PML View
ln94210_110
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-8/ln94210_110.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-8/ln94210_110.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-8/ln94210_110.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-8/ln94210_110.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-8/ln94210_110.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-8/ln94210_110.treex.gz |
---|
s-1
Tři
divadla
se
příznivě
tváří
na
čtvrté
s-2
Karola
Štěpánová
s-3
Novým
ředitelem
Městských
divadel
pražských
(MDP)
se
koncem
minulé
sezony
stal
PAVEL
LINHART
(1944).
s-4
V
minulosti
kromě
vedení
Branického
divadla
spolupracoval
s
Radimem
Vašinkou
či
s
agenturním
souborem
Brak,
vedeným
Josefem
Morávkem.
o
s-5
S
jakou
koncepcí
jste
šel
do
konkurzu?
s-6
Moje
představa
je
velmi
podobná
koncepci
mého
předchůdce
Jana
Vedrala.
s-7
Určité
změny
spočívají
v
dalším
prohloubení
autonomie
jednotlivých
souborů
v
ekonomické
oblasti.
s-8
Šéfové
budou
do
budoucna
sami
hospodařit
s
předem
daným
ročním
rozpočtem,
pochopitelně
v
rámci
určitých
pravidel,
vyplývajících
z
regulí
závazných
pro
celá
MDP.
s-9
S
větší
samostatností
získají
samozřejmě
i
větší
zodpovědnost.
s-10
o
Co
zůstane
centru?
s-11
Poskytovat
společný
servis.
s-12
Starostí
jednotlivých
scén
je
mít
plný
dům,
vše
ostatní
by
mělo
zajišťovat
centrum.
s-13
S
tím
také
souvisí
zájezdová
činnost,
která
by
se
měla
zmnohonásobit.
s-14
V
konečné
fázi
by
se
na
zájezdech
měla
odehrát
třetina
domácího
repertoáru,
a
ne
pouhých
dvacet
až
třicet
představení
jako
v
minulé
sezo.
s-15
Obchodní
oddělení
by
se
časem
mělo
stát
i
uměleckou
agenturou,
produkovat
vlastní
projekty,
postupně
proniknout
i
do
castingu
a
podobně.
s-16
o
Spojnice
scén
MDP
by
však
měla
být
i
v
něčem
jiném...
s-17
To
je
právě
to,
co
teď
všichni
společně
hledáme.
s-18
Víme
velmi
přesně,
co
nás
rozděluje,
a
musíme
najít
to,
co
nás
spojuje-
kromě
právní
vazby
a
činností,
daných
provozem.
s-19
Budeme
hledat
další
styčné
body,
a
to
i
s
vědomím,
že
po
umělecké
stránce
je
akční
rádius
našich
tří
scén
velmi
široký.
s-20
Zcela
obecně
řečeno
by
nás
mělo
spojovat
dobré
divadlo,
musíme
se
však
dohodnout
na
tom,
co
toto
kritérium
pro
každého
z
nás
znamená.
s-21
Je
to
záležitost
na
dlouhá
sezení
a
diskuse.
s-22
Měla
by
nám
v
tom
pomoci
i
nově
zřízená
Rada
MDP,
což
není
žádný
statutární
orgán,
ale
měl
by
to
být-
podobně
jako
u
dalších
institucí-
poradní
sbor,
do
jisté
míry
předjímající
správní
radu
neziskové
organizace.
o
s-23
Podle
jakého
klíče
budete
dělit
peníze
pro
jednotlivé
scény?
s-24
Všichni
šéfové
si
mají
připravit
dramaturgický
výhled
na
příští
rok,
s
tím,
že
by
měli
mít
hrubou
představu,
co
všechno
budou
pro
dané
inscenace
potřebovat
a
kolik
by
to
tak
asi
mohlo
stát.
s-25
Půjde
samozřejmě
o
hrubý
odhad,
který
však
bude
jistým
vodítkem.
s-26
Pak
nás
nejspíš
čeká
těžké
dohodovací
řízení,
protože
vedle
jasně
daných
a
spočitatelných
nákladů
na
provoz
nastane
boj
o
umění.
o
s-27
MDP
zůstávají
pohromadě
také
kvůli
právní
ochraně
nájemních
smluv,
která
platí
do
roku
2001...
s-28
Myslím
si,
že
v
roce
2001
tu
už
budou
normální
poměry
a
že
se
také
majitelé
objektů
začnou
chovat
víceméně
normálně.
s-29
To,
že
ve
svém
domě
mají
divadlo,
by
mohli
brát
ne
jako
snížení
příjmů,
ale
jako
zvýšení
prestiže.
o
s-30
Čtvrtou
scénou
MDP
se
prý
má
stát
Divadlo
za
branou
II
Otomara
Krejči...
s-31
Ze
strany
magistrátu
byl
vznesen
neoficiální
dotaz,
jak
bychom
se
na
to
tvářili,
a
my
bychom
se
tvářili
příznivě.
s-32
Budova
Adrie
je
majetkem
města,
my
bychom
obhospodařovali
prostor,
soubor
by
žil
patrně
z
grantu
ministerstva
kultury.
s-33
Žádné
oficiální
jednání
se
mnou
však
zatím
neproběhlo.
dependency tree
•
text view