Waveform view
83-15B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Mně
říká
lékař
že
je
to
všechno
hezké
co
tady
říkám
ale
to
pro
kočku
on
se
vysvěl
on
to
vyslovoval
rozumnější
řečeno
ale
já
to
překládám
do
správné
české
řeči
protože
on
nemá
možnost
se
to
se
časo
stýká
svým
míra
tím
není
působit
slovem
ne
a
vůbec
otevřeně
s
ním
nemůže
mluvit
o
co
tam
věci
a
nebo
by
to
vůbec
nepřijal
protože
jiného
založení
takže
se
vám
tady
říkáš
ty
člověče
to
je
všechno
hezké
ale
zná
lékař
který
by
to
neví
potřeboval
podle
toho
si
nemůžu
ostatní
kteří
se
dostanou
málokdy
dosti
ústech
mohou
toho
svýho
nějak
připravit
to
už
je
možné
ale
já
jak
to
mám
udělat
a
tak
jak
jsem
to
udělal
já
za
tím
strýčkem
doznat
copak
si
myslíte
že
když
jsem
se
ocitl
v
pražské
kremace
ru
a
viděl
jsem
ho.
Živého
mrtvého
to
znamená
týden
po
smrti
on
byl
ještě
si
ležel
v
tom
tím
astrálním
dvojníkem
ve
svém
těle
a
měl
být
upálen
a
jo
to
bolet
copak
se
mu
mohl
něco
vykládat
já
jsem
mu
prostě
vytlačit
ven
a
já
bych
k
tomu
řekl
to
to
ten
lékař
jestli
má
schopnost
bytostně
se
spojit
bez
řeči
s
tou
podstatou
aspoň
astrální
toho
umírajícího
tak
svoji
stav
může
přenést
do
toho
uměli
svůj
stav
a
čím
méně
při
tom
bude
slov
a
když
nebude
žádné
tím
lépe
takže
dejme
tomu
já
jsem
tady
byl
u
paní
martišová
ne
když
umírala
a
já
jsem
tento
svůj
stav
na
ní
převedl
vona
chudák
mario.
Ani
nevěděla
že
já
jsem
po
tu
chvíli
co
jsem
tam
byl
s
ní
klidně
přede
zval
pásky
s
tímto
světem
u
ní
takže
my
zbavoval
sounáležitosti
s
tímto
světem
a
ona
byla
svobodná
vnitřně
takže
když
potom
umřela
ani
nevěděla
že
umřela
protože
byla
svobodná
ale
vědomě
svobodná
jako
tady
ne
nevědomě
přes
nějaké
nevědomí
že
by
byla
přešla
to
říkal
abyste
mě
nikdo
neřekl
že
jsem
umřela
a
já
jsem
ji
to
řekl
ale
bezeslovně
ne
byl
je
to
že
to
mi
to
neřekli
říkala
si
mu
manželi
to
vyčítal
mu
to
správně
protože
ono
to
opravdu
nešlo
v
tom
okamžiku
kdy
na
umíral
tam
v
té
oni
se
tak
to
dělat
a
nemělo
by
to
nikdy
ten
význam
hluboký
jako
to
mělo
když
já
jsem
klidně
tu
její
podstatu
od
pou.
To
je
jako
jsem
u
toho
svíčka
po
udělal
předtím
a
potom
mnohými
jinými
a
taky
paní
martišová
ovšem
mohlo
se
stát
to
u
výšek
se
to
nestalo
protože
to
byla
jiná
věc
a
on
byl
týden
po
smrti
ale
u
tý
paní
martiš
která
ještě
byla
v
těle
ne
svým
duchem
tam
to
moh
dopadnout
tak
že
ona
nevěděla
že
že
ano
ale
aspoň
vědomě
se
ocitla
zase
někde
jinde
a
ne
nevědomě
že
by
tam
ležel
a
nikdo
to
nemohla
litanie
pomoci
ne
ne
ne
z
toho
asi
ho
s
ní
zrovna
jako
s
tím
svědkem
mu
tě
s
těmi
svědky
moodyho
i
v
tom
stavu
mezi
životem
a
smrtí
se
už
tam
ocitli
na
druhým
břehu
dříve
než
fakticky
umře
a
už
třebas
ani
fyzicky
neumřeli
že
nám
přinesli
o
tom
správnu
nese
to
je
lékařská
záležitost
lékař
by
měl
u
mě.
Až
po
a
pak
samovolně
ne
že
bych
chtěl
prodloužit
dech
ale
samovolně
kvůli
tomu
pacientu
umět
se
dostat
do
stavu
do
takového
stavu
soustředění
do
takového
stavu
modlitby
vnitřní
při
tom
pacienti
aby
mu
dech
probíhal
pomaleji
při
každé
pořádné
koncentraci
dech
probíhá
pomaleji
čím
pomaleji
mu
bude
probíhat
tím
je
větší
naděje
že
se
přiblíží
do
jeho
sféry
vědomí
a
že
se
s
ním
spojím
to
je
jedna
základní
záležitost
ano
kterou
patrně
většina
lékařů
neznám
ani
o
tom
neví
že
by
to
mělo
dělat
ale
věřte
mi
to
kdybych
byl
já
sám
nedovedl
prodloužit
dech
třeba.
No
patnáct
tři
nebo
dvanáct
tři
v
dech
vdech
a
tak
dále
tak
by
byl
nemohl
působit
převádím
svého
stavu
do
stavu
manželky
toho
aby
aby
vona
se
z
bez
duší
dostala
do
stavu
trojnásobně
delší
ho
dechu
nech
svou
vlastní
vůlí
nýbrž
mým
působením
no
že
jsem
se
že
se
se
se
napojovalo
na
dějí
stav
svým
bez
dem
na
její
bez
delší
a
odtamtud
jsem
dýchal
pomalu
ne
za
ní
a
tím
se
dostal
do
stavu
kde
ona
vnímána
tamten
svět
a
já
jsem
v
tom
světě
byla
tak
dále
a
tím
jsem
byl
v
tom
v
jejím
případu
jim
pomocníkem
ne
nemusel
jsem
vědět
co
tam
dělám
to
to
je
vedlejší
to
nemusím
vědět
a
ta
nemusím
fungovat
jako
pobíjí
bytost
má
a
to
rukama
nebo
nohama
nebo
něco
podávat
pro
ně
z
potom
tam
prostě
potřebuju.
