Waveform view
84-05A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
rámci
veškerého
dělí
nesmí
člověk
podnítit
nesmí
člověk
počítat
co
za
co
já
se
takhle
modlím
a
ono
za
za
to
nedostávám
nic
ne
to
ne
kdo
takle
myslí
tak
nic,
nic
z
toho
nebude.
to
mu
nejde
o
odevzdání
prosím
věděl
že
ty
je
to
tam
pán
bůh
e
tak
dopadne
s
tím
kain
a
tím
a
bere
matko
a
že
to
je
to
bude
tak
prosimvás
především
si
odmyslete
slovního
výrazu
na
počátku
bylo
slovo
to
slovo
bylo
boha
tak
dále
kde
je
ten
počátek
ten
je
pořád
slovo
je
pořád
na
počátku
všechno
co
počíná
a
k
bůh
pořád
počíná
tvořit
nepřestává
tvořit
já
vás
povinně
zavazuju
se
mnou
dále
mluvit
Abyste
aspoň
uvěřili
v
emanační
princip
sufijů
jo
z
ní
všechno
z
boha
ustavičně
pochází
ustavičně
on
je
půl
von
je
průchodicí
jména
božího
znamená
tvůrčí
činnost
kdyby
ho
může
ska
spal
na
tom
co
udělal
tak
není
třeba
něco
tvořit
všechno
hotovo
ale
von
tvoří
a
a
chce
abychom
my
do
dotvořování
s
ním
pořád
se
to
tvoří
nejenom
že
se
na.
Plán
existenční
všechno
pořád
by
tvoje
znovu
vznikají
nové
hvězdné
soustavy
a
tak
dále
ale
taky
zároveň
všechno
se
ničí
se
ničím
ale
to
je
úroveň
existenční
ale
ale
vedle
toho
je
úroveň
poznání
bůh
ustavičně
poznává
když
já
tady
mluvím
něco
říkám
a
dělá
to
dojem
že
něco
poznávám
je
to
on
který
poznává
kdyby
on
v
té
chvíli
nepoznával
přestal
on
poznávat
tak
já
nemohu
ani
slovo
vyslovit
rozumíte
to
je
ta
emanační
teorie
dovede
ná
dokonce
ano
kdyby
ustavičně
toto
všechno
co
tady
je
neprýštila
z
něho
tak
já
neexistuju
to
musí
kontinuální
z
něho
píši
a
co
jsem
řekl
o
stránce
existenční
stránce
poznání
totéž
platí
o
stránce
lásky
kdybych
kdyby
on
nemiloval
já
nejsem.
Schopen
nejmenšího
aktu
lásky
rozumíte
já
jsem
na
to-o
tom
osobně
přesvědčil
po
pět
měsíců
za
sebou
v
jednom
kuse
v
koncentráku
že
tomu
takhle
je
si
byl
konečně
věc
o
že
to
nejsem
já
který
žiju
že
to
nejsem
já
který
miluju
že
to
nejsem
nějak
který
poznám
že
to
všechno
on
že
on
je
tím
činitelem
přestože
já
to
zdánlivě
dělam
nikdo
to
nepoznal
že
to
je
on
který
to
činí
mně
to
nějaký
pan
mohamed
řekl
jednu
pěknou
myšlenku
bere
li
někdo
písmo
svaté
doslova
páchá
největší
hřích
není
nej
není
většího
hříchu
to
se
musí
brát
tak
jak
z
ní
duch
toho
co
je
tam
napsáno
a
tam
je
napsáno
světlo
svítilo
ve
má
a
k.
On
nepoznali
a
on
tím
přece
myslel
tehdejší
situaci
že
ho
ty
ty
my
nepoznávají
čili
to
pořád
člo
to
pořád
šlo
kupředu
protože
tam
mluveno
minulosti
na
tom
nezáleží
to
co
platilo
to
tehdejší
dobu
a
proto
když
ji
uto
platilo
že
ho
neznali
a
že
marně
svítilo
že
jo
pro
ně
to
platí
i
protože
mě
nepoznáváme
marně
svítí
let
má
to
je
pořád
totéž
ten
stav
toho
počátku
existuje
jo
existuje
pořád
stav
konce
jo
takže
milý
antoníne
řiď
se
prosím
tě
už
jednou
tim
svatým
antonínem
poustevníkem
kterýkoliv
ráno
si
nevzpomněl
na
minulý
den
nýbrž
vnukl
si
myšlenku
že
začíná
znovu
nikdy
před
tím.
Neudělal
na
cestě
k
bohu
proto
nemohl
být
z
toho
zoufalý
nemohl
si
klást
něco
dobru
nemohl
se
něčím
za
něco
považovat
byl
pořád
ničím
protože
ráno
začínal
nanovo
a
proto
taky
každý
den
byl
stejně
hodnotný
nebyl
některým
méněcenný
nebyl
unavený
ani
do
těch
svých
stopatnácti
let
života
že
ano
No
a
to
je
radost
do
stopatnácti
let
nebýt
unaven
panečku
to
se
dokáže
jenom
ti
znovu
začínám
znovu
no
jako
pán
bůh
ustavičně
začíná
se
vším
ustavičně
tvoří
ustavičně
miluje
ustavičně
poznává
ano
protože
tuhletu
teorii
konečně
přímý
vlastní
to
je
velice
uleví
mnohé
otázky
se
ti
objeví
odpovězen
tím
že
je
všechno
boží
mám
tady
otázku
tak
tím
vlastně
bůh
miluje
sám
sebe
no
tak
když
řeku
že
ano
tak
řeknu
pravdu
a
když
řeknu
že
ne
takže
ku
taky
pravdu
já
to
vysvětlím
ano
že
to
vyžaduje
vysvětlení
jak
to
že
bůh
vlastně
když
pořád
tvoří
pořád
všechno
poznává
a
jediným
činitelem
vlastně
jediným
jsoucím
vlastně
miluje
sebe
vlastně
žije
pro
sebe
že
ano
je
to
pravda
se
pravdu
jenže
jakým
způsobem
žije
pro
sebe
například
otec
který
má
dítě
když
tomu
dítěti
dal
život
ne
a
vono
se
k
němu
třebas
celý
život
nevrátí
ale
vono
to
přesto
zůstává
jeho
dítětem
tak
je
to.
