Waveform view
84-10A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Neví
o
tom
že
tady
ten
tok
všeho
od
boha
do
stvořeného
existuje
pořád
ale
jestli
se
vám
to
líčil
jako
že
to
pořád
ex
tak
jsem
řekl
celou
pravdu
nýbrž
existuje
zase
od
to
k
odtud
do
toho
boha
to
je
uzavřený
okruh
ano
kdyby
tomu
tak
nebylo
tak
třebas
toho
člověka
který
já
jsem
tam
zabil
toho
čtvrtého
března
v
tom
vlaku
by
nebyl
hoden
toho
abych
mu
to
byl
vysvětlil
protože
to
vysvětlení
vedlo
k
tomu
aby
byl
nazpátek
doveden
k
bohu
a
kdyby
to
končilo
tímto
emalaci
tím
vy
zářením
tak
by
to
nemělo
smysl
ale
vono
to
má
smysl
proto
že
on
se
má
tím
říct
aby
se
dostal
do
příbytku
božího
vědomě
ano
já
potom
o
tom
ještě
budu
muset
promluvit
detailně.
Podívejte
se
jestliže
se
tady
počátku
tohoto
vtělení
ze
na
svět
vytvořila
smrtelná
duše
tím
že
přijímal
sílu
ke
svému
životu
z
nesmrtelné
duše
rozumíš
tak
tato
síla
kterou
přijímá
přijímal
a
bude
příjmat
naše
smrtelná
duše
je
nesmrtelné
podstaty
ano
čili
není
to
žádná
hříčka
jestli
tam
existuje
ta
smrtelná
duše
tak
si
myslím
ujištění
o
tom
že
žije
z
toho
nesmrtelného
i
tam
že
jo
a
protože
žije
z
toho
nesmrtelného
ten
jsme
duše
i
tam
tak
ji
nesmrtelná
duše
nemůže
pustit
k
vodě.
Že
nelze
pokračovat
ve
vývoji
jo
jak
jsme
ho
tady
poznávali
to
je
způsobeno
něčím
jiným
to
je
způsobeno
tím
že
nemáme
k
dispozici
všechny
transformační
schopnosti
mě
totiž
musíme
umět
transformovat
sebe
přes
všecky
úrovně
až
do
nad
úroveň
k
bohu
a
veliko
tato
duše
tam
nemá
k
dispozici
všechny
tyto
transformační
možnosti
marta
do
astrálního
dvojníka
dispozici
ano
a
to
je
jedna
transformací
ale
není
to
nejsou
to
další
transformace
které
v
člověku
živém
jsou
ano
tak
ona
nemůže
se
s
tím
tělem
který
tam
má
vrátit
k
bohu
rozumíš
v
tom
kojení
možné
ale
sama
jako
taková
existuje
a
je
třeba
se
o
ní
starat
nemůžete
se
nechat
na
holičkách
co
se
s
ním
děje
to
je
jiná
věc
to
není
záležitost
těch
lidí
se
kterými
se
stýkáme
ve
spis
ké
seanci
nebo
já
ve
snu.
Ty
mě
o
tom
nemohou
mít
závažného
říct
protože
pořád
se
ztotožňuju
s
nějakou
představou
o
ži
lidskou
představu
o
životě
a
já
tady
na
boji
s
představou
která
není
lidská
o
životě
jo
to
je
z
toho
o
životě
nadlidská
ano
a
do
této
nadlidské
představy
o
životě
i
ta
smrtelná
duše
tou
silou
kterou
je
tam
žena
při
vědomí
to
vědomí
tam
totiž
zapotřebí
vlitému
životu
astrální
dvojník
tou
silou
se
dostane
ta
síla
se
dostane
nazpátek
na
může
ztratit
ano
a
pak
jestli
ta
nesmrtelná
duše
zůstal
na
holičkách
a
nebude
mít
žádný
náboj
tak
přestane
žít
přestane
mít
představy
nebude
mít
pro
ně
náboj
ne
tak
zvané
ovšem
ta
síla
bezvadně
ta
síla
se
vrátí
z
mý.
To
jsem
já
to
musím
říct
jinak
geneticky
to
vy
teďka
podívej
se
člověk
je
takovým
článkem
ve
vývoji
který
na
sebe
vzal
všechny
transformační
možnosti
jaké
vůbec
vesmíru
existuju
pokud
víme
možná
že
je
to
nějaké
ještě
jiné
ale
na
tom
na
nezáleží
protože
my
potřebujeme
ty
transformační
schopnosti
který
nás
vedou
k
ke
spojení
s
bohem
ano
a
když
jsme
když
jsem
jednou
člověkem
tak
tyto
transformační
schopnosti
má
po
smrti
je
nemám
ano
a
to
je
rozhodující.
To
nevadí
na
tom
to
nemění
na
tom
nic
že
já
po
smrti
žiju
dál
v
těch
představách
které
jsem
měl
o
tomto
životě
no
tady
musím
postupně
opouštět
oni
ovšem
tvrdí
tam
je
všichni
unizono
že
odtamtud
se
člověk
převtěluje
to
s
tím
se
neshoduju
ale
možná
že
mají
pravdu
a
já
se
s
ním
neshoduju
protože
je
to
pravda
proběhlo
pro
jedna
okrajové
totiž
ta
nesmrtelná
složka
musí
se
vrátit
k
bohu
ne.
A
ta
se
nepotřebuje
převtělovat
a
prostě
u
boha
je
na
to
nevadí
zkrátka
já
nevím
jesi
to
odpověděl
ale
nemají
ty
duše
k
dispozici
všechnu
transformací
čili
nemohou
se
transformovat
na
uvědomění
si
boha
to
není
možné
protože
ta
vaj
pomoc
hora
protože
jsou
dítky
nesmrtelného
boha
i
tam
ne
a
tak
se
nemůže
protekčně
všímat
pán
bůh
jenom
tady
nás
nýbrž
také
musel
všímat
jich
tam
mají
ta
duše
smrtelná
není
něčím
co
by
pro
odděleně
od
boha
ve
vesmíru
nýbrž
to
je
i
s
jeho
vyprýštěné
sou
částka
a
to
se
nemůže
ztratit
ne
ta
se
musí
do
něho
zase
dostatek
dostat
tak
jsem
se
se
dělal
tak
se
dělá
všechno
pro
to
aby
se
to
nazpátek
do
něho
dostalo
se
to
nezbaví
toho
vědomí
které
tam
člověk
má
vědomí
tělesnosti
který
člověk
má
a
je
to
vědomí
ale
nosti
tak
já
nevím
co
z
toho
potom
zbyde
ovšem
mám
tady
zkušenosti
z
toho
manželkou
že
vona
se
dovede
zbavit
pocity
lenošit
prosím.
Dovede
se
bavit
potře
tělesnosti
a
přitom
si
ten
pocit
nosti
může
také
ještě
nazpátek
říct
na
sebe
jestli
se
vám
byla
zbaví
pocitu
tělesnosti
víš
to
zůstal
nezbavuje
no
pro
mě
a
je
čistou
duší
no
já
říkám
že
je
smrtelnou
duší
prosím
to
tvrdili
já
která
už
se
nemůže
vrátit
k
bohu
leda
tou
podstatou
nesmrtelnou
kterou
v
sobě
má
tou
silou
a
z
toho
už
mě
nebude
mít
protože
ona
má
pořád
lidskou
představu
o
tom
pochodu
jako
každý
z
vás
má
lidskou
představu
o
tom
pochodu
bohu
to
je
neříkám
ne
správná
představa
ale
použité
doby
je
to
nesprávné
ze
začátku
je
to
relativně
správné
apage
to
nesprávné
já
to
potom
já
si
třeba
tam
ty
otázky
je
to
potom
řeknu
že
ta
ani
nakonec
ano.
Podívejte
se
já
jsem
vám
tady
řekl
ten
případ
julinky
ne
jo
která
tady
byla
ve
zlíně
gotvaldově
vtělená
ne
a
jako
malé
tě
umřelo
protože
ji
nepřáli
nábožensky
život
ne
ona
se
potom
objevila
před
zrakem
matky
ve
snu
a
vyčítala
jí
když
tam
matka
vyvolala
aby
se
vrátila
že
k
ní
nemůže
protože
nedovolil
nábožensky
se
vyžít
ne
tak
mě
přes
paní
brtnová
kladli
otázku
jestli
je
možno
ji
vrátit
nazpátek
ne
a
já
jsem
říkal
že
je
možné
když
si
to
budou
přát
a
tak
by
to
všechno
vypadalo
tak
že
když
vona
se
narodila
znovu
a
oni
poznali
tu
vlnky
dneska
jsem
nebyl
na
který
se
nedali
na
když
vy
poznali
tu
julinku.
A
když
ona
poznala
taky
všechno
co
v
tom
překáží
vtělení
zažívala
například
toto
a
přibyla
poznává
na
co
nazval
dobrý
den
pane
doktore
a
voni
předtím
léčil
ne
a
ona
oni
se
ho
tentokrát
voni
se
mu
vyhýbal
a
že
si
mysleli
že
jim
popravil
ne
takže
ona
ho
nemohla
znát
řeči
rodičů
nebo
spodní
nějaké
to
to
nešlo
ona
znal
z
minulého
vtělení
voni
tu
představu
toho
dítěte
s
celým
tím
obsahem
toho
vtělení
přilákal
toto
je
síla
lidské
představy
ost
měli
jasnou
představu
o
julince
jo
a
tím
vytvořili
prostředí
kterým
se
ta
představa
přitahuje
toto
dělají
zásadně
třebas
braní
jsem
se
o
tom
přesvědčil
čili
zemře
dítě.
Tak
na
pohřbu
říkají
a
milio
rádi
na
potkají
to
se
zase
na
čekáme
než
ho
znovu
přivolám
to
jsou
katolíci
tak
ne
myslící
a
při
volají
ho
ano
oni
si
myslí
se
vtělilo
to
dítě
ne
těla
se
představa
o
tom
toho
dítěte
jo
do
nového
díte
upozorňuju
vás
na
to
ale
že
to
není
to
dítě
to
je
jenom
představa
já
bych
moh
ti
dát
za
pravdu
že
je
to
to
dítě
nic
by
se
nestalo
tak
siloe
u
toho
u
tohoto
mění
nechává
ty
své
pacienty
protože
to
výhodné
pro
ně
ne
ale
pro
nás
to
výhodné
není.
To
je
jenom
představa
to
není
náš
život
pokračování
našeho
života
já
jsem
se
o
tom
přesvědčil
o
čem
se
nemohla
ty
ale
přesvědčit
protože
jsem
se
během
tohoto
vtělení
dostal
k
novým
a
novým
představám
z
různých
životů
rozumíš
tomu
které
přeje
před
tím
než
se
ke
mně
dostali
vůbec
nehrála
žádnou
roli
a
vůbec
u
mě
nebyl
a
vůbec
nemě
neměl
představit
tak
živé
že
třebas
představa
mohamedán
ského
mystika
se
domě
v
těle
a
tak
dokonale
že
já
když
potřebuju
korán
tak
ho
nemusím
otevřít
já
ho
mystický
ovládám
rozumíš
vlivem
této
představy
toho
mystika
nějak
s
desátýho
století
ano.
A
takže
bych
mohl
říct
že
jsem
jim
byl
neřkuli
možná
že
bych
ještě
mohl
k
tomu
přidat
že
v
tom
prvním
snu
už
viny
byli
představený
toti
ty
takzvané
minulé
životy
že
to
tomu
věřili
to
minule
životy
a
ne
představy
tak
jsem
dokonce
znal
to
jméno
a
se
teďka
přešel
v
hosana
maron
v
evropě
tak
jsem
to
jméno
tam
našel
jo
je
to
překladatel
takže
si
pamatoval
že
jsem
znám
jako
že
to
moje
vtělení
není
to
pravda
ale
je
zajímavý
že
jako
tam
ty
pacienty
stíhala
zdržující
představit
minulých
vtělení
ne
mě
s
tíha
samé
pozitivní
představy.
