Waveform view
78-Kaly-CD09-tr05
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
jak
se
přechází
ch
úroveň
mého
života
úroveň
mé
modlitby
jsem
si
tím
jist
tak
musím
svým
životem
ovlivňovat
modlitbu
nesmíte
oddělovat
to
znamená
já
ji
tam
musím
vždycky
k
tomu
přidat
k
té
své
činnosti
ono
je
to
totéž
jenomže
toho
opačného
hlediska
přijati
v
tom
smyslu
že
se
třebas
i
když
něco
provedu
přišel
jsem
se
odosobnil
okamžitě
přejdu
do
stavu
modlitby
to
znamená
třebas
poděkovat
mně
dal
sílu
k
tomu
odosobnění
k
tomu
sebezáporu
upřímně
mu
po
děkuju
to
by
stačilo
a
trošku
po
se
a
tím
pozastavím
dám
se
zase
dál.
To
další
činnosti
rozumíte
to
stačí
na
vteřinku
zase
to
nikdo
nebude
slyšet
ani
o
to
ani
nevšimne
by
si
moment
věčnosti
tady
hraje
velkou
roli
jo
přecházet
to
jako
sebeuspokojení
nýbrž
vděčností
bohu
že
já
tu
schopnost
od
něho
mám
takhle
jednat
říká
jo
měl
říkat
boha
živýho
zlý
je
to
pojetí
boží
je
ty
tobě
žije
není
tebou
jedná
tak
dá
ten
pasivně
ženou
pořád
starý
by
ji
nestojí
nedá
než
jsem
to
měl.
Tak
jsem
se
musel
sebe
zříct
teprve
prostředu
sem
si
se
mě
řekl
tak
tam
to
po
tom
měl
čili
je
na
vás
aby
sebe
sami
sebe
o
sami
sebe
ustoupili
a
tak
to
budete
mít
tak
jako
jsem
to
já
tam
mě
tak
jsem
tam
byl
schopen
dokonce
ono
ten
nejsem
byla
bližního
jako
sebe
jasně
jsem
viděl
že
to
nejsou
schopni
že
ten
půs
miloval
z
toho
bližního
na
mě
ze
mě
za
mě
to
mě
to
mně
bylo
mně
nastala
byla
obdařen
takovými
vlastnostmi
a
jeho
láska
že
já
jsem
do
dneška
do
ní
nedorostlo
nikdo.
A
kdybych
náhodou
miloval
bližního
jako
sebe
tak
je
to
hodně
no
on
bez
od
tý
doby
se
zase
jinak
nutit
tebe
jako
opravdovou
no
tak
taky
jsem
přijdu
tady
stavy
jednám
kýmkoliv
to
má
za
mu
duchovní
věci
tak
si
vědomí
jako
on
miluje
a
to
mě
dával
dispozici
tak
bych
mohl
jednat
jako
jako
z
moci
boží
to
strašně
mocné
to
si
dobře
se
mě
do
ne
to
já
nejsem
tak
to
já
kdyby
se
si
znovu
tady
mu
co
strašnou
mluvit
o
toho
aparátu
bych
rád
kdybyste
až
se
vrátíte
a
byl
si
třebas
probírat
hlavě
nebo
pomoci
majetek.
Lásky
to
co
tady
bylo
řečeno
abyste
si
uvědomili
že
toto
co
tady
bylo
řečeno
malá
část
toho
co
tady
bylo
řečeno
nebylo
mu
moci
řečeno
že
jsem
k
tomu
měl
propůjčenu
moc
že
se
vypadalo
jako
strašně
moc
a
co
dím
na
koukni
pyšný
se
kterým
se
nedalo
smlouvat
protože
jsem
byl
svědkem
moci
která
vás
miluje
a
proti
té
se
nedá
nic
dělat
ani
vy
kteří
jste
se
mockrát
provinili
ste
nezpůsobil
ani
v
nejmenším
že
by
vás
byl
přestal
milovat
to
je
dojemné
já
odcházím
čím
vždycky
do
jedění
pokaždé
protože
vás
vidím
jako
lidi.
Chce
se
mi
těžkosti
i
malichernostmi
to
poznám
podle
toho
když
vás
chvilinku
pustím
z
této
moci
boží
o
čem
se
baví
te
si
vidím
že
jste
normální
listina
takový
přízemní
jako
ostatní
lidé
a
on
vás
přesto
miluje
musíte
si
musíte
mi
prominout
že
vás
takhle
posuzuje
že
vám
prozrazuje
jsem
neměl
říct
že
se
budete
se
ho
teďka
bát
mluvit
normálně
jako
ostatní
ve
nebojte
se
já
vás
ujišťuji
že
pán
aparát
a
proto
snažte
milovat
a
jděte
si
co
chcete
mu
v
té
o
žiletkou
potože
ch
stejné
mluvili
prosím
mu
v
té
o
obalu
musíte
o
malicherný
stech.
Ale
buďte
si
vědomi
toho
že
hospodaříte
s
mocí
boží
které
se
říká
uvědomovací
síla
když
ověřujete
ostrov
vaší
žily
děláte
to
z
moci
boží
a
z
té
že
moci
boží
sem
k
vám
já
mluvil
že
si
ale
netroufal
mluvit
o
ostří
žily
nýbrž
o
tom
co
jsem
vyčetl
z
jeho
tváře
plné
lásky
a
to
jsem
ve
vyčetl
jenom
tady
nýbrž
od
té
chvíle
co
jsem
v
tom
koncentráku
zažil
to
odosbnění
nebo
to
sebevzdání
proto
bych
vám
radil
abyste
poznávali
míru
v
tom
kam
až
můžete
se
od
boha.
Ustálit
v
té
velice
důležité
víte
já
jsem
tak
ustrašený
člověk
že
se
bojím
daleko
odejít
od
otcova
domu
že
mě
tam
něco
sežral
a
to
jsem
já
který
by
se
celý
a
mějte
tento
druh
strachu
nevzdalovat
se
mnoho
od
otcova
domu
jediných
strach
který
jediná
starost
která
je
na
cestě
k
bohu
dovolena
všechny
ostatní
starosti
které
člověk
má
sou
škodu
věci
a
ježíš
nepřestával
proti
nim
bojovat
proti
těmto
strastem
ale
o
jedné
starosti
mluvil
a
tu
doporučoval
hledejte
především
království
boží.
Hledejte
starostlivě
pečlivě
hospodařte
hřivnou
kterou
máte
v
ruce
pořád
bez
ze
ani
špetku
z
toho
svě
nechápejte
pro
sebe
to
je
to
je
starost
velice
velká
tedyto
jste
starostenský
z
ty
asi
tak
ho
nebere
a
kterou
kdybyste
měli
tak
vítězit
velice
prudce
protože
hospodář
přichází
nečekaně
a
zúčtovává
jak
je
v
tom
podobenství
napsáno
i
vo
tom
ženy
chovali
dne
ani
hodiny
neměli
v
toho
oleje
zavřely
se
dveře
a
byli
zase
v
temnotách
té
noci
toho
nepoznání
a
já
vám
řeknu
měla
té
cestě
duchovní
nedrží
vůbec
nějaké
duchovní
cit.
Čili
to
už
mám
dávno
za
sebou
nějaká
modlitba
nebo
nějaké
zvláštní
úkony
ničím
nevnikl
ale
mě
na
ní
drží
to
že
se
nevzdal
je
se
bojím
vzdát
tímhletím
byl
poznamenán
moje
cesta
od
cenu
začátku
já
jsem
si
prvních
chvílí
když
jsem
za
ní
vstoupil
v
těch
sedmnácti
letech
jsem
se
bál
udělat
krok
který
by
byl
světský
prosím
vás
to
je
zase
přehání
tady
učíme
na
cestě
činnosti
posvěcovat
světské
věci
světské
kroky
tou
božími
lstí
protože
to
posvěcení
spočívá
v
tom
že
já
to
dělám
jako
práci
na
poli
no
a
když
se
potom
mluvil
o
cestě.
Tě
lásky
tak
to
posvěcení
ještě
větší
já
to
dělám
láskyplně
a
když
to
když
bychom
tomu
přidali
cestu
poznání
nebo
nějaké
poznání
tak
to
dělám
poznání
z
poznání
že
on
je
jediným
činitelem
a
že
on
je
jediným
milujícím
že
ne
já
je
co
dělám
když
mlátím
rukama
ne
já
miluju
když
prokazuji
veliké
skutky
lásky
ale
je
to
on
který
miluje
a
takhle
se
to
se
mi
zdá
promiňte
mi
velice
bezpečné
protože
nevstoupí
člověku
do
hlady
pomůže
přivlastňovat
já
celou
tuhletu
cestu
kterou
my
čím
mám
poznamenáno
ustavičným
tušením
to
vlastnictví
letech
to
se
se
všemi
a
to
z
důvodu.
Se
s
ty
poznání
o
které
přímo
nemluvím
ale
na
té
se
ukazuje
že
kdo
bych
chtěl
poznávat
a
něco
málo
ještě
při
tom
vlastnil
nepoznává
nedokáže
poznávat
nýbrž
pana
do
temnot
vnějších
kde
je
opravdová
temnota
i
toho
poznat
i
poznávací
temno
že
nesvítí
sluníčko
ale
von
není
schopen
poznávat
vy
mě
ten
kdo
se
vzdává
všeho
to
nevlastním
ten
je
být
hoden
soustavně
učednictví
ježíšova
on
to
řekl
že
jo
kdo
nenávidí
sebe
nenávidí
příbuzný
do
konce
do
nenávratně
z
toho
smyslu
je
to
nenávist
jak
to
mně
to
není
tedy
jediný
je.
Hoden
být
mým
s
učedníky
a
to
je
vy
si
při
křitel
na
vás
chci
to
vděčnost
samozřejmě
bůh
vděčnosti
nepotřebuje
bůh
to
nepotřebuje
ale
potřebujeme
to
my
protože
jestliže
něco
od
boha
bereme
a
my
všichni
bereme
od
boha
nebudeme
se
něco
se
to
za
statky
které
tady
me
a
my
to
zase
myslím
nehospodaříme
a
nevracíme
to
znásobení
tak
se
proviňuje
především
proti
sobě
protože
se
tím
vynucujeme
z
té
komunikace
s
bohem
neboť
on
musí
přijít
jak
je
tam
znázorněno
a
musí
ná
zavrhnout
do
té
novějších.
Pře
jsme
nepochopili
úkol
který
před
sebou
máme
čili
zde
vděčnosti
věčnost
představuje
určitou
část
a
značnou
část
pochopení
úkolu
který
je
nám
svěřeno
je
jiná
definice
vděčnosti
že
jak
jsem
řekl
předtím
protože
co
se
mysíte
ti
kteří
hospodařili
pro
to
rozpadá
s
těmi
hřivnami
když
on
odešel
vyšší
to
je
že
to
dělali
jenom
z
donucení
on
nad
nimi
neděl
voni
ho
ňák
milovali
oni
byli
nějak
mu
vděčni
a
jste
mi
to
bylo
asi
hlavní
smysl
jejich
jednání
není
to
tam
dál
rozvedeno
ale
v
jiných
takových.
Podobenstvích
je
mluveno
o
té
lásce
že
je
to
hlavní
mocí
a
jeli
člověk
který
vděčen
neuměli
přímo
milovat
boha
ale
aspoň
vděčen
tak
už
ho
miluji
a
protože
cesta
lásky
nejdokonalejší
a
protože
bych
šel
přál
všem
abyste
se
přežili
s
největší
míry
možné
na
tu
cestu
lásky
to
znamená
na
cestu
která
by
vás
zbavovala
utrpení
která
by
vytvářel
z
vašeho
života
nesení
sladkého
jha
proto
vám
také
radím
ženo.
Text view •
Help