S
tím
koho
posílá
bůh
při
té
své
tvůrčí
i
poznávací
i
láskyplné
činnosti
do
světa
miluje
zvláštním
způsobem
že
nedbá
na
to
že
se
mu
to
nevrací
že
si
na
něj
nikdo
nevzpomene
že
to
žije
auto
nově
pro
sebe
všecko
čili
to
už
byste
nenazval
že
že
že
by
byl
sám
sebe
viďte
on
zvláštním
způsobem
nelidsky
miluje
to
je
to
není
lidské
lidsky
se
ta
jeho
láska
nedá
pochopit
to
není
že
by
miloval
sám
sebe
jak
si
to
my
představujeme
rozumíte
lidsky
lidsky
sebe
nemiluje
čili
mám
taky
pro
v
že
říká
když
řeknu
on
sebe
nemiluje
rozumíte
protože
lidsky
ne
já
se
musím
vás
pozor
jak
to
myslíte
a
vy
to
místě
dycky
tak
lidsky
sebe
nemiluje
a
zaručeně
ne
ale
božské
sebe
miluje
ve
všem
že
kdyby
bože
neměla
tak
by
tomu
nevěnoval
svůj
tvůrčí
činnost
svoji
lásku
ne
svoje
poznání.
Čili
čím
jakým
způsobem
on
to
miluje
že
do
toho
pořád
investuje
a
nežádá
si
odplatu
za
to
že
mu
to
jedno
co
s
tím
uděláte
rozumíte
to
je
na
vás
se
že
jsou
vod
náhle
copak
vaše
ale
copak
takoví
nižší
tvorové
který
vůbec
nemají
možnost
si
udělat
takovýhle
ponětí
vo
věci
ne
čili
co
tedy
ježíš
kristus
kladl
na
mysl
nebo
na
rozum
těm
svým
učedníkům
vy
nejste
souzeni
jako
ostatní
dokud
budete
chodit
se
mnou
nic
se
vám
nemůže
stát
oni
se
nemusí
to
starat
a
oni
kdyby
se
nestarali
nic
by
neměli
přišli
by
o
život
oni
se
musí
starat
vy
jste
zvolil
lepší
úděl.
Tím
že
ste
začli
chodit
se
mnou
a
řídili
se
podle
mě
že
jste
mě
následovali
ale
jejich
byste
přestali
mě
následovat
zase
spadnete
na
tu
úroveň
na
které
jsou
ty
ostatní
a
všechna
neštěstí
se
na
vás
pohrou
ano
čili
úroveň
utrpení
nebo
blaženosti
závisí
na
tom
co
člověk
k
čemu
se
člověk
rozhodl
a
co
člověk
uskutečňuje
symbolu
mnoho
rodí
samo
nestačí
ne
jestliže
například
uskutečňuje
jako
učedníci
páně
lásku
k
bližnímu
a
ne
z
vlastní
moci
nýbrž
z
moci
boží
když
ví
že
to
mají
jako
dar
vod
boha
že
můžou
pomáhat
že
to
bůh
který
je
tím
činitelem
jakmile
to
dělají
jako
že
bůh
je
činitelem
a
voni
mu.
Jenom
přisluhuji
se
na
jeh
jeho
rukou
já
a
oni
se
opravdu
stanou
jeho
rukou.....to
pude
samo
rozumíš
tomu
potom
nebudou
dělat
nejtěžší
věci
které
předtím
nemohli
provést
potom
provedou
aniž
hnout
pro
jako
to
bylo
u
toho
ježíše
krista
do
na
tak
ano
ze
zákonitosti
jedné
se
vylovit
do
zákonitosti
vyšší
tím
způsobem
že
překonám
sebe
jako
takového
který
náleží
do
té
nižší
zákonitosti
a
tak
když
překonám
v
sobě
zvíře
přestanu
podléhat
zvířecí
zákonitosti
ne
a
tak
dále
otázku
jeden
jedna
nesmrtelná
duše
jak
může
být
může
být
také
jen
jedno
vědomí
co
je
pak
příbytek
u
boha
a
pro
koho
je.
Pokud
by
nebyla
zachována
individualita
no
to
je
otázka
ze
všech
konců
najednou
já
to
musím
trošku
rozplést
ano
ve
věčnosti
nemůže
být
oddělenosti
mluvil
člověk
tak
se
tady
člověk
s
pocitem
oddělenosti
ta
než
oddělenosti
mezi
jednou
nesmrtelnosti
a
druhou
nesmrtelnosti
jestliže
nesmrtelná
do
že
tak
může
být
jenom
jedna
jediná
protože
jenom
jedna
jediná
nesmrtelnost
to
nebudu
dál
zodpovídat
nemůže
být
jich
víc
jestliže
ale
ale
jedno
vědomí
pak
to
je
nelogické
pak
může
být
jen
jedno
vědomí
to
není
pravda
jedno
že
se
ta
duše
nezapříčiňuje
jedno
jediné
vědomí
že
že
ta
nesmrtelná
duše
se
vtělí
například
do
člověka.
přímé
na
sebe
vězení
smyslů
a
rozumu
tak
se
z
toho
vyvine
vědomí
tohoto
světa
kdyby
vešla
do
nějakého
dejme
tomu
anděla
ne
tak
by
se
vyvinulo
vědomí
andělské
a
tak
dále
kolik
bychom
si
vymysleli
úrovní
tolik
vědomí
by
se
na
šlo
a
protože
člověk
ve
své
genetické
základně
je
každý
jinak
vybaven
tolik
vědomí
kolik
lidí
tady
na
světě
je
dokonce
kolik
zvířat
je
na
světě
a
tak
dále
čili
to
je
nelogické
nesmrtelná
duše
je
na
jedna
a
že
musí
být
jenom
jedno
vědom
to
není
pravda
kam
se
tam
nezná
duše
vtělí
tak
podle
toho
se
vědomí
formu
je
ano
a
podle
toho
vzniká
taky
individualita
ovšem
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
když
říkám
podle
toho
také
vzniká
individualita
tak
nemluvím
úplnou
pravdu.
Pravda
úplná
se
slovně
vyrazit
nedá
ale
ani
neříkám
o
obalu
pravdy
tohle
sem
slevil
velice
mnoho
individualita
totiž
něco
věčného
svatý
pavel
dobře
toto
pochopil
když
říkal
ani
oko
lidské
nevidělo
ani
ucho
lidské
neslyšelo
co
od
věčnosti
pro
člověka
u
boha
připravenost
jaká
sláva
a
tak
dále
to
a
ten
duše
a
citovat
ne
to
znamená
bůh
jako
všechno
předvídá
tak
svíral
i
tuhleto
vracení
se
do
té
nesmrtelnosti
vědomé
vracení
se
nesmrtelnosti
ze
svého
si
se
vyšli
jako
ježíš
kristus
a
do
ní
se
vracím
jenom
že
kristus
o
tom
věděl
že
odtamtud
vodešel
tím
se
vyšší
aby
avatar
od
nás
aby
o
tom
nevíme
že
ho
tam
tu
vyšli
ne
a
když
jsem
poznával
svou
nesmrtelnou
podstatu
v
sedmnácti
letech
tak
jsem
si
neříkal
že
sem
odtamtud
vyšel
taky
ještě
nepoznával
já
jsem
jenom
jí
poznával
jako
něco
odlišného
ode
mě
který
není
věčný
ano
já
jsem
ten
to
nese
svý
totiž
pro
to
je
vám
teplo
a
proto
je
teplo
taky
mě
je
to
tam
vespod
ku
ale
ta
individualita
je
věčná
záležitost
ta
je
věčně
předvídal
neboť
mnohostí
která
tady
panuje
je
třeba
aby
také
existovala
mnohostí
individuality
ano
mnoho
st
jedné
a
téže
individuality
mnoho
jedné
a
téže
individuality
to
moje
individuali
a
ničím
jiným
než
i
do
boží.
Ale
přibarveno
tím
čím
prošla
já
bych
to
zase
vysvětlil
latině
pomocí
podobenství
o
marnotratném
synu
ano
proč
byl
na
tom
líp
ten
marnotratník
ten
sukničkář
ten
chlast
tou
který
se
vrátil
z
toho
světa
nic
nemaje
než
ten
bratr
který
tam
věčně
zůstává
sekal
dobrotu
protože
se
odletím
utrpením
a
a
nakonec
odosobněním
a
sebevzdáním
ne
nechtěl
být
oddělen
že
si
nepřál
být
oddělen
od
boha
od
toho
otce
že
tam
být
aspoň
služebníkem
tak
tohleto
je
důležité
si
uvědomit
že
ten
člověk
když
prochází
tímto
světem
se
veškerým
tím
utrpením.
Tak
se
stává
něčím
víc
než
tou
činnou
individualitou
která
vyšla
od
boha
vždycky
to
znázorním
názoru
tím
čínským
písmem
že
té
nesmrtelné
podstaty
názoru
mu
je
nádob
ta
nádoba
je
prázdná
a
ta
hromadný
je
užitečná
protože
prázdna
to
není
pouhá
mysl
té
individualita
věčná
individualita
je
prázdná
a
ona
z
přichází
sem
na
svět
aby
se
na
plnila
jo
a
tím
že
se
naplňuje
slouží
ostatnímu
světu
ano
všem
složka
v
celém
vesmíru
takže
nakonec
celým
vesmírem
setkává
a
poznává
po
jediný
tok
který
se
kupodivu
vejde
do
toho
malého
lidského
srdce
celý.
Vesmír
tam
pro
té
k
tím
člověkem
a
nejenom
ten
vesmír
ale
i
ten
zdroj
se
tam
vejde
že
tady
člověk
je
zároveň
si
ve
svědkem
zdroje
ze
kterého
všechno
vytk
proto
se
držte
emanační
teorie
to
vám
moc
vysvětlí
když
jsem
vám
mluvil
stal
jako
že
to
stejně
k
ničemu
protože
to
všechno
končí
a
nenávratně
všechno
končí
ne
všechno
se
to
rozplyne
v
prvky
a
podobně
tak
jsem
si
upravovat
jenom
cestu
k
rychlému
výkladu
ne
že
by
byl
ha
osm
rozute
pravda
ale
že
by
tam
nebyla
duši
a
teď
vám
řeknu
která
duše
tam
je
to
prosím
tam
asi
nebylo
řečeno
je
tam
bylo
tak
já
to
opravuji
tedy
to.
Duše
tam
je
ale
která
duše
víte
to
sem
možná
zapomněl
říct
která
duše
tam
je
když
se
člověk
narodí
na
tento
svět
tak
okamžitě
nesmrtelná
duše
přes
tento
organismus
se
propašovat
do
tohoto
světa
do
našeho
vědomí
to
znamená
vlivem
nesmrtelné
naší
duše
vzniká
vědomí
tohoto
světa
rozumíte
mi
ale
vědomí
tohoto
světa
je
něco
omezeného
ten
organismus
neprosí
je
celou
mohutnost
nesmrtelné
duše
nýbrž
takovou
malou
část
že
ji
můžeme
nazvat
mladší
sestrou
nebo
odnoží
nesmrtelné
duše
já
tomu
říkám
smrtelná
duše
tato
smrtelná
duše
má
sice.
Všechny
smysly
všechny
schopnosti
člověka
vidí
slyší
a
tak
dále
pohromadě
ale
nepotřebuje
k
tomu
hmotné
orgány
ona
si
vytvoří
i
během
života
své
vlastní
orgány
takže
dejme
tomu
když
já
se
teď
stýkám
po
smrti
manželky
s
ní
tak
ona
stojí
třebas
vedle
mě
nemá
tělo
je
tam
jako
duše
smrtelná
duše
se
všemi
smysly
takže
když
si
dávám
pozor
jako
teď
a
chci
aby
slyšela
chci
aby
slyšela
co
já
říkám
tak
musím
mluvit
pomalu
abych
zároveň
mluvil
její
řečí
aby
mě.
E
rozuměla
to
znamená
zároveň
si
musím
být
vědom
obsahu
toho
otče
mluvím
je
to
tedy
dvojí
práce
protože
normálně
člověk
z
podvědomí
tahá
tu
českou
řeč
a
obsah
k
tomu
jenom
přikládá
do
jaké
míry
je
třeba
když
to
tady
já
musím
současně
obsahově
myslet
aby
vona
byla
svědkem
toho
co
já
tady
říkám
jinak
kdyby
oni
věděli
všechno
co
my
tady
říkáme
to
by
byla
strašná
otrava
lodi
by
si
s
tím
znemožňovali
život
tam
to
se
jim
musí
nějak
servírovali
takže
když
ta
manželka
třeba
se
se
mnou
dívá
na
vás
tak
já
se
musím
na
vás
dívat.
Já
vás
musím
převzít
do
obsahu
svého
myšlení
a
teprve
pak
vás
vidí
já
to
řeknu
obecně
kdyby
tady
byla
obrazovku
které
vy
zní
a
já
bych
chtěl
aby
ta
manželka
na
té
obrazovce
něco
viděla
tak
bych
musel
si
z
toho
udělat
duševní
obraz
tohoto
vidím
na
tom
obrazu
nechci
být
něco
mimo
ně
brž
něco
ve
mně
čili
to
bych
zaručeně
nedokázal
soustavně
dělat
takže
z
toho
vidění
na
obrazovce
na
nemá
nic
se
mi
a
takže
chudák
zde
kalibán
a
to
se
tak
dívá
rána
obalu
tam
nic
nevidí
neska
že
jo
ale
to
říkám
proto
abyste
věděli
že
tam
duše
je
se
všemi
smysly
a
dokonalý
my
smysly
které
člověk
tady.
Měl
nebo
dokonce
neměl
jako
třebas
tam
ten
ka
kalibán
vá
a
tam
se
mu
najednou
obnovím
ne
když
nebrání
organismus
aby
fungovaly
tak
jak
mají
fungovat
takže
ta
manželka
neska
má
smysly
tak
dobré
že
nikdy
tak
dobré
smysly
neměla
a
protože
duší
tak
prostor
a
čas
netvoří
tu
závanu
kterou
tady
tvoří
například
když
já
se
dívám
na
janu
tak
vidím
jenom
po
straně
vás
když
se
dívám
především
na
vás
jim
postavě
jenom
janu
rozumíte
mně
tohleto
se
jí
nemůže
stát
ona
vidí
celistvě
toho
co
má
už
v
představě
z
tohoto
světa
například
že
předvádí
třebas
náš
pobyt
na
při
lidský
holá
s
těmi
dětmi
jak
jsem
vám
tady
vykládal
ne.
Tak
to
vidí
celistvě
ona
a
viním
to
celý
svět
tak
já
protože
já
jsem
taky
jako
duše
vedle
ní
když
se
podívám
na
ní
a
podívám
se
schválně
na
ní
že
vím
že
vod
ní
to
je
tak
se
na
ni
podívá
a
já
ji
nevidím
podívá
se
pro
jistotu
kontrolně
na
sebe
a
taky
se
ve
nevidím
já
jsem
tam
taky
tou
duší
na
jsem
v
téže
oblasti
jako
ona
nevidím
sebe
nevidím
jí
ale
nevadí
to
vidím
to
co
chci
vidět
to
důležitý
vona
vidí
to
co
chce
vidět
a
taky
to
třebas
nechce
vidět
ale
k
čemu
je
zavolání
aby
to
viděla
jak
jsem
vám
tady
vykládal
třebas
ten
případ
toho
svého
bratra
který
byl
přítomen
havarií
automobilu
těch
svých
sourozenců
protože
oni
se
na
něj
vzpomněli
jak
na
jel
vlak
protože
on
také
zemřel
násilnou
smrtí
po
tu
zem
to
oni
si
teď
zahynete
stejným
způsobem
jako
on
jak
se
není
pomyslíte
tak
tam
byl
a
celou
tu
situaci
vnímal
takže
mohli
tomu
je
mamince
říct
já
jsem
při
tom
byl
při
tom
ne.
Není
to
nejsou
všudy
přítomný
ale
že
si
je
někdo
za
volá
tam
jsou
například
jsem
vám
říkal
že
když
moje
zcela
strašně
plakala
pomatený
tak
ona
při
ní
byla
jenže
jaký
mohla
těšit
jinak
než
se
jí
ukázat
tak
jsme
z
pokora
ten
výlet
tam
ne
ale
ona
opravdu
není
vázána
na
čas
a
na
prostor
touto
duší
to
je
opravdu
duše
v
tomto
smyslu
že
například
můžeme
ukázat
momentálně
stav
me
celý
která
je
v
plzni
stav
e
celý
ta
je
v
praze
stav
mýho
syna
která
je
v
plni
když
to
potřebu
když
to
je
zapotřebí
je
přivede
jo
přivede
a
ukáže
tady
je
máš
takže
já
jsem
to
na
těch
lidech
mohu
potom
prověřit
takovým
opravdu
sou
a
v
tom
stavu
jsou
a
tak
to
je
to
je
opravdu
pro
tu
duši
která
vyjde
stav
toho
těla
velice
dobrý.
Zážitek
užitečný
protože
ona
potom
ale
podlehne
jinému
klamu
zase
že
to
je
nesmrtelná
duše
jak
se
má
set
že
to
není
nesmrtelná
duše
že
odtamtud
se
bude
vtělovat
zase
sem
já
nechci
mluvit
manželce
do
svědomí
ale
když
tam
všichni
věří
na
převtělování
tam
moje
maminka
taky
a
tady
tomu
nevěděla
moc
já
jsem
se
to
v
čekal
nemoc
tomu
nevěřila
ze
byla
katolička
tady
to
teďka
cítil
zakazovala
tak
vona
byla
věrná
katolička
tak
ona
si
myslí
moje
maminka
si
například
říkala
že
po
šestnácti
letech
od
smrti
fyzické
a
se
znovu
zrodí
odtamtud
dopad
to
se
nezrodí
oni
nevědí
že
ta
duše
kterou
tam
mají
je
určeno
k
tomu
aby
tam
žili
tamním
životem
aby
si
tamním
životem
novým
tamním
životem.
Od
sloužili
všecko
čemu
se
ji
říká
omylem
karma
aby
dohrál
tu
roli
kterou
zde
začli
a
ta
nesmí
stav
do
rána
protože
dejme
tomu
když
jde
o
roli
která
míří
do
věčnosti
tak
je
správné
že
zůstane
do
rána
protože
se
může
o
ní
někdo
opřít
o
ten
náboj
která
je
v
té
nedo
raném
roli
například
dejme
tomu
já
jsem
se
tímto
způsobem
opřel
v
koncentráku
o
tuto
roli
nedohrabou
u
některých
žáků
ježíšových
ale
když
jde
o
roli
která
nemá
význam
takovýhle
vyšší
tak
je
do
tak
je
nutný
do
hrát
a
do
hrát
tam
kde
už
tyto
obrazy
z
tohoto
světa
nehrajou
žádnou
roli
kde
žije
jenom
ten
člověk
je
duševním
životem
ten
potom
samo
sebou
víra
co
je
to
duševní
život
se
nikdy
ho
nepoznal
tady
tady
žije
na.
Okraji
toho
si
o
duševní
život
že
mu
říkal
když
je
v
život
to
bylo
malost
ho
čím
on
dneska
žije
ten
člověk
tam
v
tom
astrálu
ze
astrálními
tak
zahození
voni
vědí
vědí
něco
nebo
mohou
něco
co
my
nemůžeme
vůbec
ano
a
to
je
přesvědčuje
o
tom
že
jsou
lepší
a
že
že
jdou
kupředu
a
a
že
že
se
to
něco
věčného
rozumíte
vono
ten
dojem
má
člověk
i
tady
jedná
jako
věčnou
by
věčná
bytost
a
není
to
pravda
druhý
den
za
tahne
braní
a
den
předtím
se
stará
stará
zbytečně
o
něco
co
druhý
den
už
nebude
pro
něho
existovat
viďte
tak
proto
bližší
kristus
proti
starostlivosti
bojoval
proti
tomu
jako
proti
největší
božích
tak
tak
je
to
s
tou
duši
ano
jestliže
se
modlíte
a
chcete
svou
modlitbou
prorazit
k
bohu
chcete
aby
byla
vyslyšena
tak
jenom
do
té
míry
je
vyslyšena
a
do
té
míry.
I
bůh
ji
vůbec
liší
jinak
když
neslyší
tak
jako
byste
ji
neříkala
ho
není
vševědoucí
v
tom
našem
lidském
slova
smyslu
když
chcete
aby
ji
slyšel
byla
vyslyšena
tak
ji
musíte
převést
především
po
to
slovo
především
prosím
to
nekoktám
že
to
říkám
třikrát
za
sebou
především
musíte
si
přát
k
tomu
bohu
patřit
tomu
bohu
náležet
a
ne
náležet
k
tomu
svému
chtění
co
od
toho
pána
boha
chcete
to
znamená
my
to
obcházíme
tím
způsobem
říkáme
a
tvá
vůle
se
staň
a
to
je
sice
moc
hezké
od
nás
ale
to
jenom
dovětek
víte
to
je
záplata
kterou
neza
záplatu
jem
všecko
tak
možná
že
při
tom
vůbec
nejsme
od
pána
boha
vyslyšeni
ale
pravděpodobně
ne
ale
jestliže.
Že
se
modlím
o
něco
tak
napřed
se
snažím
odejít
od
sebe
a
přát
si
to
jenom
do
té
míry
do
jaké
si
to
přeje
bůh
napřed
ne
jak
si
to
přeje
bůh
velice
přestali
kdybyste
byla
svatá
a
měla
přímce
u
pána
boha
jakmile
byste
toto
nedělal
kdyby
vás
někdo
prosil
z
této
země
pomoc
byste
měla
pomoc
a
ono
by
to
nebylo
vůli
boží
a
vy
tomu
přesto
pomohla
okamžitě
byste
z
toho
příbytku
vypadl
a
to
by
byla
rána
takové
výšky
spadnout
to
se
svatýmu
nestane
že
on
nedělá
nic
co
není
ve
vůli
boží
on
vás
vyslyší
jenom
v
tom
co
je
ve
vůli
boží
čili
je
to
bezpečnější
se
modlit
nějakýmu
svatýmu
než
pánu
bohu
protože
on
jasně
rozlišíte
ještě
rozli
co
je
vůli
boží
a
co
je
to
není
a.
