Waveform view
81-04A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Takže
my
si
to
řekli
on
nedosa
zákonitostech
já
postupně
v
tom
vzorci
ježíšovi
a
tam
všechny
ty
zákonitosti
už
na
to
zapomenu
vyříkám
aby
se
až
se
svými
setkáte
ne
že
si
s
nedělali
tak
například
když
třeba
člověk
získá
vědomí
o
své
vlastní
nesmrtelnosti
co
jsem
z
toho
v
těch
sedmnácti
letech
tak
jsem
potřeboval
úplně
živou
ně
jsem
cítil
tu
potřebu
se
vzdali
z
tohoto
světa
a
žít
v
úplné
ústraní
kdybych
byl
to
nepřeháněl
a
žil
si
jenom
potřebou
dobu
s
tou
své
něco
to
nejlepším
pořádku
a
člověk
si
myslí
že
za
receptem
který
objevil
drží
na
věky
tak
jsem
potom.
To
ústraní
by
z
toho
příliš
dlouho
a
odsuzoval
jsem
život
ve
světě
od
totéž
dělají
klášterníci
a
to
je
chyba
prostředkem
kterým
člověk
dobyl
nějaký
stupeň
není
že
dobývat
další
stupeň
nikdy
ne
tak
dejme
tomu
když
za
šel
ten
národ
židovský
do
zaslíbené
země
a
když
ten
abraham
dostal
příslib
že
bůh
tam
bude
ten
národ
šetřit
že
ho
bude
chránit
před
nepřítel
pokud
bude
boha
poslušen
tak
si
měli
být
vědomi
toho
čeho
si
vědom
a
blahem
že
to
není
jenom
proto
pro
poslušnost
samo
to
není
samoúčelná
poslušnost
nýbrž
že
ta
poslušnost
je
prostředkem.
Se
ke
k
tomu
aby
se
mohl
narodit
umíte
nemá
a
taky
ta
počáteční
poslušnost
tomu
ideálu
za
kterým
jdeme
nemá
jinou
funkci
než
prostředku
který
má
ve
kralování
ježíše
na
znamená
boha
v
lidském
těle
v
lidském
vědomí
a
jakmile
se
to
stane
tak
se
musí
nasadit
jí
prostředek
než
poslušnost
bohu
jaký
je
to
prostředek
byste
řekli
nějaký
vyšší
samozřejmě
ano
ale
ze
diskusí
hodnocení
kolik
ší
tam
třebas
ježíš
kristus
se
narodil
na
tomto
světě
tak
byl
podřízen
své
rodině
a
podřízen
svému
okolí
tady
právě
dělal
křesťanská
tady
největší
chybu.
Že
toho
člověka
nepodřizovali
okolní
bys
ho
ví
malá
okolí
trvale
že
ježíš
kristus
ukazuje
že
jestliže
se
chce
vědět
ostatní
dobrýho
ránu
tak
musí
být
oddán
své
rodině
přestože
už
ví
že
musí
být
v
tom
co
je
jeho
otce
okolo
to
je
velice
těžké
být
oddán
něčemu
poslouchat
někoho
kdo
nemá
vůbec
žádné
duchovní
vědomosti
ale
o
kterém
víme
že
je
to
prostředek
bez
kterého
se
nedostaneme
dál
když
například
někdo
je
znechucen
poměry
ve
kterých
žijeme
ale
toto
místní
poměry
rodinné
poměry
nebo
politické
poměry
tak
prosím
dělá
chybu
přes
kterou
se
nedostane
do
jordánu
upozorňuju
vás
nemůže
se
stát
vědomě
synem
božím.
To
je
dobře
že
nerozumíš
aspoň
to
nemusí
sledovat
nevědomost
hříchu
nečiní
ale
způsobuje
veliké
utrpení
a
tady
na
té
cestě
nevědomou
řeku
nečiní
ale
způsobuje
veliké
utrpení
což
bych
vás
teletem
ušetřit
tak
v
čem
ta
poslušnost
pozůstává
já
jsem
v
tom
říkal
v
to
tom
spisu
sil
zase
života
to
teď
vysvětlím
nějak
tak
rozuměli
nějak
tak
srozumitelněji
se
to
stylizace
života
to
je
takové
jednání
když
člověk
si
všechno
nedělá
podle
své
vůle
nýbrž
nechává
soustavně
zasahovat
do
svého
života
vůli
boží
tak
jak
ji
poznává
a
oni
tu
vůli
boží
poznávali
skrze
proroky.
Které
si
řekli
co
si
od
nich
bůh
přeje
ale
když
se
dáme
na
na
ty
předpisy
koně
desatera
na
ty
spisy
které
zanechal
mojžíš
židů
tak
vidíme
že
ten
bůh
si
podivu
přál
aby
ty
lidi
dělali
něco
co
nedělali
ty
ostatní
okolní
národy
aby
totiž
se
nějak
vyčlenili
z
těch
okolní
národů
po
té
stránce
že
by
se
ne
asi
milovali
a
že
by
zůstali
své
být
a
že
by
byli
zachování
jako
národ
pro
tu
budoucnost
toho
mesiáš
tohoto
je
nutně
zapotřebí
každému
z
nás
abychom
byli
poslušni
boha.
Proto
abychom
žehrali
vono
o
sestrou
s
ostatními
lidmi
nýbrž
aby
našim
katolíkem
byl
bůh
bych
tak
řekl
a
to
trestné
začátek
čili
kde
začíná
začátek
duchovní
nadstavby
ten
začíná
tam
kde
člověk
je
poslušen
boha
pokud
a
do
té
míry
a
soustavně
a
ve
všem
do
jaké
míry
chápe
vůli
boží
řikáte
málo
je
poslušen
málo
málem
když
chápe
více
ve
to
znamená
za
na
tom
kolik
má
těch
hřiven
to
mu
není
za
vinu
kladeno
jestliže
tohleto
budete
dělat
je
řečeno
už.
My
prvními
prorok
tak
mezi
vámi
se
narodí
mesiáš
který
vás
přivede
ke
spáse
takhle
to
bylo
řečeno
lidem
kteří
neměli
vůbec
zdání
o
tom
co
je
to
spása
neměli
zdání
o
tom
co
je
to
duše
to
se
jim
nikde
ve
starém
zákoně
nevysvětlil
když
pozorujeme
starý
zákon
věřte
mi
to
sem
oděno
pozvaní
se
set
tak
jsem
tam
našel
jenom
změny
a
prože
máme
konkurence
nemusíte
o
číst
abys
tam
najít
o
uši
asi
takové
že
duše
je
krev
to
chabé
pojetí
duše
duše
je
také
krev
ale
to
je
jako
to
taková
chyba
pojmu
v
pomoz
jako
bychom
řekli
lidské
tělo
je
tele
ten
ne
je
znak
lidské
tělo
prosím
není
to
ne
ale
přesto
součástí
těle
ne
tak
tak
taková
chyba
v
do.
Já
se
tady
děje
no
a
je
jim
po
roky
postupně
ustavičně
připomíná
když
budete
poslouchat
boha
a
nebudete
si
dělat
to
co
vy
byste
chtěli
nýbrž
to
co
od
vás
chce
bůh
tak
on
mezi
vás
přijde
a
zasívá
osvobodil
se
jenom
od
vašich
nepřátel
ale
přivede
vás
do
věčnosti
ve
které
budete
s
ním
žít
takhle
se
jim
to
řeklo
nic
víc
takhle
to
vyčteme
ze
starověkých
proroků
a
voni
samo
sebou
měli
dotazy
detailní
na
nich
na
těch
proroci
takže
tě
věc
a
co
to
bude
jak
ho
poznáme
podle
jakých
známek
takže
oni
ty
proti
přesně
řekli
jak
bude
vypadat
jak
bude
žít
kde
se
narodím.
Takže
když
třebas
jeden
prorok
řekl
a
ty
betlém
nejsi
nejmenší
mezi
nejméně
významným
my
se
a
nešlo
město
mezi
městě
židovským
neboť
teprve
vynese
tak
dále
tak
toto
věděl
pro
asi
tak
věci
před
kristem
ten
záznam
máme
z
té
doby
a
obecnému
mluví
prosím
vás
takhle
přesně
věděli
o
i
po
místě
to
si
tak
to
bylo
to
proroctví
vůbec
ne
to
vjem
stáje
ve
které
se
narodí
a
tou
stáj
je
lidské
tělo
a
za
stáj
byla
připravena
jedině
v
betlémě
už
tehdy
ano
nemůže
to
vysvětlovat
to
bylo
velice
hezké
dojemné
abych
to
vysvětlil
ale
já
jsem
to
nikdy
nejsvětšt.
Rozumně
se
to
vysvětlit
nedá
já
vám
jenom
řikám
není
to
proroctví
není
to
něco
co
bylo
nějak
připraveno
nýbrž
je
to
zkušenost
která
trvá
já
jsem
se
například
přečetl
v
okamžiku
v
tom
koncentráku
od
stvoření
světa
o
kontinuitě
tohoto
stvoření
s
a
vono
to
jak
se
dneska
říká
trvá
miliardy
let
já
jsem
to
okamžiku
viděl
prosím
je
to
všechno
hotovo
i
to
budoucnosti
ale
je
to
předvídání
ne
je
to
něco
co
vidíme
na
semeni
živém
se
neni
strom
živém
se
mi
stromu
celý
strom
připraví
je
to
to
věštění
ne
věštění
to
je
připravený
strom
takhle
to
vypadá
ve.
Ovšem
stvoření
všechno
je
připravenost
ale
když
to
semeno
spalte
je
po
přípravě
rozumíte
mně
to
je
předurčení
o
co
by
se
muselo
stát
tisíce
se
mém
takhle
připravený
cho
zevního
srdce
a
ujmout
mně
a
takový
místech
světa
by
mohlo
být
připraveno
místo
pro
spasitele
ale
jenom
jedno
se
ujmul
a
oni
mluvili
o
podmínkách
za
kterých
může
to
semeno
strčit
rozumíte
mi
K
tomu
nebylo
třeba
znalosti
vědění
nějakého
proroctví
nýbrž
bylo
třebas
už
je
ostychu
tedy
to
uvedu
starozákonní
na
úrovni
starozákonní
chtěli
následovat
vystaví
na
té
nejnižší
úrovni
starozákonní
která
vede
jedině
k
tomu
že
se
ježíš
v
nás
narodí
což
je
tedy
to.
Že
na
ten
stav
celého
toho
vývoje
tak
bychom
jeho
vokolo
slušný
jako
že
to
při
se
dávají
vést
ochotně
dávají
vést
to
ovšem
byl
vydal
který
jde
ždímat
ne
o
to
trvalo
si
sedm
set
let
a
nám
by
to
nemělo
trvat
tý
de
tato
poslušnost
než
takových
soudím
takových
stát
let
maximálně
třináct
čtrnáct
let
podle
mé
zkušenosti
a
to
by
při
takovém
vínem
založení
jako
třebas
mám
já
abyste
se
všichni
lepší
by
mělo
stačit
ne
a
tak
že
já
jsem
toto
to
poslušnost
starozákonní
pěstoval
nevěda
co
dělám
samozřejmě
době
už
předškolní
a
potom
do
těch
sedmnácti
let.
