě
sužovali
nýbrž
mě
přepadení
představy
které
mně
povznáší
protože
jsem
na
ně
naladěn.
A
to
nejsou
maje
předchází
vtělení
prosím
nýbrž
to
jsou
představy
do
kterých
jsem
dorostl
symptom
nedorostl
jsem
do
pacienta
nýbrž
do
člověka
který
má
být
poučen
a
má
poučovat
jo
takže
nedělejte
si
nejmenší
let
že
se
že
když
ten
vy
máte
dojem
že
něco
víte
o
sem
se
králi
tím
tělem
že
je
to
vaše
předcházející
vtělení
já
jsem
tomu
také
věřil
že
já
jsem
byl
že
to
byli
janem
ne
ale
vy
skrze
sem
se
mýlil
to
byl
jenom
představit
šatobrián
a
jeho
představy
které
jsem
ně
chopili
a
vy
byli
se
na
mě
ano
a
potom
když
jsem
vybití
nastoupili
okamžitě
jiné
protože
jsem
byl
chytlavý
na
tyto
představy
které
jsou
typu
a
naše
to
byla
ne
a
jiní
takový
lidé
jemu
podobní
prosím
kdo
se
to
tedy
nadržuje.
Zase
jsem
znovu
vstupuje
tvoje
nesmrtelná
individualita
které
indové
říkají
atman
ty
si
nesmrtelný
jo
od
věčnosti
existující
atman
tu
si
to
který
to
bije
to
je
jediná
individualita
která
přežívá
která
nevznikla
a
proto
také
nemůže
zaniknout
vadila
ta
je
poradit
temná
ta
je
věčná
neboj
se
o
ní
ale
všechny
ty
nově
navozený
individuality
protože
vznikají
tak
také
musí
zaniknout
žádnou
těch
individualit.
Nemůže
zachovat
která
vzniká
nemůže
zachovat
na
trvalo
já
se
z
nikdy
z
nějakým
bohužel
tahem
nesetkám
ta
je
pro
mě
ztracena
okamžikem
jeho
smrti
a
mé
smrti
ano
není
třeba
protože
to
prostě
tím
způsobem
se
dohrálo
ano
ke
všemu
přicházíš
protože
za
těmi
ty
individuality
tady
vznikne
dokonale
krí
pokraj
zakrývají
u
tají
tu
pravdu
individualitu
až
na
ni
přijdeš
tak
řekneš
já
sem
věčná
bytost
svobodná.
A
mám
u
boha
v
tom
příbytku
o
ženy
úžasný
zkušenosti
z
těch
četných
představ
kterými
jsem
procházel
za
těch
lidských
a
jiných
životů
ano
a
mám
tam
představy
o
celém
vývoji
vesmíru
a
ovšem
co
s
tím
souvisí
o
celém
časoprostoru
o
jeho
existenci
a
tak
dále
a
já
jsem
o
to
bohatší
a
mně
to
my
to
má
k
tomu
abych
já
v
tom
dále
pokračoval
aby
na
té
věčnosti
už
se
ocitl
v
situaci
kdy
už
nebudu
stát
o
to
abych
v
tom
pokračoval
nýbrž
budu
o
to
stát
abych
v
tom
pokračoval
ano.
To
je
rozdíl
mezi
spasený
člověkem
a
ne
spasený
ne
spasený
člověk
třebaže
zažívá
extazi
tak
zase
z
toho
vypadne
a
nezažívá
to
spojení
kdežto
poslední
člověk
soustavně
zažívá
spojení
s
bohem
vědomě
zažívá
spojení
s
bohem
a
už
se
toho
nedokáže
ani
nechce
dokázat
zříct
a
ten
je
už
tady
spasen
do
není
tady
spasen
po
smrti
spasen
nebude
všichni
se
musí
převtělovat
kdo
takhle
toto
nesmrtelné
já
musí
znovu
jít
do
těla
ano
do
takhle
nejsou
už
tady
spasení
do
bez
mezer
to
neobracej
k
bohu
nebo
nejsou
obrazně
směrem
k
bohu
ano
stačí
jedno
obrácení
vy
dotvořeno
a
už
se
jste
byl
zase
solný
kam
musíš
od
toho
odejít.
A
trvalo
netouží
se
vrátit
nelitovat
sebe
já
říkám
vždycky
když
něco
když
budu
sebe
začínat
litovat
něčem
co
dělám
tak
to
přestanu
dělat
že
to
je
to
nejhorší
jedno
z
nejhoršího
co
si
čeho
jsem
že
člověk
dopustit
dělat
něco
při
čem
se
musí
sebe
litovat
být
neví
to
kůži
sobě
to
správné
ale
zase
se
není
čí
proto
pochopitelně
ale
když
se
člověk
vite
tak
se
vrací
k
sobě
od
rance
od
boha
dostal
se
k
tomu
koho
lituje
ano
ty
se
musí
dostat
od
sebe
tím
že
přestane
sebe
milovat
a
přestane
sebe
litovat
budeš
milovat
především
pána
boha
svého
z
celé
duše
setak.
Dobře
tím
se
nějak
věčná
individualita
vyví
než
na
individualita
se
nemůže
vyvíjet
ona
se
jenom
od
svá
toto
odění
věčné
individuality
dělá
z
ní
něco
co
jiné
duše
může
vést
například
odění
svatý
terezie
z
avily
nás
může
protože
ona
je
takovou
věčnou
bytostí
u
boha
má
příbytek
nás
může
vést
podle
zkušeností
podle
oděvu
tedy
podle
zkušeností
které
nabyla
za
svého
života
li
dobyla
této
svatosti
nebo
z
tohoto
poznání
nebo
tohoto
spasení
ano.
Tady
měl
dostal
namítá
že
věčná
individualita
se
nemůže
měnit
to
já
vím
to
že
se
nemůže
ani
odívat
že
to
zbytečné
kdyby
tomu
tak
bylo
tak
ježíš
kristus
nesestoupil
na
zem
prostě
zanech
takových
myšlenek
on
se
on
se
oděl
tímto
životem
tímto
lidstvím
aby
mohl
k
člověku
promluvit
to
tuto
potřebu
ta
věčná
duše
ta
věčná
individualita
má
jo
a
proto
se
odívá
ne
kvůli
sobě
ale
že
se
stává
spoluspasitelem
ano
prosím
tak
podívej
se
není
žádné
rozdělí
mezi
bohem
otcem
bohem
synem
a
bohem
duchem
svatým
to
není
ta
její
žádný
předěl
jenom
jedna
věčnost
ale
to
by
to
to
vyjádření
na
různých
funkcí
tak
jestli
říká
že
bůh
má
tři
funkce
stvořitele
osvětitelem
ne
a
spasitele
napřed
spasitele
potom
osvětitelem
tak.
Tím
je
prosím
doufám
netvrdím
že
jsou
tři
bohové
a
že
jeden
nemůže
to
co
může
ten
druhý
nýbrž
tvrdí
mě
doufám
jenom
to
že
jsou
tři
tři
tři
tři
funkce
nebo
známe
nebo
uznávám
tři
funkce
boží
z
nichž
jedna
organicky
doplňuje
druhou
vzájemně
absolutním
stolu
k
sobě
působí
a
že
tak
která
působí
na
zemi
tak
se
stává
menší
než
ta
která
nepůsobí
my
neboť
o
ježíš
řekl
já
jsem
menší
než
otec.
To
tam
jestliže
ježíš
rozdává
najde
nějakého
mladíka
který
má
víry
my
a
pět
chlebu
nebo
tak
něco
nebo
pět
zbytek
a
dvacet
by
už
nevím
a
rozdává
je
mezi
pět
tisíc
zástup
že
a
lidí
a
jich
nebývá
tak
to
je
symbol
činnosti
boha
otce
a
boha
syna
bůh
otec
stvořil
ty
lidičky
a
syn
je
rozdává
rozumíš
tak
je
to
to
je.
A
kdyby
nebylo
stvořeno
od
sem
tak
je
nemůže
rozdávat
anebo
bych
bývalo
ale
protože
všechno
ze
zdroje
pořád
odchází
ani
tam
nebývá
tak
těch
rybiček
pokud
je
někdo
potřebuje
nikdy
nebude
ani
těch
chlebů
ano
a
proto
spasení
ježíšem
kristem
na
kříži
je
spasení
všeho
lidstva
ne
nějakých
jenom
křesťanů
toho
nikdy
nebývá
kdokoli
vo
bude
kdykoliv
potřebovat
tak
ho
má
k
dispozici
ano
k
způsobem
se
liší
vnuknutí
nebo
nějaká
inspirace
od
toho
co
se
nám
dostává
od
záhrobní
bytosti
od
bytostí
který
se
oddělili
ne
nebo
jak
to
neznal
nebo
to
nerozeznáme
ale
já
bych
řekl
pravé
vnuknutí.
Nespočívá
v
tom
že
si
ste
vědomi
nebo
nenese
sebou
vědomí
původce
není
třeba
abych
já
znal
původce
aby
to
vnuknutí
tady
bylo
kdežto
tahleta
inspirace
od
těch
záhrobního
bytostí
obyčejně
připomene
tu
bytost
se
příliš
osobní
ještě
ano
je
hodně
osobní
kdežto
vemem
inspirace
a
vnuku
ti
pocházející
od
čili
aurobindo
se
je
absolutně
neosobním
a
přicházím
nějakou
pomoc
která
je
mi
dána
například
při
výkladu
jeho
spisů
nebo
při
překladu
nebo
tak
takže
já
se
stýkal
z
jeho
hází
neměli
byste
předčasně
že
to
je
to
tam
ještě
to.
To
člověk
dostane
užívejte
se
když
mně
kladete
takové
otázky
které
si
vyžadují
vnuknutí
tak
já
musím
dělat
několik
věcí
nemyslet
na
to
jak
odpovím
jen
na
tu
formulaci
toho
já
jsem
obsah
bych
tím
ztratil
okamžitě
by
se
mi
ztratil
ten
velice
jemná
záležitost
taky
vidíte
že
občas
to
ztrácím
že
nejsem
dospěje
mý
než
jsem
to
uctivý
vůči
tomu
co
mě
napadá
ale
v
každém
případě
mně
to
povznáší
ty
vaše
otázky
protože
mě
to
dostává
pokud
to
není
pohádejte
strany
do
oblasti
která
přesahuje
můj
obíráme
poznání
tak
si
nekladu
to
otázky
který
by
mně
kladete
já
nepotřebuju
si
krást
a
taky
bych
nedostane
na
odpověď
ale
vlivem
vás
dostanu
neoději
tak
si
tu
odpověd
na
sloužil
pro
vaše
otázky
proto
já
toužím
považ
otázka
abych
si
zasluhoval
tu
odpověď
jenom
tím
si
zasluhoval
že
jsem
ochoten
to
předávat.
Nebylo
by
správné
mýho
správné
představy
všeho
druhu
ovšem
je
správně
je
mi
uspořádaným
a
vědět
znát
jejich
dosah
například
představa
o
bohu
jaký
mám
lidská
představa
o
bohu
mě
nemůže
přivést
do
vědomého
spojení
s
ním
nýbrž
jenom
do
lásky
pode
ho
stavu
třebas
i
to
mě
může
to
mu
to
pozvu
de
takže
já
mně
to
naučí
třebas
milovati
srdcem
ale
už
ne
z
veškeré
duše
své
nebo
cíli
své
nebo
tak
nějak
to
nejde
o.
Protože
když
ježíš
kristus
říká
že
má
ještě
taky
jiné
stádo
jiný
oči
kterému
má
mluvit
tak
který
má
povznést
tak
tím
řekl
vy
lidé
si
uvědomí
uvědomte
jenom
působení
moje
mezi
vámi
ne
ale
protože
já
žiju
na
všech
úrovní
a
nad
nimi
tak
já
taky
působím
na
všech
úrovních
i
na
ní
jo
a
to
je
to
jiné
stádo
který
je
daleko
mocnější
než
jsou
lidi
na
tomto
světě
a
také
k
nim
musí
ježíš
kristus
mluvit
a
vadí
jednomu
z
vás
že
přece
to
úrovně
o
kterých
mluví
jako
o
tajně
hodnotný
úrovních
ježíš
kristus.
Že
na
nich
není
žádný
pokrok
že
tam
není
možný
pokud
než
tady
tam
svoji
vždyť
jsem
vám
říkal
před
chudí
a
vy
to
nespojuje
do
mně
to
vše
chápe
z
pocitu
oddělenosti
že
všechno
to
úrovně
jsou
v
člověku
samo
mě
taky
působí
kdyby
nepůsobil
a
ty
to
úrovně
uni
člověka
tak
by
se
ten
celek
nemohl
povznést
žádná
z
těch
úrovní
zvlášť
nemůže
už
k
bohu
než
celku
jak
jsou
v
člověku
obsaženy
mohou
způsobit
to
je
překonán
který
čas
a
prostor
tomu
se
do
ano
pozoruju.
Nedaří
se
těch
úrovní
je
tolik
se
to
vymykáš
přestávám
ale
je
to
jak
s
jako
z
duhu
de
vidíme
jenom
sedm
barev
třebas
ne
ale
co
jich
je
tam
ale
ty
pregnantní
ty
které
je
chápeme
a
vnímáme
těch
jenom
třebas
sedm
no
a
tak
je
to
s
těmi
úrovněmi
druha
je
fakticky
rozklad
mý
jednoho
jediného
co
není
vidět
ano
a
jeví
se
nám
jako
ducha
a
když
budeme
na
konci
cesty
tak
to
bylo
všechno
jednoduché
a
dlouho
to
nebude
ale
podle
to
něco
z
čeho
tak
ducha
pochází
ano
touto
vedlejší
citem.
Když
já
dědi
nějaký
balík
po
někom
a
jenom
jeden
aspekt
toho
balíku
se
u
mě
projevuje
tak
ten
neprojeví
aspekt
není
odděleno
od
toho
se
mně
projevuje
nýbrž
jenom
je
to
nevhodné
abyste
to
u
mě
projevilo
rozumíš
ale
existuje
ten
balit
celý
že
m
jedna
část
se
neprojeví
a
nevy
žije
jeho
náboj
této
části
zůstává
ano
a
když
se
tento
balík
těch.
Text view •
Help