Když
to
není
ve
vůli
boží
tak
vás
neposlechne
prostě
vás
neposlechne
a
nevykoná
to
a
když
to
nevykoná
a
nesplní
se
to
tak
vidíte
že
to
nemělo
být
za
se
modlil
za
něco
co
ne
nejen
a
žádný
svatý
ani
jednou
se
neproviníte
si
nemusíme
dávat
pozor
proti
tomu
aby
dělal
něco
proti
vůli
boží
ten
je
proto
svatý
a
proto
vám
příkop
a
že
se
dokonale
ztotožnil
s
vůlí
boží
že
jeho
výkon
že
je
třebas
jiným
vykonavatelem
velice
aktivní
vykonavatelem
a
to
je
ta
cesta
kterou
on
potom
dále
jde
on
tam
necivím
nýbrž
on
jde
za
pomocí
bližním
ale
jenom
v
tom
smyslu
že
voni
neznají
co
je
ve
vůli
boží
a
von
to
ví
takže
když
se
k
němu
obracej
o
nějakou
pomoc
tak
voni
pomáhá
v
tom
co
je
vůli
boží
čili
správně
jim
pomůže
tak
se
říkáte
do
toho
svatýho
prosit
to
je
zázračné
a
vždycky
je
to
na
lásce
půjde
toho
opravdu
v.
Svatý
že
ho
přesně
ví
co
je
ve
vůli
boží
a
pomůže
vám
touto
vůlí
boží
jo
za
tím
co
vy
jste
být
nemohl
neuměli
přitáhnout
protože
jste
vzdálena
se
záleží
svou
vlastní
vůlí
od
vůli
boží
to
tato
mu
protiví
a
vůle
vlastní
vaše
než
to
jeho
vůle
se
neprotiví
bohu
tak
je
už
se
dostali
dostanete
na
platformu
na
kterém
jste
být
vyslyšeni
ano
a
tohleto
je
moc
důležité
proto
například
světci
vůbec
existují
a
to
je
jejich
funkce
bych
tak
řekl
pomocníků
božích
a
i
panny
marie
a
no
to
je
opravdová
svatá
takže
to
se
mi
to
klidně
modlit
k
ní
a
uvidíte
že
vždycky
budete
vyslyšeni
kdy
pohy
do
správné
když
se
budete
tak
věřte
že
že
že
jde
o
váš
omyl
že
se
a
nestavte
se
na
zadní
nohy
to
prostě
není
správné
se
o
tom
modlit
jo
protože
se
pokusně
kolikrát
a
to
jenom
po.
On
tady
najevo
že
to
není
správné
že
oni
nemohou
pomoci
ne
že
by
nechtěli
ale
nemohou
protože
by
to
nebylo
správné
voni
by
zamotalo
vaše
věci
místo
aby
je
rozdávali
a
oni
si
je
přejou
rozute
v
tom
smyslu
aby
se
vás
ty
by
dotalo
každá
proto
a
byla
sliboval
k
bohu
a
ne
a
dá
oddaloval
k
vašim
věcem
no
že
to
je
tady
řečeno
je
to
otázka
že
když
někdo
cestě
se
tě
nesmí
být
alkohol
upozorňuju
vás
na
to
že
to
je
můj
názor
ten
třebas
není
všeobecně
platný
proč
je
to
můj
názor
o
co
to
opírám
že
totiž
jsem
si
vědom
že
existují
nějaké
meze
našeho
úseku
vědomí
spodní
z
a
to
je
smyslové
vnímání
a
horní
mez
mentální
zpracování
duševní
zpracování
to
co
jsem
poznal.
A
smyslově
vnímal
smyslově
a
jestliže
já
piju
alkohol
tak
si
znemožňuji
správné
smyslové
vnímání
já
mám
takový
pomatený
smysly
tomu
říkání
nebo
jsem
mimo
sebe
smysl
že
jsem
nebere
smyslů
ale
normálně
všechno
nevnímám
ne
bych
například
řídil
auto
tak
přeženu
otázku
je
důležitá
rovně
a
už
jsem
se
měl
za
to
čit
nebo
tak
nějak
pomalý
třebas
reflexívně
co
všecko
no
tak
já
mám
ten
názor
té
pos
můj
osobní
názor
že
když
jsem
pevně
zakotven
v
tom
bodu
a
té
své
úsečka
ab
mého
vědomí
že
mohu
libovolně
tu
úseku
ab
protahovat
k
nějakému
bodu
co
d
a
tak
dále
že
mu
rozšiřovat
vědomí
a
neupadnu
do
žádného
tranzu
protože
se
držím
těch
smyslů
té
spodní
hranice
toho
se
o
to
napínáte.
Ale
to
napětí
ty
smysly
nepo
volí
protože
není
jimi
tou
málo
nejsou
ve
stavy
ve
stádiu
roz
rozlišenost
třebas
jako
neklidem
nebo
alkohol
em
nebo
tak
ji
neklidu
to
způsobuje
pro
mě
je
například
největší
neštěstí
je
neklid
proto
já
se
nerušili
zásadně
co
vypočítavost
ne
aby
se
dokázal
rozšířit
a
on
si
to
není
užitečné
tak
se
začínalo
nedělám
to
neužitečné
že
sem
na
to
placen
že
jo
a
tak
dále
nemám
z
toho
nic
dobrého
no
no
tak
víte
proč
tedy
by
neměl
být
alkohol
ale
když
hlad
chlast
no
tak
se
taky
tolik
toho
nestane
on
třebas
dostane
se
do
extaze
zrovna
jako
já
jsem
se
dostal
ty
extaze
jenomže
stratí
vědomí
tohoto
světa
a
ty
extáze
potom
když
je
e.
Umí
převést
do
lidské
formy
tak
něm
zanechá
jenom
takový
dojem
sice
vznešený
ale
pro
nikoho
nic
neznamenající
on
to
nedovede
nikomu
vysvětlit
já
tady
mám
úkol
ty
věci
vysvětlovat
já
si
tento
přepych
chlastal
nemohu
dovolit
ně
bytost
strašně
chutnalo
ale
si
to
ne
to
chutnalo
už
mládí
útlém
já
jsem
byl
hlas
tou
ne
ale
přestože
vám
to
nejlepší
vzpomínky
že
to
je
výborná
věc
a
do
skute
to
voní
že
mě
voni
i
už
ne
ale
já
se
není
nezakouším
protože
tu
by
si
plynul
si
mít
protože
vím
že
je
na
tom
postaveno
to
co
já
dělám
a
že
kdybych
to
nedělal
takhle
že
bych
musel
od
toho
odejít
no
a
já
jsem
rád
tak
se
toho
si
to
nechci
se
jít
rozumíte
mi
tak
asi
já
bych
dnešní
přednášku
kterou
si
představuji
jako
trní
ve
víře
promiňte
mně
že
já
ne.
