# newdoc id = ln94200_37 # sent_id = ln94200_37:s-1 # text = Z nové ekonomické literatury 1 Z z RR--2---------- _ _ 0 AuxP _ _ 2 nové nový AAFS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 3 ekonomické ekonomický AAFS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 literatury literatura NNFS2-----A---- _ _ 1 ExD _ _ # sent_id = ln94200_37:s-2 # text = Heinz Schwalbe: Praktická reklama (nakladatelství Grada, 160 str.). 1 Heinz Heinz NNMS1-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 Schwalbe Schwalbe NNMS1-----A---- _ _ 3 ExD _ _ 3 : : Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 4 Praktická praktický AAFS1----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 reklama reklama NNFS1-----A---- _ _ 3 ExD _ _ 6 ( ( Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 7 nakladatelství nakladatelství NNNS1-----A---- _ _ 9 ExD _ _ 8 Grada Grada NNFS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 3 Coord _ _ 10 160 160 C=------------- _ _ 9 ExD _ _ 11 str strana NNFXX-----A---a _ _ 10 Atr _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 11 AuxG _ _ 13 ) ) Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-3 # text = Kniha je praktickým průvodcem médii, cíli, druhy, psychologií i kalkulací nákladů reklamní kampaně. 1 Kniha kniha NNFS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 praktickým praktický AAMS7----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 průvodcem průvodce NNMS7-----A---- _ _ 2 Pnom _ _ 5 médii médium NNNP7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 7 cíli cíl NNIP7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 9 druhy druh NNIP7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 11 psychologií psychologie NNFS7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 i i J^------------- _ _ 4 Coord _ _ 13 kalkulací kalkulace NNFS7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 nákladů náklad NNIP2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 reklamní reklamní AAFS2----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 kampaně kampaň NNFS2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-4 # text = Umožní vytvořit si vlastní představy o možnostech reklamy a jednotlivých médií, seznámí s metodami hodnocení efektivnosti vložených prostředků a pomůže zracionalizovat komunikaci s profesionály z reklamních agentur. 1 Umožní umožnit VB-S---3P-AAP-- _ _ 20 Pred _ _ 2 vytvořit vytvořit Vf--------A-P-- _ _ 1 Obj _ _ 3 si se P7--3---------- _ _ 2 Adv _ _ 4 vlastní vlastní AAFP4----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 představy představa NNFP4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 6 o o RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 možnostech možnost NNFP6-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 reklamy reklama NNFS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 a a J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 10 jednotlivých jednotlivý AANP2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 médií médium NNNP2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 20 AuxX _ _ 13 seznámí seznámit VB-S---3P-AAP-- _ _ 20 Pred _ _ 14 s s RR--7---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 metodami metoda NNFP7-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 16 hodnocení hodnocení NNNS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 efektivnosti efektivnost NNFS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 vložených vložený AAIP2----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 prostředků prostředek NNIP2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 21 pomůže pomoci VB-S---3P-AAP-- _ _ 20 Pred _ _ 22 zracionalizovat zracionalizovat Vf--------A-P-- _ _ 21 Obj _ _ 23 komunikaci komunikace NNFS4-----A---- _ _ 22 Obj _ _ 24 s s RR--7---------- _ _ 23 AuxP _ _ 25 profesionály profesionál NNMP7-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 z z RR--2---------- _ _ 25 AuxP _ _ 27 reklamních reklamní AAFP2----1A---- _ _ 28 Atr _ _ 28 agentur agentura NNFP2-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-5 # text = Významná je i část věnovaná základům typografie a možnostem využití různých grafických prostředků v reklamě. 1 Významná významný AAFS1----1A---- _ _ 2 Pnom _ _ 2 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 i i J^------------- _ _ 4 AuxZ _ _ 4 část část NNFS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 5 věnovaná věnovaný AAFS1----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 základům základ NNIP3-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 7 typografie typografie NNFS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 a a J^------------- _ _ 5 Coord _ _ 9 možnostem možnost NNFP3-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 využití využití NNNS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 různých různý AAIP2----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 12 grafických grafický AAIP2----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 prostředků prostředek NNIP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 14 v v RR--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 reklamě reklama NNFS6-----A---- _ _ 14 AtrAtr _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-6 # text = John Sculley - John A. Byrne: Odysea - Od Pepsi k Apple (nakladatelství Management Press, Praha 1994, 402 str. + 16 str. obrazových příloh). 1 John John NNMS1-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 Sculley Sculley NNMS1-----A---- _ _ 3 ExD _ _ 3 - - Z:------------- _ _ 8 Coord _ _ 4 John John NNMS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 5 A A Q3------------- _ _ 7 Atr _ _ 6 . . Z:------------- _ _ 5 AuxG _ _ 7 Byrne Byrne NNMS1-----A---- _ _ 3 ExD _ _ 8 : : Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 9 Odysea odysea NNFS1-----A---- _ _ 8 ExD _ _ 10 - - Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 11 Od od RR--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 12 Pepsi Pepsi NNFXX-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 k k RR--3---------- _ _ 9 AuxP _ _ 14 Apple Apple NNIXX-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 ( ( Z:------------- _ _ 19 AuxG _ _ 16 nakladatelství nakladatelství NNNS1-----A---- _ _ 19 ExD _ _ 17 Management Management F%------------- _ _ 18 Atr _ _ 18 Press Press F%------------- _ _ 16 Atr _ _ 19 , , Z:------------- _ _ 9 Coord _ _ 20 Praha Praha NNFS1-----A---- _ _ 19 ExD _ _ 21 1994 1994 C=------------- _ _ 19 ExD _ _ 22 , , Z:------------- _ _ 23 AuxX _ _ 23 402 402 C=------------- _ _ 26 ExD _ _ 24 str strana NNFXX-----A---a _ _ 23 Atr _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 24 AuxG _ _ 26 + + Z:------------- _ _ 19 Coord _ _ 27 16 16 C=------------- _ _ 26 ExD _ _ 28 str strana NNFXX-----A---a _ _ 27 Atr _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 28 AuxG _ _ 30 obrazových obrazový AAFP2----1A---- _ _ 31 Atr _ _ 31 příloh příloha NNFP2-----A---- _ _ 28 Atr _ _ 32 ) ) Z:------------- _ _ 19 AuxG _ _ 33 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-7 # text = Poutavá profesní autobiografie pověstného manažera a marketingového čaroděje, dosud nejmladšího šéfa firmy PepsiCo. a dnes ekonomického poradce současného amerického prezidenta. 1 Poutavá poutavý AAFS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 2 profesní profesní AAFS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 autobiografie autobiografie NNFS1-----A---- _ _ 0 ExD _ _ 4 pověstného pověstný AAMS2----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 manažera manažer NNMS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 a a J^------------- _ _ 16 Coord _ _ 7 marketingového marketingový AAMS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 čaroděje čaroděj NNMS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 10 dosud dosud Db------------- _ _ 11 Adv _ _ 11 nejmladšího mladý AAMS2----3A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 šéfa šéf NNMS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 13 firmy firma NNFS2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 PepsiCo PepsiCo NNNS1-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 14 AuxG _ _ 16 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 17 dnes dnes Db------------- _ _ 19 ExD _ _ 18 ekonomického ekonomický AAMS2----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 poradce poradce NNMS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 20 současného současný AAMS2----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 21 amerického americký AAMS2----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 prezidenta prezident NNMS2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 23 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-8 # text = Autor hovoří o pozadí obchodního střetu mezi firmami Coca-Cola a PepsiCo., o svém podílu na rozhodující reklamní ofenzivě pod sloganem Pepsi generace, jež otřásla postavením dosud absolutní jedničky na trhu nealkoholických nápojů - Coky. 1 Autor autor NNMS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 hovoří hovořit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 o o RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 4 pozadí pozadí NNNS6-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 obchodního obchodní AAIS2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 střetu střet NNIS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 mezi mezi RR--7---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 firmami firma NNFP7-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 Coca Coca S2--------A---- _ _ 11 Atr _ _ 10 - - Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 11 Cola Cola NNFS1-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 a a J^------------- _ _ 8 Coord _ _ 13 PepsiCo PepsiCo NNNS1-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 13 AuxG _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 2 Coord _ _ 16 o o RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 17 svém svůj P8ZS6---------- _ _ 18 Atr _ _ 18 podílu podíl NNIS6-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 19 na na RR--6---------- _ _ 18 AuxP _ _ 20 rozhodující rozhodující AGFS6-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 21 reklamní reklamní AAFS6----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 ofenzivě ofenziva NNFS6-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 23 pod pod RR--7---------- _ _ 22 AuxP _ _ 24 sloganem slogan NNIS7-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 25 Pepsi pepsi AAXXX----1A---- _ _ 26 Atr _ _ 26 generace generace NNFS1-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 27 , , Z:------------- _ _ 29 AuxX _ _ 28 jež jenž P4FS1---------- _ _ 29 Sb _ _ 29 otřásla otřást VpQW----R-AAP-- _ _ 22 Atr _ _ 30 postavením postavení NNNS7-----A---- _ _ 29 Obj _ _ 31 dosud dosud Db------------- _ _ 32 Adv _ _ 32 absolutní absolutní AAFS2----1A---- _ _ 33 Atr _ _ 33 jedničky jednička NNFS2-----A---- _ _ 38 Atr _ _ 34 na na RR--6---------- _ _ 33 AuxP _ _ 35 trhu trh NNIS6-----A---- _ _ 34 Atr _ _ 36 nealkoholických alkoholický AAIP2----1N---- _ _ 37 Atr _ _ 37 nápojů nápoj NNIP2-----A---- _ _ 35 Atr _ _ 38 - - Z:------------- _ _ 30 Apos _ _ 39 Coky Coka NNFS2-----A---- _ _ 38 Atr _ _ 40 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-9 # text = Líčí i své nadšení úspěchem počítačové firmy Apple, vzrušující atmosférou Silicon Valley, snem předsedy Apple Steva Jobse co člověk - to počítač. 1 Líčí líčit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 i i J^------------- _ _ 4 AuxZ _ _ 3 své svůj P8NS4---------1 _ _ 4 Atr _ _ 4 nadšení nadšení NNNS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 5 úspěchem úspěch NNIS7-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 6 počítačové počítačový AAFS2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 firmy firma NNFS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 Apple Apple NNIS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 10 vzrušující vzrušující AGFS7-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 atmosférou atmosféra NNFS7-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 12 Silicon Silicon F%------------- _ _ 13 Atr _ _ 13 Valley Valley F%------------- _ _ 11 Atr _ _ 14 , , Z:------------- _ _ 4 Coord _ _ 15 snem sen NNIS7-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 předsedy předseda NNMS2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 17 Apple Apple NNIXX-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 Steva Steve NNMS2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 Jobse Jobs NNMS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 20 co co Db------------- _ _ 15 ExD _ _ 21 člověk člověk NNMS1-----A---- _ _ 15 ExD _ _ 22 - - Z:------------- _ _ 15 ExD _ _ 23 to ten PDNS1---------- _ _ 15 ExD _ _ 24 počítač počítač NNIS1-----A---- _ _ 15 ExD _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-10 # text = Proto se také rozhodl, že přijme nabízené místo prezidenta této firmy, kterou pozvedl na žebříčku amerických firem mezi ty nejúspěšnější. 1 Proto proto J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 4 AuxT _ _ 3 také také Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 4 rozhodl rozhodnout VpYS----R-AAP-1 _ _ 1 Pred _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 6 že že J,------------- _ _ 4 AuxC _ _ 7 přijme přijmout VB-S---3P-AAP-- _ _ 6 Obj _ _ 8 nabízené nabízený AANS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 místo místo NNNS4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 10 prezidenta prezident NNMS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 této tento PDFS2---------- _ _ 12 Atr _ _ 12 firmy firma NNFS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 14 kterou který P4FS4---------- _ _ 15 Obj _ _ 15 pozvedl pozvednout VpYS----R-AAP-1 _ _ 12 Atr _ _ 16 na na RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 17 žebříčku žebříček NNIS6-----A---- _ _ 16 Adv _ _ 18 amerických americký AAFP2----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 firem firma NNFP2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 mezi mezi RR--4---------- _ _ 15 AuxP _ _ 21 ty ten PDFP4---------- _ _ 20 Adv _ _ 22 nejúspěšnější úspěšný AAFP4----3A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-11 # text = Kniha není jen pohledem do soukromí úspěšného manažera či souborem mistrných úvah a esejů k jednotlivým marketingovým či manažerským problémům. 1 Kniha kniha NNFS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 není být VB-S---3P-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 jen jen TT------------- _ _ 4 AuxZ _ _ 4 pohledem pohled NNIS7-----A---- _ _ 9 Pnom _ _ 5 do do RR--2---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 soukromí soukromí NNNS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 úspěšného úspěšný AAMS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 manažera manažer NNMS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 9 či či J^------------- _ _ 2 Coord _ _ 10 souborem soubor NNIS7-----A---- _ _ 9 Pnom _ _ 11 mistrných mistrný AAFP2----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 12 úvah úvaha NNFP2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 a a J^------------- _ _ 10 Coord _ _ 14 esejů esej NNIP2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 k k RR--3---------- _ _ 13 AuxP _ _ 16 jednotlivým jednotlivý AAIP3----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 17 marketingovým marketingový AAIP3----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 či či J^------------- _ _ 20 Coord _ _ 19 manažerským manažerský AAIP3----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 problémům problém NNIP3-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln94200_37:s-12 # text = Rozbor krize Apple a jejího postupného uzdravování, zajímavé postřehy o podnikové kultuře, metodách řízení a rozhodování tak rozdílných firem, jako jsou PepsiCo. a Apple, pak knihu zařadily mezi nejžádanější - ve všech amerických školách podnikatelského řízení je doporučována jako nejlepší praktická učebnice marketingu. 1 Rozbor rozbor NNIS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 2 krize krize NNFS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 3 Apple Apple NNIXX-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 a a J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 5 jejího jeho P9ZS2FS3------- _ _ 7 Atr _ _ 6 postupného postupný AANS2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 uzdravování uzdravování NNNS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 32 Coord _ _ 9 zajímavé zajímavý AAIP1----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 postřehy postřeh NNIP1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 11 o o RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 podnikové podnikový AAFS6----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 kultuře kultura NNFS6-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 , , Z:------------- _ _ 11 Coord _ _ 15 metodách metoda NNFP6-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 řízení řízení NNNS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 a a J^------------- _ _ 15 Coord _ _ 18 rozhodování rozhodování NNNS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 tak tak Db------------- _ _ 20 Adv _ _ 20 rozdílných rozdílný AAFP2----1A---- _ _ 21 Atr _ _ 21 firem firma NNFP2-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 22 , , Z:------------- _ _ 24 AuxX _ _ 23 jako jako J,------------- _ _ 24 AuxY _ _ 24 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 17 Apos _ _ 25 PepsiCo PepsiCo NNNS1-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 26 . . Z:------------- _ _ 25 AuxG _ _ 27 a a J^------------- _ _ 24 Coord _ _ 28 Apple Apple NNIS1-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 29 , , Z:------------- _ _ 24 AuxX _ _ 30 pak pak Db------------- _ _ 32 Adv _ _ 31 knihu kniha NNFS4-----A---- _ _ 32 Obj _ _ 32 zařadily zařadit VpTP----R-AAP-- _ _ 35 Pred _ _ 33 mezi mezi RR--4---------- _ _ 32 AuxP _ _ 34 nejžádanější žádaný AAFP4----3A---- _ _ 33 ExD _ _ 35 - - Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 36 ve v RV--6---------- _ _ 43 AuxP _ _ 37 všech všechen PLXP6---------- _ _ 39 Atr _ _ 38 amerických americký AAFP6----1A---- _ _ 39 Atr _ _ 39 školách škola NNFP6-----A---- _ _ 36 Adv _ _ 40 podnikatelského podnikatelský AANS2----1A---- _ _ 41 Atr _ _ 41 řízení řízení NNNS2-----A---- _ _ 39 Atr _ _ 42 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 43 AuxV _ _ 43 doporučována doporučovat VsQW----X-API-- _ _ 35 Pred _ _ 44 jako jako J,------------- _ _ 47 AuxY _ _ 45 nejlepší lepší AAFS1----3A---- _ _ 47 Atr _ _ 46 praktická praktický AAFS1----1A---- _ _ 47 Atr _ _ 47 učebnice učebnice NNFS1-----A---- _ _ 43 AtvV _ _ 48 marketingu marketing NNIS2-----A---- _ _ 47 Atr _ _ 49 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _