PML View

wsj1193.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1193.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1193.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1193.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1193.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1193.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1193.cz.treex.gz

s-1 Proboha!

s-2 Charlie Brown pořádá výprodej.

s-3 Ty inzeráty v Metropolitan Life byly špatné moc.

s-4 Ale teď je Charlie Brown připraven začít nabízet všechno, od Chex Party Mix po žárovky.

s-5 Proč ale prodává právě teď?

s-6 Ukazuje se, že příští rok bude Charlie Brownovi, Snoopymu a celé bandě 40 let - a divize United Media společnosti Scripps Howard, která je vedoucím syndikátu a licenčním zástupcem pro komické kreslené seriály Charlese Schulze, vidí zlatý důl v poskytování licence na kreslené postavičky celému hejnu inzerentů do reklam, vázaného prodeje a propagace.

s-7 "Peanuts se stali součástí americké kultury," říká Peter Shore, viceprezident pro marketing a licence společnosti United Media.

s-8 Komický kreslený seriál " v sobě magickou, trvalou kvalitu.

s-9 Naším plánem je uctívat Charlese Schulze i jeho seriál po celý rok."

s-10 Tato snaha udělá v roce 1990 z celého gangu Peanuts velmi známý prodejní artikl.

s-11 Společnost General Electric v plánu použít tyto postavičky k popularizaci své žárovky Miser.

s-12 Společnost Teleflora spustí na sv. Valentina televizní reklamu s nabídkou "Snoopyho pugétu lásky".

s-13 Společnost Ralston Purina bude nabízet tři balíčky Chex Party Mix s novou příchutí, pojmenované po Charlie Brownovi, Lucy a Linusovi.

s-14 Postavičky budou rovněž součástí nové kampaně nabídky veřejných služeb společnosti United Way.

s-15 Kromě reklam plánuje vedoucí syndikátu představení v pojízdné aréně, nové speciální vysílání pro CBS, a dokonce i výstavu ve Smithsonian Institute.

s-16 Roční program oslav bude oficiálně odstartován v lednu speciálním pořadem v poločase Super Bowlu, kombinujícím živé a animované představení.

s-17 Všechny tyto vázané akce jsou však některými marketingovými odborníky zpochybňovány otázkou, zda celá věc nemůže zajít příliš daleko.

s-18 "Účastní se toho příliš mnoho lidí," říká Al Ries z marketingové konzultační firmy Trout & Ries z Greenwich ve státě Connecticut.

s-19 "Pokud chcete rázně prorazit, musíte své poselství zformulovat natolik jasně, ostře a individuálně, jak je to jen možné.

s-20 Sdílet postavičku s ostatními inzerenty není dobrý způsob, jak toho docílit."

s-21 Ale společnost United Media říká, že je s uzavíráním smluv velmi opatrná.

s-22 "Nemáme zájem o propagaci každého jednotlivého výrobku, který se naskytne," říká pan Shore.

s-23 Vedoucí pracovníky Metropolitan Life se nepodařilo zastihnout, aby nám odpověděli na otázku o využívání postaviček Peanuts jinými subjekty.

s-24 Ale Shore říká, že výhradní reklamní práva společnosti se týkají pouze kategorie pojišťovacích a finančních služeb.

s-25 Berry znovu nastupuje u skupiny WPP Group

s-26 Norman Berry, ředitel vývoje, který byl v červnu zjevně vytlačen ze společnosti Ogilvy & Mather, se vrací do mateřské společnosti této společnosti, do společnosti WPP Group PLC.

s-27 Berry, kterému je 58 let, odstoupil poté, co byl požádán předsedou a výkonným ředitelem společnosti Ogilvy Kennethem Romanem, aby se vzdal pozice hlavy vývoje newyorské pobočky a převzal neurčitější mezinárodní roli.

s-28 Včera, přesně den poté, co Roman oznámil, že odchází na vedoucí funkci ve společnosti American Express, oznámila společnost WPP, že Berry se vrací a převezme mezinárodní pozici v mateřské společnosti.

s-29 Berry prohlásil, že načasování bylo náhodné a že jeho rozhodnutí nebylo v žádném vztahu k odchodu K. Romana.

s-30 RJR se napojilo na FCB/Leber

s-31 Společnost RJR Nabisco Inc. udělila post svého celostátního vysílacího mediálního nákupčího společnosti FCB/Leber Katz Partners, newyorské pobočce chicagské společnosti Foote, Cone & Belding.

s-32 Jmenování společnosti FCB/Leber Katz Partners nahrávací agenturou společnosti Nabisco Brands Inc. a společnosti Planters LifeSavers Co. následuje po oznámení společnosti RJR Nabisco z minulého týdne, že kvůli snižování nákladů rozpustí svou divizi RJR Nabisco Broadcast a k 1. prosinci propustí jejích 14 zaměstnanců.

s-33 Společnost RJR Nabisco sídlící v New Yorku nechtěla prozradit výši svých ročních výdajů, ale vedoucí pracovníci z oboru udávají, že letos vydá přes 140 milionů dolarů, což je méně než loňských 200 milionů dolarů.

s-34 Reklamní poznámky...

s-35 PŘÍJMY:

s-36 Skupina Interpublic Group z Kostariky oznámila, že její čistý zisk za třetí čtvrtletí vzrostl o 15 % na 6,9 milionu dolarů, neboli 21 centů na akcii, z loňských 6 milionů dolarů, neboli 18 centů na akcii, za stejné období.

s-37 Příjmy se zvýšily o více než 5 % z 268,6 milionu dolarů na 283,2 milionu dolarů.

s-38 PROPAGACE:

s-39 Společnost PepsiCo Inc. rozdá 4 000 sad své nové kapesní videohry z řady Nintendo "Game Boy" ve dvouměsíční propagační akci, jejíž začátek je plánován na 1. listopadu.

s-40 Společnost Pepsi oznámila, že za reklamu na tuto propagační akci vydá 10 milionů dolarů.


dependency treetext view