# newdoc id = ln95049_134 # sent_id = ln95049_134:s-1 # text = Optimistické výhledy pro Opel 1 Optimistické optimistický AAIP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 výhledy výhled NNIP1-----A---- _ _ 0 ExD _ _ 3 pro pro RR--4---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 Opel Opel NNIS4-----A---- _ _ 3 Atr _ _ # sent_id = ln95049_134:s-2 # text = Barčák lituje, že se neprosadil projekt továrny 1 Barčák Barčák NNMS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 lituje litovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 že že J,------------- _ _ 2 AuxC _ _ 5 se se P7--4---------- _ _ 6 AuxR _ _ 6 neprosadil prosadit VpYS----R-NAP-- _ _ 4 Obj _ _ 7 projekt projekt NNIS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 8 továrny továrna NNFS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ # sent_id = ln95049_134:s-3 # text = "Čtrnáct let jsem neměl nehodu a málem jsem se považoval za neomylného řidiče," povzdechl si při našem povídání Andrej Barčák, polistopadový ministr zahraničního obchodu a v současnosti zástupce značky Opel pro země střední a východní Evropy. 1 " " Z:------------- _ _ 7 AuxG _ _ 2 Čtrnáct čtrnáct`14 Cl-S4---------- _ _ 5 Adv _ _ 3 let léta NNNP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 jsem být VB-S---1P-AAI-- _ _ 5 AuxV _ _ 5 neměl mít VpYS----R-NAI-- _ _ 7 Obj _ _ 6 nehodu nehoda NNFS4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 7 a a J^------------- _ _ 17 Coord _ _ 8 málem málem Db------------- _ _ 11 Adv _ _ 9 jsem být VB-S---1P-AAI-- _ _ 11 AuxV _ _ 10 se se P7--4---------- _ _ 11 Obj _ _ 11 považoval považovat VpYS----R-AAI-- _ _ 7 Obj _ _ 12 za za RR--4---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 neomylného omylný AAMS4----1N---- _ _ 14 Atr _ _ 14 řidiče řidič NNMS4-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 16 " " Z:------------- _ _ 7 AuxG _ _ 17 povzdechl povzdechnout VpYS----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 18 si se P7--3---------- _ _ 17 AuxT _ _ 19 při při RR--6---------- _ _ 17 AuxP _ _ 20 našem náš PSZS6-P1------- _ _ 21 Atr _ _ 21 povídání povídání NNNS6-----A---- _ _ 19 Adv _ _ 22 Andrej Andrej NNMS1-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 Barčák Barčák NNMS1-----A---- _ _ 24 Sb _ _ 24 , , Z:------------- _ _ 17 Apos _ _ 25 polistopadový polistopadový AAMS1----1A---- _ _ 26 Atr _ _ 26 ministr ministr NNMS1-----A---- _ _ 29 Sb _ _ 27 zahraničního zahraniční AAIS2----1A---- _ _ 28 Atr _ _ 28 obchodu obchod NNIS2-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 29 a a J^------------- _ _ 24 Coord _ _ 30 v v RR--6---------- _ _ 32 AuxP _ _ 31 současnosti současnost NNFS6-----A---- _ _ 30 Atr _ _ 32 zástupce zástupce NNMS1-----A---- _ _ 29 Sb _ _ 33 značky značka NNFS2-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 34 Opel Opel NNIS1-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 35 pro pro RR--4---------- _ _ 32 AuxP _ _ 36 země země NNFP4-----A---- _ _ 35 Atr _ _ 37 střední střední AAFS2----1A---- _ _ 38 Atr _ _ 38 a a J^------------- _ _ 40 Coord _ _ 39 východní východní AAFS2----1A---- _ _ 38 Atr _ _ 40 Evropy Evropa NNFS2-----A---- _ _ 36 Atr _ _ 41 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-4 # text = Při nedávné nehodě, která se naštěstí obešla bez zranění, se mu podařilo zcela 'odepsat' omegu. 1 Při při RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 2 nedávné dávný AAFS6----1N---- _ _ 3 Atr _ _ 3 nehodě nehoda NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 5 která který P4FS1---------- _ _ 8 Sb _ _ 6 se se P7--4---------- _ _ 8 AuxT _ _ 7 naštěstí naštěstí Db------------- _ _ 8 Adv _ _ 8 obešla obejít VpQW----R-AAP-- _ _ 3 Atr _ _ 9 bez bez RR--2---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 zranění zranění NNNP2-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 12 se se P7--4---------- _ _ 14 AuxT _ _ 13 mu on P5ZS3--3------- _ _ 14 Obj _ _ 14 podařilo podařit VpNS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 15 zcela zcela Db------------- _ _ 17 Adv _ _ 16 ' ' Z:------------- _ _ 17 AuxG _ _ 17 odepsat odepsat Vf--------A-P-- _ _ 14 Sb _ _ 18 ' ' Z:------------- _ _ 17 AuxG _ _ 19 omegu omega NNFS4-----A---- _ _ 17 Obj _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-5 # text = Při rychlosti, v jaké vylétl z úzké okresky (z pochopitelných důvodů ji raději neuvedeme), to na druhé straně vůbec není špatná reklama bezpečnosti vozů, které Andrej Barčák prodává v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Jugoslávii, Řecku a Turecku. 1 Při při RR--6---------- _ _ 24 AuxP _ _ 2 rychlosti rychlost NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 4 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 5 jaké jaký P4FS6---------- _ _ 4 Adv _ _ 6 vylétl vylétnout VpYS----R-AAP-1 _ _ 2 Atr _ _ 7 z z RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 úzké úzký AAFS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 okresky okreska NNFS2-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 ( ( Z:------------- _ _ 16 AuxG _ _ 11 z z RR--2---------- _ _ 16 AuxP _ _ 12 pochopitelných pochopitelný AAIP2----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 důvodů důvod NNIP2-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 14 ji on PEFS4--3------- _ _ 16 Obj _ _ 15 raději rád Dg-------2A---- _ _ 16 Adv _ _ 16 neuvedeme uvést VB-P---1P-NAP-- _ _ 6 Pred _ _ 17 ) ) Z:------------- _ _ 16 AuxG _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 19 to ten PDNS1---------- _ _ 24 Sb _ _ 20 na na RR--6---------- _ _ 24 AuxP _ _ 21 druhé druhý`2 CrFS6---------- _ _ 22 Atr _ _ 22 straně strana NNFS6-----A---- _ _ 20 Adv _ _ 23 vůbec vůbec TT------------- _ _ 24 AuxZ _ _ 24 není být VB-S---3P-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 25 špatná špatný AAFS1----1A---- _ _ 26 Atr _ _ 26 reklama reklama NNFS1-----A---- _ _ 24 Pnom _ _ 27 bezpečnosti bezpečnost NNFS2-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 28 vozů vůz NNIP2-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 29 , , Z:------------- _ _ 33 AuxX _ _ 30 které který P4YP4---------- _ _ 33 Obj _ _ 31 Andrej Andrej NNMS1-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 32 Barčák Barčák NNMS1-----A---- _ _ 33 Sb _ _ 33 prodává prodávat VB-S---3P-AAI-- _ _ 28 Atr _ _ 34 v v RR--6---------- _ _ 33 AuxP _ _ 35 Polsku Polsko NNNS6-----A---- _ _ 47 Adv _ _ 36 , , Z:------------- _ _ 47 AuxX _ _ 37 České český AAFS6----1A---- _ _ 38 Atr _ _ 38 republice republika NNFS6-----A---- _ _ 47 Adv _ _ 39 , , Z:------------- _ _ 47 AuxX _ _ 40 Slovensku Slovensko NNNS6-----A---- _ _ 47 Adv _ _ 41 , , Z:------------- _ _ 47 AuxX _ _ 42 Maďarsku Maďarsko NNNS6-----A---- _ _ 47 Adv _ _ 43 , , Z:------------- _ _ 47 AuxX _ _ 44 Jugoslávii Jugoslávie NNFS6-----A---- _ _ 47 Adv _ _ 45 , , Z:------------- _ _ 47 AuxX _ _ 46 Řecku Řecko NNNS6-----A---- _ _ 47 Adv _ _ 47 a a J^------------- _ _ 34 Coord _ _ 48 Turecku Turecko NNNS6-----A---- _ _ 47 Adv _ _ 49 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-6 # text = "Kvůli embargu nyní v bývalé Jugoslávii neprodáváme nic. 1 " " Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 2 Kvůli kvůli RR--3---------- _ _ 8 AuxP _ _ 3 embargu embargo NNNS3-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 4 nyní nyní Db------------- _ _ 8 Adv _ _ 5 v v RR--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 6 bývalé bývalý AAFS6----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 Jugoslávii Jugoslávie NNFS6-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 8 neprodáváme prodávat VB-P---1P-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 9 nic nic PY--4---------- _ _ 8 Obj _ _ 10 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-7 # text = Podle počtu prodaných aut jsme v bilanci roku 1994 na tom nejlépe v Maďarsku s 22 000 vozy včetně užitkových. 1 Podle podle RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 počtu počet NNIS2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 prodaných prodaný AANP2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 5 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 6 v v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 bilanci bilance NNFS6-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 8 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 7 Atr _ _ 9 1994 1994 C=------------- _ _ 8 Atr _ _ 10 na na RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 11 tom ten PDZS6---------- _ _ 10 Adv _ _ 12 nejlépe lépe Dg-------3A---- _ _ 5 Adv _ _ 13 v v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 14 Maďarsku Maďarsko NNNS6-----A---- _ _ 13 Adv _ _ 15 s s RR--7---------- _ _ 5 AuxP _ _ 16 22 000 22000 C=------------- _ _ 17 Atr _ _ 17 vozy vůz NNIP7-----A---- _ _ 15 Adv _ _ 18 včetně včetně RR--2---------- _ _ 17 AuxP _ _ 19 užitkových užitkový AAIP2----1A---- _ _ 18 ExD _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-8 # text = A s 22,56 procenty máme v Maďarsku i největší podíl na trhu," řeklA . Barčák. 1 A a J^------------- _ _ 15 Coord _ _ 2 s s RR--7---------- _ _ 5 AuxP _ _ 3 22,56 22.56 C=------------- _ _ 4 Atr _ _ 4 procenty procento NNNP7-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 5 máme mít VB-P---1P-AAI-- _ _ 1 Obj _ _ 6 v v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 Maďarsku Maďarsko NNNS6-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 8 i i J^------------- _ _ 10 AuxZ _ _ 9 největší velký AAIS4----3A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 podíl podíl NNIS4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 11 na na RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 trhu trh NNIS6-----A---- _ _ 11 AtrAdv _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 14 " " Z:------------- _ _ 1 AuxG _ _ 15 řekl říci VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 16 A A Q3------------- _ _ 18 Atr _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 16 AuxG _ _ 18 Barčák Barčák NNMS1-----A---- _ _ 15 Sb _ _ 19 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-9 # text = Plány v Turecku překazil pád turecké liry. 1 Plány plán NNIP4-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 2 v v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 3 Turecku Turecko NNNS6-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 4 překazil překazit VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 5 pád pád NNIS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 6 turecké turecký AAFS2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 liry lira NNFS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-10 # text = Oproti očekávanému celkovému odbytu 460 000 aut všech značek se prodala sotva polovina. 1 Oproti oproti RR--3---------- _ _ 10 AuxP _ _ 2 očekávanému očekávaný AAIS3----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 3 celkovému celkový AAIS3----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 odbytu odbyt NNIS3-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 5 460 000 460000 C=------------- _ _ 4 Atr _ _ 6 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 všech všechen PLXP2---------- _ _ 8 Atr _ _ 8 značek značka NNFP2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 9 se se P7--4---------- _ _ 10 AuxR _ _ 10 prodala prodat VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 11 sotva sotva Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 12 polovina polovina NNFS1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-11 # text = Přitom právě v téhle zemi stojí montovna. 1 Přitom přitom Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 2 právě právě Db------------- _ _ 5 AuxZ _ _ 3 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 4 téhle tenhle PDFS6---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 zemi země NNFS6-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 stojí stát VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 7 montovna montovna NNFS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-12 # text = V Maďarsku se zase vyrábějí motory. 1 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 Maďarsku Maďarsko NNNS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 se se P7--4---------- _ _ 5 AuxR _ _ 4 zase zase Db------------- _ _ 5 Adv _ _ 5 vyrábějí vyrábět VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 6 motory motor NNIP1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-13 # text = Původní plán 250 000 roční produkce se podle současných výhledů má vyšplhat až přes 600 000 motorů ročně. 1 Původní původní AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 plán plán NNIS1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 3 250 000 250000 C=------------- _ _ 2 Atr _ _ 4 roční roční AAFS2----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 produkce produkce NNFS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 se se P7--4---------- _ _ 11 AuxT _ _ 7 podle podle RR--2---------- _ _ 11 AuxP _ _ 8 současných současný AAIP2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 výhledů výhled NNIP2-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 má mít VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 11 vyšplhat vyšplhat Vf--------A-P-- _ _ 10 Obj _ _ 12 až až TT------------- _ _ 14 AuxZ _ _ 13 přes přes RR--4---------- _ _ 10 AuxP _ _ 14 600 000 600000 C=------------- _ _ 13 Adv _ _ 15 motorů motor NNIP2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 ročně ročně Dg-------1A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-14 # text = Opel stál hodně i o továrnu na území bývalého Československa. 1 Opel Opel NNIS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 stál stát VpYS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 hodně hodně Dg-------1A---- _ _ 2 Adv _ _ 4 i i J^------------- _ _ 6 AuxZ _ _ 5 o o RR--4---------- _ _ 2 AuxP _ _ 6 továrnu továrna NNFS4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 7 na na RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 území území NNNS6-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 bývalého bývalý AANS2----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 Československa Československo NNNS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-15 # text = Ale k realizaci tohoto projektu nikdy nedošlo. 1 Ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 k k RR--3---------- _ _ 7 AuxP _ _ 3 realizaci realizace NNFS3-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 4 tohoto tento PDZS2---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 projektu projekt NNIS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 nikdy nikdy Db------------- _ _ 7 Adv _ _ 7 nedošlo dojít VpNS----R-NAP-- _ _ 1 Pred _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-16 # text = A. Barčák vzpomíná: "Samozřejmě mě to mrzí. 1 A A Q3------------- _ _ 3 Atr _ _ 2 . . Z:------------- _ _ 1 AuxG _ _ 3 Barčák Barčák NNMS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 4 vzpomíná vzpomínat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 : : Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ 6 " " Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ 7 Samozřejmě samozřejmě Dg-------1A---- _ _ 10 AuxY _ _ 8 mě já PH-S4--1------- _ _ 10 Obj _ _ 9 to ten PDNS1---------- _ _ 10 Sb _ _ 10 mrzí mrzet VB-S---3P-AAI-- _ _ 4 Adv _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-17 # text = Nejen já, ale velká část vedení General Motors byla přesvědčena o kvalitě práce v Československu. 1 Nejen nejen Db------------- _ _ 2 AuxZ _ _ 2 já já PP-S1--1------- _ _ 4 Sb _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 ale ale J^------------- _ _ 11 Coord _ _ 5 velká velký AAFS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 část část NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 7 vedení vedení NNNS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 General General F%------------- _ _ 9 Atr _ _ 9 Motors Motors F%------------- _ _ 7 Atr _ _ 10 byla být VpQW----R-AAI-- _ _ 11 AuxV _ _ 11 přesvědčena přesvědčit VsQW----X-APP-- _ _ 0 Pred _ _ 12 o o RR--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 kvalitě kvalita NNFS6-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 14 práce práce NNFS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 v v RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 16 Československu Československo NNNS6-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-18 # text = Vždycky jsme uvažovali o bezcelní zóně zajišťující určitý režim bez ohledu na politické síly. 1 Vždycky vždycky Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 2 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 3 AuxV _ _ 3 uvažovali uvažovat VpMP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 o o RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 bezcelní bezcelní AAFS6----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 zóně zóna NNFS6-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 7 zajišťující zajišťující AGFS6-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 určitý určitý AAIS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 režim režim NNIS4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 10 bez bez RR--2---------- _ _ 12 AuxP _ _ 11 ohledu ohled NNIS2-----A---- _ _ 12 AuxP _ _ 12 na na RR--4---------- _ _ 7 AuxP _ _ 13 politické politický AAFP4----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 síly síla NNFP4-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-19 # text = Ale neměli jsme tenkrát čas a v té době slovenské i federální vládě chyběly rovněž zkušenosti s uplatněním takových investic." 1 Ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 neměli mít VpMP----R-NAI-- _ _ 6 Pred _ _ 3 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 2 AuxV _ _ 4 tenkrát tenkrát Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 5 čas čas NNIS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 6 a a J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 7 v v RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 8 té ten PDFS6---------- _ _ 9 Atr _ _ 9 době doba NNFS6-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 slovenské slovenský AAFS3----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 i i J^------------- _ _ 13 Coord _ _ 12 federální federální AAFS3----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 vládě vláda NNFS3-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 14 chyběly chybět VpTP----R-AAI-- _ _ 6 Pred _ _ 15 rovněž rovněž Db------------- _ _ 14 Adv _ _ 16 zkušenosti zkušenost NNFP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 17 s s RR--7---------- _ _ 16 AuxP _ _ 18 uplatněním uplatnění NNNS7-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 takových takový PDXP2---------- _ _ 20 Atr _ _ 20 investic investice NNFP2-----A---1 _ _ 18 Atr _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ 22 " " Z:------------- _ _ 1 AuxG _ _ # sent_id = ln95049_134:s-20 # text = Továrna měla vyrůst u Bratislavy. 1 Továrna továrna NNFS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 měla mít VpQW----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 vyrůst vyrůst Vf--------A-P-- _ _ 2 Obj _ _ 4 u u RR--2---------- _ _ 2 AuxP _ _ 5 Bratislavy Bratislava NNFS2-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 6 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-21 # text = I tak patří Oplu na českém trhu v současnosti třetí místo se čtyřmi a půl tisícovkami prodaných aut. 1 I i J^------------- _ _ 2 AuxZ _ _ 2 tak tak J^------------- _ _ 3 Adv _ _ 3 patří patřit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 Oplu Opel NNIS3-----A---1 _ _ 3 Obj _ _ 5 na na RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 6 českém český AAIS6----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 trhu trh NNIS6-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 8 v v RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 9 současnosti současnost NNFS6-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 10 třetí třetí CrNS1---------- _ _ 11 Atr _ _ 11 místo místo NNNS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 12 se s RV--7---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 čtyřmi čtyři`4 Cl-P7---------- _ _ 14 Atr _ _ 14 a a J^------------- _ _ 16 Coord _ _ 15 půl půl Cl-XX---------- _ _ 14 Atr _ _ 16 tisícovkami tisícovka NNFP7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 17 prodaných prodaný AANP2----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 19 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-22 # text = A. Barčák je však ještě optimističtější: "V devadesátém jsme začínali s třemi stovkami aut, nyní se blížíme k pěti tisícům. 1 A A Q3------------- _ _ 3 Atr _ _ 2 . . Z:------------- _ _ 1 AuxG _ _ 3 Barčák Barčák NNMS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 4 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 5 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 6 ještě ještě Db------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 7 optimističtější optimistický AAMS1----2A---- _ _ 4 Pnom _ _ 8 : : Z:------------- _ _ 5 Coord _ _ 9 " " Z:------------- _ _ 18 AuxG _ _ 10 V v RR--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 11 devadesátém devadesátý CrIS6---------- _ _ 10 ExD _ _ 12 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 13 AuxV _ _ 13 začínali začínat VpMP----R-AAI-- _ _ 18 Pred _ _ 14 s s RR--7---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 třemi tři`3 Cl-P7---------- _ _ 16 Atr _ _ 16 stovkami stovka NNFP7-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 17 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 8 Coord _ _ 19 nyní nyní Db------------- _ _ 21 Adv _ _ 20 se se P7--4---------- _ _ 21 AuxT _ _ 21 blížíme blížit VB-P---1P-AAI-- _ _ 18 Pred _ _ 22 k k RR--3---------- _ _ 21 AuxP _ _ 23 pěti pět-1`5 Cl-P3---------- _ _ 24 Atr _ _ 24 tisícům tisíc`1000 CzIP3---------- _ _ 22 Adv _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_134:s-23 # text = A vzhledem k tomu, že Škodovka zvyšuje ceny rychleji, než jsme očekávali, není daleko doba, kdy se dostaneme k číslu 10 000." 1 A a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 vzhledem vzhledem RF------------- _ _ 3 AuxP _ _ 3 k k RR--3---------- _ _ 16 AuxP _ _ 4 tomu ten PDZS3---------- _ _ 3 Adv _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 6 že že J,------------- _ _ 4 AuxC _ _ 7 Škodovka Škodovka NNFS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 8 zvyšuje zvyšovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 6 Atr _ _ 9 ceny cena NNFP4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 rychleji rychle Dg-------2A---- _ _ 8 Adv _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 12 než než J,------------- _ _ 10 AuxC _ _ 13 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 14 AuxV _ _ 14 očekávali očekávat VpMP----R-AAI-- _ _ 12 Adv _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 16 není být VB-S---3P-NAI-- _ _ 1 Pred _ _ 17 daleko daleko Dg-------1A---- _ _ 16 Adv _ _ 18 doba doba NNFS1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 19 , , Z:------------- _ _ 22 AuxX _ _ 20 kdy kdy Db------------- _ _ 22 Adv _ _ 21 se se P7--4---------- _ _ 22 AuxT _ _ 22 dostaneme dostat VB-P---1P-AAP-- _ _ 18 Atr _ _ 23 k k RR--3---------- _ _ 22 AuxP _ _ 24 číslu číslo NNNS3-----A---- _ _ 23 Adv _ _ 25 10 000 10000 C=------------- _ _ 24 Atr _ _ 26 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ 27 " " Z:------------- _ _ 1 AuxG _ _