# newdoc id = mf920925_012 # sent_id = mf920925_012:s-1 # text = Nesmrtelný typ Tatra 613 AUTOMOBILKA V PŘÍBOŘE OBNOVÍ PRODUKCI ZAČÁTKEM ROKU 1993 1 Nesmrtelný smrtelný AAIS1----1N---- _ _ 2 Atr _ _ 2 typ typ NNIS1-----A---- _ _ 0 ExD _ _ 3 Tatra Tatra NNFS1-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 613 613 C=------------- _ _ 3 Atr _ _ 5 AUTOMOBILKA automobilka NNFS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 6 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 PŘÍBOŘE Příbor NNIS6-----A---1 _ _ 6 Atr _ _ 8 OBNOVÍ obnovit VB-S---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 9 PRODUKCI produkce NNFS4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 ZAČÁTKEM začátek NNIS7-----A---- _ _ 8 AuxP _ _ 11 ROKU rok NNIS2-----A---1 _ _ 10 Adv _ _ 12 1993 1993 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ # sent_id = mf920925_012:s-2 # text = Výroba osobních automobilů Tatra 613 má být obnovena od 1. ledna 1993. 1 Výroba výroba NNFS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 2 osobních osobní AAIP2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 automobilů automobil NNIP2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 Tatra Tatra NNFS1-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 613 613 C=------------- _ _ 4 Atr _ _ 6 má mít VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 7 být být Vf--------A-I-- _ _ 8 AuxV _ _ 8 obnovena obnovit VsQW----X-APP-- _ _ 6 Obj _ _ 9 od od RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 10 1 1 C=------------- _ _ 12 Atr _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ 12 ledna leden NNIS2-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 13 1993 1993 C=------------- _ _ 12 Atr _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-3 # text = Ředitel odštěpného závodu Tatra Příbor Zdeněk Kalinec předpokládá, že v příštím roce bude vyrobeno asi tři sta vozů. 1 Ředitel ředitel NNMS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 2 odštěpného odštěpný AAIS2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 závodu závod NNIS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 Tatra Tatra NNFS1-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 Příbor Příbor NNIS1-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 Zdeněk Zdeněk NNMS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 Kalinec Kalinec NNMS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 8 předpokládá předpokládat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 10 že že J,------------- _ _ 8 AuxC _ _ 11 v v RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 12 příštím příští AAIS6----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 11 Adv _ _ 14 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 15 AuxV _ _ 15 vyrobeno vyrobit VsNS----X-APP-- _ _ 10 Obj _ _ 16 asi asi TT------------- _ _ 18 AuxZ _ _ 17 tři tři`3 Cl-P1---------- _ _ 18 Atr _ _ 18 sta sto-1`100 CzNP1---------- _ _ 15 Sb _ _ 19 vozů vůz NNIP2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-4 # text = "Vyrábět je budeme tak dlouho, dokud se budou prodávat," řekl ředitel Kalinec. 1 " " Z:------------- _ _ 2 AuxG _ _ 2 Vyrábět vyrábět Vf--------A-I-- _ _ 14 Obj _ _ 3 je on PEXP4--3------- _ _ 2 Obj _ _ 4 budeme být VB-P---1F-AAI-- _ _ 2 AuxV _ _ 5 tak tak Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 6 dlouho dlouho Dg-------1A---- _ _ 2 Adv _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 8 dokud dokud J,------------- _ _ 11 Adv _ _ 9 se se P7--4---------- _ _ 11 AuxR _ _ 10 budou být VB-P---3F-AAI-- _ _ 11 AuxV _ _ 11 prodávat prodávat Vf--------A-I-- _ _ 6 Adv _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 2 AuxX _ _ 13 " " Z:------------- _ _ 2 AuxG _ _ 14 řekl říci VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 15 ředitel ředitel NNMS1-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 Kalinec Kalinec NNMS1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-5 # text = Letos automobilka vyrobila 147 osobních vozů. 1 Letos letos Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 2 automobilka automobilka NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 vyrobila vyrobit VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 4 147 147 C=------------- _ _ 3 Obj _ _ 5 osobních osobní AAIP2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 vozů vůz NNIP2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-6 # text = Prodala jich 157 (rozdíl tvoří zásoby z minulého roku). 1 Prodala prodat VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 jich on PEXP2--3------1 _ _ 3 Atr _ _ 3 157 157 C=------------- _ _ 1 Obj _ _ 4 ( ( Z:------------- _ _ 6 AuxG _ _ 5 rozdíl rozdíl NNIS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 6 tvoří tvořit VB-P---3P-AAI-- _ _ 1 Pred _ _ 7 zásoby zásoba NNFP1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 8 z z RR--2---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 minulého minulý AAIS2----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 8 Atr _ _ 11 ) ) Z:------------- _ _ 6 AuxG _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-7 # text = Tuzemského zákazníka našlo 146 aut, vyvezeno jich bylo jedenáct. 1 Tuzemského tuzemský AAMS4----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 zákazníka zákazník NNMS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 3 našlo najít VpNS----R-AAP-- _ _ 6 Pred _ _ 4 146 146 C=------------- _ _ 3 Sb _ _ 5 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 7 vyvezeno vyvézt VsNS----X-APP-- _ _ 6 Pred _ _ 8 jich on PEXP2--3------1 _ _ 10 Atr _ _ 9 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 7 AuxV _ _ 10 jedenáct jedenáct`11 Cl-S1---------- _ _ 7 Sb _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-8 # text = Základní model (verze Tatra 613-4) stál 575 000 korun. 1 Základní základní AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 model model NNIS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 ( ( Z:------------- _ _ 10 Apos _ _ 4 verze verze NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 5 Tatra Tatra NNFS1-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 613 613 C=------------- _ _ 5 Atr _ _ 7 - - Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 8 4 4 C=------------- _ _ 6 Atr _ _ 9 ) ) Z:------------- _ _ 3 AuxG _ _ 10 stál stát VpYS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 11 575 000 575000 C=------------- _ _ 10 Obj _ _ 12 korun koruna NNFP2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-9 # text = Orgány státní správy tvořily letos asi 35 procent zájemců o pětimetrové vozy Tatra 613. 1 Orgány orgán NNIP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 státní státní AAFS2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 správy správa NNFS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 tvořily tvořit VpTP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 letos letos Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 6 asi asi TT------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 7 35 35 C=------------- _ _ 4 Obj _ _ 8 procent procento NNNP2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 zájemců zájemce NNMP2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 o o RR--4---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 pětimetrové pětimetrový AAIP4----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 vozy vůz NNIP4-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 13 Tatra Tatra NNFS1-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 613 613 C=------------- _ _ 13 Atr _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-10 # text = Podniková sféra se na odbytu tatrovek podílela z 28 procent. 1 Podniková podnikový AAFS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 sféra sféra NNFS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 3 se se P7--4---------- _ _ 7 AuxT _ _ 4 na na RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 5 odbytu odbyt NNIS6-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 6 tatrovek tatrovka NNFP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 podílela podílet VpQW----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 8 z z RR--2---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 28 28 C=------------- _ _ 10 Atr _ _ 10 procent procento NNNP2-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-11 # text = Novým jevem je zájem soukromých podnikatelů. 1 Novým nový AAIS7----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 jevem jev NNIS7-----A---- _ _ 3 Pnom _ _ 3 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 zájem zájem NNIS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 5 soukromých soukromý AAMP2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 podnikatelů podnikatel NNMP2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-12 # text = Ti odebrali přibližně dvacet procent prodaných vozů. 1 Ti ten PDMP1---------- _ _ 2 Sb _ _ 2 odebrali odebrat VpMP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 přibližně přibližně Dg-------1A---- _ _ 4 AuxZ _ _ 4 dvacet dvacet`20 Cl-S4---------- _ _ 2 Obj _ _ 5 procent procento NNNP2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 prodaných prodaný AAIP2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 vozů vůz NNIP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-13 # text = Na vývoz připadlo sedmnáct procent. 1 Na na RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 2 vývoz vývoz NNIS4-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 připadlo připadnout VpNS----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 4 sedmnáct sedmnáct`17 Cl-S1---------- _ _ 3 Sb _ _ 5 procent procento NNNP2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-14 # text = Přestože technické řešení luxusní Tatry 613 (vzduchem chlazený vidlicový osmiválec umístěný nad zadní poháněnou nápravou) je dnes raritou a tvary karosérie pocházejí z počátku sedmdesátých let, v období, kdy prudce poklesl zájem na domácím trhu, dokázala továrna podstatnou část výroby exportovat. 1 Přestože přestože J,------------- _ _ 41 AuxC _ _ 2 technické technický AANS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 řešení řešení NNNS1-----A---- _ _ 18 Sb _ _ 4 luxusní luxusní AAFS2----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 Tatry Tatra NNFS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 613 613 C=------------- _ _ 5 Atr _ _ 7 ( ( Z:------------- _ _ 11 AuxG _ _ 8 vzduchem vzduch NNIS7-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 9 chlazený chlazený AAIS1----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 10 vidlicový vidlicový AAIS1----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 osmiválec osmiválec NNIS1-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 12 umístěný umístěný AAIS1----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 nad nad RR--7---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 zadní zadní AAFS7----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 15 poháněnou poháněný AAFS7----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 nápravou náprava NNFS7-----A---- _ _ 13 Adv _ _ 17 ) ) Z:------------- _ _ 11 AuxG _ _ 18 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 21 Adv _ _ 19 dnes dnes Db------------- _ _ 18 Adv _ _ 20 raritou rarita NNFS7-----A---- _ _ 18 Pnom _ _ 21 a a J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 22 tvary tvar NNIP1-----A---- _ _ 24 Sb _ _ 23 karosérie karosérie NNFS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 24 pocházejí pocházet VB-P---3P-AAI-- _ _ 21 Adv _ _ 25 z z RR--2---------- _ _ 24 AuxP _ _ 26 počátku počátek NNIS2-----A---- _ _ 25 Adv _ _ 27 sedmdesátých sedmdesátý CrNP2---------- _ _ 28 Atr _ _ 28 let léta NNNP2-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 29 , , Z:------------- _ _ 21 AuxX _ _ 30 v v RR--6---------- _ _ 41 AuxP _ _ 31 období období NNNS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 32 , , Z:------------- _ _ 35 AuxX _ _ 33 kdy kdy Db------------- _ _ 35 Adv _ _ 34 prudce prudce Dg-------1A---- _ _ 35 Adv _ _ 35 poklesl poklesnout VpYS----R-AAP-1 _ _ 31 Atr _ _ 36 zájem zájem NNIS1-----A---- _ _ 35 Sb _ _ 37 na na RR--6---------- _ _ 36 AuxP _ _ 38 domácím domácí AAIS6----1A---- _ _ 39 Atr _ _ 39 trhu trh NNIS6-----A---- _ _ 37 Atr _ _ 40 , , Z:------------- _ _ 35 AuxX _ _ 41 dokázala dokázat VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 42 továrna továrna NNFS1-----A---- _ _ 41 Sb _ _ 43 podstatnou podstatný AAFS4----1A---- _ _ 44 Atr _ _ 44 část část NNFS4-----A---- _ _ 46 Obj _ _ 45 výroby výroba NNFS2-----A---- _ _ 44 Atr _ _ 46 exportovat exportovat Vf--------A-B-- _ _ 41 Obj _ _ 47 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-15 # text = V roce 1991 bylo vyvezeno 273 vozů (76 procent výroby), v roce 1990 činil export 329 aut (55 procent vyrobeného množství), v roce 1989 bylo vyvezeno 38 aut ( 8,1 procenta produkce). 1 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 1 Adv _ _ 3 1991 1991 C=------------- _ _ 2 Atr _ _ 4 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 5 AuxV _ _ 5 vyvezeno vyvézt VsNS----X-APP-- _ _ 27 Pred _ _ 6 273 273 C=------------- _ _ 8 Sb _ _ 7 vozů vůz NNIP2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 ( ( Z:------------- _ _ 5 Apos _ _ 9 76 76 C=------------- _ _ 8 Sb _ _ 10 procent procento NNNP2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 výroby výroba NNFS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 ) ) Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 27 AuxX _ _ 14 v v RR--6---------- _ _ 17 AuxP _ _ 15 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 14 Adv _ _ 16 1990 1990 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 činil činit VpYS----R-AAI-- _ _ 27 Pred _ _ 18 export export NNIS1-----A---- _ _ 17 Sb _ _ 19 329 329 C=------------- _ _ 21 Obj _ _ 20 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 21 ( ( Z:------------- _ _ 17 Apos _ _ 22 55 55 C=------------- _ _ 21 Obj _ _ 23 procent procento NNNP2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 24 vyrobeného vyrobený AANS2----1A---- _ _ 25 Atr _ _ 25 množství množství NNNS2-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 26 ) ) Z:------------- _ _ 21 AuxG _ _ 27 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 28 v v RR--6---------- _ _ 32 AuxP _ _ 29 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 28 Adv _ _ 30 1989 1989 C=------------- _ _ 29 Atr _ _ 31 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 32 AuxV _ _ 32 vyvezeno vyvézt VsNS----X-APP-- _ _ 27 Pred _ _ 33 38 38 C=------------- _ _ 35 Sb _ _ 34 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 35 ( ( Z:------------- _ _ 32 Apos _ _ 36 8,1 8.1 C=------------- _ _ 35 Sb _ _ 37 procenta procento NNNS2-----A---- _ _ 36 Atr _ _ 38 produkce produkce NNFS2-----A---- _ _ 37 Atr _ _ 39 ) ) Z:------------- _ _ 35 AuxG _ _ 40 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-16 # text = V roce 1988 přitom činil prodej do zahraničí jen 3,7 procenta a o rok dříve dokonce pouze 1,1 procenta. 1 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 1 Adv _ _ 3 1988 1988 C=------------- _ _ 2 Atr _ _ 4 přitom přitom Db------------- _ _ 5 Adv _ _ 5 činil činit VpYS----R-AAI-- _ _ 12 Pred _ _ 6 prodej prodej NNIS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 7 do do RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 zahraničí zahraničí NNNS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 jen jen Db------------- _ _ 11 AuxZ _ _ 10 3,7 3.7 C=------------- _ _ 5 Obj _ _ 11 procenta procento NNNS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 13 o o RR--4---------- _ _ 15 AuxP _ _ 14 rok rok NNIS4-----A---- _ _ 13 Adv _ _ 15 dříve dříve Dg-------2A---- _ _ 12 ExD _ _ 16 dokonce dokonce Db------------- _ _ 18 AuxZ _ _ 17 pouze pouze Db------------- _ _ 18 AuxZ _ _ 18 1,1 1.1 C=------------- _ _ 12 ExD _ _ 19 procenta procento NNNS2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-17 # text = Převážná většina vývozu směřuje na území bývalého Sovětského svazu. 1 Převážná převážný AAFS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 většina většina NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 3 vývozu vývoz NNIS2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 směřuje směřovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 na na RR--4---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 území území NNNS4-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 bývalého bývalý AAIS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 8 Sovětského sovětský AAIS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 svazu svaz NNIS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 10 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-18 # text = Šestsettřináctky však v posledních letech našly kupce také v Maďarsku, Polsku, Korejské lidově demokratické republice, Saudské Arábii, Maroku, Jihoafrické republice, Francii, Švýcarsku a Německu. 1 Šestsettřináctky šestsettřináctka NNFP1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 2 však však J^------------- _ _ 6 AuxY _ _ 3 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 4 posledních poslední AANP6----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 letech léta NNNP6-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 našly najít VpTP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 7 kupce kupec NNMP4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 8 také také Db------------- _ _ 30 AuxZ _ _ 9 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 10 Maďarsku Maďarsko NNNS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 12 Polsku Polsko NNNS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 14 Korejské korejský AAFS6----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 15 lidově lidově Dg-------1A---- _ _ 16 Adv _ _ 16 demokratické demokratický AAFS6----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 republice republika NNFS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 19 Saudské saudský AAFS6----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 Arábii Arábie NNFS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 21 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 22 Maroku Maroko NNNS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 23 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 24 Jihoafrické jihoafrický AAFS6----1A---- _ _ 25 Atr _ _ 25 republice republika NNFS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 26 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 27 Francii Francie NNFS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 28 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 29 Švýcarsku Švýcarsko NNNS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 30 a a J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 31 Německu Německo NNNS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 32 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-19 # text = "Snažíme se vyvážet co nejvíc," prohlásil ředitel Kalinec. 1 " " Z:------------- _ _ 2 AuxG _ _ 2 Snažíme snažit VB-P---1P-AAI-- _ _ 9 Obj _ _ 3 se se P7--4---------- _ _ 2 AuxT _ _ 4 vyvážet vyvážet Vf--------A-I-- _ _ 2 Obj _ _ 5 co co Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 6 nejvíc více Dg-------3A---1 _ _ 4 Adv _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 2 AuxX _ _ 8 " " Z:------------- _ _ 2 AuxG _ _ 9 prohlásil prohlásit VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 10 ředitel ředitel NNMS1-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 Kalinec Kalinec NNMS1-----A---- _ _ 9 Sb _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-20 # text = "Pro příští rok však vůz musí být znovu homologován. 1 " " Z:------------- _ _ 7 AuxG _ _ 2 Pro pro RR--4---------- _ _ 7 AuxP _ _ 3 příští příští AAIS4----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 rok rok NNIS4-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 5 však však TT------------- _ _ 7 AuxY _ _ 6 vůz vůz NNIS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 7 musí muset VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 8 být být Vf--------A-I-- _ _ 10 AuxV _ _ 9 znovu znovu Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 10 homologován homologovat VsYS----X-API-- _ _ 7 Obj _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-21 # text = V současném provedeních bychom nesplňovali nové ekologické požadavky, ale to už máme plně vyřešeno. 1 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 současném současný AANS6----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 provedeních provedení NNNS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 bychom být Vc----------Im- _ _ 5 AuxV _ _ 5 nesplňovali splňovat VpMP----R-NAI-- _ _ 10 Pred _ _ 6 nové nový AAIP4----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 7 ekologické ekologický AAIP4----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 požadavky požadavek NNIP4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 10 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 11 to ten PDNS4---------- _ _ 13 Obj _ _ 12 už už Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 13 máme mít VB-P---1P-AAI-- _ _ 10 Pred _ _ 14 plně plně Dg-------1A---- _ _ 15 Adv _ _ 15 vyřešeno vyřešit VsNS----X-APP-- _ _ 11 Atv _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-22 # text = Od 1. ledna budeme vyrábět motor s vícebodovým vstřikem a katalyzátorem. 1 Od od RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 2 1 1 C=------------- _ _ 4 Atr _ _ 3 . . Z:------------- _ _ 2 AuxG _ _ 4 ledna leden NNIS2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 5 budeme být VB-P---1F-AAI-- _ _ 6 AuxV _ _ 6 vyrábět vyrábět Vf--------A-I-- _ _ 0 Pred _ _ 7 motor motor NNIS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 8 s s RR--7---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 vícebodovým vícebodový AAIS7----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 vstřikem vstřik NNIS7-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 a a J^------------- _ _ 8 Coord _ _ 12 katalyzátorem katalyzátor NNIS7-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-23 # text = Bude splňovat dokonce i americké předpisy." 1 Bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 2 AuxV _ _ 2 splňovat splňovat Vf--------A-I-- _ _ 0 Pred _ _ 3 dokonce dokonce Db------------- _ _ 6 AuxZ _ _ 4 i i J^------------- _ _ 6 AuxZ _ _ 5 americké americký AAIP4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 předpisy předpis NNIP4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ 8 " " Z:------------- _ _ 2 AuxG _ _ # sent_id = mf920925_012:s-24 # text = Jednání o spolupráci se zahraničními partnery pokračují. 1 Jednání jednání NNNP1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 2 o o RR--6---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 spolupráci spolupráce NNFS6-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 se s RV--7---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 zahraničními zahraniční AAMP7----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 partnery partner NNMP7-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 pokračují pokračovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = mf920925_012:s-25 # text = Podle ředitele Kalince se však Tatra zavázala, že o jejich průběhu zatím nebude informovat. 1 Podle podle RR--2---------- _ _ 7 AuxP _ _ 2 ředitele ředitel NNMS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 Kalince Kalinec NNMS2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 se se P7--4---------- _ _ 7 AuxT _ _ 5 však však J^------------- _ _ 7 AuxY _ _ 6 Tatra Tatra NNFS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 7 zavázala zavázat VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 9 AuxX _ _ 9 že že J,------------- _ _ 7 AuxC _ _ 10 o o RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 11 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 12 Atr _ _ 12 průběhu průběh NNIS6-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 13 zatím zatím Db------------- _ _ 15 Adv _ _ 14 nebude být VB-S---3F-NAI-- _ _ 15 AuxV _ _ 15 informovat informovat Vf--------A-B-- _ _ 9 Obj _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _