| s-1
| GÜZELDİ . |
| s-2
| MERKEZDE OLMASI İYİYDİ . |
| s-3
| MERKEZDE OLMASI İYİYDİ . |
| s-4
| YEMEKLER ÇOK GÜZEL VE ÇEŞİTLİ . |
| s-5
| PERSONELLER ÇOK İLGİLİ VE YARDIMSEVERLER . |
| s-6
| YEMEKLER ÇOK GÜZEL VE ÇEŞİTLİ . |
| s-7
| MEMNUNDUK . |
| s-8
| MEMNUNDUK . |
| s-9
| KAYA ARTMIŞ SÜREKLİ GELİYORUZ . |
| s-10
| YİNE HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK GÜZEL AĞIRLANDIK . |
| s-11
| BİZİMLE İLGİLENEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ . |
| s-12
| KAYA ARTMIŞ SÜREKLİ GELİYORUZ . |
| s-13
| KAYA ARTMIŞ SÜREKLİ . |
| s-14
| YEMEKLERDE ÇEŞİT AZDI . |
| s-15
| YEMEKLERDE ÇEŞİT AZDI . |
| s-16
| OTELİ ÇOK BEĞENDİK . |
| s-17
| OTELİ ÇOK BEĞENDİK . |
| s-18
| MERKEZE ÇOK YAKIN . |
| s-19
| MERKEZE ÇOK YAKIN OLMASI . |
| s-20
| ÇOK İYİ DEĞERLENDİRİRİM . |
| s-21
| TAM AİLE OTELİ . |
| s-22
| DENİZİ GÜZELDİ TEMİZ . |
| s-23
| DENİZİ GÜZELDİ TEMİZ . |
| s-24
| ÇOK İYİ DÜZEYDEYDİ . |
| s-25
| ÇOK İYİ DÜZEYDEYDİ . |
| s-26
| PARK HOTELDE Kİ AYRICALIĞI YAŞAMANIZI İSTİYORUM . |
| s-27
| BİR ÇOK İNSANA VESİLE OLUP GÖNÜL RAHATLIĞIYLA PARK OTELE GETİRİYORUM . |
| s-28
| MİSAFİRLERİM MEMNUN OLDUKÇA BEN DE MUTLU OLUYORUM PERSONELLER MİSAFİRLERİMLE YAKINDAN İLGİLENİLİYOR . |
| s-29
| PERSONEL DAYANIŞMASINA HAYRAN KALDIM . |
| s-30
| YEMEKLER ABARTISIZ MUHTEŞEM , YİYECEK KALİTESİ ÇOK İYİ . |
| s-31
| MÜDÜRLERİYLE PERSONELLERİYLE HARİKA BİR HİZMET VERİYORLAR . |
| s-32
| HER HANGİ BİR ŞEY TALEP ETTİĞİMDE ASLA GÖZ ARDI EDİLMİYOR HEMEN YERİNE GETİRİLİYOR BU DA HOŞUMA GİDİYOR . |
| s-33
| ÖNCÜ OLUP GETİRDİĞİM BÜTÜN MİSAFİRLERİMİN DÜŞÜNCELERİ BENİMLE AYNI DOĞRULTUDA . |
| s-34
| GELMİŞ OLAN MİSAFİRLERİMİN MEMNUNİYETİ DOĞRULTUSUNDA BİZİM TERCİHİMİZ DE HER ZAMAN PARK HOTEL OLUYOR . |
| s-35
| TABİ Kİ BU TURLAR BENİMLE BİRLİKTE BİR AYRICALIK KAZANIYOR . |
| s-36
| PARK HOTELDE Kİ AYRICALIĞI YAŞAMANIZI İSTİYORUM . |
| s-37
| PARK HOTELDE Kİ AYRICALIĞI YAŞAMANIZI İSTİYORUM . |
| s-38
| ÇOK MEMNUN KALDIM . |
| s-39
| GENEL ANLAMDA TAVSİYE EDERİM . |
| s-40
| GENEL ANLAMDA TAVSİYE EDERİM . |
| s-41
| ÇOK İYİ . |
| s-42
| MEMNUN KALDIM . |
| s-43
| ÇOK İYİYDİ . |
| s-44
| TEST . |
| s-45
| TESİSTEN . |
| s-46
| DOĞA İLE İÇ İÇE BİR TESİS . |
| s-47
| HER ŞEY YOLUNDA GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİK . |
| s-48
| HER ŞEY YOLUNDA GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİK . |
| s-49
| HER ŞEY YOLUNDA GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİK . |
| s-50
| PERSONELLERDEN DOLAYI KARARSIZIM . |
| s-51
| İYİ BENCE . |
| s-52
