# newdoc id = ln94204_48 # sent_id = ln94204_48:s-1 # text = Zvláštní školy bývají využívány jako sběrny pro romské děti bez ohledu na jejich intelekt 1 Zvláštní zvláštní AAFP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 školy škola NNFP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 3 bývají bývat VB-P---3P-AAI-- _ _ 4 AuxV _ _ 4 využívány využívat VsTP----X-API-- _ _ 0 Pred _ _ 5 jako jako J,------------- _ _ 6 AuxY _ _ 6 sběrny sběrna NNFP1-----A---- _ _ 2 Atv _ _ 7 pro pro RR--4---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 romské romský AAFP4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 děti dítě NNFP4-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 10 bez bez RR--2---------- _ _ 12 AuxP _ _ 11 ohledu ohled NNIS2-----A---- _ _ 12 AuxP _ _ 12 na na RR--4---------- _ _ 4 AuxP _ _ 13 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 14 Atr _ _ 14 intelekt intelekt NNIS4-----A---- _ _ 12 Adv _ _ # sent_id = ln94204_48:s-2 # text = Plzeň (vet) - 1 Plzeň Plzeň NNFS1-----A---- _ _ 0 ExD _ _ 2 ( ( Z:------------- _ _ 0 ExD _ _ 3 vet vet BNXXX-----A---- _ _ 0 ExD _ _ 4 ) ) Z:------------- _ _ 0 ExD _ _ 5 - - Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-3 # text = Zvláštní školy bývají využívány jako sběrny pro romské děti, které by z hlediska mentální úrovně mohly chodit do škol normálních. 1 Zvláštní zvláštní AAFP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 školy škola NNFP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 3 bývají bývat VB-P---3P-AAI-- _ _ 4 AuxV _ _ 4 využívány využívat VsTP----X-API-- _ _ 0 Pred _ _ 5 jako jako J,------------- _ _ 6 AuxY _ _ 6 sběrny sběrna NNFP1-----A---- _ _ 2 Atv _ _ 7 pro pro RR--4---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 romské romský AAFP4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 děti dítě NNFP4-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 17 AuxX _ _ 11 které který P4FP1---------- _ _ 17 Sb _ _ 12 by být Vc----------I-- _ _ 17 AuxV _ _ 13 z z RR--2---------- _ _ 14 AuxP _ _ 14 hlediska hledisko NNNS2-----A---- _ _ 17 AuxP _ _ 15 mentální mentální AAFS2----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 úrovně úroveň NNFS2-----A---- _ _ 14 Adv _ _ 17 mohly moci VpTP----R-AAI-- _ _ 9 Atr _ _ 18 chodit chodit Vf--------A-I-- _ _ 17 Obj _ _ 19 do do RR--2---------- _ _ 18 AuxP _ _ 20 škol škola NNFP2-----A---- _ _ 19 Adv _ _ 21 normálních normální AAFP2----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-4 # text = Nezřídka jsou však těžko zvladatelné, a tak naznačuje-li jejich psychologický posudek alespoň minimální předpoklad pro přijetí do zvláštní školy, jsou do ní převedeny. 1 Nezřídka zřídka Dg-------1N---- _ _ 2 Adv _ _ 2 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 7 Pred _ _ 3 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 4 těžko těžko Dg-------1A---- _ _ 5 Adv _ _ 5 zvladatelné zvladatelný AAFP1----1A---- _ _ 2 Pnom _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 8 tak tak J^------------- _ _ 7 AuxY _ _ 9 naznačuje naznačovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Adv _ _ 10 - - Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 11 li li J,------------- _ _ 27 AuxC _ _ 12 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 14 Atr _ _ 13 psychologický psychologický AAIS1----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 posudek posudek NNIS1-----A---- _ _ 9 Sb _ _ 15 alespoň alespoň TT------------- _ _ 17 AuxZ _ _ 16 minimální minimální AAIS4----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 předpoklad předpoklad NNIS4-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 18 pro pro RR--4---------- _ _ 17 AuxP _ _ 19 přijetí přijetí NNNS4-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 do do RR--2---------- _ _ 19 AuxP _ _ 21 zvláštní zvláštní AAFS2----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 školy škola NNFS2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 23 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 24 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 27 AuxV _ _ 25 do do RR--2---------- _ _ 27 AuxP _ _ 26 ní on PEFS2--3------- _ _ 25 Adv _ _ 27 převedeny převést VsTP----X-APP-- _ _ 7 Pred _ _ 28 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-5 # text = Intelekt mnohých je pak vyšší než u dětí skutečně postižených. 1 Intelekt intelekt NNIS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 mnohých mnohý AAFP2----1A---- _ _ 1 ExD _ _ 3 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 pak pak Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 5 vyšší vysoký AAIS1----2A---- _ _ 3 Pnom _ _ 6 než než J,------------- _ _ 5 AuxC _ _ 7 u u RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 dětí dítě NNFP2-----A---- _ _ 7 ExD _ _ 9 skutečně skutečně Dg-------1A---- _ _ 10 Adv _ _ 10 postižených postižený AAFP2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-6 # text = Prosazují se na jejich úkor, stavějí se do role kápa a někdy i šikanují. 1 Prosazují prosazovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 12 Pred _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 1 Obj _ _ 3 na na RR--4---------- _ _ 1 AuxP _ _ 4 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 5 Atr _ _ 5 úkor úkor NNIS4-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 7 stavějí stavět VB-P---3P-AAI-- _ _ 12 Pred _ _ 8 se se P7--4---------- _ _ 7 AuxT _ _ 9 do do RR--2---------- _ _ 7 AuxP _ _ 10 role role NNFS2-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 11 kápa kápo NNMS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 13 někdy někdy Db------------- _ _ 15 Adv _ _ 14 i i J^------------- _ _ 15 AuxZ _ _ 15 šikanují šikanovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 12 Pred _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-7 # text = Navíc ztěžují práci pedagogů s těmi, kteří zvýšenou péči skutečně potřebují. 1 Navíc navíc Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 ztěžují ztěžovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 práci práce NNFS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 4 pedagogů pedagog NNMP2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 s s RR--7---------- _ _ 3 AuxP _ _ 6 těmi ten PDXP7---------- _ _ 5 Atr _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 8 kteří který P4MP1---------- _ _ 12 Sb _ _ 9 zvýšenou zvýšený AAFS4----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 péči péče NNFS4-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 11 skutečně skutečně Dg-------1A---- _ _ 12 Adv _ _ 12 potřebují potřebovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 6 Atr _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-8 # text = Z jedné školy tohoto typu, kde bývalo na 300 žáků, jsou v Plzni dnes tři, takže koncentrace není tak veliká, říká ředitel zvláštní školy v Podmostní ulici Jaromír Hupač. 1 Z z RR--2---------- _ _ 13 AuxP _ _ 2 jedné jeden`1 CnFS2---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 školy škola NNFS2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 tohoto tento PDZS2---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 typu typ NNIS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 7 kde kde Db------------- _ _ 8 Adv _ _ 8 bývalo bývat VpNS----R-AAI-- _ _ 3 Atr _ _ 9 na na RR--4---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 300 300 C=------------- _ _ 9 Sb _ _ 11 žáků žák NNMP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 13 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 25 Obj _ _ 14 v v RR--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 Plzni Plzeň NNFS6-----A---- _ _ 14 Adv _ _ 16 dnes dnes Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 17 tři tři`3 Cl-P1---------- _ _ 13 Sb _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 19 AuxX _ _ 19 takže takže J,------------- _ _ 13 AuxC _ _ 20 koncentrace koncentrace NNFS1-----A---- _ _ 21 Sb _ _ 21 není být VB-S---3P-NAI-- _ _ 19 Adv _ _ 22 tak tak Db------------- _ _ 23 Adv _ _ 23 veliká veliký AAFS1----1A---- _ _ 21 Pnom _ _ 24 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 25 říká říkat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 26 ředitel ředitel NNMS1-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 27 zvláštní zvláštní AAFS2----1A---- _ _ 28 Atr _ _ 28 školy škola NNFS2-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 29 v v RR--6---------- _ _ 28 AuxP _ _ 30 Podmostní podmostní AAFS6----1A---- _ _ 31 Atr _ _ 31 ulici ulice NNFS6-----A---- _ _ 29 Atr _ _ 32 Jaromír Jaromír NNMS1-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 33 Hupač Hupač NNMS1-----A---- _ _ 25 Sb _ _ 34 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-9 # text = Soustředit ve škole jen typicky mentálně retardované děti je v současných podmínkách prakticky neřešitelné. 1 Soustředit soustředit Vf--------A-P-- _ _ 9 Sb _ _ 2 ve v RV--6---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 škole škola NNFS6-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 4 jen jen Db------------- _ _ 8 AuxZ _ _ 5 typicky typicky Dg-------1A---- _ _ 7 Adv _ _ 6 mentálně mentálně Dg-------1A---- _ _ 7 Adv _ _ 7 retardované retardovaný AAFP4----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 děti dítě NNFP4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 9 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 10 v v RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 současných současný AAFP6----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 podmínkách podmínka NNFP6-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 13 prakticky prakticky Dg-------1A---- _ _ 14 Adv _ _ 14 neřešitelné řešitelný AANS1----1N---- _ _ 9 Pnom _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-10 # text = Školy totiž získávají peníze podle počtu žáků. 1 Školy škola NNFP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 totiž totiž J^------------- _ _ 3 AuxY _ _ 3 získávají získávat VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 peníze peníze NNIP4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 podle podle RR--2---------- _ _ 3 AuxP _ _ 6 počtu počet NNIS2-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 žáků žák NNMP2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-11 # text = A tak na jedné straně je v jejich zájmu jich mít dostatek. 1 A a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 tak tak J^------------- _ _ 1 AuxY _ _ 3 na na RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 4 jedné jeden`1 CnFS6---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 straně strana NNFS6-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 1 Pred _ _ 7 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 9 Atr _ _ 9 zájmu zájem NNIS6-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 jich on PEXP2--3------1 _ _ 12 Atr _ _ 11 mít mít Vf--------A-I-- _ _ 6 Sb _ _ 12 dostatek dostatek NNIS4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-12 # text = Na straně druhé ani běžné školy se nezbavují svých svěřenců s nadšením. 1 Na na RR--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 2 straně strana NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 druhé druhý`2 CrFS6---------- _ _ 2 Atr _ _ 4 ani ani TT------------- _ _ 6 AuxZ _ _ 5 běžné běžný AAFP1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 školy škola NNFP1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 7 se se P7--4---------- _ _ 8 AuxT _ _ 8 nezbavují zbavovat VB-P---3P-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 9 svých svůj P8XP2---------- _ _ 10 Atr _ _ 10 svěřenců svěřenec NNMP2-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 11 s s RR--7---------- _ _ 8 AuxP _ _ 12 nadšením nadšení NNNS7-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-13 # text = Učiní tak většinou až tehdy, začínají-li jim dělat ve třídách potíže, dodává J. Hupač. 1 Učiní učinit VB-P---3P-AAP-- _ _ 16 Obj _ _ 2 tak tak Db------------- _ _ 1 Adv _ _ 3 většinou většinou Db------------- _ _ 1 Adv _ _ 4 až až TT------------- _ _ 5 AuxZ _ _ 5 tehdy tehdy Db------------- _ _ 1 Adv _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 9 AuxX _ _ 7 začínají začínat VB-P---3P-AAI-- _ _ 9 Adv _ _ 8 - - Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 9 li li J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 10 jim on PEXP3--3------- _ _ 11 Obj _ _ 11 dělat dělat Vf--------A-I-- _ _ 7 Obj _ _ 12 ve v RV--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 třídách třída NNFP6-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 14 potíže potíž NNFP4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 16 dodává dodávat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 17 J J Q3------------- _ _ 19 Atr _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 17 AuxG _ _ 19 Hupač Hupač NNMS1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-14 # text = Zejména u romských chlapců a dívek, jichž je v této škole 60 až 70 procent ve třídě, je dalším vážným problémem záškoláctví. 1 Zejména zejména TT------------- _ _ 5 AuxZ _ _ 2 u u RR--2---------- _ _ 20 AuxP _ _ 3 romských romský AAMP2----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 4 chlapců chlapec NNMP2-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 5 a a J^------------- _ _ 2 Coord _ _ 6 dívek dívka NNFP2-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 9 AuxX _ _ 8 jichž jenž P4XP2---------1 _ _ 16 Atr _ _ 9 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 5 Atr _ _ 10 v v RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 této tento PDFS6---------- _ _ 12 Atr _ _ 12 škole škola NNFS6-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 13 60 60 C=------------- _ _ 14 Sb _ _ 14 až až J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 15 70 70 C=------------- _ _ 14 Sb _ _ 16 procent procento NNNP2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 17 ve v RV--6---------- _ _ 16 AuxP _ _ 18 třídě třída NNFS6-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 , , Z:------------- _ _ 9 AuxX _ _ 20 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 21 dalším další AAIS7----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 22 vážným vážný AAIS7----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 problémem problém NNIS7-----A---- _ _ 20 Pnom _ _ 24 záškoláctví záškoláctví NNNS1-----A---- _ _ 20 Sb _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-15 # text = Řeší tady kolem padesáti případů ročně. 1 Řeší řešit VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 tady tady Db------------- _ _ 1 Adv _ _ 3 kolem kolem RR--2---------- _ _ 1 AuxP _ _ 4 padesáti padesát`50 Cl-P2---------- _ _ 3 Obj _ _ 5 případů případ NNIP2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 ročně ročně Dg-------1A---- _ _ 1 Adv _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-16 # text = Poruší-li rodiče zákon a nezajistí školní docházku svých dětí, řeší to nejdříve s malou účinností přestupková komise, později pak soud, který může rozhodnout o svěření dítěte do ústavní péče. 1 Poruší porušit VB-P---3P-AAP-- _ _ 6 Adv _ _ 2 - - Z:------------- _ _ 3 AuxG _ _ 3 li li J,------------- _ _ 13 AuxC _ _ 4 rodiče rodič NNMP1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 5 zákon zákon NNIS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 6 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 7 nezajistí zajistit VB-P---3P-NAP-- _ _ 6 Adv _ _ 8 školní školní AAFS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 docházku docházka NNFS4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 10 svých svůj P8XP2---------- _ _ 11 Atr _ _ 11 dětí dítě NNFP2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 13 řeší řešit VB-S---3P-AAI-- _ _ 21 Pred _ _ 14 to ten PDNS4---------- _ _ 13 Obj _ _ 15 nejdříve dříve Dg-------3A---- _ _ 13 Adv _ _ 16 s s RR--7---------- _ _ 13 AuxP _ _ 17 malou malý AAFS7----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 účinností účinnost NNFS7-----A---- _ _ 16 Adv _ _ 19 přestupková přestupkový AAFS1----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 komise komise NNFS1-----A---- _ _ 13 Sb _ _ 21 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 22 později pozdě Dg-------2A---- _ _ 21 ExD _ _ 23 pak pak Db------------- _ _ 21 ExD _ _ 24 soud soud NNIS1-----A---- _ _ 21 ExD _ _ 25 , , Z:------------- _ _ 27 AuxX _ _ 26 který který P4YS1---------- _ _ 27 Sb _ _ 27 může moci VB-S---3P-AAI-- _ _ 24 Atr _ _ 28 rozhodnout rozhodnout Vf--------A-P-- _ _ 27 Obj _ _ 29 o o RR--6---------- _ _ 28 AuxP _ _ 30 svěření svěření NNNS6-----A---- _ _ 29 Obj _ _ 31 dítěte dítě NNNS2-----A---- _ _ 30 Atr _ _ 32 do do RR--2---------- _ _ 30 AuxP _ _ 33 ústavní ústavní AAFS2----1A---- _ _ 34 Atr _ _ 34 péče péče NNFS2-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 35 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-17 # text = Celý proces je však příliš zdlouhavý. 1 Celý celý AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 proces proces NNIS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 4 Pred _ _ 4 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 5 příliš příliš Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 6 zdlouhavý zdlouhavý AAIS1----1A---- _ _ 3 Pnom _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-18 # text = Nakonec žák nechodí do školy třeba dva roky. 1 Nakonec nakonec Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 2 žák žák NNMS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 nechodí chodit VB-S---3P-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 do do RR--2---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 školy škola NNFS2-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 6 třeba třeba TT------------- _ _ 8 AuxZ _ _ 7 dva dva`2 CnYP4---------- _ _ 8 Atr _ _ 8 roky rok NNIP4-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 9 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-19 # text = Soudy jsou zavaleny závažnějšími trestnými činy. 1 Soudy soud NNIP1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 zavaleny zavalit VsTP----X-APP-- _ _ 2 Pnom _ _ 4 závažnějšími závažný AAIP7----2A---- _ _ 6 Atr _ _ 5 trestnými trestný AAIP7----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 činy čin NNIP7-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-20 # text = Částečně tuto problematiku řeší nový školský zákon. 1 Částečně částečně Dg-------1A---- _ _ 4 Adv _ _ 2 tuto tento PDFS4---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 problematiku problematika NNFS4-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 4 řeší řešit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 nový nový AAIS1----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 6 školský školský AAIS1----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 zákon zákon NNIS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-21 # text = V jeho návrhu je, že žák může po vzájemném souhlasu a dovršení určitého věku ukončit školní docházku dříve než po devíti letech, uvádí J. Hupač. 1 V v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 jeho jeho P9XXXZS3------- _ _ 3 Atr _ _ 3 návrhu návrh NNIS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 25 Obj _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 6 že že J,------------- _ _ 4 AuxC _ _ 7 žák žák NNMS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 8 může moci VB-S---3P-AAI-- _ _ 6 Sb _ _ 9 po po RR--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 vzájemném vzájemný AAIS6----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 souhlasu souhlas NNIS6-----A---1 _ _ 12 Adv _ _ 12 a a J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 13 dovršení dovršení NNNS6-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 14 určitého určitý AAIS2----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 věku věk NNIS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 16 ukončit ukončit Vf--------A-P-- _ _ 8 Obj _ _ 17 školní školní AAFS4----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 docházku docházka NNFS4-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 19 dříve dříve Dg-------2A---- _ _ 16 Adv _ _ 20 než než J,------------- _ _ 19 AuxC _ _ 21 po po RR--6---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 devíti devět`9 Cl-P6---------- _ _ 23 Atr _ _ 23 letech léta NNNP6-----A---- _ _ 21 ExD _ _ 24 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 25 uvádí uvádět VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 26 J J Q3------------- _ _ 28 Atr _ _ 27 . . Z:------------- _ _ 26 AuxG _ _ 28 Hupač Hupač NNMS1-----A---- _ _ 25 Sb _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-22 # text = Komplexní projekt, jak prospět zvláštnímu školství, v Plzni neexistuje. 1 Komplexní komplexní AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 projekt projekt NNIS1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 4 jak jak Db------------- _ _ 5 Adv _ _ 5 prospět prospět Vf--------A-P-- _ _ 2 Atr _ _ 6 zvláštnímu zvláštní AANS3----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 školství školství NNNS3-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 9 v v RR--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 10 Plzni Plzeň NNFS6-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 11 neexistuje existovat VB-S---3P-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-23 # text = Školy jdou vlastní cestou. 1 Školy škola NNFP1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 jdou jít VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 vlastní vlastní AAFS7----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 cestou cesta NNFS7-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 5 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-24 # text = ZvŠ v Podmostní ulici vsadili na rozvoj schopností, které jsou zdejším dětem blízké. 1 ZvŠ ZvŠ BNXXX-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 2 v v RR--6---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 Podmostní podmostní AAFS6----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 ulici ulice NNFS6-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 5 vsadili vsadit VpMP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 6 na na RR--4---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 rozvoj rozvoj NNIS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 8 schopností schopnost NNFP2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 10 které který P4FP1---------- _ _ 11 Sb _ _ 11 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 8 Atr _ _ 12 zdejším zdejší AAFP3----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 dětem dítě NNFP3-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 14 blízké blízký AAFP1----1A---- _ _ 11 Pnom _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-25 # text = Letos začne například s rozšířenou hudební výchovou při skupinovém vyučování sedmé, osmé a deváté třídy. 1 Letos letos Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 začne začít VB-S---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 například například TT------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 4 s s RR--7---------- _ _ 2 AuxP _ _ 5 rozšířenou rozšířený AAFS7----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 6 hudební hudební AAFS7----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 výchovou výchova NNFS7-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 8 při při RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 skupinovém skupinový AANS6----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 vyučování vyučování NNNS6-----A---- _ _ 8 AdvAtr _ _ 11 sedmé sedmý CrFS2---------- _ _ 14 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 13 osmé osmý CrFS2---------- _ _ 14 Atr _ _ 14 a a J^------------- _ _ 16 Coord _ _ 15 deváté devátý CrFS2---------- _ _ 14 Atr _ _ 16 třídy třída NNFS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94204_48:s-26 # text = Pokud se nová výuka osvědčí, bude zavedena i do nižších ročníků. 1 Pokud pokud J,------------- _ _ 8 AuxC _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 5 AuxT _ _ 3 nová nový AAFS1----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 výuka výuka NNFS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 5 osvědčí osvědčit VB-S---3P-AAP-- _ _ 1 Adv _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 7 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 8 AuxV _ _ 8 zavedena zavést VsQW----X-APP-- _ _ 0 Pred _ _ 9 i i TT------------- _ _ 12 AuxZ _ _ 10 do do RR--2---------- _ _ 8 AuxP _ _ 11 nižších nízký AAIP2----2A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 ročníků ročník NNIP2-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _