# newdoc id = ln94203_4 # sent_id = ln94203_4:s-1 # text = Vysokorychlostní železnice - Evropa a ČR 1 Vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 železnice železnice NNFS1-----A---- _ _ 3 ExD _ _ 3 - - Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 4 Evropa Evropa NNFS1-----A---- _ _ 5 ExD _ _ 5 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 6 ČR ČR BNXXX-----A---- _ _ 5 ExD _ _ # sent_id = ln94203_4:s-2 # text = Pokud nedokážeme napojit naši železnici na moderní železniční systémy, o vstupu do Evropy můžeme jen snít 1 Pokud pokud J,------------- _ _ 15 AuxC _ _ 2 nedokážeme dokázat VB-P---1P-NAP-- _ _ 1 Adv _ _ 3 napojit napojit Vf--------A-P-- _ _ 2 Obj _ _ 4 naši náš PSFS4-P1------- _ _ 5 Atr _ _ 5 železnici železnice NNFS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 6 na na RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 7 moderní moderní AAIP4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 8 železniční železniční AAIP4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 systémy systém NNIP4-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 11 o o RR--6---------- _ _ 17 AuxP _ _ 12 vstupu vstup NNIS6-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 13 do do RR--2---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 Evropy Evropa NNFS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 můžeme moci VB-P---1P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 16 jen jen Db------------- _ _ 17 AuxZ _ _ 17 snít snít Vf--------A-I-- _ _ 15 Obj _ _ # sent_id = ln94203_4:s-3 # text = GRAF František Palík, Prezident Asociace vysokorychlostní železniční dopravy 1 GRAF graf NNIS1-----A---- _ _ 0 ExD _ _ 2 František František NNMS1-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 Palík Palík NNMS1-----A---- _ _ 4 ExD _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 0 Apos _ _ 5 Prezident prezident NNMS1-----A---- _ _ 4 ExD _ _ 6 Asociace asociace NNFS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 8 železniční železniční AAFS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ # sent_id = ln94203_4:s-4 # text = Už několikrát byla na našich železničních tratích předváděna italská souprava Pendolino s výkyvnými skříněmi vozů a mohli jsme si také prohlédnout soupravu španělského Talga, stejně jako francouzský vysokorychlostní vlak TGV Atlantique, který 18. května 1990 dosáhl dosud nepřekonaného světového rekordu - rychlosti 515,3 km/h. 1 Už už Db------------- _ _ 2 AuxZ _ _ 2 několikrát několikrát Co------------- _ _ 8 Adv _ _ 3 byla být VpQW----R-AAI-- _ _ 8 AuxV _ _ 4 na na RR--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 5 našich náš PSXP6-P1------- _ _ 7 Atr _ _ 6 železničních železniční AAFP6----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 tratích trať NNFP6-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 8 předváděna předvádět VsQW----X-API-- _ _ 16 Pred _ _ 9 italská italský AAFS1----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 souprava souprava NNFS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 11 Pendolino Pendolino NNNS1-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 s s RR--7---------- _ _ 10 AuxP _ _ 13 výkyvnými výkyvný AAFP7----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 skříněmi skříň NNFP7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 15 vozů vůz NNIP2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 17 mohli moci VpMP----R-AAI-- _ _ 16 Pred _ _ 18 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 17 AuxV _ _ 19 si se P7--3---------- _ _ 21 AuxT _ _ 20 také také Db------------- _ _ 17 Adv _ _ 21 prohlédnout prohlédnout Vf--------A-P-- _ _ 17 Obj _ _ 22 soupravu souprava NNFS4-----A---- _ _ 21 Obj _ _ 23 španělského španělský AANS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 Talga Talgo NNNS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 25 , , Z:------------- _ _ 26 AuxX _ _ 26 stejně stejně Dg-------1A---- _ _ 17 Adv _ _ 27 jako jako J,------------- _ _ 26 AuxC _ _ 28 francouzský francouzský AAIS4----1A---- _ _ 30 Atr _ _ 29 vysokorychlostní vysokorychlostní AAIS4----1A---- _ _ 30 Atr _ _ 30 vlak vlak NNIS4-----A---- _ _ 27 ExD _ _ 31 TGV TGV BNXXX-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 32 Atlantique Atlantique F%------------- _ _ 30 Atr _ _ 33 , , Z:------------- _ _ 39 AuxX _ _ 34 který který P4YS1---------- _ _ 39 Sb _ _ 35 18 18 C=------------- _ _ 37 Atr _ _ 36 . . Z:------------- _ _ 35 AuxG _ _ 37 května květen NNIS2-----A---- _ _ 39 Adv _ _ 38 1990 1990 C=------------- _ _ 37 Atr _ _ 39 dosáhl dosáhnout VpYS----R-AAP-- _ _ 30 Atr _ _ 40 dosud dosud Db------------- _ _ 41 Adv _ _ 41 nepřekonaného překonaný AAIS2----1N---- _ _ 43 Atr _ _ 42 světového světový AAIS2----1A---- _ _ 43 Atr _ _ 43 rekordu rekord NNIS2-----A---- _ _ 44 Obj _ _ 44 - - Z:------------- _ _ 39 Apos _ _ 45 rychlosti rychlost NNFS2-----A---- _ _ 44 Obj _ _ 46 515,3 515.3 C=------------- _ _ 45 Atr _ _ 47 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 46 Atr _ _ 48 / / Z:------------- _ _ 49 AuxG _ _ 49 h hodina NNFXX-----A---b _ _ 47 Atr _ _ 50 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-5 # text = Společnost evropských železnic (CER) už v roce 1990 předložila Evropským společenstvím dokument nazvaný návrh evropské sítě železničních tratí pro vysoké rychlosti. 1 Společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 evropských evropský AAFP2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 železnic železnice NNFP2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 ( ( Z:------------- _ _ 11 Apos _ _ 5 CER CER BNXXX-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 6 ) ) Z:------------- _ _ 4 AuxG _ _ 7 už už Db------------- _ _ 9 AuxZ _ _ 8 v v RR--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 9 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 8 Adv _ _ 10 1990 1990 C=------------- _ _ 9 Atr _ _ 11 předložila předložit VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 12 Evropským evropský AANP3----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 společenstvím společenství NNNP3-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 14 dokument dokument NNIS4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 15 nazvaný nazvaný AAIS4----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 návrh návrh NNIS1-----A---- _ _ 15 Obj _ _ 17 evropské evropský AAFS2----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 19 železničních železniční AAFP2----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 tratí trať NNFP2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 21 pro pro RR--4---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 vysoké vysoký AAFP4----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 rychlosti rychlost NNFP4-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 24 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-6 # text = Tento základní materiál určuje společný koordinovaný postup při realizaci národních a nadnárodních projektů železničních tratí pro vysoké rychlosti do roku 2030. 