| MEMNUN KALDIM ÇOK İYİYDİ . |
| s-53
| TAVSİYE ETMEM MEMNUN KALMADIM . |
| s-54
| TAVSİYE ETMEM MEMNUN KALMADIM . |
| s-55
| 56604 YILDIR SÜREKLİ OLARAK TERCİHİM PARK OTEL . |
| s-56
| YAKINLIK , HİZMET , ÖZVERİ , PROBLEMLERİN ANINDA ÇÖZÜLMESİ PARK OTELİ TERCİH ETME SEBEPLERİMİN ARASINDA . |
| s-57
| ODADAN ÇIKMAYIP SADECE ODADA KALACAKSINIZ GAYET İDEAL BİR OTEL . |
| s-58
| HİJYEN GÜZEL , ODALAR , GENEL MEKANLAR VE HAVUZLAR GAYET TEMİZ . |
| s-59
| OTELDE HERKESİN DAMAK TADINA UYABİLECEK LEZZETTE YEMEKLER SUNULUYOR HEPSİNİN İTİNAYLA HAZIRLANDIĞINA YÜZDE YÜZ EMİNİM . |
| s-60
| YEMEKLERDE SAĞLIK KONUSUNA DA DİKKAT EDİLMİŞ , BÜFEDE DİYET MENÜLERİ DE SUNULUYOR . |
| s-61
| İLGİLENDİLER AMA SORUN HER ZAMAN KADIKÖYDEKİ YERİNE GİDİYORDUM . |
| s-62
| BUNLAR SADECE KİŞİSEL GÖRÜŞLERİM DEĞİL ÖNCEDEN VE ŞU AN Kİ BERABERİMDE GETİRDİĞİM MİSAFİRLERİMDEN ALDIĞIM GÖRÜŞLERDİR . |
| s-63
| BU SEFER ÇOK İLGİ ALAMADIM GİBİ GELDİ . |
| s-64
| 4 YILDIR SÜREKLİ OLARAK TERCİHİM PARK OTEL . |
| s-65
| 4 YILDIR SÜREKLİ OLARAK TERCİHİM PARK OTEL . |
| s-66
| ÇOK İYİYDİ . |
| s-67
| BİZ OTELİ GENEL ANLAMDA ÇOK BEĞENDİK . |
| s-68
| ODAMIZIN MANZARASI ÇOK GÜZEL . |
| s-69
| YEMEKLER , TEMİZLİK GAYET GÜZEL . |
| s-70
| BİZ OTELİ GENEL ANLAMDA ÇOK BEĞENDİK . |
| s-71
| AİLECEK ÇOK GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİK . |
| s-72
| HER TÜRLÜ İSTEĞİMİZE EN İYİ ŞEKİLDE CEVAP VERMEYE ÇALIŞTILAR . |
| s-73
| EVİMİZDE OLSAK ANCAK BU KADAR RAHAT EDERDİK . |
| s-74
| MUTLAKA TEKRAR GİDECEĞİZ . |
| s-75
| AİLECEK ÇOK GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİK . |
| s-76
| ODALARI GÜZEL . |
| s-77
| ÖDEDİĞİM ÜCRETE GÖRE ALDIĞIM HİZMET NORMALDİ . |
| s-78
| YENİ BİR TESİSTİ . |
| s-79
| YENİ BİR TESİSTİ . |
| s-80
| ÇOK DAKİKTİ . |
| s-81
| PERSONELİ ÇOK GÜLERYÜZLÜ . |
| s-82
| KONFOR OLARAK İYİYDİ . |
| s-83
| ÇOK İLGİSİZ VE ALAKASIZDI . |
| s-84
| ÇOK KÜÇÜK BİR ODAYDI AMA TEMİZDİ . |
| s-85
| ODADAN VE YEMEKLERDEN MEMNUN KALMADIM . |
| s-86
| ODADAN VE YEMEKLERDEN MEMNUN KALMADIM . |
| s-87
| KAMPANYALAR GELSİN . |
| s-88
| OTELİN PERSONELLERİ İLGİLİ . |
| s-89
| ÇOCUK VE BEBEK DOSTU . |
| s-90
| ÇOCUK VE BEBEK DOSTU . |
| s-91
| YEMEKLERİ İYİYDİ . |
| s-92
| HER ŞEY ÇOK GÜZELDİ . |
| s-93
| ORTA DÜZEYDE BİR TESİSTİ . |
| s-94
| TEMİZ BİR TESİS ODALARI . |
| s-95
| ÇOK MEMNUN KALDIM MÜSAİT DEĞİLİM ANKETE KATILAMAYACAĞIM . |
| s-96
| YEMEKLERDE ÇEŞİT YOKTU . |
| s-97
| ÇOK İLGİLENEMEDİ BİZİMLE . |
| s-98
| ORTAK KULLANIM ALANLARI . |
| s-99
| ÖMER BEY İYİYDİ . |
| s-100
| TAVSİYE EDERİM ÖZELLİKLE . |