cs-cac-train-s06w
Universal Dependencies - Czech - CAC
Language | Czech |
---|
Project | CAC |
---|
Corpus Part | train |
---|
Annotation | Hladká, Barbora; Zeman, Daniel |
---|
View options
Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Prvním typem po překonání těžkých krizových let se stal v roce # typ * . Jeho koncepce se stala základem všech modelů vytvořených v dalších třiceti letech. V roce # se vyráběl automobil pod názvem Škoda Popular, s přijatelnou cenou # * . Motor o objemu válců # * měl výkon # * . V roce # přišel na trh také větší vůz stejné koncepce, Škoda Rapid, s motorem o objemu válců # * . Model z roku # byl znovu překonstruován, vybaven šestiválcovým motorem a pojmenován na Škoda Super. V roce # se vyváželo již přes # výrobků. Velký význam pro popularitu značky měla účast na devíti světových autosalónech v uvedeném roce. Významný byl například i závod Rallye Monte Carlo, obeslaný z Mladé Boleslavi jediným automobilem Škoda Popular s motorem Rapid o objemu válců # * . V druhé kategorii do objemu válců # * obsadil druhé místo a to znamenalo velký úspěch. Obchodně důležité byly v tomto období i jízdy automobilů Škoda do těžko přístupných končin světa.
Download XML • Download text
• Sentence view • Dependency trees