1 Tento tento PDYS1---------- _ _ 3 Atr _ _ 2 základní základní AAIS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 materiál materiál NNIS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 4 určuje určovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 společný společný AAIS4----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 6 koordinovaný koordinovaný AAIS4----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 postup postup NNIS4-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 8 při při RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 realizaci realizace NNFS6-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 národních národní AAIP2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 a a J^------------- _ _ 13 Coord _ _ 12 nadnárodních nadnárodní AAIP2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 projektů projekt NNIP2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 14 železničních železniční AAFP2----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 tratí trať NNFP2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 16 pro pro RR--4---------- _ _ 15 AuxP _ _ 17 vysoké vysoký AAFP4----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 rychlosti rychlost NNFP4-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 19 do do RR--2---------- _ _ 7 AuxP _ _ 20 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 19 AtrAdv _ _ 21 2030 2030 C=------------- _ _ 20 Atr _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-7 # text = Zahrnuje také projekt Eurotunelu pod Lamanšským průlivem. 1 Zahrnuje zahrnovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 také také Db------------- _ _ 3 AuxZ _ _ 3 projekt projekt NNIS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 4 Eurotunelu Eurotunel NNIS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 pod pod RR--7---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 Lamanšským lamanšský AAIS7----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 průlivem průliv NNIS7-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-8 # text = V důsledku vzniku jednotného evropského trhu a rodící se jednotné železniční soustavy se očekává až čtyřnásobné zvýšení objemu přepravy v této oblasti. 1 V v RR--6---------- _ _ 2 AuxP _ _ 2 důsledku důsledek NNIS6-----A---- _ _ 14 AuxP _ _ 3 vzniku vznik NNIS2-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 4 jednotného jednotný AAIS2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 5 evropského evropský AAIS2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 trhu trh NNIS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 8 rodící rodící AGFS2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 9 se se P7--4---------- _ _ 8 AuxT _ _ 10 jednotné jednotný AAFS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 11 železniční železniční AAFS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 soustavy soustava NNFS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 13 se se P7--4---------- _ _ 14 AuxR _ _ 14 očekává očekávat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 15 až až TT------------- _ _ 17 AuxZ _ _ 16 čtyřnásobné čtyřnásobný`4 AANS1----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 zvýšení zvýšení NNNS1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 18 objemu objem NNIS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 přepravy přeprava NNFS2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 v v RR--6---------- _ _ 19 AuxP _ _ 21 této tento PDFS6---------- _ _ 22 Atr _ _ 22 oblasti oblast NNFS6-----A---- _ _ 20 AtrAtr _ _ 23 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-9 # text = Společnost Evropských železnic proto hodlá do roku 2005 postavit přes 12 000 km tratí pro rychlosti 300 km/h a 15 000 km tratí pro rychlosti 200 km/h. 1 Společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 2 Evropských evropský AAFP2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 železnic železnice NNFP2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 proto proto J^------------- _ _ 5 Adv _ _ 5 hodlá hodlat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 6 do do RR--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 7 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 6 Adv _ _ 8 2005 2005 C=------------- _ _ 7 Atr _ _ 9 postavit postavit Vf--------A-P-- _ _ 5 Obj _ _ 10 přes přes RR--4---------- _ _ 20 AuxP _ _ 11 12 000 12000 C=------------- _ _ 10 Obj _ _ 12 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 11 Atr _ _ 13 tratí trať NNFP2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 pro pro RR--4---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 rychlosti rychlost NNFP4-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 300 300 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 16 Atr _ _ 18 / / Z:------------- _ _ 19 AuxG _ _ 19 h hodina NNFXX-----A---b _ _ 17 Atr _ _ 20 a a J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 21 15 000 15000 C=------------- _ _ 20 Obj _ _ 22 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 21 Atr _ _ 23 tratí trať NNFP2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 24 pro pro RR--4---------- _ _ 23 AuxP _ _ 25 rychlosti rychlost NNFP4-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 200 200 C=------------- _ _ 25 Atr _ _ 27 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 26 Atr _ _ 28 / / Z:------------- _ _ 29 AuxG _ _ 29 h hodina NNFXX-----A---b _ _ 27 Atr _ _ 30 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-10 # text = Míní do nich investovat celkem 101 miliardu ECU, tedy asi 4 biliony Kč. 1 Míní mínit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 do do RR--2---------- _ _ 4 AuxP _ _ 3 nich on PEXP2--3------- _ _ 2 Adv _ _ 4 investovat investovat Vf--------A-B-- _ _ 1 Obj _ _ 5 celkem celkem Db------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 6 101 101 C=------------- _ _ 7 Atr _ _ 7 miliardu miliarda`1000000000 CzFS4---------- _ _ 10 Obj _ _ 8 ECU ECU BNXXX-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 10 tedy tedy J^------------- _ _ 4 Apos _ _ 11 asi asi TT------------- _ _ 13 AuxZ _ _ 12 4 4 C=------------- _ _ 13 Atr _ _ 13 biliony bilion`1000000000000 CzIP4---------- _ _ 10 Obj _ _ 14 Kč Kč BNXXX-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-11 # text = Stavba vysokorychlostních železnic se nad očekávání vyplácí. 1 Stavba stavba NNFS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 2 vysokorychlostních vysokorychlostní AAFP2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 železnic železnice NNFP2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 se se P7--4---------- _ _ 7 AuxT _ _ 5 nad nad RR--4---------- _ _ 7 AuxP _ _ 6 očekávání očekávání NNNS4-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 vyplácí vyplácet VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-12 # text = Významný podíl přepravovaného zboží se přesouvá na železnici a několikanásobně vzrůstají počty cestujících. 