A
podle
potřeby
se
dostaví
například
dostavilo
se
potřeba
učedníka
páně
prosím
na
to
nikdy
nebyl
učedníkem
páně
to
mi
promiň
já
jsem
nebyl
opravdu
jsem
nebyl
já
jsem
ji
a
začal
být
rozumíš
nebo
řekll
jsem
šli
aurobinda
ghose
a
dostavil
se
duch
aurobinda
ghose
ne
že
bych
viděl
nějakého
ducha
ale
smysl
jeho
učení
rozumíš
se
dostavil
byl
něk
dispozici
to
znamená
on
se
domě
svým
způsobem
vtělil
ne
já
nejsem
si
onom
dost
taky
mně
promiň
a
nepotřebuji
být
že
bych
byl
to
nestál
ale
je
to
hezké
byto
mi
do
že
takový
by
se
a
já
takový
ne
věcem
já
opravdu
zastávám
tady
jenom
pozici
oslíka
že
já
si
uvědomuju
tenhleten
svět.
A
já
si
uvědomuju
jejich
svět
rozumíš
takže
mohu
dělat
prostředníka
a
jejich
věci
uvědomuje
jenom
tehdy
když
to
pustí
samovolně
vodě
když
se
toho
nevšímám
když
prostě
pomocí
toho
působí
jenom
jenom
působím
ne
vyhledávám
to
kdybych
se
začal
vydávat
styk
s
svýho
ale
do
koncem
nebo
s
nějakým
učedníkem
páně
tak
bychom
nenašel
ani
teď
po
těch
zkušeností
bych
ho
neměl
ale
že
voni
ji
nestojím
a
když
ho
potřebuju
tak
ho
mám
tak
pro
toho
mám
že
oni
nestojím
že
já
jdu
k
bohu
opravdu
když
jdeš
k
bohu
tak
všech
ostatních
tě
bude
přidalo
i
to
co
potřebuje
na
té
cestě
vědět
rozumíš
tomu
čili
já
ti
něco
řeknu
i
od
začátku
veškerého
stvoření
a
před
jeho
začátkem
jak
říká
svatý
pavel
máme
už
všecko
k
dispozici
jenomže
se
to
nevtělí
všechno
do
nás
hned.
Když
jsme
vyšli
od
boha
tak
jsme
neměli
dispozici
tu
boha
to
možností
které
máme
dneska
dneska
má
člověk
takovou
škálu
možností
že
pomocí
nich
je
možno
se
dostat
daleko
rychleji
k
bohu
než
například
třebas
někdo
před
nema
třeba
sice
lety
nebo
čtyři
měsící
proto
indové
říkají
každý
avatar
musí
přes
něco
nového
aby
usnadnil
cestu
a
tento
avatar
už
sem
to
tím
že
ukázal
cestu
za
jeden
život
ne
za
více
životu
to
je
veliké
usnadnění
život
cesty
oproti
indům
ne
no
a
to
je
způsobeno
tím
že
jež
ukazoval
že
on
žil
a
žije
na
kterékoliv
úrovni
kromě
na
této
úrovni
já
budu
opakovat
to
co
sem
vám
říkal
proč
u
žijeme
jenom
na
této
úrovni
vědomě.
My
sme
vědomí
převtělujeme
k
tomuto
světu
proč
protože
s
ním
začínáme
od
začátku
svého
života
ztotožňovat
začínáme
ho
vlastnit
to
je
moje
vidění
moje
ctění
moje
smyslová
zkušenost
moje
rozumové
zpracování
a
tímhletím
způsobem
se
zadržet
zastavuje
te
zaujetí
se
v
tomto
světě
ve
vidění
tohoto
světa
dejme
tomu
když
se
tady
narodil
na
to
si
ta
tomto
světě.
Tak
ještě
nežiju
tolik
v
tomto
světě
protože
si
ho
dokonale
nepřivlastnili
a
tím
se
stává
že
já
žiju
ještě
v
jiném
světě
než
tomhletom
mám
vědomí
jiného
světa
jiné
úrovně
která
si
u
těch
svých
vnoučat
dobře
všímám
prosím
tě
u
koho
z
vás
by
se
dalo
zařídit
že
bych
si
ho
odvedl
třebas
zemřevší
babičce
ne
aby
se
s
ní
vedl
za
ručičku
já
si
to
za
píšu
a
ráno
si
vyzpovídal
z
toho
vnouček
a
vono
je
to
stejné
jak
jsem
si
to
já
zapsal
tak
von
to
taky
zažíval
v
tom
způsobu
říkáš
že
vono
je
schopno
žít
tam
vědomě
v
jiném
světě
ve
kterém
už
ty
nejsi
schopen
takhle
vědomě
žít
rozumíš
já
sice
jo
se
na
to
zhora
ne
ale
vy
ten
na
to
dete
zespoda
nejste
schopni
a
takhle
my
už
žijeme
ovšem
bez
při
vtělení
našeho
vědomí
do
toho.
Už
od
věků
na
všech
úrovních
i
nad
tou
úrovní
v
příbytku
božím
už
žijeme
od
věků
dříve
než
něco
nastalo
ta
tomto
světě
my
už
sme
jsme
my
jsme
nenastaly
v
tomto
smyslu
naše
vnitřní
individualita
jest
ta
jest
u
boha
ovšem
my
s
ní
ne
spojujeme
svoje
vědomí
svoje
vědomí
spojeni
s
tímto
světem
tím
si
znemožňujeme
z
přístup
k
vědomí
naší
nesmrtelné
podstaty
nebo
naší
individualit
nesmrtelné
to
je
jediná
pravá
individualita
kterou
máme
která
se
neztratí
já
z
toho
neslevím
protože
to
bych
to
všechno
zaplet
takhle
totiž
chápal
ježíš
kristus.
A
já
mu
nemůžu
silně
myslet
že
je
mluvil
špatně
on
to
mluvil
způsobem
takovým
že
to
je
nesrozumitelné
zdánlivě
ale
když
tu
na
to
vezmeme
učedníka
páně
který
byl
osvícen
duchem
svatým
a
já
mám
možnost
si
ho
k
tomu
přizvat
že
tak
to
chápu
zcela
zřetelně
takhle
že
člověk
může
postupně
rozšiřovat
svoje
vědomí
to
může
anebo
může
hledat
království
boží
což
je
lepší
a
odtamtud
potom
mu
všechno
ostatní
co
je
zapotřebí
bude
přidáno
zrovna
i
vědomí
o
jiných
úrovních
vědomí
o
úrovní
jakékoliv
není
vědomí
o
bohu
to
je
vědomí
jenom
o
určité
úrovni
když
například
se
stýkám
třebas
manželkou
tak
to
je
vědomí
o
nějaké
úrovni
a
bylo
by
to
velice
chybné
počínání
kdyby
to
nevyvedlo
vy
věrnost
mého
poznání
boha
kdyby
to
vydalo
z
mé
touhy
setkat
se
s
manželkou
tak
není
já
nemám
to
muset
a
setkala
se
manželko
kdybych
měl
se
s
ní
nesetkám
anebo
na
úrovni
zespoda
a
to
je
strašně
chabé.
Tak
když
to
takhle
se
tam
setkám
takovým
způsobem
že
je
to
užitečné
pro
ni
i
pro
mě
i
pro
ten
můj
výklad
který
já
tady
dělám
ano
a
jestliže
potom
po
narození
já
ztrácím
postupně
vědomí
úrovní
různých
terénu
tímto
světem
to
není
nic
špatného
to
je
správné
protože
já
se
musím
soustředit
na
tuto
úroveň
abych
zní
mo
odstartovat
já
musím
tady
pevný
základ
ano
to
pořád
říkám
čili
není
chyba
že
si
neuvědomuješ
žádnou
jinou
úroveň
ani
pána
boha
protože
je
to
možnost
ke
start
to
ti
přináší
možnost
tato.
Jestliže
ovšem
se
mnou
lékaři
provedli
tu
věc
že
mě
zbavili
té
kontinuity
kterou
má
si
je
že
ztotožňování
se
s
tímto
světem
tak
tato
mezera
způsobila
že
se
do
ní
něco
jiného
vešlo
že
se
do
ní
vešlo
něco
co
je
za
tím
viděním
tohoto
světa
když
já
to
řeknu
konkrétně
když
jsem
v
tom
v
těch
a
půl
letech
chtělo
maminka
mě
řekla
co
je
správné
to
nebylo
z
vědomí
tohoto
světa
já
sem
to
nepotřeboval
přeci
pro
život
v
tomto
životě.
Nepotřeboval
jsem
já
jsem
to
potřeboval
z
jiných
důvodů
iracionálních
ne
rozumných
to
nepocházelo
z
mého
rozumu
to
je
určen
ne
zváště
né
to
že
když
mně
něco
radila
tak
jsem
si
rozeznal
co
je
správné
a
co
je
nesprávné
a
drž
jsem
se
jenom
té
rady
která
byla
správná
a
ne
té
kráva
správná
byla
nesprávná
relativně
a
byla
správná
relativně
pro
tu
dobu
se
mně
to
hodilo
ta
individualita
nesmrtelná
zná
cesty
k
vědomému
propojení
s
ní
ano
a
tak
jsem
byl
veden
k
tomu
vědomému
propojení
velice
prudce
protože
do
do
sedmnácti
let
se
to
do
končilo
ne
snad
nese
ustu
individualitu
vnitřní
uvědomil
čili
tady
je
vidět
že
když
člověk
ztratí
svou
vlastní
vůli
a
napl
všech
me
školu
svou
vůli
svou
vůli
k
tomu
a
to
je
tak
to
je
nám
nevadí
aby
plnil
vůli
která
není
jeho
ale
by
dělal
třebas
to
co
je
správné
to
je
tak
říkám
třeba
tak
je
to
jedna
z
cest
která
vede
prudce
poznání
nesmrtelné
podstaty
člověka
čili
toho
příbytku
božího
ano.
A
jestliže
tady
je
otázka
přeci
ty
by
se
nelže
když
je
tam
řečeno
nejdeš
o
tu
dokud
poslední
halíř
nesplatíš
tak
jaká
by
to
byla
spravedlivost
kdyby
tomu
tak
nebylo
kdyby
si
oči
nemusel
odbýt
to
co
spáchal
tady
ne
ale
vezmi
si
na
druhé
straně
já
to
napřed
od
tam
vedle
sebe
vezmi
kladu
my
tady
tu
zkušenost
ty
fiore
a
jejich
pacientů
že
ona
tím
že
odvedla
jejich
těžkosti
podvědomí
kde
je
straší
odkud
je
to
strašně
o
ne
do
vědomí
je
zbavila
té
těžkosti
ano
například
toho
toho
pocitu
třebas
z
výšek
špatných
nepociťuje
zbavila
ne
opadla
někdy
s
nějakého
toho
chrámu
a
teďka
o
to
strašilo
celý
život
ne
a
měl
strach
výšky.
Ono
zbavila
jenom
tím
že
to
převedla
z
toho
podvědomí
ven
do
vědomí
a
tam
už
ten
člověk
se
s
tím
vypořádal
snadno
protože
už
věděl
na
čem
je
já
jsem
se
předtím
stal
obětí
na
pádu
nějaké
střechu
a
teď
mě
to
strašný
nechává
ho
přitom
nechává
ho
přitom
že
to
byli
jeho
přecházející
život
ne
a
tam
u
ten
dívky
dokonce
mnoho
životů
pro
provádí
ho
tak
a
nechávali
při
tom
a
není
spokojena
dříve
dokud
posledním
tím
tou
těžkostí
nepovede
viď
eště
jenom
tam
něco
zbývá
ještě
nemá
další
vtělení
eště
šli
na
naší
těšení
ne
tak
představit
ti
se
zdržuje
a
tíhnu
jednak
druhé
to
znamená
z
mnoha
před
z
mnoha
životů
z
různých
lidí
různých
lidí
se
zdržuje
představy
svou
podrobností
takže
vytvoří
takový
já
tomu
říkám
balík
gomora
ne
který
potom
na
příhodné
místě
nemůže
nepřímo
dnem
za
se
vo
to
nestojí
člověka
přepadne
a
louku
s
ním
a
mlátím
ním
a
on
si
ten
člověk
dokonce
pomocí
přímo
re.
Přijde
k
tomu
názoru
že
je
to
jeho
minulý
život
nebo
jeho
minulé
životy
to
všechno
je
chybné
pochopitelně
a
to
z
toho
důvodu
jednoduchého
že
to
na
něj
nabalilo
na
to
na
toho
člověka
všimni
se
tam
nějaký
o
toho
rodu
nebo
nějakého
jiného
tam
já
ne
do
tam
někdo
před
osmnáct
lety
byl
u
tý
fiore
a
odnaučil
se
kouření
tehdy
neměl
těžkosti
výškou
nějakou
pádem
vínem
tím
že
to
já
už
to
nepostí
neměl
ty
těžkosti
kdyby
byl
měl
těžkostí
nespustí
tak
šel
s
tou
nestaví
za
ní
ty
neměl
ale
on
se
zbavil
té
vášně
kuřátka
ano
a
vznikl
v
něm
prostor
pro
novou
vášeň.
On
byl
na
takové
duševní
úrovni
že
bez
nějaké
takové
vášnivostí
nemohl
existovat
no
jako
jedna
jak
se
zbavil
jedné
tak
tam
bylo
místo
jenom
pro
další
těžkost
rozumíš
a
tomu
říkám
těžkost
poli
jsou
tu
protože
to
je
obecnější
pojem
a
tak
jedna
těžko
za
druhou
přepadlo
tam
když
vona
tam
kteří
ta
dívka
jak
bylo
z
násilná
to
všecko
co
tam
všecko
co
co
toto
zažila
viď.
No
to
nebyla
vůbec
vona
to
je
zdržování
přestali
mi
to
známe
tady
z
tohoto
života
kdybych
já
to
neznal
z
tohoto
života
to
vzniká
i
tady
to
zdržování
představ
je
že
si
představ
třebas
hledáš
klíč
ne
nemůžeš
chovají
drž
si
představu
s
tím
kdy
směl
posledně
zruši
tu
představu
spojen
ti
ho
měl
poslední
a
nejde
to
snadno
přemýšlej
kde
ho
hledat
nýbrž
kde
si
ho
měl
naposled
pusťte
hlavy
pust
z
hlavy
a
v
té
chvíli
to
budeš
vědět
a
tadyhle
to
taky
tam
von
pustil
zavřen
a
už
věděl
se
je
čem
jiném
já
tedy
to
zase
kontroluje
nebo
usuzuju
z
vlastní
zkušenosti.
Postil
jsem
z
hlavy
přírodní
vědy
patnácti
letech
totiž
do
sedmnácti
let
a
hned
mě
přepadl
jiná
představa
že
musím
sloužit
nesmrtelné
podstatě
ne
to
mě
drželo
do
šestadvaceti
let
to
po
latině
správné
jako
bylo
relativně
správné
že
já
jsem
teď
držel
přírodní
věd
to
bylo
relativně
správné
něco
se
člověk
musí
držet
měl
by
se
totiž
držet
to
je
správný
život
někam
který
nikam
směřuje
třeba
že
se
špatně
volil
to
jedno
a
teď
jsem
volil
zdánlivě
dobře
sloužit
bohu
ne
to
byla
relativní
a
ne
jenom
pravda
já
se
přestane
letech
v
tom
koncentráku
dověděl
že
to
nestačí
sloužit
bohu
že
nestačí
mít
patřit.
Protože
je
to
svým
způsobem
vynucování
své
vůle
bohu
já
vím
že
je
to
těžké
pochopit
ale
ty
to
pochopili
už
všichni
co
tady
jste
mi
dva
roku
sedmdesátého
třetího
sme
se
tehdy
v
kalech
pokoušeli
o
jednu
věc
abyste
se
dostali
do
vědomí
o
bohu
ano
a
tak
jsem
nakonec
zkoušel
to
že
byste
řekli
já
sem
vám
úplně
odevzdávám
né
pane
bože
tady
mě
má
k
dispozici
jo
takhle
ano
to
taky
nešlo.
Já
jsem
mířil
ovšem
záměrně
k
dalšímu
bodu
a
ten
spočíval
v
tom
že
se
bohu
nepředpisuje
tady
mě
máš
vůbec
ne
že
se
mu
vůbec
nic
nepředpisuje
a
to
je
ta
vyšší
věc
kterou
já
jsem
zažil
já
jsem
vůbec
nepředpisuje
má
dělat
nejsem
taky
jenomže
měl
o
něm
žádnou
představu
takže
v
sedmnácti
letech
když
jsem
opustil
konečně
touhu
po
přírodní
věda
totiž
to
by
přírodovědcem
lépe
řečeno
po
předvídá
ne
já
vidím
že
dneska
přírodní
vědám
chodu
daleko
lépe
než
tehdy
když
jsem
vázána
rozumem.
A
tak
já
jsem
potom
byl
schopen
se
dotknout
něčeho
vyššího
a
to
proto
že
jsem
si
nic
nepřál
nic
nepřát
ono
to
samo
já
sem
to
toho
dost
šel
tím
že
se
se
něčeho
vzdal
jenom
se
chce
stávat
něčeho
všechno
do
toho
investovat
ale
umět
se
toho
vzdát
ten
zlatý
píše
tedy
ve
zaplaceno
opravdu
všechno
investovat
přestože
se
toho
chci
vzdát
nakonec
udělat
z
toho
nebo
vyprodukoval
z
toho
všechno
co
se
z
toho
vyprodukovali
ale
pak
uměl
od
toho
odstoupit
bez
lítosti
bez
obracení
se
vůči
k
sobě
jakmile
jsem
já
opustil
sebe
přírodovědce
tak
jsem
stál
před
tváří
boží
bych
tak
řekl
ne
když
se
já
ho
kvalitě
ale
za
sebou
podstatu
sem
pociťoval
to
je
recept
tohleto.
A
je
to
jenom
záležitost
představy
já
jsem
naštěstí
neměl
žádnou
představu
jinou
nikdy
než
být
přírodovědcem
a
to
jsem
týkala
pána
boha
to
je
teďka
v
těch
posvětí
věcí
že
ano
to
mě
zachránilo
že
já
jsem
nemusel
odbourávat
představu
o
bohu
než
to
vy
musíte
odbourat
představu
o
bohu
vy
máte
lidskou
představu
o
bohu
a
ta
vám
znemožňuje
abyste
měli
poznání
které
já
jsem
nabyl
protože
já
jsem
neponičili
to
poznání
které
je
u
boha
lidskou
představou
sem
to
neponičili
já
jsem
prostě
vo
tom
nestál
já
jsem
k
tomu
byl
dosažen
tím
co
jsem
dělal
vyhovět
jsem
vůli
která
nebyla
moje
je
to
v
stačí
bylo
vůli
která
není
moje.
Dejme
tomu
když
teďka
třeba
mám
tam
ta
vnoučata
tak
ta
anděli
neděle
je
tam
mám
tak
já
to
nedělám
jako
nějakou
službu
těm
vnoučat
oni
jako
si
myslí
tím
moje
příbuzný
že
jim
tím
chci
posloužit
já
jim
to
nebudu
vykládat
to
není
pravda
já
ji
tím
posloužit
nemíním
já
my
ním
tím
sám
sebe
se
vzdávat.
Protože
já
dneska
jsem
přijete
a
potřebuju
nějak
ten
čas
pro
něco
co
tady
chci
ještě
udělat
a
když
se
toho
vzdávám
tak
se
stávám
toho
co
je
mně
nejmilejší
nebo
co
je
pro
mě
se
mi
zdá
být
nejdůležitější
a
to
je
vzdávání
se
sama
sebe
a
to
je
to
co
při
tom
zamýšlím
udělat
protože
nic
přímočařeji
k
bohu
nevede
než
tohleto
zapři
sama
sebe
já
se
přitom
musím
zapírat
někde
tam
se
nám
o
ten
sebezápor
o
nic
víc
ovšem
kdyby
to
byl
jenom
sebezápor
a
ať
to
dopadne
jak
chce
to
ne
já
musím
sebezápor
účelově
já
musím
musíte
dětem
se
stavět
tak
jak
se
staví
třebas
otec
nebo
matka
ne
a
ještě
lépe.
Tak
prostě
ta
vnoučata
musí
ve
mně
vidět
víc
než
matku
ne
protože
je
to
já
přeju
ale
proto
že
to
já
dělám
jinak
než
ta
matka
a
než
ten
otec
které
to
dítě
vlastní
já
nevlastním
ani
je
ani
tu
situaci
ve
které
se
nacházíme
já
jenom
toužím
po
sebevzdání
jako
o
prostředku
kterým
se
kráčí
k
bohu
ano.
Teď
konečně
po
tomto
úvodu
přejdeme
k
tomu
že
musí
člověk
zaplatit
do
poslední
halíře
všechno
a
ne
do
tu
neodejde
o
tu
dokud
zaplatí
to
znamená
jako
by
se
měl
převtělovat
ne
protože
dopad
to
tady
zaplatí
že
jo
ale
je
tomu
jinak
ježíš
kristus
myslel
na
všechno
při
tom
jak
vykládal
a
jednal
jednou
se
stalo
že
přišel
k
člověku
od
narození
ochrnutému
a
řekl
mu
z
čista
jasna
za
přítomnosti
ideu
toho
měla
záměrně
aby
tam
byli
učení
a
bože
tím
odpouštějí
se
ti
hříchy.
Ten
člověk
si
to
vůbec
nepřál
vo
vo
to
nežádal
to
je
z
toho
patrno
ne
tam
on
bude
čisté
a
odpustil
ale
ty
farizeové
řekli
no
jo
to
se
neshoduje
s
naším
já
to
řeknu
zdlouhavě
naším
pojetím
karmy
kdyby
mu
byl
odpustil
hříchy
tak
taky
přestal
být
chromý
neboť
to
je
jeho
karma
to
si
odnáší
z
minulých
vtělení
ne
on
už
jinde
řekl
že
to
není
takhle
že
když
tam
byl
někdo
slepý
od
narození
ne
a
oni
se
ho
ptali
je
to
karma
jeho
z
minulých
vtělení
a
nebude
to
karma
jeho
rodičů
von
říkat
ani
to
ani
to
nýbrž
aby
se
ukázala
sláva
boží
ale
teď
v
tomto
případě
tak
měj
na
metodami
tyhlety
kdy
věci
se
dostane
už
na
kapka
výkladu
jestliže
teď
ten
ježíš
kristus
říká
no
abyste
si
nemysleli
že
já.
Dělám
menší
zázrak
tím
že
ho
zbavuju
hříchů
neříkal
nic
jiného
na
co
voni
se
prakticky
ptali
neodpověděl
na
to
my
si
to
karma
nebo
není
to
neodpověděl
ale
abyste
se
viděli
že
je
větší
zázrak
to
co
jsem
udělal
protože
to
menšího
udělám
bravurně
pravím
tobě
vstaň
a
choď
a
von
to
a
chodil
jo
ale
pak
se
jim
to
muselo
hlavě
rozložit
na
dvě
stránky
o
ně
odnaučil
karmě
totiž
zásadně
celý
či
roky
se
nesnažil
o
nic
jiného
než
odnaučit
karmě
a
převtělování
to
dělal
soustavně
že
všechno
stavěl
na
hlavu
kamkoliv
přišel
vodpustil
převrátil
to
naruby
všecko
naruby
prosím
tě
tady
u
člověka
vono
do
by
se
já
chci
aby
to
odpověděl
a
já
si
otázku
kladu
čistě
eticky
přes
nic
řecký.
Bylo
mu
vodou
sloužil
si
všecko
ten
který
byl
vochrnutý
když
mu
ježíš
kristus
odpustil
hříchy
nemodlil
nic
si
nesloužil
protože
byl
pořád
ochrnutí
tak
ta
ma
tady
pořád
byla
jak
se
jak
jak
my
říkáme
že
ne
nesloužil
a
přeci
mu
by
odpuštěny
a
komu
jsou
puštěn
do
království
božího
nebo
jediným
hříchy
stojí
mezi
námi
a
bohem
nic
jiného
tam
nestojí
ovšem
říci
velice
široký
pojaté
ano
jako
ten
a
ten
hřích
konkrétní
bez
hřích
jako
takové
je
ti
jasno
že
otázka.
Kterou
s
ní
kladl
je
špatně
kladena
když
se
ptá
jakým
způsobem
jak
to
jak
to
má
zaplatit
to
není
v
mezích
lidského
rozumu
aby
pochopil
jak
se
to
má
zaplatit
já
ti
eště
jeden
příklad
uvedu
no
ramakrišna
udává
takovou
báchoření
šel
k
nějakým
zasvěcenci
zeptat
jo
a
potkal
se
s
jogin
který
se
ho
ptal
který
mu
říkal
zeptal
kolik
vtělení
eště
tanečníkem
kolik
vtělení
vše
nazpátek
tanečník
se
radoval
ne
a
okamžitě
se
ocitl
ve
spojení
s
bohem
ano
pro
tu
radost
to
je
taky
za
placeni
přátelé
ta
radost
do
to
být
pořád
se
můžete
pochopit
že
se
nemusí
platit
jak
by
se
to
představ
že
se
musí
být
lump
a
a
se
musí
kopat
někde
to
není
zapotřebí
stačí
prostě
zapomenout
na
sebe
a
je
všechno
odplacen
ano.
Bylo
to
není
vůbec
na
té
straně
těžký
kdyby
to
bylo
slabý
tak
už
to
dalo
provedl
počasí
neprovedl
vše
to
tak
snadné
to
není
snadné
to
je
nejtěžší
věc
na
světě
pamatujte
si
to
zapři
sama
sebe
to
je
nejtěžší
věc
na
světě
a
tím
se
všechno
zaplatí
jo
těžko
budu
moc
k
tomu
něco
přidat
protože
vím
že
tomu
takhle
je
já
jsem
si
myslel
od
roku
třicet
do
konce
devět
do
toho
koncentráku
těch
první
devět
let
svýho
života
když
jsem
šel
přímou
cestou
k
bohu
že
jsem
se
sám
sebe
vzdal
není
to
pravda
koho
jsem
se
to
nevzdal
svatýho
karla
makoně
jsem
se
nevzdal
já
jsem
byl
svatý
ve
svých
očích
rozumíš
a
protože
se
toho
nestal
tak
jsem
se
musel
ocitnout
v
koncentráku
by
to
jeden
z
důvodů
proto
se
tam
ocitl
abych
se
ho
vzdal.
A
když
jsem
se
ho
postupným
způsobem
vzdal
obdobně
jako
ježíš
kristus
na
kříži
že
tak
teprve
potom
jsem
se
stal
učedníkem
páně
teprve
učedníkem
páně
ne
nějakým
mistrem
učedníkem
páně
pro
obci
učedníkem
páně
ať
mě
vede
říká
že
já
sem
byl
učedníkem
páně
někdy
nebyl
teď
jsem
se
jím
stal
to
to
mě
bylo
jasně
ukázáno
že
teď
jsem
se
v
tom
okamžiku
ztratil
učedníkem
a
roku
padesát
jedna
sem
se
stal
dvanácti
násobím
mistrem
z
různých
částech
ze
světa
já
jsem
jedno
to
převtělení
tady
prozradil
to
indické
v
tom
komentáři
k
siloe.
A
zajímavý
že
indové
dodneška
někteří
z
nich
vědí
jak
je
to
s
tím
převtělováním
tak
jak
já
to
říkám
a
ne
jak
to
učili
proč
to
učí
takhle
lidem
protože
oni
tím
zachránili
celou
svoji
kulturu
voni
prostě
šli
za
relativní
pravdou
voni
ví
že
absolutní
pravda
je
nesrozumitelné
pro
kohokoliv
i
pro
třesení
a
proto
lidu
předkládají
nauk
o
převtělování
naopak
stará
jako
lidstvo
a
ne
ne
že
by
ji
měli
jenom
indové
to
je
bohatství
celého
orientu
že.
Prosím
vás
já
nejsem
proti
převtělování
jako
takovém
ty
představy
se
převtělujou
ty
představy
se
převtělujou
ne
já
ale
představy
se
převtěluje
pravé
já
sem
nepotřebujeme
cestě
lva
to
je
věčné
ale
potřebuje
během
toho
vývoje
do
kterého
se
v
mířil
na
sebe
brát
různé
představy
a
musí
mít
k
tomu
k
dispozici
nějaký
organismus
nějaký
dokonce
automaticky
působící
a
na
zem
za
jedna
a
dvě
který
by
mu
k
tomu
dopomohla
ano
a
to
taky
má.
A
čili
já
prosím
tě
mysli
si
dál
že
je
převtělování
ovšem
upozorňuju
tě
na
to
že
v
tom
je
veliké
nebezpečí
protože
musíš
přijít
v
tu
chvíli
k
názoru
že
se
budeš
muset
ještě
mockrát
převtělit
aspoň
kolik
je
listí
na
stromě
a
to
je
veliká
chyba
veliká
chyba
mínění
to
je
pod
ražení
nohou
a
to
mám
za
zlé
indům
tedy
on
se
tam
mohou
dovolit
taková
tisíce
tak
tos
to
může
dovolit
že
z
toho
zase
těžím
se
nějaký
na
že
tu
skut
zachovali
bez
toho
školení
jako
my
tady
děláme
ale
kodifikované
něco
co
by
nemělo
být
kodifikované
udělali
tutéž
bude
jako
křesťanská
církev
když
kodifikovat
víru
v
boha
přesně
do
určitých
hranicí
za
omeze
dogmatiky
ve
dvanáctém
třináctém
století
to
udělal
a
proto
hyne.
A
z
rovnou
takovou
kodifikace
pokouší
dělat
naše
věda
koncem
devatenáctého
a
dvacátého
století
modifikovalo
zákony
přírodní
ano
říkal
to
jsou
zákony
které
absolutně
působí
na
této
úrovni
a
já
jsem
se
ještě
musel
učit
za
svých
mladých
let
že
atom
je
poslední
dělit
částka
kdybych
to
byl
řekl
a
tak
se
nebo
to
propadl
z
tý
chemie
nebo
fyziky
že
ano
a
to
se
musel
říkat
no
a
neska
už
to
pravda
není.
Ale
to
by
nebylo
to
hlavní
čím
se
věda
proviňuje
ta
starý
né
a
s
ním
možná
celý
lidstvo
by
tady
je
to
nebyl
vykoupe
náboženství
to
nemohlo
způsobit
aby
zahynulo
celé
lidstvo
ale
věda
to
může
způsobit
jestliže
ta
věda
kodifikovat
hora
na
posuzovat
tele
všech
věcí
a
za
ním
už
nic
není
tak
prosím
tě
kopám
si
všichni
já
mu
do
hrobu
a
upadneme
do
ní
bez
milosrdenství
božího
protože
nic
jiného
ne
zasluhujeme
je
totiž
to
taky
taková
kodifikace
já
si
nejvíc
vážím
tohleto
nového
způsobu
přístupu
k
věci
a
ne
zase
který
v
tomto
spisu
píše.
Největší
bezprávním
na
vědě
se
dělá
tím
že
zkušenosti
osobní
se
považujou
za
méněcenné
oproti
zkušenostem
takzvaným
objektivní
v
přírodě
na
pozoroval
protože
člověk
se
vzdálil
přírodě
nepovažuje
sebe
za
součástí
hody
a
její
nedílnou
součástí
to
co
se
v
něm
děje
stejně
skutečné
jako
v
té
přírodě
a
jenom
když
se
k
obojímu
přehledný
tak
jsem
dostaneme
někam
dál
já
zatím
jsem
to
dál
nepřekládám
ty
přepisovalo
takže
vám
nemohu
říct
co
co
to
dál
i
vodil
ale
v
komentáři
toho
vyvodím
aspoň
já
a
vyvodím
tam
tohleto
že
jestliže
ved
nekone
s
tímto
panství
rozumu.
Tak
pohřbít
celou
naší
cítili
za
to
vidíme
dneska
už
z
těch
dvou
světový
válek
jedině
věci
dopomohla
k
tomu
aby
se
ta
váha
mohla
takhle
vést
nikdo
jiný
než
věci
ale
to
byli
lékaři
nebo
technice
všichni
pomáhali
bez
nic
by
se
to
byly
se
toho
nepocítil
já
vím
co
nás
páchali
lékaři
v
koncentračním
táboře
s
těmi
celý
s
těmi
injekci
mi
všichni
na
pomáhali
a
nechci
se
možná
že
to
nebude
dobrovolné
ale
všichni
pomáhali
tomu
hitlerovu
museli
to
ten
hitler
si
zařídí
a
on
se
dycky
nějaký
na
tom
světě
najde
jestliže
tomu
takhle
je
tak
nás
mohu
taky
činí
vypít
na
tom
světě.
Na
to
poprvně
myslel
asi
pokud
nám
paměť
slouží
karla
pro
skrze
říkal
technickou
tu
nezaložený
protože
by
se
lidi
vy
byli
jako
už
rukou
člověka
dokončí
tě
ten
já
chci
říci
kdyby
člověk
rozšířil
svoje
vědomí
a
nepovažoval
rozum
za
konečného
s
krutou
za
konečného
soudcem
všech
věcí
tak
by
se
mohlo
stát
a
jistě
by
se
stalo
že
by
někdo
jiný
se
stal
soudcem
který
je
mocí
než
rozum
a
ten
by
nedovolil
brát
dýku
do
ruky
zaručeně
ne
teďka
překládám
spěl
knížku
to
si
počtem
že
tu
minulo
prostě
jako
přinesl
vodněkud
jógou
světů
jesudian
ne
to
už
jsem
měl
přeloženo
nohu
tak
bylo
hloupá
a
to
je
ta
se
mi
opravdu
líbí
a
z
rozkoší
překládám
dostatečný
taky
do
ruky
všichni
dostanete.
Tam
se
právě
mluví
o
tomhletom
jak
ten
člověk
musí
dál
jakými
prostředky
jakými
cestami
a
že
to
nejsou
cesty
rozumové
ani
pouhé
pocitu
cesty
pověsti
to
taky
nejsou
cesta
za
tím
nějaká
je
ano
oni
se
jestliže
indové
ví
o
konkrétních
životech
kterými
musíme
projít
tak
je
to
proto
že
oni
se
nesnaží
vyz
člověka
z
toho
čemu
já
říkám
přivlastňování.
Indický
člověk
může
jít
do
k
bohu
pro
sebe
a
pro
jinýho
tam
ne
kráčí
než
pro
sebe
totéž
co
chtěli
dělat
učedníci
páně
ten
jim
to
pěkně
zavrhl
tohleto
nikdo
z
těch
učedníků
až
možná
na
toho
jana
která
nevím
nešel
za
tím
ježíšem
proto
aby
pro
někoho
hledal
spásu
nýbrž
a
a
dal
svoji
vlastní
spásu
ano
a
jestliže
takhle
člověk
přistupuje
a
takhle
přistupuje
k
věci
celá
indie
tak
samozřejmě
to
je.
Cesta
po
lovit
na
poloviční
cestě
to
je
poloviční
cesta
to
je
tak
řekli
do
prostředka
o
to
de
to
se
nedá
to
se
nedá
říct
že
by
to
byla
cesta
konečná
že
by
to
bylo
nějaký
konečný
úspěch
nebo
že
by
to
bylo
s
opravdové
spáse
nejlépe
tomuto
rozumný
prosím
abyste
nemysli
že
jsem
to
já
který
tuto
hlásá
nejlépe
tomu
rozumí
zenbuddhisti
že
říkají
to
to
indové
nazývají
pravo
spásu
není
pravá
spát
je
kladná
spása
vůbec
nejsou
spasení
tím
do
způsobem
že
pro
sebe
veliká
za
ně
jako
člověk
který
se
cítí
odděleným
od
ostatních
lidí
není
možno
se
odít
ostatních
lidí
jak
ten
ježíš
kristus
učil
ty
učedníky
od
začátku
hned
aby
se
neudělali
od
těžkosti
svých
bližních
aby
a
koho
považuje
za
spaseného
komu
pomohli
ne
když
někoho
někam
do
něho
pomáhal
někomu
to
považuji
za
spaseného
ne
kdo
se
do
pořádně
modlil
nebo
do
pořádně
toužil
po
spasení
bych
do
sebe
zapíral
berte
toto
prosím
vás
na
vědomí
že
ježíš
kristus
udál
tedy
cestu
k
té.
Text view •
Help