Jít
a
že
tam
sem
to
je
pro
toho
uměli
co
takovou
jistotou
že
on
odejde
úplně
klidně
a
nedělá
mu
to
strach
této
důležitý
v
princip
kdybych
já
byl
lékařem
a
sledoval
takhle
umírajícího
sledoval
této
všecko
ostatní
co
mi
ten
modlit
ukáže
tak
samozřejmě
bych
mohl
vstoupit
do
jeho
tělesného
i
duševního
stavu
v
jakém
se
nachází
protože
bych
vlastně
se
stupňoval
do
určité
míry
s
tím
my
s
těmi
ukázka
mi
jeho
života
těmi
zevními
ukázka
mi
těchto
si
toho
života
ale
mně
jde
o
tu
vnitřní
stavy
toho
člověka
a
v
tom
tímto
způsobem
se
nespojím
a
to
je
řek
bych
nedostatek
takové
věci
to
jsem
mu
policie.
Tím
způsobem
že
já
promiňte
mně
a
toho
lékaře
nechci
mít
k
tomu
aby
byl
nepatrný
že
já
to
ten
jeho
dech
a
tep
srdce
a
tak
dále
všechny
ty
funkce
které
jsem
tam
projevu
na
tom
aparátu
a
v
tom
tím
přímý
sledování
toho
pacienta
já
bych
všechny
tyhlety
ukázka
sebral
sebral
vnitřně
bych
je
sebral
a
odevzdával
bych
je
pánu
bohu
rozumíte
to
znamená
já
bych
jeho
život
převáděl
do
oblasti
která
je
za
projevem
dechu
srdce
a
podobně
ne
já
bych
sice
způsobil
že
by
umřel
daleko
dříve
než
jak
by
se
dalo
předpokládat
to
je
jasné
ale
nebylo
by
to
přední
násilné
nýbrž
by
to
bylo
pře.
Denní
až
na
nejzazším
mez
kterou
ten
umírající
může
do
které
může
dostoupil
já
bych
to
řekl
těmi
světským
můdyho
které
mezi
kde
ten
některý
z
těch
pacientů
který
se
potom
dostal
se
na
tento
svět
se
ocitl
v
fázích
tvář
světelné
bytosti
která
ho
soudil
která
jsou
dělo
na
ten
soud
tam
v
těchto
u
těch
procent
dopadlo
tím
co
ten
ti
způsobem
že
ho
ta
bytost
vrátila
nazpátek
že
ten
život
musí
ještě
zlepšit
a
podobně
když
by
se
to
stalo
prosím
nastaly
obrat
že
by
se
ten
pacient
najednou
kupodivu
uzdravil
dostal
by
se
z
toho
stavu
a
v
jeho
choroby
se
začal
od
tý
chvíle
zlepšovat
ale
byl
činnou
devadesát
devět
devět
desetin
procent
by
umřel
rychleji
než
normálně
a
v
tom
případě
by
se
stalo
že
by
se
ocitl
před
soudem
jak
vám
říkám.
A
ten
soud
by
způsobil
že
by
se
ocitl
na
krajní
nejvyšší
mezi
v
tom
životě
o
my
překonal
dejme
tomu
minimálně
de
set
šestnáct
let
tamního
života
jo
těžkostí
tamního
života
a
o
to
tu
jde
a
on
by
z
toho
se
to
výšiny
potom
sestupoval
zase
nazpátek
do
té
nežil
tamní
ale
už
s
takovým
přehled
už
v
hlavě
s
tím
soudem
který
by
ho
odsoudila
aby
i
tam
žil
novým
způsobem
aby
už
tam
nežil
tak
jako
žil
tady
a
kdybychom
se
s
ním
setkali
tak
by
říkal
jo
já
už
tady
nežiju
protože
já
v
okamžiku
smrti
o
ten
žiju
tak
jako
se
žil
tady
já
už
ona
mezi
se
dověděl
něco
co
jsem
tady
nevěděl
a
tak
by
to
asi
líčil
ano
veďte
přitom
mým
říkání
na
jednu
věc
že
náš
pocit
oddělenosti
od
ostatních
bytosti
je
pravý
když
myslíte
na
někoho
z
té
nějakým.
Způsobem
s
ním
a
v
něm
je
tomu
se
nedá
zabránit
takže
dejme
tomu
když
máte
maminku
která
potřebuje
vaší
pomoci
a
by
na
ní
myslíte
dobrém
tak
chce
s
ní
a
v
něm
a
ona
až
by
se
dostal
kdyby
se
dostala
před
vámi
stavu
posmrtného
navrhla
to
bude
vrcholně
vděčná
protože
tehdy
si
to
uvědomí
že
jste
na
ni
dobře
mysleli
a
že
na
ni
dobře
pořád
myslíte
a
ucítíte
vaší
myšlenky
upozorňuju
vás
na
to
čili
to
se
má
provádět
právě
tímto
způsobem
naprosto
samovolným
manou
rá
tak
na
něho
myslím
já
jsem
teď
teďka
překládám
jednu
nízkou
kde
je
psáno
tohleto
jeden
čínský
svatý
při
úmrtí
svého
blízkýho
příbuznýho
strašně
plakal
ročně
tak.
A
oni
mu
to
vyčítali
ty
ostatní
ta
ty
takový
mistr
a
takle
veš
při
pohřbu
svého
příbuznýho
to
si
nějaký
svatý
a
on
říkal
já
nepláču
nad
tím
mrtvím
nýbrž
že
jsem
je
chce
křičet
a
plakat
a
pracuj
pro
ten
pláč
když
to
na
za
vás
jde
tak
plače
ale
ten
plat
obětujte
třebas
tomu
mrtvým
no
za
něho
plače
aby
on
nemusel
pat
sám
tak
to
udělali
té
sami
třebas
když
to
vysvětleno
ne
když
to
jednejte
být
při
tom
vždycky
přirozený
ano
než
tato
se
zbavit
se
veškerého
soucitu
s
tím
tímto
nemá
cenu
ježíš
kristus
chtěl
soucit
s
každým
trpící
a
všem
radil
plače
plačící
mi
a
radíte
se
s
radujícími
a
to
je
správný
recept
to
znamená.