Věc
pas
už
budu
udržovat
dneska
ve
víře
jako
bych
ji
chtěl
začít
tím
způsobem
že
bych
vám
řekl
že
jsme
všichni
vychováváni
špatně
v
té
víře
když
to
ti
naši
vychovatelé
mysleli
s
náma
dobře
když
nás
takhle
vychovávali
ale
oni
opravdu
nevěděli
jak
k
té
víře
vychovávat
já
vám
teď
řeknu
jak
k
té
víře
vychovávat
sebe
tedy
ne
třebas
někoho
já
taky
jiného
může
se
ti
to
se
vychovávat
já
jsem
byl
v
té
víře
vychován
ačkoliv
jsem
si
myslel
že
ten
nevěřím
způsobem
správným
když
jsem
prošel
tím
žlutém
světlem
tak
jsem
najednou
chtěl
jednat
správně
kdo
věří.
Ten
si
ve
správně
vychovám
nepře
ten
pozná
správnou
výchovu
že
je
správně
nasazeno
že
správně
působí
tím
že
chce
vykonávat
to
co
mu
víra
předkládá
že
to
přeje
vykonávat
to
je
první
známkou
správné
výchovy
vírou
ano
když
si
to
nepřeje
dělat
tak
ještě
vůbec
začal
věřit
tomu
v
čem
je
vychovává
jestliže
třeba
dejme
tomu
bez
starém
zákoně
začnu
vodí
byli
vychováváni
k
tomu
aby
plnili
mojžíš
zákon
který
si
sami
nevymyslel
který
jako
mojžíš
po
spolupráci
s
hospodinem
pro
ně
vymyslel
ano
tak
to
nebylo
jimi
něco
vymyšleného
nýbrž
jimi
převzato
jenom
a
jestliže
tomu
se
podřizovali
tak
museli
a
velikost
velice
často
se
to
stalo.
Museli
se
zříkat
své
vlastní
vůle
protože
všechny
okolní
národy
se
měli
daleko
lépe
než
oni
v
tom
smyslu
že
jejich
bohové
a
start
a
jiní
tím
zakazovali
hýření
že
shora
s
a
já
nevím
co
všecko
mnoho
ženství
a
nic
takového
jim
nebo
mnoho
mužství
abych
nebyl
tak
protekční
prosím
vás
to
není
ne
zakazovali
všechny
blaho
blaženosti
toho
co
se
ta
byli
normální
prostě
okolní
vy
a
ten
mojžíši
všechno
možné
zakazoval
dokonce
určitý
jídla
jim
zakazoval
zakazovali
dokonce
si
toho
boha
představovat
představte
si
to
oni
si
ho
nesměli
na
malovat
oni
si
nesměli
postavit
jeho
sochu
voni
si
ho
nesměli
představit
voni
nesměli
ani
jeho
jméno
vyslovit
ze
stav
si
pře
si
to.
No
tak
co
co
to
měli
dělat
chudáci
to
byl
dokonalý
boj
proti
vlastní
vůli
proti
člověka
postavit
na
jinou
úroveň
ne
lidskou
nadlidskou
oň
to
víte
to
byl
těžký
zápas
z
těch
zasvěcenců
s
těmi
nezasvěcený
i
lidmi
trval
tisíc
sedm
set
dvacet
let
než
ces
toho
narodil
ježíš
kristus
ale
když
by
člověk
si
vzal
třebas
v
křesťanské
předpisy
jo
to
život
řídil
se
je
mi
to
znamená
byli
poslušen
přestože
třebas
k
tomu
nerozumí
a
okrádal
o
mnoho
blaženosti
v
tomto
světě
možná
že
ano
že
on
na
ta
církev
chudák
zrovna
ideje
to
co
by
mě
nejvíc
bavilo
nebyl
třebas
nevyznal
ten
chlast
že
jo
nebo
mě
osobně
loupežník
ad
a
vono
mi
to
zrovna
nechopil
se
to
si
to
a
já
tam
nevidím
bohatství
a
já
bych
to
tak
na
kradl
ne.
A
o
já
nesmím
tak
tady
bojují
proti
vlastní
vůli
chápete
to
a
ten
ten
princip
správné
výchově
je
ve
víře
vychovat
něčemu
co
individuálně
není
správné
ale
obecně
správné
ano
takže
ze
subjektivní
pocitu
stálosti
vede
k
objektivní
pocitu
správnosti
a
navozuje
to
objektivní
pravdu
pomalinku
a
kam
má
v
sobě
tu
vlastnost
že
má
sílu
uskutečnění
té
pravdy
subjektivní
pravda
i
i
naučená
té
každá
naučená
pravé
subjektivní
se
nějak
moc
vite
subjektivně
nemá
v
sobě
sílu
aby
stejní
uskutečňovali
kdežto
tato
pravda
objektivní
v
té
se
do
pracujete
nevíte
ani
já
o
to
nebude
třeba
vědět
jak
tím
že
neplníte.
Svoji
vůli
nebo
vyšší
vůli
nějakou
před
nějakého
příkazu
křesťanského
a
soustavně
v
životě
tak
začnete
se
navozovat
tu
absolutní
objektivní
pravdu
a
z
té
získáváme
sílu
ji
uskutečnit
takže
já
jsem
od
toho
útlého
mládí
proto
je
tam
to
šlo
u
mě
násilí
pochopitelně
je
tak
pomalinku
trpělivě
jako
v
tom
světě
starožidovskou
ten
pán
bůh
musel
s
ním
mít
velikou
trpělivost
oni
se
občas
jeho
posly
kamenovali
ne
učili
vyháněli
z
vlasti
když
jim
to
nebylo
příliš
ho
sou
nařizoval
příliš
mnoho
temné
ale
zase
někoho
přeci
jenom
nechali
promluvit
takže
v
celku
toho
jak
tak
zdržovali
tak
na
splátky
jenže
já
jsem
to
jako
na
zpátky
neudržel
protože
jsem
měl
za
sebou
toto
světlo
že
tu
té
které
mně
poskytoval
moc
uskute
Když
milovat
proti
vlastní
vůli
co
bylo
správné
a
vy
musí
tak
dlouho
se
řídit
plány
víry
a
za
dete
proti
své
vlastní
vůli
bojovat
s
lehkostí
samovolnosti
že
nám
samozřejmě
že
že
například
nebudete
lupič
když
je
to
nařízeno
neli
že
přestože
se
podstatou
třebas
lupičem
jako
já
ne
tak
nebudete
hloubi
protože
vám
to
nařizuje
ten
zákon
který
je
výš
než
v
té
vy
je
objektivní
ano
na
té
úrovni
objektivně
není
absolutní
na
té
úrovni
na
to
jste
je
objektivní
ta
se
nesmím
pět
že
ano
abych
já
se
proti
své
vlastní
vůli
opičí
dostal
dál
no
a
když
tohleto
děláte
soustavně
prosím
vám
ještě
řeknu
ten
příklad
jak
jsem
to
dělal
že
jsem
se
trestal
za
to
když
jsem
to
třebas
nedělal
jak
jsem
poznal
že
je
to
správné
já
jsem
neměl
před
sebou
žádnou
křesťanskou
baráku
matku.
Ta
měla
pochopit
takže
podle
toho
mě
vedla
mě
to
nebylo
vhod
jak
mě
vedla
protože
já
jsem
měl
schopnost
toho
žlutého
světla
rozeznal
a
tu
schopnost
na
bydlet
to
žluté
světlo
na
budete
tím
to
je
jak
jak
vám
říkám
když
trvale
šlape
po
vlastní
vůli
a
konáte
vůli
boží
ne
tak
jak
ji
nabyde
te
tak
máte
taky
moc
trvalou
moc
se
podle
toho
zařídit
co
poznáváte
za
správné
takže
já
jsem
postupně
nabýval
moc
se
trvale
zařizovat
podle
toho
co
sem
viděl
nebo
poznával
za
správné
a
to
je
první
krok
na
cestě
na
cestě
víry
že
už
se
samozřejmostí
dělám
to
co
mně
víra
nařizuje
to
si
velice
cením
vašeho
bratra
jenom
se
samozřejmosti
i
když
já
ho
jako
ďábel
po
doufám
aby.
To
nedělal
že
on
si
to
dělá
přesto
v
věrně
poslušnosti
na
to
věrná
poslušnost
já
duchu
hraně
ctím
a
já
mu
říkal
tomu
musí
být
že
já
ho
potřebuju
to
musí
vědět
o
protože
to
mu
přispívá
velice
k
jeho
rychlému
pokroku
ano
a
já
taky
víte
jak
lžu
tak
já
to
ještě
spím
a
tento
úroveň
se
to
si
to
protože
ježíš
kristus
taky
tak
lhal
zvláštním
způsobem
že
to
říkal
všem
a
voni
tomu
nerozumím
o
to
musel
vědět
že
tomu
nerozumíte
mu
rozumíte
a
špatně
ne
no
a
nemohl
si
pomoc
to
vlastně
a
byla
lež
oni
tomu
nerozuměli
ne
to
porozuměl
jinak
živě
vlastně
v
tom
nemohl
zabránit
protože
oni
byli
na
jiné
úrovni
ale
říkám
že
je
to
první
krok
jakmile
se
tímto
prvním
rokem
dostanete
k
narození
ježíše
v
sobě
jako
se
ten
židovský
narodil
po
dobu
po
té
době
tisíc
sedm
set
dvaceti.
Let
jak
se
ve
vás
na
jako
se
to
ve
mně
stalo
v
tom
sedmnáctém
roce
tak
se
to
projeví
tím
způsobem
že
před
vámi
vystoupí
taková
obrovská
moc
a
protože
jste
předtím
nebyli
modli
nestavěl
jste
si
sochy
neměli
jste
představu
o
bohu
to
je
nutné
nemít
představu
o
bohu
věděti
jenom
co
on
chce
že
se
abychom
jednali
správně
to
stačí
pro
správnou
představu
o
bohu
všechno
ostatní
navíc
to
je
zbytečné
jenom
vědět
že
ode
mě
chce
správný
život
ztratím
první
stupeň
stačí
takhle
by
byl
člověk
vychováván
a
potom
teprve
jakmile
dospěje
vem
něco
se
nahradí
na
vršek
to
pře
teče
do
jiné
kvality
a
to
jinou
kvalitou
je
že
se
doví
o
své
nesmrtelné
podstatě
a
tou
je
malý
narozený
ježíš
nevidíte
ho.
To
zase
s
takové
není
třeba
vidět
žádný
obraz
tem
to
nemusíte
mít
ale
účinek
je
ten
že
jste
ochotni
prošel
všechno
pro
něj
dělat
že
proto
vědění
které
máte
že
nesmrtelná
podstata
tady
je
které
máte
sloužit
jsem
konečně
poprvně
poznal
tehdy
sedmnácti
letech
tak
když
to
vím
že
mám
sloužit
ten
se
tak
dělám
všechno
ostatní
všechno
jsem
nechám
stranou
protože
vím
že
jenom
jemu
je
třeba
sloužit
a
to
už
je
neřekl
říkám
vyhráno
ale
to
už
je
cesta
která
je
potom
označena
u
životem
ježíše
krista
že
on
v
tomto
případě
neodcházel
na
poušť
utekl
před
rozumem
před
toho
svě
třeba
rozum
této
přímo
případě
hlídat
ten
ještě
není
podmaněna
ne
ten
chce
zabít
toho
ježíška
ano....
Text view •
Help