A
vy
byste
byli
schopni
inteligentně
jho
vědomější
ho
způsobu
poslušnosti
čili
to
by
muselo
se
zkrátit
minimálně
na
dva
tak
snad
tři
roky
a
muselo
by
to
vynést
na
povrch
narození
ježíše
v
každém
z
vás
do
zrodil
samozřejmě
je
je
to
to
slušno
která
byla
bez
starověku
vydobýt
a
všemi
možnými
prostředky
tak
dejme
tomu
jak
líčili
ty
proroci
a
ty
zasvěcenci
toho
boha
jako
krutého
mstitele
který
mstí
hříchy
někoho
do
třetího
až
čtvrtého
pokolení
pokon
tomu
vůbec
přijde
a
krutým
s
tím
soudce
a
tak
dále
já
to
si
všechno
musel
tajitou
přečíst
ono
stačí
tahleta
charakteristika
co
to
je
za.
Tím
tak
líčit
milosrdné
ho
boha
to
je
úžasně
moudré
protože
jestliže
člověk
nevidím
nevý
potom
že
když
je
v
této
fázi
že
na
úrovni
přírodní
kde
platí
oko
za
oko
zub
asi
je
silnější
má
právo
a
neprotřel
se
tím
zabije
toho
slabšího
nebo
toho
nemocného
tak
nevychází
z
údivu
a
my
si
nic
že
je
bohem
opuštěn
ne
ten
bůh
se
jeví
k
tomu
králík
jako
absolutně
neexistující
nebo
když
existující
tak
jako
nemilosrdný
soudce
protože
když
ho
přepadne
on
tak
je
odsouzen
k
zániku
a
žádný
pán
bůh
mu
nepomůže
ani
prstem
ne
ne
a
na
to
vás
upozorní.
Že
říkali
upadneme
do
stavu
přírodní
do
člověka
to
znamená
na
tom
světě
je
jenom
jíme
bijeme
spíme
máme
se
dobře
jako
zvíře
tak
není
pro
nás
žraznici
boží
připraveno
je
prašivý
bůh
nemilosrdný
soudce
který
bude
trestat
naše
hříchy
do
třetího
čtvrtého
pokolení
teprve
když
člověk
je
poslušen
přesto
že
nevidí
by
byl
bůh
nesedí
v
tom
smyslu
jeho
myš
spravedlivým
sou
co
nedal
to
už
je
něco
víc
co
zvířete
se
může
protože
člověk
je
člověkem
a
může
je
dán
zvíře
vize
ani
proto
může
postihnout
a
ty
s
učilo
toho
vnitřní
že
že
jak
chcete.
Já
ti
postě
té
veliká
výhoda
protože
ta
jenom
do
dítkem
pro
další
naděje
pro
další
zaslíbení
to
musí
být
zaslíbení
to
je
jedna
spoutat
zaslíbené
země
že
tam
vím
do
toho
chápe
tak
to
tam
že
mu
nejedí
ježíš
kristus
já
nebudu
znovu
líčit
za
jakých
podmínek
detailně
se
narodí
ten
ježíš
jisto
je
že
se
rodí
bůh
jenom
v
té
části
vědomí
které
je
nesmrtelné
A
to
je
symbolizováno
pannou
marií
nesmrtelné
duši.
ne
ona
je
to
jeho
seto
ono
je
to
v
těle
ale
je
to
takleto
čela
je
pravda
a
to
chybě
ve
stáji
betlémském
on
toto
děje
těle
ale
úroveň
toho
je
ne
tělesná
upozorňuju.
Že
se
to
děje
ale
jen
těl
na
které
ta
zvláštní
metoda
individualizace
boží
které
výtečně
rozumí
co
všechna
čest
indové
když
říkají
vesmírová
síla
je
individualizována
hadí
síle
na
konci
páteře
a
tak
dále
a
odtamtud
bereme
vědomí
tohoto
světa
bezvadné
pojetí
věci
upozorňuju
vás
že
indie
by
nám
mnohem
posloužila
abychom
k
tomu
abychom
neprosili
těmto
věcem
ale
je
to
jednota
myšlení
a
není
třeba
se
smí
celou
zabývat
protože
to
je
při
široké
pole
působnosti
dál
tak
jestliže
se
vnitřně
zrodí
ten
ježíš
kristus
ten
nesmrtelné
duši
tak
tomu
samosebou
to
co
tělesně
pociťujeme
to
je
velice
málo
a
jenom
době.
Sem
toho
co
se
v
nás
stalo
co
je
toto
tělesné
co
o
tom
ví
o
tom
narození
to
je
svatý
josef
se
ten
svatý
josef
panu
marii
nechám
že
tam
ten
smrtelná
duše
to
jako
bychom
nevěděli
ni
protože
ti
se
nestýkáme
že
jo
to
ví
já
se
ještě
o
co
to
svatýho
tratě
vysvětlím
ale
to
vědí
prostí
pastýři
že
tedy
slyšeli
pas
andělský
ale
to
všechno
je
taky
něco
okolo
toho
nebyli
přitom
narození
nebyli
vedeni
tím
andělský
směrem
dále
svatí
si
klove
vidím
tito
se
v
nás
v
nás
což
co
prvky
v
nás
dovídal
o
tom
narození
nikdo
jiný
začnu
jo
nejlepší
pozici
protože
je
na
vás
abyste
trošičku
tak.
I
poznávali
na
toto
se
musí
teď
nějakým
způsobem
poznávat
vy
musíte
to
dobře
vědět
kde
jste
vy
to
musíte
rozeznat
a
kdyby
se
byl
ce
ježíšův
život
jako
teďka
tady
spolu
čteme
tak
se
to
snadno
rozeznal
je
a
vím
kde
jsem
a
toto
byste
to
mohli
vidět
vy
taky
ne
tak
proč
například
pasivitu
tomu
mění
věcí
protože
pastýři
přesvědčím
bohem
někoho
do
pasek
své
pokorně
stádo
asie
to
jsou
ty
zvířecí
vlastnosti
které
všechny
my
máme
každý
z
nás
v
tobě
a
pokud
jsme
schopni
je
pokorně
pád
dostane
do
této
fáze
vývoje
že
je
pokolení
masem
že
jim
nedáme
pasu
prosím
nýbrž
je
pokon
psem
že
jsme
živi
na
tomto
světě
tak
můžeme
být
svědky
a
jsme
svědky
toho
narození.
A
ten
dovětek
k
tomu
to
nej
samo
narození
pochopitelně
to
se
děje
na
jiné
úrovni
ve
stáji
odraženým
prostoru
dále
řekněme
jsou
pro
svědky
ta
zvířata
která
svým
dechem
zažívají
ty
jesličky
viďte
ty
jsou
to
svědkem
co
to
ta
zvířata
to
jsou
naše
vlastnosti
které
s
tím
tichem
oživuje
nebo
udržují
naživu
tohoto
nového
tvora
bych
tak
řekl
symbolickém
to
tvor
není
ale
omluvit
symbolicky
tak
indové
se
toto
bezvadně
nají
lí
je
to
ida
a
pingala
o
to
takhle
a
puch
u
nás
v
těle
které
kdyby
nedýchal
na
toho
nového
tvorem
tak
by
z
kře.
Možná
že
by
umřel
pro
dostatek
tepla
musí
probíhat
v
té
době
kdy
se
rodí
ježíš
kristus
ta
prana
lidském
těle
opačně
než
jak
normálně
probíhá
tak
bych
se
moh
detailně
zmiňovat
o
tom
jak
to
všechno
probíhá
ale
není
třeba
já
to
naznačím
jenom
že
to
musí
projít
opačně
a
to
my
cítím
ne
ve
svém
těle
dejme
tomu
když
jsem
prováděl
tuhletu
modlitbu
která
měla
za
následek
to
narození
ježíše
krista
nebude
ho
udržování
naživu
už
narozeného
tak
to
mělo
za
následek
tehdy
jsem
měl
ještě
vlasy
prosím
že
mě
stával
vlastně
na
hlavě
dneska
bez
ní
se
mi
to
nestalo
ne
ale
má
zlo
by
mě
na
hlavě
protože
idou
a
pingalou
by
to
šlo
až
nahoru
nešlo
by
to.
Slušnou
sedm
páteře
a
nešlo
ten
ta
síla
boží
byla
nahoru
až
do
hlavy
protože
by
se
udržovalo
ve
vědomí
já
bych
měl
ve
vědomí
to
vrozené
dítě
těšili
jak
by
šlo
toto
nahoru
ta
svět
tak
bych
chtěl
dřív
do
mý
o
tom
narozením
dítěti
jaké
bych
měl
to
vědomí
vědomí
sounáležitosti
s
tím
novým
životem
já
bych
posledně
poctivá
s
něco
nového
slovně
narodilo
a
že
mu
je
sounáležitost
spočívá
v
aktivitě
moji
tím
že
já
to
za
hlídám
s
ním
tělesným
životem
bych
tak
řekl
asi
tak
to
nebudu
dál
vytčeno
detailně
líčit
jak
víte
tak
bude
vím
že
do
vlak
podobného
vysvětlení
ale
to
já
věřím
že
toho
nebe
zapotřebí
že
se
do
bude
každý
z
vás
takového
to
poznání
a
že
to
byl
třebas.
Daleko
lépe
ovládal
než
já
a
toho
není
zapotřebí
protože
já
jsem
se
to
dověděl
s
tím
že
nýbrž
najednou
ne
tak
to
je
tak
snadné
to
pro
každého
ne
další
hotový
třebas
tři
klove
ne
co
za
ty
tři
králové
to
jsou
zasvěcenci
to
světlo
které
se
objeví
v
té
stáji
v
tom
lidském
těle
je
vidět
v
oblasti
světců
v
oblasti
zasvěcenců
a
oni
přicházejí
na
pomoc
jako
by
jako
my
se
ve
styku
s
lidmi
z
tohoto
světa
tak
potom
najednou
začne
být
člověk
ve
styku
se
svatými
a
to
je
taky
jedno
z
poznávací
znamení
se
tam
někde
narodilo
něco
co
je
tam
vidět
a
s
čím
se
o
ni
světci
říkají.
Ta
pomoc
je
světců
zpočátku
je
opravdu
to
moc
řek
bych
kterou
bychom
li
symbolicky
nazvat
jako
dědictvím
oni
z
toho
co
sami
vydobyli
to
nejlepší
stávají
k
nohám
toho
ježíše
to
znamená
kdyby
ježíš
byl
neměl
k
dispozici
moudrost
těch
kteří
ho
předcházejí
na
této
zemi
moudrost
lidských
výdobytky
těch
božích
statků
tak
by
byl
nemohl
zahájit
vůbec
duchovní
kariéru
tuto
závěru
znali
sem
vám
tady
po
trhu
protože
to
je
velice
důležitá
a
hra
dopoledne
ho
momentu
do
posledního
tu
velkou
roli
třebas
ježíš
by
nebyl
došel
a
řeknu
jenom
z
konce
taky
na
kalvárii
kdyby
mu
byl
šimon
snes
ne.
Tomu
ty
by
se
bylo
všechno
se
na
kázali
stalo
zato
člověk
člověk
tejden
sám
křižován
musí
pomáhat
k
tomu
který
tě
křižován
ten
ty
se
třetím
narodil
tak
dále
musí
být
nakonec
ukřižován
to
je
nepochopitelné
potom
křižován
senad
ale
tak
to
je
sem
se
ještě
nedostal
teďka
co
bylo
zapotřebí
dovídáte
vo
tom
také
rozum
ale
ten
ze
herodes
ten
neosvícený
rozum
ale
ten
se
o
tom
do
dovídá
z
pozice
nepřítele
tebe
cítí
ohrožen
tím
který
byl
háček
jako
vládce
všemocný
který
dovedete
národ
někam
dál
než
normální
vládce
a
proto
chce
z
ježíše
zabít
takže
máme
tady
už.
