Waveform view
78-Kaly-CD11-tr03
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
jestliže
tedy
existuje
předpokládejme
vedle
toho
relativního
lidského
poznávání
lidského
poznali
lidského
činění
lidské
ten
satan
něco
absolutně
jho
nebo
dokonce
absolutního
jestli
potom
a
jestli
potom
se
toto
absolutní
poznání
přeleju
vlivem
okolností
které
jsme
vystihli
a
podmínky
si
prvek
vykládáme
a
budeme
ještě
vykládat
za
jakých
okolností
se
přeleju
do
poznání
lidského
zdali
pak
to
lidské
poznání
potom
je
objektivní
ne
a
nebo
není
je
to
tak
když
se
přeleju
čistá
voda
do
já
to
řeknu
naši
z
mléka
dobrém
lék.
Do
nádoby
nečisté
tak
to
má
za
následek
že
se
samo
zničit
a
že
třebas
kvasí
čili
s
ky
sá
čili
měli
pravdu
křesťani
když
chtěli
dokázat
napřed
očistu
lidské
bytosti
aby
se
to
tam
do
té
bytosti
bylo
co
doma
to
možná
nejistý
bytosti
na
aby
ta
bytost
a
co
nejpřirozenější
jakým
sebezáporem
a
takovou
nějakou
věci
a
od
toho
si
slibovali
že
to
poznání
bude
mít
objektivněji
povahu
já
bych
tomuto
lineárním
způsobu
myšlení
oponoval
ono
totiž
není
pravda
že
by
vůbec
někdo
mohl
dosáhnout
nějaké
čistoty
takové
aby
svou
bytostí
ne.
Prvního
a
toto
objektivní
poznání
které
někde
existuje
mimo
lidský
dosah
za
tím
ano
on
je
k
tomu
třeba
něco
jiného
než
postupné
nějaké
sebe
zlepšována
poli
tomu
nic
nemám
po
jsem
přál
vím
že
podle
zkušenosti
světců
které
jsem
sledoval
sem
dělal
záznam
a
to
jsem
si
detailně
rozebíral
pro
to
zkušenosti
víme
že
každý
ten
světem
co
si
poznání
dopadli
na
že
každý
to
vykládal
trošku
jinak
ne
že
by
se
to
odporovalo
vzájemně
ale
bylo
to
pozměňovali
osobnosti
nikdo
byl
vyloženě
člověkem
lásky
do
člověkem
poznání
nebo
se
e
činným
a
tak
dále
ne
tak
asi
ani
do
nějakou
mých
ani
jdou
kombinovat
tomu
by
na
citech
to
tří
prvků
sem
to
takže
vyšli
z
toho
nekonečné
případy
poznání
ale
jedno.
Bych
chtěl
říct
a
to
bohužel
nebudu
moci
napsat
do
tohoto
ale
řeknu
vám
to
já
vám
řeknu
jenom
obecně
co
si
o
tom
myslím
jako
nestačí
k
tomu
aby
poznání
které
k
nám
přišlo
bylo
nám
vlito
jak
my
říkáme
křesťansky
aby
bylo
objektivní
aby
nebylo
zkreslený
jako
nestačí
k
tomu
postupné
sebe
zlepšování
až
do
úplný
čistoty
dokonalosti
to
ty
není
při
možná
bez
předsudků
a
tak
dále
jako
toto
nestačí
tak
stačí
na
druhé
straně
aby
byl
člověk
od
sebe
úplně
vyprázdněn
stačí
to
co
řekl
ježíš
kristus
větou
modlo
vo
uměl
když
řekl
nebudešli
nenávidět
sám
sebe
nezapřeli
se
nebude
se
jedná
vidět
a
tak
dalsí
svý
svý.
Přátele
si
příbuzný
že
nebude
schopen
se
stát
mým
učedníkem
to
znamená
nepochopí
z
to
moje
učení
tak
aby
myslel
jako
já
který
jsem
vtělený
bůh
aby
to
bylo
objekt
a
to
mělo
objektivní
charakter
asi
tak
že
jo
tohleto
řekl
protože
on
řekl
musí
se
tak
dlouho
a
tak
tak
dlouho
z
zlepšoval
to
to
to
musí
dělat
a
tamto
nesměla
to
neřekl
nýbrž
ty
budeš
nenávidět
sebe
ty
se
bude
zapírat
ty
budeš
nenávidět
své
příbuzné
svou
matku
své
to
chtěl
prosím
vás
a
to
způsobí
že
budeš
mým
učedníkem
a
za
jiných
obrovský
učedníkem
nebudeš
to
je
slovo
do
pranice
a
ten
nám
tímhletím
odpověděl
kdy
se
člověk
může
doma
do
bych
tak
řekl
absolutní
pravdy
nestre
se
né
lidskou
bytostí.
Jenom
tehdy
když
není
svůj
jenom
když
není
svůj
protože
tím
že
miluju
své
příbuzné
tím
jsem
svůj
proto
chce
nenávist
e
tím
že
milují
sebe
tak
jsem
svůj
a
tak
dále
proto
musím
nedá
věc
sebezapírat
a
tak
dále
čili
toto
jediná
záruka
objektivní
a
teď
jsem
vám
řeknu
musím
napsat
proniknutí
do
věčnosti
tím
způsobem
že
by
člověk
žil
opravdu
tím
přítomným
okamžikem
že
by
považoval
budoucnost
a
bez
předmětu
a
minulost
za
nenávratně
to
znamená
absolutně
ztraceno
také
tento
způsob
myšlení
samo
sebou
přibližuje
člověka
k
bohu
velice
věčnosti
protože
vím.
Takzvaně
co
čemu
se
říká
děj
to
znamená
čas
čas
ale
my
se
chcemeli
spojit
se
s
bohem
my
se
musíme
zbavit
časo
prostoru
a
ono
tohleto
samo
není
podmínka
která
by
vás
zbavovala
prostorově
existence
ono
je
třeba
ještě
něčeho
jiného
zbavit
se
té
prostorovosti
a
aby
se
člověk
mohl
zbavit
té
prostorovosti
k
tomu
je
třeba
obecně
řečeno
zaujatosti
vůči
něčemu
co
není
v
prostoru
například
vůči
bohu
jestliže
to
doplněno
to
sebe
zpřítomnit.
Ní
ještě
touto
zaujatostí
tak
pak
samosebou
tyto
dvě
podmínky
stačí
pro
vědomé
spojení
s
bohem
ale
jinak
ne
čili
z
přítomní
samo
nestačí
z
toho
důvodu
že
by
to
bylo
podobno
stavu
kamene
to
znamená
se
tě
sice
od
proměnit
lidské
mysli
ale
ne
cestě
k
bohu
to
znamená
chyběla
by
tam
jako
v
kameni
pohnutky
správná
čili
k
tomu
přítomní
je
třeba
ještě
přidat
správnou
pohnutky.
Text view •
Help