1 Významný významný AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 podíl podíl NNIS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 3 přepravovaného přepravovaný AANS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 zboží zboží NNNS2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 5 se se P7--4---------- _ _ 6 AuxR _ _ 6 přesouvá přesouvat VB-S---3P-AAI-- _ _ 9 Pred _ _ 7 na na RR--4---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 železnici železnice NNFS4-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 9 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 10 několikanásobně několikanásobně Dg-------1A---- _ _ 11 Adv _ _ 11 vzrůstají vzrůstat VB-P---3P-AAI-- _ _ 9 Pred _ _ 12 počty počet NNIP1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 13 cestujících cestující AGMP2-----A---- _ _ 12 ExD _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-13 # text = Návratnost investic a ekonomická efektivnost vysokorychlostních železnic splňují kritéria Světové banky. 1 Návratnost návratnost NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 investic investice NNFP2-----A---1 _ _ 1 Atr _ _ 3 a a J^------------- _ _ 8 Coord _ _ 4 ekonomická ekonomický AAFS1----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 efektivnost efektivnost NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 6 vysokorychlostních vysokorychlostní AAFP2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 železnic železnice NNFP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 splňují splňovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 9 kritéria kritérium NNNP4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 Světové světový AAFS2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 banky banka NNFS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-14 # text = Bankovní ústavy se tak spolu s jednotlivými státy Evropské Unie mohou bez obav podílet na financování výstavby. 1 Bankovní bankovní AAIP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 ústavy ústav NNIP1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 3 se se P7--4---------- _ _ 14 AuxT _ _ 4 tak tak Db------------- _ _ 11 Adv _ _ 5 spolu spolu Db------------- _ _ 6 AuxP _ _ 6 s s RR--7---------- _ _ 11 AuxP _ _ 7 jednotlivými jednotlivý AAIP7----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 státy stát NNIP7-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 9 Evropské evropský AAFS2----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 Unie unie NNFS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 11 mohou moci VB-P---3P-AAI-1 _ _ 0 Pred _ _ 12 bez bez RR--2---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 obav obava NNFP2-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 14 podílet podílet Vf--------A-I-- _ _ 11 Obj _ _ 15 na na RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 16 financování financování NNNS6-----A---- _ _ 15 Obj _ _ 17 výstavby výstavba NNFS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-15 # text = Například provoz francouzského TGV byl již po sedmi letech výnosný a umožnil další investice do ucelené francouzské sítě ve Francii, která je v tomto směru světovou jedničkou. 1 Například například TT------------- _ _ 2 AuxZ _ _ 2 provoz provoz NNIS1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 3 francouzského francouzský AANS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 TGV TGV BNXXX-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 5 byl být VpYS----R-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 6 již již Db------------- _ _ 9 AuxZ _ _ 7 po po RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 8 sedmi sedm`7 Cl-P6---------- _ _ 9 Atr _ _ 9 letech léta NNNP6-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 výnosný výnosný AAIS1----1A---- _ _ 5 Pnom _ _ 11 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 12 umožnil umožnit VpYS----R-AAP-- _ _ 11 Pred _ _ 13 další další AAFP4----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 investice investice NNFP4-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 15 do do RR--2---------- _ _ 14 AuxP _ _ 16 ucelené ucelený AAFS2----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 17 francouzské francouzský AAFS2----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 19 ve v RV--6---------- _ _ 18 AuxP _ _ 20 Francii Francie NNFS6-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 21 , , Z:------------- _ _ 23 AuxX _ _ 22 která který P4FS1---------- _ _ 23 Sb _ _ 23 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 18 Atr _ _ 24 v v RR--6---------- _ _ 23 AuxP _ _ 25 tomto tento PDZS6---------- _ _ 26 Atr _ _ 26 směru směr NNIS6-----A---- _ _ 24 Adv _ _ 27 světovou světový AAFS7----1A---- _ _ 28 Atr _ _ 28 jedničkou jednička NNFS7-----A---- _ _ 23 Pnom _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-16 # text = Dalo by se tedy předpokládat, že i Česká republika jako křižovatka dopravních cest kontinentu se co nejdříve přihlásí k projektu výstavby evropské sítě vysokorychlostních železnic. 1 Dalo dát VpNS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 by být Vc----------I-- _ _ 1 AuxV _ _ 3 se se P7--4---------- _ _ 1 AuxR _ _ 4 tedy tedy J^------------- _ _ 1 Adv _ _ 5 předpokládat předpokládat Vf--------A-I-- _ _ 1 Sb _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 že že J,------------- _ _ 5 AuxC _ _ 8 i i J^------------- _ _ 10 AuxZ _ _ 9 Česká český AAFS1----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 republika republika NNFS1-----A---- _ _ 19 Sb _ _ 11 jako jako J,------------- _ _ 12 AuxY _ _ 12 křižovatka křižovatka NNFS1-----A---- _ _ 10 Atv _ _ 13 dopravních dopravní AAFP2----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 cest cesta NNFP2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 15 kontinentu kontinent NNIS2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 se se P7--4---------- _ _ 19 AuxT _ _ 17 co co Db------------- _ _ 18 Adv _ _ 18 nejdříve dříve Dg-------3A---- _ _ 19 Adv _ _ 19 přihlásí přihlásit VB-S---3P-AAP-- _ _ 7 Obj _ _ 20 k k RR--3---------- _ _ 19 AuxP _ _ 21 projektu projekt NNIS3-----A---- _ _ 20 Obj _ _ 22 výstavby výstavba NNFS2-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 evropské evropský AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 25 vysokorychlostních vysokorychlostní AAFP2----1A---- _ _ 26 Atr _ _ 26 železnic železnice NNFP2-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 27 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-17 # text = Nestalo se tak. 1 Nestalo stát VpNS----R-NAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 1 AuxT _ _ 3 tak tak Db------------- _ _ 1 Adv _ _ 4 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-18 # text = Podle usnesení vlády a ministerstva dopravy z 16. 2. 1994 se jen zmodernizuje dopravní koridor Děčín - Praha - Brno - Břeclav. 1 Podle podle RR--2---------- _ _ 15 AuxP _ _ 2 usnesení usnesení NNNS2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 vlády vláda NNFS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 a a J^------------- _ _ 2 Coord _ _ 5 ministerstva ministerstvo NNNS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 z z RR--2---------- _ _ 2 AuxP _ _ 8 16 16 C=------------- _ _ 10 Atr _ _ 9 . . Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 10 2 2 C=------------- _ _ 7 Atr _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ 12 1994 1994 C=------------- _ _ 10 Atr _ _ 13 se se P7--4---------- _ _ 15 AuxR _ _ 14 jen jen Db------------- _ _ 15 AuxZ _ _ 15 zmodernizuje zmodernizovat VB-S---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 16 dopravní dopravní AAIS1----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 koridor koridor NNIS1-----A---- _ _ 15 Sb _ _ 18 Děčín Děčín NNIS1-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 19 - - Z:------------- _ _ 23 AuxG _ _ 20 Praha Praha NNFS1-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 21 - - Z:------------- _ _ 23 AuxG _ _ 22 Brno Brno NNNS1-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 - - Z:------------- _ _ 17 Coord _ _ 24 Břeclav Břeclav NNFS1-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-19 # text = Jakákoli modernizace ale nemůže nahradit vysokorychlostní dopravu. 1 Jakákoli jakýkoli PZFS1---------- _ _ 2 Atr _ _ 2 modernizace modernizace NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 3 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 4 nemůže moci VB-S---3P-NAI-- _ _ 3 Pred _ _ 5 nahradit nahradit Vf--------A-P-- _ _ 4 Obj _ _ 6 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS4----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 dopravu doprava NNFS4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-20 # text = Nejenomže se tak ze státního rozpočtu vynaloží značná částka, jejíž výše nebude odpovídat výsledku, ale znovu se oddálí výstavba vysokorychlostní železniční sítě v České republice. 1 Nejenomže nejenomže TT------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 7 AuxR _ _ 3 tak tak Db------------- _ _ 7 Adv _ _ 4 ze z RV--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 5 státního státní AAIS2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 rozpočtu rozpočet NNIS2-----A---- _ _ 4 AtrAdv _ _ 7 vynaloží vynaložit VB-S---3P-AAP-- _ _ 17 Pred _ _ 8 značná značný AAFS1----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 částka částka NNFS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 11 jejíž jehož P1FXXFS3------- _ _ 12 Atr _ _ 12 výše výše NNFS1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 13 nebude být VB-S---3F-NAI-- _ _ 14 AuxV _ _ 14 odpovídat odpovídat Vf--------A-I-- _ _ 9 Atr _ _ 15 výsledku výsledek NNIS3-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 17 AuxX _ _ 17 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 18 znovu znovu Db------------- _ _ 20 Adv _ _ 19 se se P7--4---------- _ _ 20 AuxR _ _ 20 oddálí oddálit VB-S---3P-AAP-- _ _ 17 Pred _ _ 21 výstavba výstavba NNFS1-----A---- _ _ 20 Sb _ _ 22 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 23 železniční železniční AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 25 v v RR--6---------- _ _ 24 AuxP _ _ 26 České český AAFS6----1A---- _ _ 27 Atr _ _ 27 republice republika NNFS6-----A---- _ _ 25 AtrAtr _ _ 28 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-21 # text = Dopravní infrastruktura patří mezi základní předpoklady ekonomické a kulturní prosperity státu, tvorby národního produktu a růstu životní úrovně. 1 Dopravní dopravní AAFS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 infrastruktura infrastruktura NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 patří patřit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 mezi mezi RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 základní základní AAIP4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 předpoklady předpoklad NNIP4-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 7 ekonomické ekonomický AAFS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 a a J^------------- _ _ 10 Coord _ _ 9 kulturní kulturní AAFS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 prosperity prosperita NNFS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 11 státu stát NNIS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 13 tvorby tvorba NNFS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 14 národního národní AAIS2----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 produktu produkt NNIS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 16 a a J^------------- _ _ 6 Coord _ _ 17 růstu růst NNIS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 životní životní AAFS2----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 úrovně úroveň NNFS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-22 # text = Jistě, k přijatému rozhodnutí vedla vládu finanční situace, ale je třeba si uvědomovat, že se sotva můžeme integrovat do Evropské unie, pokud se nebudeme moci napojit do její infrastruktury, k níž patří dopravní systémy a vysokorychlostní železnice zvlášť. 1 Jistě jistě Dg-------1A---- _ _ 6 AuxY _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 3 k k RR--3---------- _ _ 6 AuxP _ _ 4 přijatému přijatý AANS3----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 rozhodnutí rozhodnutí NNNS3-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 vedla vést VpQW----R-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 7 vládu vláda NNFS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 8 finanční finanční AAFS1----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 situace situace NNFS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 11 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 12 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 13 třeba třeba Db------------- _ _ 12 Pnom _ _ 14 si se P7--3---------- _ _ 15 AuxT _ _ 15 uvědomovat uvědomovat Vf--------A-I-- _ _ 12 Sb _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 17 AuxX _ _ 17 že že J,------------- _ _ 15 AuxC _ _ 18 se se P7--4---------- _ _ 21 Obj _ _ 19 sotva sotva Db------------- _ _ 20 Adv _ _ 20 můžeme moci VB-P---1P-AAI-- _ _ 17 Obj _ _ 21 integrovat integrovat Vf--------A-B-- _ _ 20 Obj _ _ 22 do do RR--2---------- _ _ 21 AuxP _ _ 23 Evropské evropský AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 unie unie NNFS2-----A---- _ _ 22 Adv _ _ 25 , , Z:------------- _ _ 26 AuxX _ _ 26 pokud pokud J,------------- _ _ 20 AuxC _ _ 27 se se P7--4---------- _ _ 30 Obj _ _ 28 nebudeme být VB-P---1F-NAI-- _ _ 29 AuxV _ _ 29 moci moci Vf--------A-I-- _ _ 26 Adv _ _ 30 napojit napojit Vf--------A-P-- _ _ 29 Obj _ _ 31 do do RR--2---------- _ _ 30 AuxP _ _ 32 její jeho P9FXXFS3------- _ _ 33 Atr _ _ 33 infrastruktury infrastruktura NNFS2-----A---- _ _ 31 Adv _ _ 34 , , Z:------------- _ _ 37 AuxX _ _ 35 k k RR--3---------- _ _ 37 AuxP _ _ 36 níž jenž P4FS3---------- _ _ 35 Obj _ _ 37 patří patřit VB-P---3P-AAI-- _ _ 33 Atr _ _ 38 dopravní dopravní AAIP1----1A---- _ _ 39 Atr _ _ 39 systémy systém NNIP1-----A---- _ _ 40 Sb _ _ 40 a a J^------------- _ _ 37 Coord _ _ 41 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS1----1A---- _ _ 42 Atr _ _ 42 železnice železnice NNFS1-----A---- _ _ 40 Sb _ _ 43 zvlášť zvlášť Db------------- _ _ 42 AuxZ _ _ 44 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-23 # text = Každý odklad nejenže přináší velké ztráty na dané investici, ale také se nepříznivě promítá do ekonomiky země i veřejného života. 1 Každý každý AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 odklad odklad NNIS1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 3 nejenže nejenže TT------------- _ _ 4 AuxZ _ _ 4 přináší přinášet VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 5 velké velký AAFP4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 ztráty ztráta NNFP4-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 7 na na RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 dané daný AAFS6----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 investici investice NNFS6-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 11 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 12 také také Db------------- _ _ 15 Adv _ _ 13 se se P7--4---------- _ _ 15 AuxT _ _ 14 nepříznivě příznivě Dg-------1N---- _ _ 15 Adv _ _ 15 promítá promítat VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 16 do do RR--2---------- _ _ 15 AuxP _ _ 17 ekonomiky ekonomika NNFS2-----A---- _ _ 19 Adv _ _ 18 země země NNFS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 i i J^------------- _ _ 16 Coord _ _ 20 veřejného veřejný AAIS2----1A---- _ _ 21 Atr _ _ 21 života život NNIS2-----A---- _ _ 19 Adv _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-24 # text = Pokud budeme do vysokorychlostní železnice investovat v potřebném optimálním čase, můžeme využít všech jejich výhod. 1 Pokud pokud J,------------- _ _ 12 AuxC _ _ 2 budeme být VB-P---1F-AAI-- _ _ 6 AuxV _ _ 3 do do RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 4 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS2----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 železnice železnice NNFS2-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 investovat investovat Vf--------A-B-- _ _ 1 Adv _ _ 7 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 potřebném potřebný AAIS6----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 9 optimálním optimální AAIS6----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 čase čas NNIS6-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 12 můžeme moci VB-P---1P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 13 využít využít Vf--------A-P-- _ _ 12 Obj _ _ 14 všech všechen PLXP2---------- _ _ 16 Atr _ _ 15 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 16 Atr _ _ 16 výhod výhoda NNFP2-----A---- _ _ 13 Obj _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-25 # text = Se zpožděním naopak žádné výhody nezískáme. 1 Se s RV--7---------- _ _ 6 AuxP _ _ 2 zpožděním zpoždění NNNS7-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 naopak naopak Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 4 žádné žádný PWFP4---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 výhody výhoda NNFP4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 6 nezískáme získat VB-P---1P-NAP-- _ _ 0 Pred _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-26 # text = Jendoduše řečeno, čím déle budeme projekt odkládat, tím vyšší pak budou náklady. 1 Jendoduše jednoduše Dg-------1A---- _ _ 2 Adv _ _ 2 řečeno říci VsNS----X-APP-- _ _ 13 ExD _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 2 AuxX _ _ 4 čím co PQ--7---------- _ _ 5 Adv _ _ 5 déle dlouho Dg-------2A---- _ _ 8 Adv _ _ 6 budeme být VB-P---1F-AAI-- _ _ 8 AuxV _ _ 7 projekt projekt NNIS4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 8 odkládat odkládat Vf--------A-I-- _ _ 10 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 10 tím ten PDZS7---------- _ _ 11 Adv _ _ 11 vyšší vysoký AAIP1----2A---- _ _ 13 Pnom _ _ 12 pak pak Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 13 budou být VB-P---3F-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 14 náklady náklad NNIP1-----A---- _ _ 13 Sb _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-27 # text = V plánu UIC bylo přijato obecné heslo pro vysokorychlostní železnice - dvakrát rychleji než autem, poloviční rychlostí než letadlem. 1 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 plánu plán NNIS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 UIC UIC BNXXX-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 5 AuxV _ _ 5 přijato přijmout VsNS----X-APP-- _ _ 0 Pred _ _ 6 obecné obecný AANS1----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 heslo heslo NNNS1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 8 pro pro RR--4---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFP4----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 železnice železnice NNFP4-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 11 - - Z:------------- _ _ 5 Apos _ _ 12 dvakrát dvakrát`2 Cv------------- _ _ 13 Adv _ _ 13 rychleji rychle Dg-------2A---- _ _ 16 ExD _ _ 14 než než J,------------- _ _ 13 AuxC _ _ 15 autem auto NNNS7-----A---- _ _ 14 ExD _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 11 Coord _ _ 17 poloviční poloviční AAFS7----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 rychlostí rychlost NNFS7-----A---- _ _ 16 ExD _ _ 19 než než J,------------- _ _ 17 AuxC _ _ 20 letadlem letadlo NNNS7-----A---- _ _ 19 ExD _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-28 # text = Znamená to, že jízdní doba po železnici se má rovnat dvěma třetinám doby jízdy automobilem po dálnici a v případě letecké dopravy má být téměř srovnatelná s dobou letu prodlouženou o cestu na letiště z centra města a naopak. 1 Znamená znamenat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 to ten PDNS1---------- _ _ 1 Sb _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 že že J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 5 jízdní jízdní AAFS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 doba doba NNFS1-----A---- _ _ 19 Sb _ _ 7 po po RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 železnici železnice NNFS6-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 se se P7--4---------- _ _ 11 AuxT _ _ 10 má mít VB-S---3P-AAI-- _ _ 19 Obj _ _ 11 rovnat rovnat Vf--------A-I-- _ _ 10 Obj _ _ 12 dvěma dva`2 CnXP3---------- _ _ 13 Atr _ _ 13 třetinám třetina NNFP3-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 14 doby doba NNFS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 jízdy jízda NNFS2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 automobilem automobil NNIS7-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 po po RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 18 dálnici dálnice NNFS6-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 a a J^------------- _ _ 39 Coord _ _ 20 v v RR--6---------- _ _ 21 AuxP _ _ 21 případě případ NNIS6-----A---- _ _ 24 AuxP _ _ 22 letecké letecký AAFS2----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 21 Adv _ _ 24 má mít VB-S---3P-AAI-- _ _ 19 Obj _ _ 25 být být Vf--------A-I-- _ _ 24 Obj _ _ 26 téměř téměř Db------------- _ _ 27 Adv _ _ 27 srovnatelná srovnatelný AAFS1----1A---- _ _ 25 Pnom _ _ 28 s s RR--7---------- _ _ 27 AuxP _ _ 29 dobou doba NNFS7-----A---- _ _ 28 Obj _ _ 30 letu let NNIS2-----A---- _ _ 29 Atr _ _ 31 prodlouženou prodloužený AAFS7----1A---- _ _ 29 Obj _ _ 32 o o RR--4---------- _ _ 31 AuxP _ _ 33 cestu cesta NNFS4-----A---- _ _ 32 Adv _ _ 34 na na RR--4---------- _ _ 33 AuxP _ _ 35 letiště letiště NNNS4-----A---- _ _ 34 Atr _ _ 36 z z RR--2---------- _ _ 33 AuxP _ _ 37 centra centrum NNNS2-----A---- _ _ 36 Atr _ _ 38 města město NNNS2-----A---- _ _ 37 Atr _ _ 39 a a J^------------- _ _ 4 Coord _ _ 40 naopak naopak Db------------- _ _ 39 ExD _ _ 41 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-29 # text = Pokud železnice splní tyto požadavky a získá cestující i přepravu zboží - zejména při zavedení kombinované přepravy kamionů a návěsů - nesporně musí vedle ekologického přínosu vykazovat také přínos ekonomický. 