Svoji
pojetí
rozumu
osvícený
rozum
josef
a
tentýž
rozum
ale
neosvícený
ende
který
jedna
a
tatáž
postava
vnitřně
nás
k
tomu
bezvadně
rozumí
indové
neboť
říkají
lidské
já
nebo
člověk
této
řečeno
se
skládá
ze
sedmi
částí
lidské
tělo
astrální
tělo
kam
tělo
elementární
tělo
to
smrtelná
čtveřice
manas
to
je
rozum
mysl
ta
má
dvě
dva
poli
herodesa
který
ti
ne
dolů
a
poloze
ti
a
nahoru
to
je
osvícen
z
rozumu
to
je
josef
on
to
takhle
samo
sebou
neříkají
a
já
to
tak
převádím
buddhy
nesmrtelná
duše
a
atman
to
je
bůh
na.
Rozený
mystických
že
jo
vtělený
individualizovanou
tak
těch
sedm
části
od
nic
bezvadně
ovládají
indové
se
přesně
shoduje
s
biblí
a
všechno
co
tam
je
řečeno
dokresluje
nám
to
ty
věci
já
si
myslím
že
je
to
tak
snadno
k
těmto
věcem
nepřišel
kdybych
neměl
býval
devět
let
učedníci
indického
za
sebou
než
toto
co
si
cení
na
mě
přišlo
tam
koncentráku
já
jsem
najednou
objevil
všechno
co
ty
indové
vědí
že
to
je
všechno
správný
nebylo
rozporu
ří
křesťanstvím
a
hinduismem
a
mezi
kterýmkoliv
jiným
náboženstvím
to
to
bylo
veliké
plus
pro
to
celá
toto
jsem
takový
ohradíme
všemu
ne
nemůže
být
teď
také
ani
vratim
teď
je
tam
řečeno
co
je
kus
utéct
nebo
to
nové
co
v
člověku
je
musí
utéct
před
herodesem
který
chce
zabít
a
musí
a
to
musí
utéct.
Do
světa
do
egypta
do
světa
nikoliv
k
bohu
toto
důležité
a
při
tom
musí
být
ve
no
rozumem
osvícený
k
josefem
a
na
osvícení
která
se
nám
dostanou
musíme
ráda
o
užití
se
bratřích
pět
šestých
a
ji
za
tím
jo
ne
neváhej
protože
by
to
mohlo
stát
smrt
toho
nového
života
to
znamená
přerušena
toho
vývoje
a
znovu
začít
by
musel
by
se
znovu
začít
zase
odpykat
to
je
konečně
viděla
me
mockrát
bez
životě
já
jsem
to
dělal
nesčetněkrát
že
jsem
pobyl
všecko
jsem
začal
ale
to
by
nepotřebujete
dělat
že
máte
za
sebou
teďka
to
zkušenost
která
vám
může
svítit
a
no
a
potom
ten
ježíš
když
ho
takhle
dostaneme.
E
z
těch
původních
nebezpečí
už
je
schopen
vnímat
že
od
otce
přichází
on
za
násl
vnitřně
že
od
otce
přicházíme
ve
své
vnitřní
podstatě
teď
bych
chtěl
říct
něco
co
to
způsobuje
toto
vědění
toto
vědění
způsobuje
něco
co
žádná
drezúra
lidská
nedokáže
není
k
zahození
naopak
to
je
absolutně
počet
tři
něko
způsobuje
když
to
vědění
máme
když
jsme
jeho
svědky
že
totiž
víme
že
z
věčné
blaženosti
sem
jsme
přišli
a
že
to
je
toto
co
tady
zažíváme
vězení
a
to
vy
pokud
toto
jste
nezažili
si
neuvědomit
vám
tento
život
není
věc.
Není
jeho
v
tomto
taky
nemám
za
zlé
je
to
správné
ale
když
já
jsem
to
zrození
ježíše
zažil
v
těch
sedmnácti
letech
v
sobě
tak
tento
život
mě
byl
opravdu
vězení
a
ježíši
to
muselo
být
mnohonásobně
jasnější
protože
je
to
bylo
jeho
temně
jasné
a
byl
jsem
věděl
co
se
nesmrtelné
po
tak
ale
on
který
jasně
věděl
že
od
se
přichází
a
ze
musí
být
v
tom
tého
otce
to
toho
každej
každý
každá
chvíle
života
na
tomto
světě
musela
být
soustavnou
obětí
rozumíte
a
pro
nás
není
kteří
nemáme
tuto
zkušenost
na
se
to
třeba
radost
a
to
je
v
pořádku
je
to
v
pořádku
potom
šlo
velice
pouze
ten
už
je
velice
prudce
kupředu
protože
života
čas
být
obětí
začal
být
modlitbou
oběto
modlitbou
víte
už
ne
prosebnou
pouze
nýbrž
aby
to
že
vyšší
fáze.
Že
člověk
potom
žije
protože
se
obětuje
ten
svůj
život
obětuje
bohu
a
žije
ho
takovým
způsobem
dokud
ví
je
jak
aby
byl
poddán
této
společnosti
já
jsem
se
o
tom
dobře
věděl
že
to
tak
jsem
si
zlo
třebas
studium
které
mě
vůbec
nebavilo
abych
se
potíral
a
dělal
jsem
všechno
čím
jsem
se
potíral
to
byl
takový
primitivismus
to
nedělejte
ale
při
tom
se
nepoměr
povinností
které
z
toho
vyplývaly
to
taky
nedělejte
nýbrž
stačí
v
této
fázi
výhodné
konat
správně
ty
nejsvětštější
povinnosti
ať
je
to
vůči
rodným
příslušníkům
vůči
společnosti
duši
všemu
a
být
schopen
ničemu
se
na
tomto
světě
naučit
co
nejvíc
se
naučit
od
tohoto
světa
proto
se
nedivte
že
já
do
dneška
vstupu
vědecké
knížky.
A
je
to
nic
proti
tomu
co
jsem
tam
nabyl
v
tom
koncentráku
zdánlivě
nic
je
to
pomocná
ruka
z
druhé
strany
protože
jsem
jednou
člověkem
a
musím
m
za
jakmile
se
svého
lidství
vzdám
v
tom
nejmenší
slova
smyslu
znamená
nebudu
dbát
na
výdobytky
lidství
jaké
dneska
známe
tak
se
tak
pochodu
toto
vědění
o
tu
schopnost
z
díl
nosti
současném
věku
je
to
neměřitelné
to
co
budu
zažívat
takže
budu
říkat
je
to
krásné
je
to
blažené
je
to
ohromující
je
to
vznešené
je
to
nevyslovitelné
a
té
všechno
co
o
tom
řeknu
ale
jestliže
se
poradím
s
něčí
vědou
dnešní
technikou
technikou
života
myslím
vůbec
nejenom
s
nějakým
vahou
funkcí
stoje.
Ale
tedy
kou
života
třebas
jedničku
by
se
střechou
to
technika
života
přikrývá
na
posteli
to
technika
život
jestli
se
se
vším
umět
prakticky
poradit
tak
to
správná
cesta
k
bohu
když
nebudu
závislý
na
někom
jiným
kterými
to
bude
napovídat
nosit
to
nos
když
nebudu
víc
závislí
než
je
hodné
a
já
musím
ničit
ke
svobodě
taky
tím
že
té
vnitřní
svobodě
která
nespočívá
v
tom
že
mám
přikrývku
ale
která
začíná
tam
že
s
ním
odolá
du
správně
vládnout
že
mě
nezabíjí
to
co
používám
že
nežiju
pro
to
co
mě
má
sloužit
nýbrž
prožívám
to
aby
mně
to
sloužilo
správně
co
nejdokonaleji
sloužilo
to
platí
o
co.
A
ta
tech
do
všech
spotřebič
extatických
ne
od
těch
televizor
ech
ovšem
to
jak
tomu
nesmím
sloužit
já
to
nesmí
být
otrokem
ale
ono
mě
to
má
sloužit
a
abych
tomu
mě
to
mohl
se
žít
tak
tomu
musím
rozumět
co
největší
míře
a
abych
to
správně
používal
a
to
platí
obecně
o
celém
životě
já
to
musím
nějakým
způsobem
rozumět
nevadí
mně
že
třebas
na
nějaké
lékařské
vědomosti
že
o
nějaké
přirozené
vědomosti
že
mám
nějaké
jiné
vědomosti
třebas
matematické
životu
počitků
odbyto
vynese
nebo
na
nic
všecko
každou
vděku
a
to
všechno
potřebuju
na
tom
světě
člověk
má
zůstat
dokonale
praktický
na
této
cestě
ne
odtržením
od
tohoto
světa
to
nám
ježíš
kristus
je
si
zeti
prvních
letech
ukázal
když
byl
poddán
své
rodině
a
svém
okolí
ničem
se
nespí
až
na
stanou
okamžik
ke
kterému
se
postupně
dopracuje.
A
ve
kterém
už
nic
nového
mu
ten
svět
nemoh
dát
relativně
tehdy
z
nového
kdyby
byl
že
třebas
dneska
a
takhle
se
mu
mohl
ještě
mnohé
dokreslit
já
ale
už
mu
tedy
nemoh
ten
svět
nic
dát
tak
on
věděl
že
co
by
dále
dělal
v
tom
světě
by
bylo
všechno
špatně
že
by
to
bylo
přešlapování
na
místě
to
se
nesmí
na
této
cestě
dělat
na
to
cestě
není
možnost
se
zastavit
do
se
zastaví
ten
padá
na
co
se
tě
se
musí
jít
kupředu
a
co
to
co
to
je
jich
kupředu
na
každém
oběto
obecně
platné
že
se
opustí
bez
lítosti
to
co
mě
dobře
sloužilo
bez
lítosti
může
se
může
k
tomu
znovu
vracet
člověk
když
to
zlou
potřebuje
mít
to
znovu
sloužilo
ale
musíte
to
opustit
bez
lítosti
a.
Bude
potřebovat
nohu
opustit
znovu
se
toho
chopit
znovu
opustit
a
tak
to
zas
opakovat
to
nejde
tak
jednoznačně
jak
to
ježíš
kristus
ukazuje
a
tak
dlouho
to
opakovat
až
to
definitivně
opustí
a
vždycky
to
definici
jako
opouštím
z
upřímně
jenže
se
ukáže
že
to
předčasně
třebas
opustit
protože
se
dobře
neznal
musel
k
tomu
pomohla
ce
neprovedl
to
al
a
že
by
ji
že
mu
to
chybí
na
tom
dalším
vývoji
tak
prostě
když
to
takhle
vezli
toti
opustí
dobré
rodiče
dobré
prostředí
všecko
vnitřně
myslím
ne
že
vod
toho
uteče
tak
to
je
ta
cesta
do
jordánu
a
co
tam
je
třeba
jako
na
těch
předcházejících
a
že
jsem
se
o
tom
větu
že
nezměnil
je
třeba
aby
to
mělo
vždycky
byl
podoby
jednu
trpnou
a
jednu
aktivní
temná
podoba
toho
Po
jordánu
spočívá
v
tom
že
se
tam
postavil
a
trpěl
to
co
s
ním
ten
bůh
pomocí
svatýho
na
křitele
dělá
do
toho
vůbec
ne
zasahoval
to
byla
nárok
a
aktivní
stránka
byla
že
odešel
od
své
jim
to
bylo
že
se
nemate
nějaká
ale
byla
to
aktivita
neza
se
toho
bydlo
ale
byla
to
ty
bita
že
tam
šel
do
toho
jordánu
to
nebyla
krátká
cesta
a
že
opustil
bez
lítosti
všecko
protože
věděl
že
musí
dát
čili
teď
bych
chtěl
vysvětlit
a
to
už
teď
se
budu
muset
víceméně
odvolávat
jenom
na
stroj
protože
každá
pasáž
například
vysvětlení
vstup
v
jordánu
jeho
podstaty
a
těch
vyšších
stavů
modlitebních
soustavy
modlitby
je
velice.
Obtížné
a
v
několika
větách
se
to
nedá
vysvětlit
to
je
stejně
obtížné
jako
vysvětlovat
třebas
ani
tady
na
teorie
relativity
to
se
nedá
několikrát
věci
když
světle
to
mě
třeba
vyšší
matematika
vysvětlení
ani
tam
teorii
jat
tou
vyšší
matematikou
téhleté
cestě
je
zkušenost
která
předchází
když
nepředchází
zkušenost
třebas
narození
ježíše
v
betlémě
není
možno
lidsky
pochopit
křest
v
jordáně
ani
úmrtí
na
kříži
není
to
to
pochopení
já
vám
nějak
prostředku
pochopitelně
ale
budete
mít
nastoupení
a
že
až
se
do
toho
dostanete
do
tohoto
stavu
modlitby
to
stav
modlitby
nikoli
vyšel
vy
se
jí
na
kříži
prosím
vás
nikoliv
pochodu
jordánu
stavy
modlitby
stavy
životní
ho
vědomí
až
se
tam
dostane
tak
poznáte
že
co
jsem
vám
říkal
sice
je
pan.
A
ale
že
je
to
jinak
že
po
tato
podívá
ale
že
je
to
jinak
že
to
přeci
jenom
sám
dělo
daleko
lépe
dokonaleji
že
to
mělo
své
prostředí
o
ten
se
se
vůbec
nezměnil
já
to
řeknu
aspoň
tak
ve
zkratce
jak
jsem
vám
to
bude
jevit
abyste
nebyli
překvapení
já
jsem
byl
překvapen
že
byla
v
tom
koncentráku
když
jsem
jako
nějakým
způsobem
se
optimálně
přiblížil
ke
kříži
neříkám
se
byl
přežívat
sem
byl
překvapen
tím
co
se
přitom
člověk
všechno
dovídá
že
si
ho
to
ani
nepsal
ani
jsem
neměl
tušení
že
se
to
dovím
já
jsem
se
najednou
dověděl
o
každém
hnutí
ježíše
i
o
tom
co
tam
není
napsáno
ale
ne
proto
aby
se
na
dokonaleji
historii
a
abych
z
ní
poznával
ten
vnitřní
její
smysl
tu
toho
bylo
zapotřebí.
A
musím
říct
že
některé
věci
které
jsem
tam
třebas
poznával
v
tom
momentu
jsem
nemohl
použít
hned
nýbrž
až
tam
mnoho
ale
třebas
o
jedné
zkušenosti
o
které
já
rád
by
padám
a
vám
jsem
všem
tom
už
vykládal
byl
za
zkušeností
celkem
na
té
hranici
že
pamatujete
si
tu
zkušenost
kterou
jsem
nabyl
v
tom
centru
v
tom
letu
mě
ten
gestapák
chtěl
podle
mýho
názoru
slabý
to
jsem
použil
poprvně
přivtě
roku
sedmdesát
tři
ná
věcích
italskorakouské
a
ta
zkušenost
je
tam
byla
na
na
pro
tento
jediný
moment
který
jsem
životě
aniž
jsem
věděl
že
tou
potřebovat
nakonec
potřeboval
kdyby
byl
nevěděl
o
tom
jakým
způsobem
ježíš
získal
matouše
tak
jsem
nemohl
vysvětlit
podobenství
které
u
něho
vykládal
přitom
jak
získával
matouše
nemoh
jsem
ho
vysvětlit
v
tom
u.
U
ježíšovu
tomu
celníkovi
a
by
by
za
půl
hodiny
se
nedostal
na
úroveň
a
vona
byla
k
dispozici
jenom
půl
hodina
na
kterou
třebas
vás
kdybych
se
sebevíc
snažil
nedostanu
ani
za
dvacet
let
že
ale
protože
tady
zakročil
kdybych
se
já
že
tam
sebe
zradit
pán
bůh
a
je
tady
takle
čil
bůh
tehdy
v
koncentráku
a
já
jsem
si
teďka
na
to
vzpomněl
tak
já
jsem
to
mohl
vykládat
způsobem
jak
to
za
půl
hodiny
nebo
tam
je
notu
působí
na
úroveň
toho
člověka
že
nám
to
teďka
znovu
předek
jsem
to
říkal
tomu
celníkovi
tak
to
na
vás
tak
působit
nebude
protože
to
bude
do
na
něho
uši
to
a
tak
já
mnohé
věci
poznávám
že
z
toho
dneska
žiju
nebo
z
toho
jsem
jiným
prospěchem.
Až
se
to
tehdy
poznal
v
tom
momentu
usa
to
dávno
zapomněl
a
najednou
jsem
to
tady
objeví
na
tady
a
já
to
vykládám
když
například
teďka
posloucháte
to
co
tady
říkám
o
tom
takým
nu
tak
zru
ostatek
to
že
mnohé
z
toho
tam
není
že
jo
a
je
to
způsobeno
tím
že
by
se
tím
odporoval
tomu
se
tam
vůbec
ničem
ona
odporuje
že
to
zase
vidím
z
jiného
hlediska
podle
společnosti
která
je
ve
shromáždění
podle
té
úrovni
té
spolčila
shromážděni
vystihnou
tu
úroveň
jako
celek
to
je
velice
obtížné
to
se
nikdy
nesnažím
to
za
mě
dělá
někdo
jim
a
proto
že
to
dělá
nikdo
jiný
tak
se
vám
to
líbí
kdybych
to
dělal
já
tak
by
se
vám
to
vůbec
nelíbilo
tak
já
botám
to
nešlo.
Do
těla
abych
tak
řekl
jenom
přesto
ještě
jednou
řeknu
jakém
duchu
vykládám
ježíš
ne
já
tomu
matoušovi
podobenství
o
marnotratném
synu
v
jakém
duchu
ne
jak
matouš
byl
prostopášnice
tam
shora
ženou
prosto
pášou
společnost
kde
se
milovat
všechno
možné
joga
věděl
o
ježíši
a
říkal
já
ho
zde
cituju
já
si
ho
pozvu
do
této
doprostřed
této
společnosti
a
pozval
si
on
na
tutéž
voni
měli
prostopášníci
še
okolo
sebe
shromážděni
a
říkal
střed
tady
máš
možnost
ty
si
přišel
k
nemocným
tady
máš
ty
to
je
považuje
za
nemocné
tak
je
lež
a
teď
si
myslel
že.
Dál
nějaký
zázrak
tak
mě
on
říkal
ano
budu
léčit
a
začnu
u
tebe
k
tobě
jestli
budu
chtít
ořou
ostatní
poslouchat
to
mu
říkat
podobenství
o
marnotratném
a
tak
se
to
dělo
podaří
marta
tam
si
du
co
mu
to
vykládal
by
to
ponětí
znáte
vykládal
jak
si
člověk
vzpomene
os
dům
a
protože
ježíš
mě
do
toho
vědomí
otcova
domu
v
sobě
přenesl
toto
vědomí
do
matouše
rozumíte
to
je
ten
duch
a
von
si
také
pomocí
ježíše
na
ten
otcovský
dost
poměl
takže
když
a
to
se
stalo
v
tom
celým
kromě
taky
seto
takže
když
ten
ježíš
odešel
o
tom
že
to
povědět
říkal
víc
nemám
tady
co
dělat
než
tuhletu
pohádku
o
marnotratném
synu
já
odcházím.
Že
jsem
vykonat
loučil
se
matouš
zanechal
té
společnosti
běžel
za
ním
a
říkal
mistře
já
jsem
ti
uvěřil
já
vím
že
mluví
pravdu
já
vím
že
si
spasitel
já
všemu
nechám
a
pudu
za
tebou
takový
prostopášnosti
vás
tohleto
bosco
en
dít
protože
von
ztopil
svým
půso
ne
tak
takhle
jsem
to
řiká
tomu
člověku
tomu
celníkovi
taky
celkové
obe
taky
celník
tato
tak
a
on
to
také
tak
pochopil
a
také
se
obrátil
trvale
takže
na
tom
prostředí
kde
on
si
je
ožil
naprosto
pan
poctivým
životem
ale
přísným
už
není
takovým
přísným
svatým
nýbrž
vše
román
člověkem
na
ně
to
tý
doby
jak
mám
zkušenost
z
toho
co
my
píše
tak.
My
s
celou
se
dá
tak
jestliže
třebas
se
v
jordánu
já
říkám
jenom
výsledek
znamená
takové
vědomí
že
člověk
už
si
je
vědom
toho
že
je
synem
božím
nebo
dítkem
božím
trvale
a
že
z
jeho
moci
může
už
trvale
žít
vědomě
trvale
žít
né
nevědomě
jako
dosud
všichni
taky
žijeme
ale
trvale
z
ní
čela
takže
je
třeba
ještě
to
dobře
věděl
jedné
věci
přemoci
já
svoje
vlastní
já
které
sloužilo
samo
sobě
no
a
to
se
potom
z
toho
na
poušti
tady
tohleto
potom
to
dělal
že
se
mohl
toho
satanem
v
tom
tamto
mu
říká
satan
je
překlad
do
češtiny
nepřítele
tak
když
třeba
toho
nepřítele.
A
už
mu
potom
musel
sloužit
i
v
podobě
jidášem
sloužil
velice
dobře
mu
posloužit
od
by
ji
náš
jenomže
chudák
satanáše
k
neměl
tolik
síly
aby
dal
ježíše
třebas
to
pravil
a
když
on
musel
tu
sílu
vždycky
občas
udělali
ne
zrada
ko
udělil
sílu
k
ostatním
učedníkům
i
jidášovi
tomu
věděli
zázraky
tam
musel
uděláš
vi
aby
ho
zradil
taky
sílu
mu
dal
posledními
čest
dobře
víte
svatýho
jana
čili
on
se
osobně
zmařil
tady
je
důležité
vědět
že
to
co
v
nás
narostl
od
okamžiku
zrození
v
jordánu
jako
osobní
vedení
boží
který
můžeme
být
osobně
vedeni
pokud
znovu
poslušni
a
pomocí
lidský
vlastnosti
to
jsou
učedníci
kteří
už
jsou
chyceni
kteří
už
slouží
jsou
ochotni
sloužit
poslušné
můžeme
jít
za
kristem
tak
že
toto
není
vrchol.
Na
to
jak
mně
považují
indové
a
jakmile
považuji
ji
klášterníci
se
domnívají
mylně
tak
víme
že
nakonec
této
fázi
třeba
aby
tyto
vlastnosti
byli
spály
zahradě
na
to
odvahu
že
ta
římské
aby
nakonec
odpadly
aby
dosloužil
jenom
pomohli
ježíšovi
donesen
kříž
nějak
a
já
se
zastavím
protože
bych
byl
rád
kdybyste
se
i
kdy
u
toho
zastavili
u
cesty
která
je
tam
naznačeno
ježíšem
a
to
je
cesta
lásky
protože
on
příkaz
lásky
považoval
za
nejdůležitější
a
proto
musíme
aspoň
v
té
krátce
k
extazi
tuto
lásku
vytknout
jako
nejdůležitější
a
voni
ukázal.
Text view •
Help