A
když
někdo
vedle
mě
umírá
tak
já
jsem
s
ním
když
někdo
vedle
mě
blažený
jsem
s
ním
a
tak
dále
člověk
přirozeně
by
měl
s
se
vzdávat
toho
klamného
pocitu
oddělenosti
a
to
dělá
fakty
a
nikoliv
nějakém
že
vo
tom
ví
že
to
tak
má
být
ne
musí
tomu
dát
průchod
svým
životem
a
poli
ví
to
vy
to
sem
všechno
důkladně
prosím
nech
to
má
tak
když
jsem
se
dostal
z
těch
čtrnácti
do
prací
při
vědomí
což
mně
bylo
asi
tři
a
půl
roku
v
prvním
rozhovoru
matky
matkou
byla
překvapen
že
chci
vědět
co
je
správné.
Tam
jsem
ji
maminko
co
je
správné
a
při
každé
příležitosti
se
ptal
co
jim
správné
a
matka
mně
odpovídala
a
byla
dotkla
tak
věděla
co
je
správné
a
co
je
nesprávné
zase
ale
nějaké
nebeské
věci
nýbrž
mám
tam
nebo
nemám
mít
tam
mám
tohleto
udělat
nebo
maličtí
rád
nebo
nemám
zjistím
rád
na
to
se
dítě
vůbec
nikdy
neptá
a
jestli
s
čím
si
zcela
a
ne
asi
se
ptal
maminky
a
z
toho
neměla
roznese
takhle
závislý
na
matce
ale
ta
závislost
byla
zvláštního
trhu
když
mě
poradil
nějakou
věc
která
nebyla
z
vnitřně
schváleno
tím
mým
vnitřním
tamním
spojením
s
bohem
které
nebylo
navrch
vůbec
patrně
a
to
je
kterou
mě
dostali
ti
lékaři
tak
já
jsem
ji
oponoval
sem
říkal
ne
maminko
to
mě
poradil
co
jiného
to
já
neudělám
to
není
správné
to
divila.
A
řekla
jinou
alternativ
jsem
třeba
řekl
ne
maminko
to
také
neudělám
nebylo
to
snadné
taková
východ
takového
dítě
takhle
poznal
ho
dítě
to
že
a
teprve
třeba
když
se
a
předtím
alternativ
říkám
namátkou
tak
všem
tak
sem
říkal
ano
matko
to
udělám
ale
to
jsem
dělal
potom
takovým
způsobem
že
mě
od
toho
nemoh
dostat
a
kdy
to
neudělal
dokonale
tak
jsem
si
byl
nespokojen
a
tam
se
trestal
za
nedokonalost
toho
procesu
provedeno
tak
jestliže
jsem
to
takhle
dělal
soustavně
a
pořád
jsem
chtěl
dělat
to
co
nebylo
v
mé
vůli
nýbrž
ve
vůli
toho
co
mě
rozlišoval
ve
mně
správné
od
nesprávného
já
bych
řekl
ve
vůli
boží
a
to
zjednoduším
ne
tedy
ten
tomu
koníka
tak
jsem
byl
posouván
pořád
kupředu
směrem
pro.
Nebo
mání
této
schopnosti
takže
jsem
už
nemohl
dělat
napřed
se
mohl
ale
později
jsem
nemohl
nic
dělat
bez
znalosti
toho
co
je
správné
a
co
je
nesprávné
já
jsem
byl
vyřízen
pro
akce
která
byla
neutrální
ovšem
upozorňuju
vás
na
to
že
jsem
měl
taky
paměť
takže
co
mně
maminka
poradila
že
je
správné
to
už
jsem
dělal
bez
otáz
takže
já
jsem
stále
rozšiřovala
netrvá
svých
činností
že
jsem
o
řadě
věcí
věděl
že
správné
tak
jsem
třeba
věděl
že
je
správné
nepřít
stoličku
protože
ji
to
bolí
pro
vás
ne
nesmysl
o
maminka
protože
neměla
pro
mě
je
hračky
byla
světová
válka
tak
mně
říkal
tou
stoličku
ne
prášky
že
ono
ji
to
bolí
já
jsem
tomu
věřil
protože
ten
vnitřní
hlas
promiňte
hlas
to
nebylo
ale
to
vědomí
o
správnosti
mně
ne.
Jakmile
to
nesprávné
naopak
je
to
schváleno
že
poli
stoličku
to
bolí
takže
tím
nasadil
a
novou
sérii
skutečností
mém
životě
která
se
rozrostla
do
pojetí
života
úplně
jiného
než
jaký
má
člověk
takže
já
jsem
nepovažoval
příroda
mohou
a
živou
nýbrž
všechno
kolem
jsem
považoval
za
živé
to
začlo
stoličku
kterou
se
nesměl
dáti
ale
a
už
jsem
potom
maminku
přesvědčoval
že
ona
si
myslela
že
my
si
jsou
mrtvé
a
já
jsem
je
viděl
ty
lidi
jednat
s
věcmi
jako
rozdílně
jednat
s
věcmi
takzvanými
mrtvými
a
takzvanými
živými
to
jsem
viděl
já
jsem
je
napomínal
a
sem
říkal
proč
s
tímletím
takhle
jednáte
když
ono
je
to
živé
to
samo.
Sebou
to
jsem
dostal
že
to
živé
není
přeci
že
musím
rozlišovat
že
paličkou
mrtvá
a
kro
páše
je
mrtvý
a
a
rostlina
no
tak
dejme
tomu
že
je
živa
taky
to
necítí
ale
já
jsem
si
a
v
té
ta
chvíli
říct
já
jsem
byl
přesvědčen
vnitřně
že
nemají
pravdu
a
co
prostě
prohlásil
rovnou
nemáte
pravdu
je
to
živé
že
už
jsem
to
měl
schváleno
vnitřně
rozumíte
že
je
to
živé
a
tak
já
jsem
nastupoval
do
života
ve
škole
například
jako
do
života
člověka
který
všechno
co
tam
vývojem
se
nám
má
zaživa
lavina
žáci
stejným
způsobem
živé
a
v
tom
je
úžasná
moudrost
že
totiž
ten
bůh
se
svým
bytím
se
může
projevit
ve
všech
těch
tvorech
které
tady
vidíme
ale
ne
tím
svým
vědomím
tomu
se
klade
nepřeju.
Proč
i
temná
překážka
v
kameni
to
vědomí
se
nemůže
projevit
v
kameni
jako
v
člověku
člověku
se
může
projevit
daleko
větší
měrou
protože
ten
organismus
lidský
mu
klade
menší
odpor
po
toho
považujeme
za
živý
ale
tam
ten
organismus
toho
kamene
je
stejně
živý
jenomže
klade
větší
odpor
vědomí
božímu
ano
vědomí
e
uvědomovací
síle
tak
to
je
rozdíl
jenom
nikoliv
kvalitě
nýbrž
v
míře
ano
podle
mě
prožívá
tak
s
tímhletím
jsem
tam
vstupoval
tak
jak
já
jsem
jednal
z
předměty
to
své
se
představit
jak
ohleduplný
z
knížka
a
se
vším
a
taky
lidmi
samozřejmě
ale
kolikrát
jsem
nedával
přednost
člověku
před
oči
knížkou
nebo
obyčejným
kamenem
a
anebo
život
tu
toho.
Člověka
před
životem
třebas
kuřátka
nebo
tak
koho
pak
by
do
jako
třeba
umírání
kuřátka
které
nějak
bylo
nemocné
a
dali
mě
ho
věřili
mně
ho
a
ono
přede
mnou
za
nějakou
hodinu
nebo
dvě
zemřelo
na
to
dodneška
nemohu
dostat
ze
své
mysli
že
jsem
nezpůsobil
se
nemohl
zabránit
této
smrti
abych
nemohl
být
lékařem
asi
protože
jsem
dělal
všechno
možné
co
jsem
jako
dítě
byl
schopen
udělat
aby
to
kuřátka
nezemřela
a
vono
zemřelo
a
já
jsem
ho
pozoroval
já
jsem
dával
pozoroval
ho
dech
na
všechno
krista
tak
by
to
dělal
jako
by
byl
lékařem
a
vono
mi
přeci
umřel
to
zvířátko
se
dostalo
do
stavu
z
mrtvé
nosti
to
znamená
do
stavu
dejme
tomu
kamene
ono
mělo
zůstat
živější
tak
že
já
jsem
taky
tu
kvalitu
rozlišoval
a
litoval
jsem
každého
kdo
z
tohoto
života
si
nějak
ubírá
nebo
kdo
ho
má
odejít
nebo
tak.
Tak
do
toho
nižšího
způsobu
života
ve
kterém
žije
kámen
nebo
tak
jsem
považoval
za
degradaci
toho
života
ano
tenhleten
úvod
k
tomu
aby
vám
osvětlil
jak
to
opačnou
cestou
jde
a
je
to
tak
dlouho
do
takovýmto
způsobem
ne
na
věky
dokud
se
to
nestane
něčím
co
prolíná
celý
život
jakmile
to
samočinně
prolíná
celý
život
tak
už
je
toho
ne
tak
už
toho
není
zapotřebí
a
ono
se
to
stalo
byl
bych
nerad
objev
toto
moje
říkání
inspirovalo
k
tomu
že
bych
ste
věřili
to
dítě
věřilo
ne
to
dítě
přeci
věděl
to
věděl
o
tom
o
začátku
to
nikdy
nevěřilo
to
to
si
vědělo
že
je
to
tak
že
ta
že
to
je
tu
stoličku
to
bolí
to
vědělo
i
když
tolika
nic
necítí
ne
ale
ono.
Správně
vědělo
že
tam
život
to
je
důležité
ten
fakt
toho
života
v
tom
poznávalo
no
a
já
si
to
potom
prověřoval
pochopitelně
to
tečku
jsem
nemohl
prověřit
jejich
životě
ale
moh
jsem
prověřit
v
životě
tamhle
například
který
jsem
sebral
ze
na
vltavy
na
břehu
a
vložil
jsem
ho
do
úst
hmota
a
se
ho
rukama
díval
jsem
celý
všemi
smysly
jsem
ho
vnímal
až
se
mi
to
složilo
životní
obraz
toho
kamene
musím
prozradit
že
nejdůležitější
při
tom
ze
smyslů
byl
pro
mě
chuťový
smysl
já
jsem
to
ten
tamten
ochutnává
já
když
teďka
chci
třebas
poznat
život
komu
nebo
čehokoliv
co
můžu
vložit
do
úst
tak
já
si
ho
napřed
dobře
umí
ten
předmět
a
pak
ho
vložím
do
úst
a
o.
Mávám
pokud
dávám
jeho
záření
fakticky
já
jsem
proto
velice
citlivý
a
sem
potom
přesvědčen
jaký
ten
život
toho
kamene
nebo
toho
nerostu
je
že
je
to
tak
a
tak
na
tu
stranu
vode
mě
vzdáleno
a
tamto
je
já
to
potřebuju
kolikrát
nízkou
tolik
ale
jako
v
tom
mládí
jsem
potřeboval
umístit
do
mého
prostředí
života
všechny
věci
ty
tam
měli
své
místo
svůj
řád
svoji
gerarda
takže
jsem
věděl
že
kam
my
je
méně
než
člověk
jsem
věděl
ale
taky
jsem
musel
vědět
kde
je
jeho
místo
zdá
se
tedy
že
ten
člověk
například
v
tom
útlém
vytažena
o
kterém
je
tady
řeci
vytvořil
supramentální
kri
éra
o
věcech
z
tohoto
světa.
Jakém
stavu
jsou
k
mentální
litaniím
které
z
toho
vyvodil
a
do
který
to
potom
zapisoval
strašně
ten
že
člověk
žije
v
tomto
světě
a
samočinně
všechno
po
lituje
samočinně
to
skonání
záležitost
o
kterou
se
nemusí
starat
a
vona
z
toho
z
té
oblasti
toho
té
nad
mysli
přechází
do
oblasti
mentální
a
hmotné
tak
asi
jako
se
zrodil
ježíš
kristus
na
této
této
planetě
ten
takovýmto
způsobem
sešel
sem
dolů
která
se
to
mohlo
stát
ani
panna
maria
nevěděla
potřebujeme
to
vědět
mi
nebo
se
ono
se
to
spontánně
děje
to
je
totiž
automatismus
který
nahražuje
automatismus
jedna
a
přivádí
shora
ne
jenom
tuhleta
krizemi
a
ale
také
schopnost
podílet
se
na
bytí
božím
podle.
Je
třeba
jeho
poznání
podílet
se
na
jeho
blaženosti
tím
že
jsme
třebas
mírně
blažení
mírně
poznávající
a
maličko
existující
také
že
ano
takže
jsou
indové
kteří
ochotě
považovat
to
to
za
iluzi
to
nemám
za
zlé
ale
protože
to
malinká
část
skutečnosti
tento
život
není
to
iluze
pro
to
ani
malinký
krokem
celku
není
iluzorní
myš
je
součástí
pravého
správného
celku
podívej
se
tady
je
přijali
to
mluví
o
čtyřech
takový
základních
bodech
sestupu
v
té
spravedlivě
ne
ke
plnosti
a
začíná
obyčejně
intuice
až
potom
objev
jestli
to
když
se
ne
na
to
opačně
století
způsobem
anebo
my
si
to
je
z
pohromadě
všechno
najednou
nebo
jak
to
vůbec
probíhá
já
nemohu
mluvit
obecně
za
všechny
případy
lidské
ale
za
svoji
mohou
a
pro
s
absolutní
odpovědnost
odpovědět
takhle.
Jestliže
jsem
ze
začátku
se
dospělo
nebo
se
dospělo
u
mě
k
tomuto
pojetí
skutečnosti
upraven
tamní
pole
ti
skutečnosti
tak
to
bylo
způsobeno
ne
mým
chtěním
a
to
je
důležité
ne
mým
chtěním
nýbrž
budím
zásahem
lékařů
promiňte
mi
velice
pro
tamní
zasáhla
protože
ty
měli
volnou
ruku
neboť
maminka
podepsala
revers
co
s
tím
díte
uděláte
nebudeme
vám
vyčítat
protože
jste
dal
k
tomu
svolení
jo
a
že
voni
na
mě
dělali
vy
vyčetli
a
proto
se
to
takhle
dělali
neměli
vůbec
obavu
když
to
dítě
umře
nesmí
se
nestane
co
se
mnou
stane
mě
potom
mohu
jenom
jméno
malosti
a
v
tom
právem
ale
teďka
dbal
jenom
na
to
aby
ta
operaci
nějak
prošla
aby
se
o
to
aby
ten
nitro
sem
nově
prožil
pořád
no
a
to
se
jim
tedy
podaří.
Ale
ani
špetka
mé
vůle
v
tom
nebyla
mimochodem
to
dítě
ještě
nemělo
vytvořeno
já
pořádně
takže
já
nekladl
velký
odpor
bylo
možno
mu
to
já
ještě
nevyvinul
snadno
sebrat
a
udělat
si
svým
své
když
totiž
prošlo
těmi
čtrnácti
operacemi
při
vědomí
tak
to
já
které
tam
vešlo
už
tímhletím
já
nebylo
bylo
mírně
řečeno
pozměněnou
ale
fakticky
bylo
jiné
já
než
než
to
původní
to
je
tam
vstoupil
to
to
jsem
byl
někdo
jiný
a
ten
jiný
měl
jiné
sklony
jiné
tendence
který
jiný
nechtěl
co
by
normální
člověk
chtěl
žádný
normální
člověk.
Nechce
jednat
proti
sobě
jenom
proto
že
je
to
správné
že
to
správné
ale
je
to
proti
němu
tak
to
zahraje
do
aut
když
na
to
dobře
dopadne
naši
to
nebude
dělat
že
to
proti
němu
tak
mě
to
správné
a
nesla
to
toho
hru
na
ně
z
toho
nic
nekouká
mě
s
to
nic
neplyne
já
se
do
toho
nepohodou
a
nehrne
se
do
toho
že
se
zase
se
hru
do
toho
co
bylo
proti
ně
a
když
jsem
to
nesplnil
tak
jsem
se
za
to
trestal
že
tento
nesplnil
pochopitelně
že
si
byla
levici
vědom
relativního
plnění
které
zajímavé
na
tom
že
by
se
věděl
že
nikdy
to
plně
nesplním
ale
že
ta
míra
jaké
jsem
schopen
v
tom
plnění
je
dostačující
k
tomu
abych
si
zachoval
zase
další
vedení
možná
že
sem
ani
o
to
další
vedení
nestál
to
je
také
možné
protože
prostě
se
na
to
šel
do
se
samovolně
nevede
jsem
si
s
věcí
rady.
Tak
jsem
nesahal
po
rozumovým
výkladů
nýbrž
šel
jsem
do
této
oblasti
napo
vědy
ne
že
jsem
se
ptal
na
konkrétní
odpověď
dospělých
lidí
který
by
jsem
mohl
důvěřoval
tady
byla
otázka
víry
to
byla
otázka
víry
to
je
jenže
jak
jsem
ji
to
věřil
když
oni
jak
jsem
věděl
že
jim
nemusím
věřit
tak
stoprocentně
jako
jiní
lidé
protože
jsem
měl
tady
krutou
vnitřního
který
mě
ukázal
že
si
mluví
pro
nebo
ne
když
nemluvil
pravdu
přede
si
mysleli
že
pravdu
mluví
a
myslel
to
se
mnou
dobře
jsem
to
neposlal
takže
já
sem
jim
fakticky
zase
nevěřil
já
jsem
všechno
co
mě
předkládala
registrováno
a
prospíval
svým
vnitřním
poznáním
to
tak
když
tedy
člověk
zemře
tak
normálně
to
vypadá.
Tak
že
opustí
svůj
já
to
říkám
probere
teďka
vše
opustí
svůj
vývoj
nikoliv
dokončený
čili
on
nemůže
když
vstoupí
do
proudu
života
musí
řeky
způsobem
jakým
tam
dosud
nevstupoval
novým
způsobem
on
nemůže
si
počínat
tak
aby
řekou
plul
po
vodě
nýbrž
on
si
může
a
jemu
dovoleno
počínati
tak
aby
přetlak
a
přes
tu
řeku
se
dostane
několikerým
způsobem
nebo
zároveň
několikerým
způsobem
jemu
pomáhá
především
o
ne
on
se
zbavil
toho
těla
těch
šatů
které
by
by
byl
na
sobě
držel
tak
by
se
byl
utopil
protože
šatem
se
ne.
Já
práva
takže
oděvu
to
znamená
těla
kterého
se
zbavil
tohoto
oděvu
už
dále
nepotřebuje
ale
má
jiný
oděv
který
je
čin
který
je
jemnější
a
který
odpovídá
asi
substance
té
vody
do
u
je
lepší
že
ta
voda
takže
se
drží
v
té
vodě
velice
snadno
to
znamená
toto
tělo
to
je
třeba
vysvětlit
je
tak
těžké
že
když
se
líní
tak
ten
člověk
se
neutopila
kde
potřebuje
lehčí
tělo
jemnější
tělo
ano
a
to
je
vnější
tělo
von
nese
jak
si
samo
ale
ono
by
ho
nepřenesl
na
druhý
břeh
kdyby
tam
z
druhé
strany
mu
nebylo
pomáhám
tam
mu
pořád
někdo
drží
palce
nebo
lépe
řečeno
pořád
ho
někdo
vláda.
A
k
on
tam
vidí
nový
svět
po
kterém
tou
žijí
a
ví
že
je
to
nový
život
že
je
tam
ta
mezera
která
nastala
smrtí
vlastně
u
upraven
nebo
za
rovná
na
nebo
ta
díla
tam
vyrovnáno
která
vznikla
mezi
tím
životem
který
plynul
a
novým
životem
který
ještě
nenastal
nějaká
mezera
tam
je
ale
ta
mezera
je
překlenout
tím
voláním
z
druhého
břehu
který
on
slyší
který
on
v
tom
v
tomto
hlasu
vůbec
v
tomto
sluhu
nemoh
slyšet
a
na
to
vybavilo
příliš
hrubé
tej
jemné
volání
které
zase
jemné
tělo
může
vnímat
to
co
vnímá
takovým
způsobem
ten
neodolám
a
přes
tu
řeku
pluje
takže
přestože
nikdy
přes
ní
ne
plul
takhle
za
těchto
okolností.
Najednou
to
dokáže
pro
tu
jemnost
z
toho
hlasu
a
proto
vás
není
z
druhé
strany
které
život
ke
kterému
patří
a
které
asi
stejným
způsobem
jak
se
člověk
dostává
na
tento
svět
to
je
svět
ke
kterému
nově
patřím
a
jejím
vábeni
ty
by
nebyl
ven
tak
by
to
udržel
se
ano
a
to
je
na
tom
děti
vidět
jak
jak
se
to
tohoto
života
jak
se
o
něj
voni
hlásí
daleko
dokonaleji
než
dospělý
člověk
že
toho
si
to
slyšíme
každou
chvíli
tady
za
dveřmi
a
tak
je
to
snad
člověkem
že
to
vábeni
ještě
jasné
neni
čím
přehlušeno
potom
už
vábí
vábí
všelijaké
věci
z
tohoto
světa
maličkosti
jak
kterými
se
rozparcelovává
ale
před
tím
vábí
jenom
život
jako
takový
a
to
byla
toho
nově
umřelo
vábí
život
jako
takový
tamten
život
na
druhém
peru
a
to
je
hlavní
síla
kterou
se
dostal.
A
má
přes
tu
řeku
rozumíte
no
a
teď
ale
kdyby
ten
člověk
neměl
vůbec
tělo
jak
tady
byla
ta
otázka
tak
by
v
té
řece
nemoh
klovat
jednoho
břehu
na
druhou
nýbrž
on
by
se
do
té
řek
ponořil
svým
vědomím
a
rozporu
by
se
v
tu
řeku
a
pil
plynou
řeknu
do
moře
no
byl
by
tou
vodou
tak
já
svému
vnoučeti
říkám
podívej
se
moje
podstata
vědomá
už
o
mám
vědomí
je
taková
jako
postarat
řeky
takže
já
když
do
ní
ctím
tak
já
s
ní
okamžitě
z
pluju
do
moře
okamžik
jsem
v
moři
protože
ta
řeka
má
spojitost
vnitřní
mořem
ano
takže
není
třeba
ani
pouto
sem
tam
prostě
jak
jsem
řeč
tak
jsem
v
moři
než
to
kdybys
měl
nějaké
to.
To
jiné
třebas
je
ne
tak
nejsem
moři
nýbrž
se
je
jenom
počátku
na
lodi
nebo
takového
něco
rozumíte
mně
a
to
je
něco
méně
a
ne
to
co
převáží
jenom
z
úroveň
úrovně
na
úroveň
a
nikoliv
bohu
já
tomu
malému
petrovi
říkám
tak
tak
já
to
nedělám
když
sebou
mluvím
tak
mě
to
mluví
o
skutečnosti
věčné
ne
ne
o
tom
co
je
na
druhém
břehu
a
je
to
sice
mohu
říct
co
je
na
druhém
břehu
ale
to
není
podstatné
zase
určitý
druh
života
jako
tenhleten
si
se
je
vnější
většími
možnostmi
na
jedné
straně
a
s
menším
důsledky
na
straně
druhé
nemůžeme
to
mít
důsledky
jako
má
tenhleten
život
tak
se
jeli
někdo
pesimisti
tak
je
to
duševní
choroba
upozorňuju
to
není
normální
člověk
a
je
třeba
ho
léčit
psychicky
to
znamená
ten
jeho.
Prosim
maličký
ne
příčiny
ale
nikdy
nejsou
normálu
to
jsou
příčiny
jako
má
každá
jiná
choroba
jiné
říčný
a
tahleta
má
v
jeho
duševním
životě
tam
jsou
nějaké
straší
nějaké
spojitosti
které
on
si
uměle
vytvořil
kterého
vedou
k
tomu
pesimisti
to
by
bylo
třeba
buď
jedno
po
druhém
s
odbourávat
těchto
špatných
propojení
a
nebo
ho
postavit
před
skutečností
radostnou
do
to
těžké
že
ale
pokud
možno
ho
přes
radostnou
tučné
stavět
samo
sebou
nedá
se
stavět
pomocí
drog
dejme
tomu
že
si
jde
do
na
vesel
hru
ne
nebo
že
se
byste
bez
silou
knížku
nebo
že
se
stýká
s
veselici
lidmi
tím
se
nestane
radostní
a
méně
pesimisti
naopak
za
tvrdé
a
ještě
bude
horší
až
se
vrátí
to
na
něj
sedne
a
bude
ještě
větším
pesimisti.
Tou
než
když
se
tam
přišel
takže
bych
radil
z
tý
odbourávat
dostat
se
v
jako
k
tomu
co
bylo
příčinou
onoho
mezi
někde
to
muselo
začít
já
například
mohu
říct
o
svém
případě
že
lidé
takovoule
vadou
a
eště
nimi
adam
obyčejně
bývají
pesimisti
obyčejně
a
tam
je
to
snadno
vystopovat
temné
protože
jsou
méně
cením
oproti
ostatním
lidem
ale
mám
na
mysli
tvého
tatínka
který
nebyl
vesmí
sto
že
byl
vrcholným
optimismem
přestože
měl
zatížení
tělesný
který
vy
na
každému
vadilo
ne
je
mu
ne
a
tak
ten
by
nám
moh
odpovědět
na
to
jak
se
z
toho
jak
se
z
toho
vymanil
zaručeným
se
taky
nějaký
boje
prodělat
ale
jak
ti
říkám
nelze
konkrétně
odpovědět
protože
příčin
je
mnoho.
I
když
to
už
je
výslednice
ulity
příčin
já
je
nemohu
tady
já
jsem
ti
říkal
a
při
tom
to
ta
dík
na
nebo
u
sebe
ale
e
ti
nemohl
je
všechny
vyjmenoval
čeho
byste
jenom
říkám
že
je
třeba
ty
příčiny
postihnout
a
vyvrátit
se
aby
člověk
dostal
jiný
poměr
k
věcem
a
připojila
máme
jedno
jednu
část
z
inea
tak
na
a
to
je
část
s
díla
mise
část
tři
sta
osm
při
lidském
nadání
věčné
pravdy
je
první
a
poslední
poučkou
láska
nesmí
existovat
rozdělování
na
já.
A
ty
dokud
člověk
nepronikl
k
tomuto
ne
sobectví
nemůže
pochopit
věčný
život
a
věčnou
pravdu
tady
mě
ten
dotyčný
který
to
četl
říká
že
lidsky
přeci
není
možné
se
dosáhnout
že
to
nemůže
jít
první
a
poslední
co
na
této
cestě
je
možno
dosáhnout
nebo
prostředek
kterým
se
dá
dosahovat
tak
přece
nýbrž
že
to
prostě
chtěním
ze
ovšem
jestliže
by
tohleto
byla
pravda
tento
odpor
tak
byl
lhal
ježíš
kristus
který
říká
milovati
budeš
z
celého
srdce
svého
řeším
mysli
taji
duše
své
nevší
síly
své
jestli
to
přikazoval
tak
je
tak
tím
říkal
že
je
možné
aby
se
to
lidsky
vyvinulo
aby
se
taková
láska
lidsky
vyvolá
ovšem
máš
částečně
pravdu
ale
ne
že
bych
si
potíral
i
ne
a
tak.
A
nebo
ježíše
máš
pro
v
tom
smyslu
že
lidsky
první
a
poslední
co
se
může
udělat
dě
láska
nebo
touha
pohádce
volní
touha
po
lásce
ale
že
to
nevede
k
té
plnosti
lásky
na
tom
už
nesmí
záležet
člověk
musí
ze
sebe
vydat
všecko
co
může
ale
nemůže
od
toho
chtít
nic
víc
než
že
to
vydá
před
celá
ta
cesta
spočívá
v
tom
že
se
odevzdává
že
svou
vůlí
manipuluje
tak
aby
se
odevzdal
i
tu
svou
vůli
odevzdal
chci
milovat
boha
tak
svou
vůli
odevzdávám
která
se
není
to
pravda
čili
to
je
jiná
manipulace
s
vůlí
než
o
které
je
řečí
ne
kdyby
bylo
kdyby
toto
nebyla
pro
rád
tak
by
nebyla
nebyl
by
řekl
ježíš
kristus
tý
ulity.
Že
mě
tože
že
stačí
chtít
a
bude
mít
to
to
vědomí
boha
život
věčný
tak
bych
to
uzavřel
a
s
tím
způsobem
že
meditace
třebas
tím
že
se
rozplameňuje
člověk
vládce
dostane
člověka
na
vrchol
lásky
srdcem
to
může
po
homer
a
si
to
může
dosáhnout
potom
dejme
tomu
já
teďka
mluvím
ne
prostředcích
jak
je
to
lidsky
možné
kam
až
se
vždycky
dá
jít
jestli
on
se
nedostane
dál
než
k
takzvanému
takzvané
modlitbě
afektivní
to
znamená
modlitbě
stoupajících
citů
jak
tomu
říkají
křesťani
nic
se
nestalo
víc
nemohl
udělat
a
znamená
to
milovat
ty
budeš
z
celého
srdce
lidsky
je
to
tak
ano
a
ježíš
kristus
nemohl.
Něco
božském
od
člověka
a
chtěl
jenom
lidské
a
to
stačí
jestliže
třebas
jde
o
to
milovati
celou
duší
tak
už
to
není
jenom
citem
nýbrž
všemi
lidskými
vlastnostmi
všemi
lidskými
vlastnostmi
to
znamená
člověk
je
činným
myslící
vona
a
jestliže
toto
myšlení
aby
své
činy
zaujme
pro
boha
je
to
jako
služba
bohu
berte
jako
službu
bohu
a
jako
vykládal
takhle
ne
tak
pak
nemůže
po
té
stránce
milovati
budeš
z
celou
duší
více
udělat
první
a
poslední
v
tomto
oboru
řekl
lidsky
a
takových
mohl
jít
dál
protože
vás
z
celé
mysli
své
z
celé
mysli
té
jak
celé
mysli
a
celé
síly
nemyslíte
jasný
že
ta
myšlenka
by
měla
člověka
každá
kolik
myšlenky
jak
tam
musím.
A
já
ho
bez
bohu
ne
a
v
té
síly
že
by
nemělo
nazmar
pít
ani
setkal
jeho
síly
než
pro
to
co
tu
hubou
nebo
odevzdání
bohu
tam
při
té
síly
de
hlavně
dodáno
protože
jestliže
já
se
odevzdáváme
jenom
tak
mouchy
sežerte
mě
tak
to
není
pravé
odevzdání
to
dycky
končí
v
nějaké
rozplizlý
tam
se
musím
odevzdávat
veškerou
silou
to
znamená
tam
mě
na
tom
musí
velice
záležet
abych
se
celý
odevzdal
velice
musí
záležet
na
to
je
tak
lidsky
všechno
co
ježíš
kristus
radil
na
té
cestě
lásky
tak
když
tohleto
člověk
splní
tak
z
jedná
podmínky
k
tomu
aby
tak
v
pomocí
takzvané
milosti
němu
sestoupila
tvora
to
ostatní
udělá
bůh
to
znamená
udělal
tím
první
čtyři
kroky
láska
tím
tím
tím
tím
den
a
bůh
za
ně
udělá
další
třeba
kristu
další.
Ale
to
už
je
jiná
zále
to
skon
člověka
záležitost
člověka
nýbrž
ve
že
to
boží
a
to
se
dostavuje
zákonitě
samo
jakmile
všechno
člověk
do
toho
vložil
to
lidsky
do
toho
vložit
mohl
takže
jinak
konce
nemohl
vyjádřit
jinak
než
když
lidského
toho
všechno
dál
a
co
se
týče
toho
rozlišování
mezi
já
a
ty
to
on
má
na
mysli
jednak
lásku
bližnímu
a
jednak
lásku
k
bohu
a
utiším
že
když
dělá
člověk
rozlišíte
člověk
mezi
tím
že
pro
sebe
dělá
být
než
pro
bližního
ne
tak
zrozuje
ve
z
já
a
ty
to
není
jenom
někomu
říkat
ty
a
nikomu
říkat
já
nazývat
je
to
nic
ne
nebyl
ale
jednak
vůči
bližnímu
jako
vůči
sobě
to
je
rozhřešení
nerozlišování
a
a
ty
protože
to
pořád
on
ale
já
s
ním
jednom
jako
sám
se
sebou
tak
už
nerozlišuju
mezi
já
a
ty
prosím
fakticky
je
to
tak
jak
tomu
fakticky
takhle
není
a
jestliže
to
vůči
bohu
tak
tam
je
to
zase
by.
Aby
si
ani
tou
ve
taková
se
stane
nedá
vyjádřen
prosím
tak
je
tady
dotaz
jestliže
v
bibli
v
genezi
se
líčí
tvoření
je
ta
šesti
dnech
a
samozřejmě
věda
nám
to
líčí
zcela
jinak
a
těch
modlitbu
má
být
nejenom
velkého
třesk
a
nemůže
je
víc
než
si
zájmy
a
odporují
a
vždycky
je
to
srozumitelnější
než
tohleto
a
věrnějšího
která
kterýkoliv
moderně
ku
vesmíru
je
vyrovnáš
než
to
co
říká
bible
a
to
z
toho
důvodu
jednoduchého
že
je
to
rozumové
uvažování
po
na
této
stránce
vědy
které
nám
blízké
po
té
stránce
že
je
to
pro
samu
též
kály
našeho
vědomí
která
začíná
smyslovou
oblastí
ta
je
zpracovává
na.
A
na
mentální
pojmy
a
uváděna
dopra
buď
rozumovým
nebo
citovým
způsobem
že
ke
všemu
mám
rozumový
nebo
citový
po
takových
postoj
ne
a
tam
to
končí
kdežto
dívej
se
pořád
laskavě
na
ruce
to
co
je
napsáno
bez
starém
zákoně
v
té
genezi
tak
to
ne
to
není
opisování
z
rozsahu
této
úsečka
našeho
vědění
my
se
za
tu
úsečka
nemůžeme
nikdy
dostat
ale
ten
kdo
to
psal
ať
to
už
opisoval
nebo
ať
to
psal
je
svýho
ten
se
dostal
za
tuto
úsečka
po
držel
si
dolní
mez
smyslů
a
toto
rozšířil
a
z
této
rozšířené
části
řekněme
přeje
nazval
tu
úseku
původní
a
ab
a
tam
to
rozšíření
v.
A
co
je
ano
tak
z
toho
be
a
se
něco
reformovala
pro
tu
úseku
a
až
be
a
teprve
se
na
té
musíte
a
bez
toho
vytvářel
obraz
tohoto
světa
podle
podle
toho
zjevení
které
se
mu
dostalo
za
za
úsek
sebe
a
se
to
otázka
zjevení
ko
otázka
mohlo
přemýšlení
tak
já
jsem
tam
pokusím
tu
otázku
toho
ty
vlní
převest
do
rozumového
myšlení
potom
to
taky
je
částečně
že
jsou
vod
toho
dosud
nikdo
nepokoušejte
nevadí
já
sem
na
všechno
šel
opačně
že
pro
mě
je
to
hračkou
ale
pro
ostatní
to
není
hračkou
ani
pro
toho
inda
protože
on
opačně
na
to
nešel
o
šel
na
to
z
toho
stvořeného
než
to
je
na
tu
dos
toho
nestvořeného
do
toho
stvořeného
a
jestli
se
mi
to
nepodaří
vysvětlit
tak
jenom
proto
že
nemám
na
to
třesk
slova
na
to
mám
mírové
prostředky
ale
dávej
dobře
potom
nebo
dávejte
dobře
potom
promiňte.
Já
ale
totiž
nikam
a
tak
já
si
to
pořád
bude
to
dělat
nemusím
můžu
ukřivděn
tak
dobře
takové
co
jinou
tak
při
nechci
nikomu
a
já
ti
budu
pykat
tak
jestliže
třebas
je
tam
psáno
já
to
budu
vyvádět
z
toho
předpisu
do
oblasti
a
až
bé
do
oblasti
be
atena
kde
a
chce
do
oblasti
jak
aby
do
takle
jmenovat
aby
to
bylo
pochopitelné
budu
to
pořád
číslo
a
v
takhle
ano
myslím
že
na
to
stačíme
ne
či
i
no
matematika
že
na
tom
bezvadně
stačí
to
základy
homer
a
tak
já
to
řeknu
v
oblasti
a
až
do
pravý
se
tam.
Text view •
Help