1 Pokud pokud J,------------- _ _ 23 AuxC _ _ 2 železnice železnice NNFS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 3 splní splnit VB-S---3P-AAP-- _ _ 6 Adv _ _ 4 tyto tento PDIP4---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 požadavky požadavek NNIP4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 6 a a J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 7 získá získat VB-S---3P-AAP-- _ _ 6 Adv _ _ 8 cestující cestující AGMP4-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 9 i i J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 10 přepravu přeprava NNFS4-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 11 zboží zboží NNNS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 - - Z:------------- _ _ 14 AuxG _ _ 13 zejména zejména TT------------- _ _ 15 AuxZ _ _ 14 při při RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 15 zavedení zavedení NNNS6-----A---- _ _ 14 Adv _ _ 16 kombinované kombinovaný AAFS2----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 přepravy přeprava NNFS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 18 kamionů kamion NNIP2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 a a J^------------- _ _ 17 Coord _ _ 20 návěsů návěs NNIP2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 21 - - Z:------------- _ _ 14 AuxG _ _ 22 nesporně sporně Dg-------1N---- _ _ 23 Adv _ _ 23 musí muset VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 24 vedle vedle RR--2---------- _ _ 23 AuxP _ _ 25 ekologického ekologický AAIS2----1A---- _ _ 26 Atr _ _ 26 přínosu přínos NNIS2-----A---- _ _ 24 Adv _ _ 27 vykazovat vykazovat Vf--------A-I-- _ _ 23 Obj _ _ 28 také také Db------------- _ _ 29 AuxZ _ _ 29 přínos přínos NNIS4-----A---- _ _ 27 Obj _ _ 30 ekonomický ekonomický AAIS4----1A---- _ _ 29 Atr _ _ 31 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-30 # text = Tyto požadavky lze ovšem splnit jen při traťové rychlosti 250 km/h v osobní dopravě a rychlosti 160 km/h v nákladní dopravě. 1 Tyto tento PDIP4---------- _ _ 2 Atr _ _ 2 požadavky požadavek NNIP4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 3 lze lze VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 ovšem ovšem TT------------- _ _ 5 AuxY _ _ 5 splnit splnit Vf--------A-P-- _ _ 3 Sb _ _ 6 jen jen Db------------- _ _ 9 AuxZ _ _ 7 při při RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 8 traťové traťový AAFS6----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 rychlosti rychlost NNFS6-----A---- _ _ 17 Adv _ _ 10 250 250 C=------------- _ _ 9 Atr _ _ 11 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 10 Atr _ _ 12 / / Z:------------- _ _ 13 AuxG _ _ 13 h hodina NNFXX-----A---b _ _ 11 Atr _ _ 14 v v RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 15 osobní osobní AAFS6----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 dopravě doprava NNFS6-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 17 a a J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 18 rychlosti rychlost NNFS6-----A---- _ _ 17 Adv _ _ 19 160 160 C=------------- _ _ 18 Atr _ _ 20 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 19 Atr _ _ 21 / / Z:------------- _ _ 22 AuxG _ _ 22 h hodina NNFXX-----A---b _ _ 20 Atr _ _ 23 v v RR--6---------- _ _ 18 AuxP _ _ 24 nákladní nákladní AAFS6----1A---- _ _ 25 Atr _ _ 25 dopravě doprava NNFS6-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 26 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-31 # text = V našich podmínkách je pak nutné potavit nové vysokorychlostní sítě pro smíšený osobní a nákladní provoz s traťovou rychlostí 250 až 300 km/h, která může přinést ekonomický i ekologický efekt a přispět k integraci státu do Evropské unie. 1 V v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 našich náš PSXP6-P1------- _ _ 3 Atr _ _ 3 podmínkách podmínka NNFP6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 pak pak Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 6 nutné nutný AANS1----1A---- _ _ 4 Pnom _ _ 7 potavit postavit Vf--------A-P-- _ _ 4 Sb _ _ 8 nové nový AAFP4----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 9 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFP4----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 sítě síť NNFP4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 11 pro pro RR--4---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 smíšený smíšený AAIS4----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 13 osobní osobní AAIS4----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 a a J^------------- _ _ 16 Coord _ _ 15 nákladní nákladní AAIS4----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 provoz provoz NNIS4-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 17 s s RR--7---------- _ _ 16 AuxP _ _ 18 traťovou traťový AAFS7----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 rychlostí rychlost NNFS7-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 250 250 C=------------- _ _ 21 Atr _ _ 21 až až J^------------- _ _ 19 Coord _ _ 22 300 300 C=------------- _ _ 21 Atr _ _ 23 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 21 Atr _ _ 24 / / Z:------------- _ _ 25 AuxG _ _ 25 h hodina NNFXX-----A---b _ _ 23 Atr _ _ 26 , , Z:------------- _ _ 28 AuxX _ _ 27 která který P4FS1---------- _ _ 28 Sb _ _ 28 může moci VB-S---3P-AAI-- _ _ 19 Atr _ _ 29 přinést přinést Vf--------A-P-- _ _ 34 Obj _ _ 30 ekonomický ekonomický AAIS4----1A---- _ _ 31 Atr _ _ 31 i i J^------------- _ _ 33 Coord _ _ 32 ekologický ekologický AAIS4----1A---- _ _ 31 Atr _ _ 33 efekt efekt NNIS4-----A---- _ _ 29 Obj _ _ 34 a a J^------------- _ _ 28 Coord _ _ 35 přispět přispět Vf--------A-P-- _ _ 34 Obj _ _ 36 k k RR--3---------- _ _ 35 AuxP _ _ 37 integraci integrace NNFS3-----A---- _ _ 36 Obj _ _ 38 státu stát NNIS2-----A---- _ _ 37 Atr _ _ 39 do do RR--2---------- _ _ 37 AuxP _ _ 40 Evropské evropský AAFS2----1A---- _ _ 41 Atr _ _ 41 unie unie NNFS2-----A---- _ _ 39 Atr _ _ 42 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-32 # text = Jinak řečeno, vysoká přepravní rychlost vyvolá návrat cestujících na železnici, zvýší jejich hybnost i kulturnost cestování, stáhne podstatnou část silniční a letecké dopravy, zejména přepravou kamionů, a nesporně tak povede ke zlepšení životního prostředí. 1 Jinak jinak Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 řečeno říci VsNS----X-APP-- _ _ 32 ExD _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 2 AuxX _ _ 4 vysoká vysoký AAFS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 5 přepravní přepravní AAFS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 rychlost rychlost NNFS1-----A---- _ _ 32 Sb _ _ 7 vyvolá vyvolat VB-S---3P-AAP-- _ _ 32 Pred _ _ 8 návrat návrat NNIS4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 9 cestujících cestující NNMP2-----A---- _ _ 8 ExD _ _ 10 na na RR--4---------- _ _ 8 AuxP _ _ 11 železnici železnice NNFS4-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 32 AuxX _ _ 13 zvýší zvýšit VB-S---3P-AAP-- _ _ 32 Pred _ _ 14 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 15 Atr _ _ 15 hybnost hybnost NNFS4-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 16 i i J^------------- _ _ 13 Coord _ _ 17 kulturnost kulturnost NNFS4-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 18 cestování cestování NNNS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 , , Z:------------- _ _ 32 AuxX _ _ 20 stáhne stáhnout VB-S---3P-AAP-- _ _ 32 Pred _ _ 21 podstatnou podstatný AAFS4----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 část část NNFS4-----A---- _ _ 20 Obj _ _ 23 silniční silniční AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 a a J^------------- _ _ 26 Coord _ _ 25 letecké letecký AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 27 , , Z:------------- _ _ 29 AuxX _ _ 28 zejména zejména TT------------- _ _ 29 AuxZ _ _ 29 přepravou přeprava NNFS7-----A---- _ _ 20 Adv _ _ 30 kamionů kamion NNIP2-----A---- _ _ 29 Atr _ _ 31 , , Z:------------- _ _ 29 AuxX _ _ 32 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 33 nesporně sporně Dg-------1N---- _ _ 35 Adv _ _ 34 tak tak Db------------- _ _ 35 Adv _ _ 35 povede povést VB-S---3P-AAP-- _ _ 32 Pred _ _ 36 ke k RV--3---------- _ _ 35 AuxP _ _ 37 zlepšení zlepšení NNNS3-----A---- _ _ 36 Adv _ _ 38 životního životní AANS2----1A---- _ _ 39 Atr _ _ 39 prostředí prostředí NNNS2-----A---- _ _ 37 Atr _ _ 40 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-33 # text = Kdo by ostatně nechtěl cestovat pohodlně vybaveným vlakem TGV z Prahy do Paříže za 4,5 hodiny a dále do Londýna za 2,5 hodiny? 1 Kdo kdo PQ--1---------- _ _ 4 Sb _ _ 2 by být Vc----------I-- _ _ 4 AuxV _ _ 3 ostatně ostatně Db------------- _ _ 4 AuxY _ _ 4 nechtěl chtít VpYS----R-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 cestovat cestovat Vf--------A-I-- _ _ 17 Obj _ _ 6 pohodlně pohodlně Dg-------1A---- _ _ 7 Adv _ _ 7 vybaveným vybavený AAIS7----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 vlakem vlak NNIS7-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 9 TGV TGV BNXXX-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 z z RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 11 Prahy Praha NNFS2-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 12 do do RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 13 Paříže Paříž NNFS2-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 14 za za RR--4---------- _ _ 5 AuxP _ _ 15 4,5 4.5 C=------------- _ _ 14 Adv _ _ 16 hodiny hodina NNFS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 a a J^------------- _ _ 4 Coord _ _ 18 dále dále Db------------- _ _ 17 ExD _ _ 19 do do RR--2---------- _ _ 17 AuxP _ _ 20 Londýna Londýn NNIS2-----A---- _ _ 19 ExD _ _ 21 za za RR--4---------- _ _ 17 AuxP _ _ 22 2,5 2.5 C=------------- _ _ 21 ExD _ _ 23 hodiny hodina NNFS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 24 ? ? Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-34 # text = Vzorem pro nás může být Španělsko, které za pět let vybudovalo 400 km vysokorychlostních tratí AVE (Alta Velocida Espaňol) z Madridu do Sevilly. 1 Vzorem vzor NNIS7-----A---- _ _ 5 Pnom _ _ 2 pro pro RR--4---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 nás my PP-P4--1------- _ _ 2 AtrAdv _ _ 4 může moci VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 být být Vf--------A-I-- _ _ 4 Obj _ _ 6 Španělsko Španělsko NNNS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 8 které který P4NS1---------- _ _ 12 Sb _ _ 9 za za RR--4---------- _ _ 12 AuxP _ _ 10 pět pět-1`5 Cl-S4---------- _ _ 9 Adv _ _ 11 let léta NNNP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 vybudovalo vybudovat VpNS----R-AAP-- _ _ 6 Atr _ _ 13 400 400 C=------------- _ _ 12 Obj _ _ 14 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 13 Atr _ _ 15 vysokorychlostních vysokorychlostní AAFP2----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 tratí trať NNFP2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 17 AVE AVE BNXXX-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 ( ( Z:------------- _ _ 16 Apos _ _ 19 Alta Alta F%------------- _ _ 20 Atr _ _ 20 Velocida Velocida F%------------- _ _ 18 Atr _ _ 21 Espaňol Espaňol F%------------- _ _ 20 Atr _ _ 22 ) ) Z:------------- _ _ 18 AuxG _ _ 23 z z RR--2---------- _ _ 16 AuxP _ _ 24 Madridu Madrid NNIS2-----A---- _ _ 23 AdvAtr _ _ 25 do do RR--2---------- _ _ 16 AuxP _ _ 26 Sevilly Sevilla NNFS2-----A---- _ _ 25 AdvAtr _ _ 27 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-35 # text = Také nemělo dostatek vlastních financí, ale zvládlo projekt s mezinárodní pomocí. 1 Také také Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 nemělo mít VpNS----R-NAI-- _ _ 7 Pred _ _ 3 dostatek dostatek NNIS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 4 vlastních vlastní AAFP2----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 financí finance NNFP2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 8 zvládlo zvládnout VpNS----R-AAP-1 _ _ 7 Pred _ _ 9 projekt projekt NNIS4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 s s RR--7---------- _ _ 8 AuxP _ _ 11 mezinárodní mezinárodní AAFS7----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 pomocí pomoc NNFS7-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-36 # text = Proto se ptám: proč by nešlo, alespoň v první, propojit Prahu s Drážďany novou vysokorychlostní tratí? 1 Proto proto J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 3 AuxT _ _ 3 ptám ptát VB-S---1P-AAI-- _ _ 1 Pred _ _ 4 : : Z:------------- _ _ 7 AuxG _ _ 5 proč proč Db------------- _ _ 7 Adv _ _ 6 by být Vc----------I-- _ _ 7 AuxV _ _ 7 nešlo jít VpNS----R-NAI-- _ _ 3 Obj _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 9 alespoň alespoň Db------------- _ _ 11 AuxZ _ _ 10 v v RR--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 11 první první CrFS6---------- _ _ 10 ExD _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 13 propojit propojit Vf--------A-P-- _ _ 7 Sb _ _ 14 Prahu Praha NNFS4-----A---- _ _ 13 Obj _ _ 15 s s RR--7---------- _ _ 13 AuxP _ _ 16 Drážďany Drážďany NNIP7-----A---- _ _ 15 Obj _ _ 17 novou nový AAFS7----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 18 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS7----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 tratí trať NNFS7-----A---- _ _ 13 Adv _ _ 20 ? ? Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-37 # text = V České republice jsou v podstatě jen dvě organizace, které se snaží prosadit vysokorychlostní železniční dopravu - Asociace vysokorychlostní železniční dopravy (AVŽD) založená v roce 1991 v Plzni a akciová společnost Vysokorychlostní a modernizovaná železnice (VRAMŽ) založená v Praze v roce 1993. 1 V v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 České český AAFS6----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 republice republika NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 v v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 podstatě podstata NNFS6-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 jen jen Db------------- _ _ 9 AuxZ _ _ 8 dvě dva`2 CnHP1---------- _ _ 9 Atr _ _ 9 organizace organizace NNFP1-----A---- _ _ 18 Sb _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 11 které který P4FP1---------- _ _ 13 Sb _ _ 12 se se P7--4---------- _ _ 13 AuxT _ _ 13 snaží snažit VB-P---3P-AAI-- _ _ 9 Atr _ _ 14 prosadit prosadit Vf--------A-P-- _ _ 13 Obj _ _ 15 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS4----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 16 železniční železniční AAFS4----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 dopravu doprava NNFS4-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 18 - - Z:------------- _ _ 4 Apos _ _ 19 Asociace asociace NNFS1-----A---- _ _ 23 Sb _ _ 20 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS2----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 21 železniční železniční AAFS2----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 23 ( ( Z:------------- _ _ 32 Apos _ _ 24 AVŽD AVŽD BNXXX-----A---- _ _ 23 Sb _ _ 25 ) ) Z:------------- _ _ 23 AuxG _ _ 26 založená založený AAFS1----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 27 v v RR--6---------- _ _ 26 AuxP _ _ 28 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 27 Adv _ _ 29 1991 1991 C=------------- _ _ 28 Atr _ _ 30 v v RR--6---------- _ _ 26 AuxP _ _ 31 Plzni Plzeň NNFS6-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 32 a a J^------------- _ _ 18 Coord _ _ 33 akciová akciový AAFS1----1A---- _ _ 34 Atr _ _ 34 společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 32 Sb _ _ 35 Vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS1----1A---- _ _ 36 Atr _ _ 36 a a J^------------- _ _ 38 Coord _ _ 37 modernizovaná modernizovaný AAFS1----1A---- _ _ 36 Atr _ _ 38 železnice železnice NNFS1-----A---- _ _ 39 Atr _ _ 39 ( ( Z:------------- _ _ 34 Apos _ _ 40 VRAMŽ VRAMŽ BNXXX-----A---- _ _ 39 Atr _ _ 41 ) ) Z:------------- _ _ 39 AuxG _ _ 42 založená založený AAFS1----1A---- _ _ 34 Atr _ _ 43 v v RR--6---------- _ _ 42 AuxP _ _ 44 Praze Praha NNFS6-----A---- _ _ 43 Adv _ _ 45 v v RR--6---------- _ _ 42 AuxP _ _ 46 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 45 Adv _ _ 47 1993 1993 C=------------- _ _ 46 Atr _ _ 48 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-38 # text = Obě uskupení předložila řadu množství námětů na řešení vysokorychlostní dopravy v ČR. 1 Obě oba`2 CnHP1---------- _ _ 2 Atr _ _ 2 uskupení uskupení NNNP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 předložila předložit VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 4 řadu řada NNFS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 množství množství NNNS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 námětů námět NNIP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 na na RR--4---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 řešení řešení NNNS4-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 vysokorychlostní vysokorychlostní AAFS2----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 11 v v RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 ČR ČR BNXXX-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-39 # text = Zatím bez valné odezvy. 1 Zatím zatím Db------------- _ _ 0 ExD _ _ 2 bez bez RR--2---------- _ _ 0 AuxP _ _ 3 valné valný AAFS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 odezvy odezva NNFS2-----A---- _ _ 2 ExD _ _ 5 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-40 # text = V současné době se obě organizace ve spolupráci s Metroprojektem přihlásily do obchodní soutěže, kterou vyhlásilo ministerstvo dopravy, ministerstvo hospodářství a generální ředitelství Českých drah na řešení koridorů vysokorychlostních tratí v České republice. 1 V v RR--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 2 současné současný AAFS6----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 době doba NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 se se P7--4---------- _ _ 11 AuxT _ _ 5 obě oba`2 CnHP1---------- _ _ 6 Atr _ _ 6 organizace organizace NNFP1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 7 ve v RV--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 8 spolupráci spolupráce NNFS6-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 9 s s RR--7---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 Metroprojektem Metroprojekt NNIS7-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 přihlásily přihlásit VpTP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 12 do do RR--2---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 obchodní obchodní AAFS2----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 soutěže soutěž NNFS2-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 17 AuxX _ _ 16 kterou který P4FS4---------- _ _ 17 Obj _ _ 17 vyhlásilo vyhlásit VpNS----R-AAP-- _ _ 14 Atr _ _ 18 ministerstvo ministerstvo NNNS1-----A---- _ _ 23 Sb _ _ 19 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 , , Z:------------- _ _ 23 AuxX _ _ 21 ministerstvo ministerstvo NNNS1-----A---- _ _ 23 Sb _ _ 22 hospodářství hospodářství NNNS2-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 a a J^------------- _ _ 17 Coord _ _ 24 generální generální AANS1----1A---- _ _ 25 Atr _ _ 25 ředitelství ředitelství NNNS1-----A---- _ _ 23 Sb _ _ 26 Českých český AAFP2----1A---- _ _ 27 Atr _ _ 27 drah dráha NNFP2-----A---- _ _ 25 Atr _ _ 28 na na RR--4---------- _ _ 17 AuxP _ _ 29 řešení řešení NNNS4-----A---- _ _ 28 Adv _ _ 30 koridorů koridor NNIP2-----A---- _ _ 29 Atr _ _ 31 vysokorychlostních vysokorychlostní AAFP2----1A---- _ _ 32 Atr _ _ 32 tratí trať NNFP2-----A---- _ _ 30 Atr _ _ 33 v v RR--6---------- _ _ 32 AuxP _ _ 34 České český AAFS6----1A---- _ _ 35 Atr _ _ 35 republice republika NNFS6-----A---- _ _ 33 AtrAtr _ _ 36 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-41 # text = Je to první počin ministerstva dopravy vedoucí k řešení tak naléhavého problému, jakým moderní rychlá doprava je. 1 Je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 to ten PDNS1---------- _ _ 1 Sb _ _ 3 první první CrIS1---------- _ _ 4 Atr _ _ 4 počin počin NNIS1-----A---- _ _ 1 Pnom _ _ 5 ministerstva ministerstvo NNNS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 vedoucí vedoucí AGIS1-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 8 k k RR--3---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 řešení řešení NNNS3-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 10 tak tak Db------------- _ _ 11 Adv _ _ 11 naléhavého naléhavý AAIS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 problému problém NNIS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 18 AuxX _ _ 14 jakým jaký P4ZS7---------- _ _ 18 Pnom _ _ 15 moderní moderní AAFS1----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 16 rychlá rychlý AAFS1----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 doprava doprava NNFS1-----A---- _ _ 18 Sb _ _ 18 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 12 Atr _ _ 19 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94203_4:s-42 # text = Doufejme, že následně padne také rozhodnutí o vlastní realizaci. 1 Doufejme doufat Vi-P---1--A-I-- _ _ 0 Pred _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 3 že že J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 4 následně následně Dg-------1A---- _ _ 5 Adv _ _ 5 padne padnout VB-S---3P-AAP-- _ _ 3 Obj _ _ 6 také také Db------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 7 rozhodnutí rozhodnutí NNNS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 8 o o RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 vlastní vlastní AAFS6----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 realizaci realizace NNFS6-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _