# newdoc id = wsj1315.cz # sent_id = wsj1315.cz:s-1 # text = "Pila na kov" a "drtič kostí" jsou přezdívky obvykle spojované s obránci v americké kopané a se zápasníky těžké váhy. 1 " " Z:------------- _ _ 11 AuxG _ _ 2 Pila pila NNFS1-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 3 na na RR--4---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 kov kov NNIS4-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 " " Z:------------- _ _ 2 AuxG _ _ 6 a a J^------------- _ _ 11 Coord _ _ 7 " " Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 8 drtič drtič NNIS1-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 9 kostí kost NNFP2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 " " Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 11 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 12 přezdívky přezdívka NNFP1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 13 obvykle obvykle Dg-------1A---- _ _ 14 Adv _ _ 14 spojované spojovaný AAFP1----1A---- _ _ 11 Pnom _ _ 15 s s RR--7---------- _ _ 20 AuxP _ _ 16 obránci obránce NNMP7-----A---- _ _ 15 Obj _ _ 17 v v RR--6---------- _ _ 20 AuxP _ _ 18 americké americký AAFS6----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 kopané kopaná NNFS6-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 a a J^------------- _ _ 14 Coord _ _ 21 se s RV--7---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 zápasníky zápasník NNMP7-----A---- _ _ 21 Obj _ _ 23 těžké těžký AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 váhy váha NNFS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-2 # text = Kdo by si pomyslel, že další skupinou tvrdých chlapíků s touto reputací budou školní inspektoři? 1 Kdo kdo PQ--1---------- _ _ 4 Sb _ _ 2 by být Vc----------I-- _ _ 4 AuxV _ _ 3 si se P7--3---------- _ _ 4 AuxT _ _ 4 pomyslel pomyslit VpYS----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 6 že že J,------------- _ _ 4 AuxC _ _ 7 další další AAFS7----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 skupinou skupina NNFS7-----A---- _ _ 14 Pnom _ _ 9 tvrdých tvrdý AAMP2----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 chlapíků chlapík NNMP2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 11 s s RR--7---------- _ _ 8 AuxP _ _ 12 touto tento PDFS7---------- _ _ 13 Atr _ _ 13 reputací reputace NNFS7-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 14 budou být VB-P---3F-AAI-- _ _ 6 Adv _ _ 15 školní školní AAMP1----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 inspektoři inspektor NNMP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 17 ? ? Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-3 # text = Novým šéfem škol v Chicagu se stal nekompromisní Ted Kimbrough. 1 Novým nový AAMS7----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 šéfem šéf NNMS7-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 3 škol škola NNFP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 v v RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 Chicagu Chicago NNNS6-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 se se P7--4---------- _ _ 7 AuxT _ _ 7 stal stát VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 8 nekompromisní kompromisní AAMS1----1N---- _ _ 9 Atr _ _ 9 Ted Ted NNMS1-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 Kimbrough Kimbrough NNMS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-4 # text = Ve svém předchozím zaměstnání v kalifornském Comptonu zdolal rozvášněnou stávku učitelů a téměř se popral se členem školní rady. 1 Ve v RV--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 2 svém svůj P8ZS6---------- _ _ 4 Atr _ _ 3 předchozím předchozí AANS6----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 zaměstnání zaměstnání NNNS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 5 v v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 kalifornském kalifornský AAMS6----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 Comptonu Compton NNIS6-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 zdolal zdolat VpYS----R-AAP-- _ _ 12 Pred _ _ 9 rozvášněnou rozvášněný AAFS4----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 stávku stávka NNFS4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 11 učitelů učitel NNMP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 13 téměř téměř Db------------- _ _ 15 Adv _ _ 14 se se P7--4---------- _ _ 15 AuxT _ _ 15 popral poprat VpYS----R-AAP-- _ _ 12 Pred _ _ 16 se s RV--7---------- _ _ 15 AuxP _ _ 17 členem člen NNMS7-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 18 školní školní AAFS2----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 rady rada NNFS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-5 # text = Na své první tiskové konferenci v Chicagu zase spílal reportérům. 1 Na na RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 2 své svůj P8FS6---------1 _ _ 5 Atr _ _ 3 první první CrFS6---------- _ _ 5 Atr _ _ 4 tiskové tiskový AAFS6----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 konferenci konference NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 6 v v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 Chicagu Chicago NNNS6-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 zase zase TT------------- _ _ 9 Adv _ _ 9 spílal spílat VpYS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 10 reportérům reportér NNMP3-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-6 # text = V New York City dopadl nový školský kancléř Joseph Fernandez jako šestnáctipalcová střela přímo doprostřed systému, který dosud odolával skutečné reformě. 1 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 New New F%------------- _ _ 3 Atr _ _ 3 York York F%------------- _ _ 4 Atr _ _ 4 City City F%------------- _ _ 1 Adv _ _ 5 dopadl dopadnout VpYS----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 6 nový nový AAMS1----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 7 školský školský AAMS1----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 kancléř kancléř NNMS1-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 9 Joseph Joseph NNMS1-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 Fernandez Fernandez NNMS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 11 jako jako J,------------- _ _ 13 AuxY _ _ 12 šestnáctipalcová šestnáctipalcový AAFS1----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 střela střela NNFS1-----A---- _ _ 10 Atv _ _ 14 přímo přímo Dg-------1A---- _ _ 15 Adv _ _ 15 doprostřed doprostřed RR--2---------- _ _ 13 Atr _ _ 16 systému systém NNIS2-----A---- _ _ 15 Adv _ _ 17 , , Z:------------- _ _ 20 AuxX _ _ 18 který který P4YS1---------- _ _ 20 Sb _ _ 19 dosud dosud Db------------- _ _ 20 Adv _ _ 20 odolával odolávat VpYS----R-AAI-- _ _ 16 Atr _ _ 21 skutečné skutečný AAFS3----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 reformě reforma NNFS3-----A---- _ _ 20 Obj _ _ 23 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-7 # text = Oba muži se hodí k současné náladě - náladě veřejnosti otrávené zdůvodňováním oficiálních činitelů, proč jejich školy nefungují. 1 Oba oba`2 CnYP1---------- _ _ 2 Atr _ _ 2 muži muž NNMP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 3 se se P7--4---------- _ _ 4 AuxT _ _ 4 hodí hodit VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 k k RR--3---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 současné současný AAFS3----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 náladě nálada NNFS3-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 8 - - Z:------------- _ _ 5 Apos _ _ 9 náladě nálada NNFS3-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 veřejnosti veřejnost NNFS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 otrávené otrávený AAFS2----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 zdůvodňováním zdůvodňování NNNS7-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 13 oficiálních oficiální AAMP2----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 činitelů činitel NNMP2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 19 AuxX _ _ 16 proč proč Db------------- _ _ 19 Adv _ _ 17 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 18 Atr _ _ 18 školy škola NNFP1-----A---- _ _ 19 Sb _ _ 19 nefungují fungovat VB-P---3P-NAI-- _ _ 14 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-8 # text = Dřívější ředitel školy v Pattersonu ve státě New Jersey Joe Clark představoval bezpochyby první zkušenost veřejnosti s tímto novým protivníkem nesmyslného úředního šimla. 1 Dřívější dřívější AAMS1----2A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 ředitel ředitel NNMS1-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 3 školy škola NNFS2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 v v RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 Pattersonu Patterson NNIS6-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 ve v RV--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 státě stát NNIS6-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 New New F%------------- _ _ 9 Atr _ _ 9 Jersey Jersey F%------------- _ _ 7 Atr _ _ 10 Joe Joe NNMS1-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 Clark Clark NNMS1-----A---- _ _ 12 Sb _ _ 12 představoval představovat VpYS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 13 bezpochyby bezpochyby Db------------- _ _ 12 Adv _ _ 14 první první CrFS4---------- _ _ 15 Atr _ _ 15 zkušenost zkušenost NNFS4-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 16 veřejnosti veřejnost NNFS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 s s RR--7---------- _ _ 12 AuxP _ _ 18 tímto tento PDZS7---------- _ _ 20 Atr _ _ 19 novým nový AAMS7----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 protivníkem protivník NNMS7-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 21 nesmyslného nesmyslný AAMS2----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 22 úředního úřední AAMS2----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 šimla šiml NNMS2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 24 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-9 # text = Jako postava ve filmu "Lean on Me (Opři se o mě)" řídil Clark svou školu pomocí megafonu a baseballové pálky. 1 Jako jako J,------------- _ _ 2 AuxY _ _ 2 postava postava NNFS1-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 3 ve v RV--6---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 filmu film NNIS6-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 " " Z:------------- _ _ 6 AuxG _ _ 6 Lean Lean F%------------- _ _ 4 Atr _ _ 7 on on F%------------- _ _ 8 Atr _ _ 8 Me Me F%------------- _ _ 6 Atr _ _ 9 ( ( Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ 10 Opři opřít Vi-S---2--A-P-- _ _ 4 Atr _ _ 11 se se P7--4---------- _ _ 10 AuxT _ _ 12 o o RR--4---------- _ _ 10 AuxP _ _ 13 mě já PH-S4--1------- _ _ 12 Obj _ _ 14 ) ) Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ 15 " " Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ 16 řídil řídit VpYS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 17 Clark Clark NNMS1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 18 svou svůj P8FS4---------1 _ _ 19 Atr _ _ 19 školu škola NNFS4-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 20 pomocí pomocí RR--2---------- _ _ 16 AuxP _ _ 21 megafonu megafon NNIS2-----A---- _ _ 22 Adv _ _ 22 a a J^------------- _ _ 20 Coord _ _ 23 baseballové baseballový AAFS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 pálky pálka NNFS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-10 # text = Se svou snahou o disciplínu mohl být hozen přes palubu, ale není zajímavé, že některé z největších a nejproblémovějších školních okrsků v zemi si vybírají nové šéfy ze stejně tvrdého odchovu? 1 Se s RV--7---------- _ _ 12 AuxP _ _ 2 svou svůj P8FS7---------1 _ _ 3 Atr _ _ 3 snahou snaha NNFS7-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 o o RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 disciplínu disciplína NNFS4-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 mohl moci VpYS----R-AAI-- _ _ 12 Pred _ _ 7 být být Vf--------A-I-- _ _ 8 AuxV _ _ 8 hozen hodit VsYS----X-APP-- _ _ 6 Obj _ _ 9 přes přes RR--4---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 palubu paluba NNFS4-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 12 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 13 není být VB-S---3P-NAI-- _ _ 12 Pred _ _ 14 zajímavé zajímavý AANS1----1A---- _ _ 13 Obj _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 16 že že J,------------- _ _ 13 AuxC _ _ 17 některé některý PZIP1---------- _ _ 27 Sb _ _ 18 z z RR--2---------- _ _ 17 AuxP _ _ 19 největších velký AAIP2----3A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 a a J^------------- _ _ 23 Coord _ _ 21 nejproblémovějších problémový AAIP2----3A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 školních školní AAIP2----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 okrsků okrsek NNIP2-----A---- _ _ 18 Adv _ _ 24 v v RR--6---------- _ _ 23 AuxP _ _ 25 zemi země NNFS6-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 si se P7--3---------- _ _ 27 Adv _ _ 27 vybírají vybírat VB-P---3P-AAI-- _ _ 16 Adv _ _ 28 nové nový AAMP4----1A---- _ _ 29 Atr _ _ 29 šéfy šéf NNMP4-----A---- _ _ 27 Obj _ _ 30 ze z RV--2---------- _ _ 29 AuxP _ _ 31 stejně stejně Dg-------1A---- _ _ 32 Adv _ _ 32 tvrdého tvrdý AAIS2----1A---- _ _ 33 Atr _ _ 33 odchovu odchov NNIS2-----A---- _ _ 30 Atr _ _ 34 ? ? Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-11 # text = Elena Scambiová, žena, která dostala za úkol řídit školní systém v Jersey City, který byl převzat státem, říká, že její nejvyšší prioritou bude "prosekat se houštím byrokracie". 1 Elena Elena NNFS1-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 Scambiová Scambiová NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 4 žena žena NNFS1-----A---- _ _ 3 ExD _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 6 která který P4FS1---------- _ _ 7 Sb _ _ 7 dostala dostat VpQW----R-AAP-- _ _ 4 Atr _ _ 8 za za RR--4---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 úkol úkol NNIS4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 řídit řídit Vf--------A-I-- _ _ 7 Obj _ _ 11 školní školní AAIS4----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 systém systém NNIS4-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 13 v v RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 14 Jersey Jersey F%------------- _ _ 15 Atr _ _ 15 City City F%------------- _ _ 13 Atr _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 19 AuxX _ _ 17 který který P4YS1---------- _ _ 19 Sb _ _ 18 byl být VpYS----R-AAI-- _ _ 19 AuxV _ _ 19 převzat převzít VsYS----X-APP-- _ _ 12 Atr _ _ 20 státem stát NNIS7-----A---- _ _ 19 Obj _ _ 21 , , Z:------------- _ _ 18 AuxX _ _ 22 říká říkat VB-S---3P-AAI-- _ _ 21 Pred _ _ 23 , , Z:------------- _ _ 24 AuxX _ _ 24 že že J,------------- _ _ 22 AuxC _ _ 25 její jeho P9FXXFS3------- _ _ 27 Atr _ _ 26 nejvyšší vysoký AAFS7----3A---- _ _ 27 Atr _ _ 27 prioritou priorita NNFS7-----A---- _ _ 28 Pnom _ _ 28 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 30 AuxV _ _ 29 " " Z:------------- _ _ 30 AuxG _ _ 30 prosekat prosekat Vf--------A-P-- _ _ 22 Obj _ _ 31 se s RV--7---------- _ _ 30 AuxP _ _ 32 houštím houští NNNS7-----A---- _ _ 31 Obj _ _ 33 byrokracie byrokracie NNFS2-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 34 " " Z:------------- _ _ 30 AuxG _ _ 35 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-12 # text = Fernandez převezme řízení v New Yorku až v lednu, ale už teď čeří poklidnou hladinu. 1 Fernandez Fernandez NNMS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 převezme převzít VB-S---3P-AAP-- _ _ 11 Pred _ _ 3 řízení řízení NNNS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 4 v v RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 New New F%------------- _ _ 6 Atr _ _ 6 Yorku York NNIS6-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 až až TT------------- _ _ 9 AuxZ _ _ 8 v v RR--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 9 lednu leden NNIS6-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 11 ale ale J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 12 už už TT------------- _ _ 14 Adv _ _ 13 teď teď Db------------- _ _ 14 Adv _ _ 14 čeří čeřit VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 15 poklidnou poklidný AAFS4----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 hladinu hladina NNFS4-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-13 # text = Zaútočil na koncepci "definitivy v budově", jednoho z nejhanebnějších ustanovení v amerických veřejných školách. 1 Zaútočil zaútočit VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 na na RR--4---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 koncepci koncepce NNFS4-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 4 " " Z:------------- _ _ 5 AuxG _ _ 5 definitivy definitiva NNFS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 v v RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 7 budově budova NNFS6-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 " " Z:------------- _ _ 5 AuxG _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 1 Apos _ _ 10 jednoho jeden`1 CnZS2---------- _ _ 9 Atr _ _ 11 z z RR--2---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 nejhanebnějších hanebný AANP2----3A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 ustanovení ustanovení NNNP2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 14 v v RR--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 amerických americký AAFP6----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 16 veřejných veřejný AAFP6----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 školách škola NNFP6-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-14 # text = Znamená to, že je téměř nemožné vyhodit nebo dokonce jen přeložit neschopné ředitele. 1 Znamená znamenat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 to ten PDNS1---------- _ _ 1 Sb _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 že že J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 5 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 4 Adv _ _ 6 téměř téměř Db------------- _ _ 5 Adv _ _ 7 nemožné možný AANS1----1N---- _ _ 5 Pnom _ _ 8 vyhodit vyhodit Vf--------A-P-- _ _ 5 Sb _ _ 9 nebo nebo J^------------- _ _ 5 Coord _ _ 10 dokonce dokonce Db------------- _ _ 12 AuxZ _ _ 11 jen jen Db------------- _ _ 12 AuxZ _ _ 12 přeložit přeložit Vf--------A-P-- _ _ 9 Obj _ _ 13 neschopné schopný AAMP4----1N---- _ _ 14 Atr _ _ 14 ředitele ředitel NNMP4-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-15 # text = Jakmile už jsou jednou v budově, neodejdou. 1 Jakmile jakmile J,------------- _ _ 8 AuxC _ _ 2 už už Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 3 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 1 Adv _ _ 4 jednou jednou Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 5 v v RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 6 budově budova NNFS6-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 8 neodejdou odejít VB-P---3P-NAP-- _ _ 0 Pred _ _ 9 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-16 # text = Jeden ředitel z jižního Bronxu si i přes vážné problémy s pitím a velmi řídkou docházkou do práce udržel svou práci 16 let. 1 Jeden jeden`1 CnYS1---------- _ _ 2 Atr _ _ 2 ředitel ředitel NNMS1-----A---- _ _ 13 Sb _ _ 3 z z RR--2---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 jižního jižní AAIS2----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 Bronxu Bronx NNIS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 si se P7--3---------- _ _ 19 Adv _ _ 7 i i TT------------- _ _ 10 AuxZ _ _ 8 přes přes RR--4---------- _ _ 13 AuxP _ _ 9 vážné vážný AAIP4----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 problémy problém NNIP4-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 11 s s RR--7---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 pitím pití NNNS7-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 14 velmi velmi Db------------- _ _ 15 Adv _ _ 15 řídkou řídký AAFS7----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 docházkou docházka NNFS7-----A---- _ _ 13 ExD _ _ 17 do do RR--2---------- _ _ 16 AuxP _ _ 18 práce práce NNFS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 udržel udržet VpYS----R-AAP-- _ _ 13 Pred _ _ 20 svou svůj P8FS4---------1 _ _ 21 Atr _ _ 21 práci práce NNFS4-----A---- _ _ 19 Obj _ _ 22 16 16 C=------------- _ _ 19 Obj _ _ 23 let léta NNNP2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 24 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-17 # text = Nakonec dostal výpověď, až když byl zatčen pro údajný nákup drog. 1 Nakonec nakonec Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 dostal dostat VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 výpověď výpověď NNFS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 5 až až J,------------- _ _ 3 AuxC _ _ 6 když když J,------------- _ _ 8 AuxC _ _ 7 byl být VpYS----R-AAI-- _ _ 8 AuxV _ _ 8 zatčen zatknout VsYS----X-APP-1 _ _ 5 Adv _ _ 9 pro pro RR--4---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 údajný údajný AAIS4----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 nákup nákup NNIS4-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 12 drog droga NNFP2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-18 # text = Odborový svaz ředitelů přirozeně miluje definitivu v budově, a ta tak odolala všem předchozím výzvám. 1 Odborový odborový AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 svaz svaz NNIS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 3 ředitelů ředitel NNMP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 přirozeně přirozeně Dg-------1A---- _ _ 5 Adv _ _ 5 miluje milovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 10 Pred _ _ 6 definitivu definitiva NNFS4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 7 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 budově budova NNFS6-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 10 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 11 ta ten PDFS1---------- _ _ 13 Sb _ _ 12 tak tak J^------------- _ _ 13 Adv _ _ 13 odolala odolat VpQW----R-AAP-- _ _ 10 Pred _ _ 14 všem všechen PLXP3---------- _ _ 16 Atr _ _ 15 předchozím předchozí AAFP3----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 výzvám výzva NNFP3-----A---- _ _ 13 Obj _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-19 # text = Navrhujeme, aby Fernandez našel neschopného ředitele, vyhodil jej z jeho místa a ponechal zastánce obhajující status quo vysvětlit rodičům, čeho se to vlastně zastávají. 1 Navrhujeme navrhovat VB-P---1P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 3 aby aby J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 4 Fernandez Fernandez NNMS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 5 našel najít VpYS----R-AAP-- _ _ 3 Atr _ _ 6 neschopného schopný AAMS4----1N---- _ _ 7 Atr _ _ 7 ředitele ředitel NNMS4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 9 vyhodil vyhodit VpYS----R-AAP-- _ _ 14 Pred _ _ 10 jej on PEZS4--3------2 _ _ 9 Obj _ _ 11 z z RR--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 12 jeho jeho P9XXXZS3------- _ _ 13 Atr _ _ 13 místa místo NNNS2-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 14 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 15 ponechal ponechat VpYS----R-AAP-- _ _ 14 Pred _ _ 16 zastánce zastánce NNMP4-----A---- _ _ 15 Sb _ _ 17 obhajující obhajující AGMP4-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 status status F%------------- _ _ 15 Obj _ _ 19 quo quo F%------------- _ _ 16 Atr _ _ 20 vysvětlit vysvětlit Vf--------A-P-- _ _ 15 Obj _ _ 21 rodičům rodič NNMP3-----A---- _ _ 20 Obj _ _ 22 , , Z:------------- _ _ 27 AuxX _ _ 23 čeho co PQ--2---------- _ _ 27 Obj _ _ 24 se se P7--4---------- _ _ 27 AuxR _ _ 25 to ten PDNS1---------- _ _ 27 Sb _ _ 26 vlastně vlastně TT------------- _ _ 27 Adv _ _ 27 zastávají zastávat VB-P---3P-AAI-- _ _ 21 Atr _ _ 28 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-20 # text = Ve svém původním zaměstnání vedoucího okresu Dade donutil Fernandez odejít 92 učitelů a přeložil 48 ředitelů. 1 Ve v RV--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 2 svém svůj P8ZS6---------- _ _ 4 Atr _ _ 3 původním původní AANS6----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 zaměstnání zaměstnání NNNS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 5 vedoucího vedoucí NNMS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 okresu okres NNIS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 Dade Dade NNNS1-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 donutil donutit VpYS----R-AAP-- _ _ 13 Pred _ _ 9 Fernandez Fernandez NNMS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 10 odejít odejít Vf--------A-P-- _ _ 8 Obj _ _ 11 92 92 C=------------- _ _ 10 Obj _ _ 12 učitelů učitel NNMP2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 14 přeložil přeložit VpYS----R-AAP-- _ _ 13 Pred _ _ 15 48 48 C=------------- _ _ 14 Obj _ _ 16 ředitelů ředitel NNMP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-21 # text = Fluktuaci snížil o 5,5 %. 1 Fluktuaci fluktuace NNFS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 2 snížil snížit VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 o o RR--4---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 5,5 5.5 C=------------- _ _ 3 Adv _ _ 5 % % Z:------------- _ _ 4 AuxG _ _ 6 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-22 # text = Avšak noví, rozumní inspektoři budou muset být i uvážliví; neschopní ředitelé a úředníci by měli odejít, ale ti dobří by měli být ponecháni na pokoji. 1 Avšak avšak J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 noví nový AAMP1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 4 rozumní rozumný AAMP1----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 inspektoři inspektor NNMP1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 6 budou být VB-P---3F-AAI-- _ _ 7 AuxV _ _ 7 muset muset Vf--------A-I-- _ _ 1 Pred _ _ 8 být být Vf--------A-I-- _ _ 7 Obj _ _ 9 i i TT------------- _ _ 14 AuxZ _ _ 10 uvážliví uvážlivý AAMP1----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 11 ; ; Z:------------- _ _ 13 Coord _ _ 12 neschopní schopný AAMP1----1N---- _ _ 13 Atr _ _ 13 ředitelé ředitel NNMP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 14 a a J^------------- _ _ 17 Coord _ _ 15 úředníci úředník NNMP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 16 by být Vc----------I-- _ _ 17 AuxV _ _ 17 měli mít VpMP----R-AAI-- _ _ 20 Pred _ _ 18 odejít odejít Vf--------A-P-- _ _ 17 Obj _ _ 19 , , Z:------------- _ _ 20 AuxX _ _ 20 ale ale J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 21 ti ten PDMP1---------- _ _ 24 Sb _ _ 22 dobří dobrý AAMP1----1A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 by být Vc----------I-- _ _ 24 AuxV _ _ 24 měli mít VpMP----R-AAI-- _ _ 20 Pred _ _ 25 být být Vf--------A-I-- _ _ 24 Obj _ _ 26 ponecháni ponechat VsMP----X-APP-- _ _ 25 Obj _ _ 27 na na RR--6---------- _ _ 26 AuxP _ _ 28 pokoji pokoj NNIS6-----A---- _ _ 27 Adv _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-23 # text = Situace pro Kimbrougha bude obzvláště delikátní. 1 Situace situace NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 pro pro RR--4---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 Kimbrougha Kimbrough NNMS4-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 obzvláště obzvláště Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 6 delikátní delikátní AAFS1----1A---- _ _ 4 Pnom _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-24 # text = Ten přebírá školní systém uprostřed radikální reformy. 1 Ten ten PDYS1---------- _ _ 2 Sb _ _ 2 přebírá přebírat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 školní školní AAIS4----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 systém systém NNIS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 5 uprostřed uprostřed RR--2---------- _ _ 6 Adv _ _ 6 radikální radikální AAFS2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 reformy reforma NNFS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-25 # text = Obyvatelé Chicaga právě zvolili 540 školních rad plných nováčků, po jedné pro každou školu. 1 Obyvatelé obyvatel NNMP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 Chicaga Chicago NNNS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 3 právě právě Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 4 zvolili zvolit VpMP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 5 540 540 C=------------- _ _ 4 Obj _ _ 6 školních školní AAFP2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 rad rada NNFP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 plných plný AAFP2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 nováčků nováček NNMP2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 11 po po RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 12 jedné jeden`1 CnFS6---------- _ _ 11 Adv _ _ 13 pro pro RR--4---------- _ _ 7 AuxP _ _ 14 každou každý AAFS4----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 školu škola NNFS4-----A---- _ _ 13 Adv _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-26 # text = V New York City to samozřejmě skončilo katastrofálně. 1 V v RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 2 New New F%------------- _ _ 3 Atr _ _ 3 York York F%------------- _ _ 4 Atr _ _ 4 City City F%------------- _ _ 1 Adv _ _ 5 to ten PDNS1---------- _ _ 7 Sb _ _ 6 samozřejmě samozřejmě TT------------- _ _ 7 Adv _ _ 7 skončilo skončit VpNS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 8 katastrofálně katastrofálně Dg-------1A---- _ _ 7 Adv _ _ 9 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-27 # text = Získat společenství rodičů, kteří se začnou znovu zajímat o svou školu, je sice nezbytné, ale v Chicagu budou nové školní rady dělat chyby a Kimbrough je bude muset umět rozpoznat. 1 Získat získat Vf--------A-P-- _ _ 14 Sb _ _ 2 společenství společenství NNNS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 3 rodičů rodič NNMP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 5 kteří který P4MP1---------- _ _ 7 Sb _ _ 6 se se P7--4---------- _ _ 9 AuxT _ _ 7 začnou začít VB-P---3P-AAP-- _ _ 3 Atr _ _ 8 znovu znovu Db------------- _ _ 9 Adv _ _ 9 zajímat zajímat Vf--------A-I-- _ _ 7 Obj _ _ 10 o o RR--4---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 svou svůj P8FS4---------1 _ _ 12 Atr _ _ 12 školu škola NNFS4-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 18 Coord _ _ 14 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 15 sice sice J^------------- _ _ 18 AuxY _ _ 16 nezbytné zbytný AANS1----1N---- _ _ 14 Pnom _ _ 17 , , Z:------------- _ _ 18 AuxX _ _ 18 ale ale J^------------- _ _ 14 Coord _ _ 19 v v RR--6---------- _ _ 25 AuxP _ _ 20 Chicagu Chicago NNNS6-----A---- _ _ 19 Adv _ _ 21 budou být VB-P---3F-AAI-- _ _ 25 AuxV _ _ 22 nové nový AAFP1----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 23 školní školní AAFP1----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 rady rada NNFP1-----A---- _ _ 18 ExD _ _ 25 dělat dělat Vf--------A-I-- _ _ 24 Atr _ _ 26 chyby chyba NNFP4-----A---- _ _ 27 Obj _ _ 27 a a J^------------- _ _ 25 Coord _ _ 28 Kimbrough Kimbrough NNMS1-----A---- _ _ 31 Sb _ _ 29 je on PEXP4--3------- _ _ 33 Obj _ _ 30 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 31 AuxV _ _ 31 muset muset Vf--------A-I-- _ _ 27 Pred _ _ 32 umět umět Vf--------A-I-- _ _ 31 Obj _ _ 33 rozpoznat rozpoznat Vf--------A-P-- _ _ 32 Obj _ _ 34 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-28 # text = Nástup inspektorů, jako je Joseph Fernandez a Ted Kimbrough, jasně ukazuje proces rozpadu mnoha školních systémů. 1 Nástup nástup NNIS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 2 inspektorů inspektor NNMP2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 4 jako jako J,------------- _ _ 0 AuxC _ _ 5 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 4 Atr _ _ 6 Joseph Joseph NNMS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 Fernandez Fernandez NNMS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 8 a a J^------------- _ _ 5 Coord _ _ 9 Ted Ted NNMS1-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 Kimbrough Kimbrough NNMS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 12 jasně jasně Dg-------1A---- _ _ 13 Adv _ _ 13 ukazuje ukazovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 14 proces proces NNIS4-----A---- _ _ 13 Obj _ _ 15 rozpadu rozpad NNIS2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 mnoha mnoho Ca--2---------- _ _ 18 Atr _ _ 17 školních školní AAIP2----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 systémů systém NNIP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 19 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-29 # text = Hlavní poslání škol, výuka dětí, je potlačeno protichůdnými zájmy byrokratů, politiků a odborů. 1 Hlavní hlavní AANS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 poslání poslání NNNS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 3 škol škola NNFP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 5 výuka výuka NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 6 dětí dítě NNFP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 8 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 9 AuxV _ _ 9 potlačeno potlačit VsNS----X-APP-- _ _ 0 Pred _ _ 10 protichůdnými protichůdný AAIP7----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 zájmy zájem NNIP7-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 12 byrokratů byrokrat NNMP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 14 politiků politik NNMP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 a a J^------------- _ _ 11 Coord _ _ 16 odborů odbory NNIP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-30 # text = Samotné vyučování fungovalo na okraji tohoto otřesného systému, disciplína se zhroutila a děti se přestaly učit. 1 Samotné samotný AANS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 vyučování vyučování NNNS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 fungovalo fungovat VpNS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 na na RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 okraji okraj NNIS6-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 6 tohoto tento PDZS2---------- _ _ 8 Atr _ _ 7 otřesného otřesný AAIS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 systému systém NNIS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 10 disciplína disciplína NNFS1-----A---- _ _ 13 Sb _ _ 11 se se P7--4---------- _ _ 12 AuxT _ _ 12 zhroutila zhroutit VpQW----R-AAP-- _ _ 13 Pred _ _ 13 a a J^------------- _ _ 8 Coord _ _ 14 děti dítě NNFP1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 15 se se P7--4---------- _ _ 16 AuxT _ _ 16 přestaly přestat VpTP----R-AAP-- _ _ 13 Pred _ _ 17 učit učit Vf--------A-I-- _ _ 16 Obj _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-31 # text = Chips byl příjemný chlapík a možná se jednoho dne vrátí. 1 Chips Chips NNMS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 byl být VpYS----R-AAI-- _ _ 5 Pred _ _ 3 příjemný příjemný AAMS1----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 chlapík chlapík NNMS1-----A---- _ _ 2 Pnom _ _ 5 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 6 možná možná Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 7 se se P7--4---------- _ _ 10 AuxR _ _ 8 jednoho jeden`1 CnZS2---------- _ _ 9 Atr _ _ 9 dne den NNIS2-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 10 vrátí vrátit VB-S---3P-AAP-- _ _ 5 Pred _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj1315.cz:s-32 # text = Do té doby je jasné, že někteří z těch, kteří drželi školy ve velkých městech na nízké úrovni, budou mít co dělat s Terminátorem. 1 Do do RR--2---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 té ten PDFS2---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 doby doba NNFS2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 jasné jasný AANS1----1A---- _ _ 4 Pnom _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 že že J,------------- _ _ 4 AuxC _ _ 8 někteří některý PZMP1---------- _ _ 7 ExD _ _ 9 z z RR--2---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 těch ten PDXP2---------- _ _ 9 Atr _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 12 kteří který P4MP1---------- _ _ 13 Sb _ _ 13 drželi držet VpMP----R-AAI-- _ _ 10 Atr _ _ 14 školy škola NNFP4-----A---- _ _ 13 Obj _ _ 15 ve v RV--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 16 velkých velký AANP6----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 městech město NNNP6-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 18 na na RR--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 19 nízké nízký AAFS6----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 úrovni úroveň NNFS6-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 21 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 22 budou být VB-P---3F-AAI-- _ _ 23 AuxV _ _ 23 mít mít Vf--------A-I-- _ _ 7 Obj _ _ 24 co co PQ--4---------- _ _ 25 Obj _ _ 25 dělat dělat Vf--------A-I-- _ _ 23 Obj _ _ 26 s s RR--7---------- _ _ 25 AuxP _ _ 27 Terminátorem terminátor NNMS7-----A---- _ _ 26 Obj _ _ 28 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _