# newdoc id = wsj0682.cz # sent_id = wsj0682.cz:s-1 # text = Federální vyšetřovatelé odhalili problém, který vloni v červenci vedl k havárii letu společnosti United Airlines ve státě Iowa: konstrukční vada při výrobě titanového lopatkového kola motoru. 1 Federální federální AAMP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 vyšetřovatelé vyšetřovatel NNMP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 odhalili odhalit VpMP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 4 problém problém NNIS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 6 který který P4YS1---------- _ _ 10 Sb _ _ 7 vloni vloni Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 8 v v RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 9 červenci červenec NNIS6-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 10 vedl vést VpYS----R-AAI-- _ _ 4 Atr _ _ 11 k k RR--3---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 havárii havárie NNFS3-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 13 letu let NNIS2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 společnosti společnost NNFS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 United United F%------------- _ _ 16 Atr _ _ 16 Airlines Airlines F%------------- _ _ 14 Atr _ _ 17 ve v RV--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 18 státě stát NNIS6-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 Iowa Iowa NNFS1-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 : : Z:------------- _ _ 10 Apos _ _ 21 konstrukční konstrukční AAFS1----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 vada vada NNFS1-----A---- _ _ 20 ExD _ _ 23 při při RR--6---------- _ _ 22 AuxP _ _ 24 výrobě výroba NNFS6-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 25 titanového titanový AANS2----1A---- _ _ 27 Atr _ _ 26 lopatkového lopatkový AANS2----1A---- _ _ 27 Atr _ _ 27 kola kolo NNNS2-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 28 motoru motor NNIS2-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-2 # text = Představitelé Federální letecké správy (FAA) a Rady pro bezpečnost celostátní dopravy měli několik měsíců podezření, že metalurgická vada na lopatkovém kole způsobila trhlinu, která nakonec zapříčinila oddělení ocasního motoru během letu. 1 Představitelé představitel NNMP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 2 Federální federální AAFS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 3 letecké letecký AAFS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 správy správa NNFS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 5 ( ( Z:------------- _ _ 1 ExD _ _ 6 FAA FAA BNXXX-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 ) ) Z:------------- _ _ 5 AuxG _ _ 8 a a J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 9 Rady rada NNFS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 pro pro RR--4---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 bezpečnost bezpečnost NNFS4-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 celostátní celostátní AAFS2----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 14 měli mít VpMP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 15 několik několik Ca--4---------- _ _ 14 Obj _ _ 16 měsíců měsíc NNIP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 podezření podezření NNNS4-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 19 AuxX _ _ 19 že že J,------------- _ _ 14 AuxC _ _ 20 metalurgická metalurgický AAFS1----1A---- _ _ 21 Atr _ _ 21 vada vada NNFS1-----A---- _ _ 25 Sb _ _ 22 na na RR--6---------- _ _ 21 AuxP _ _ 23 lopatkovém lopatkový AANS6----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 kole kolo NNNS6-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 25 způsobila způsobit VpQW----R-AAP-- _ _ 19 Adv _ _ 26 trhlinu trhlina NNFS4-----A---- _ _ 25 Obj _ _ 27 , , Z:------------- _ _ 30 AuxX _ _ 28 která který P4FS1---------- _ _ 30 Sb _ _ 29 nakonec nakonec Db------------- _ _ 30 Adv _ _ 30 zapříčinila zapříčinit VpQW----R-AAP-- _ _ 26 Atr _ _ 31 oddělení oddělení NNNS4-----A---- _ _ 30 Obj _ _ 32 ocasního ocasní AAIS2----1A---- _ _ 33 Atr _ _ 33 motoru motor NNIS2-----A---- _ _ 31 Atr _ _ 34 během během RR--2---------- _ _ 31 AuxP _ _ 35 letu let NNIS2-----A---- _ _ 34 Atr _ _ 36 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-3 # text = Výbuch rozprášil úlomky kovu, které přerušily hydraulické a kontrolní systémy letounu DC-10, a způsobil havárii, při které zahynulo 112 lidí. 1 Výbuch výbuch NNIS1-----A---- _ _ 17 Sb _ _ 2 rozprášil rozprášit VpYS----R-AAP-- _ _ 17 Pred _ _ 3 úlomky úlomek NNIP4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 4 kovu kov NNIS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 17 AuxX _ _ 6 které který P4IP1---------- _ _ 7 Sb _ _ 7 přerušily přerušit VpTP----R-AAP-- _ _ 17 Atr _ _ 8 hydraulické hydraulický AAIP4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 a a J^------------- _ _ 11 Coord _ _ 10 kontrolní kontrolní AAIP4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 systémy systém NNIP4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 12 letounu letoun NNIS2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 DC DC BNXXX-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 - - Z:------------- _ _ 15 AuxG _ _ 15 10 10 C=------------- _ _ 12 Atr _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 17 AuxX _ _ 17 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 18 způsobil způsobit VpYS----R-AAP-- _ _ 17 Pred _ _ 19 havárii havárie NNFS4-----A---- _ _ 18 Obj _ _ 20 , , Z:------------- _ _ 23 AuxX _ _ 21 při při RR--6---------- _ _ 23 AuxP _ _ 22 které který P4FS6---------- _ _ 21 Adv _ _ 23 zahynulo zahynout VpNS----R-AAP-- _ _ 19 Atr _ _ 24 112 112 C=------------- _ _ 23 Sb _ _ 25 lidí lidé NNMP2-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-4 # text = Vyšetřovatelé však mohli svoji teorii potvrdit až po nedávném nalezení velkého kusu ocasního motoru letu 232 v kukuřičném poli poblíž letiště Sioux City ve státě Iowa. 1 Vyšetřovatelé vyšetřovatel NNMP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 3 mohli moci VpMP----R-AAI-- _ _ 2 Pred _ _ 4 svoji svůj P8FS4---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 teorii teorie NNFS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 6 potvrdit potvrdit Vf--------A-P-- _ _ 3 Obj _ _ 7 až až TT------------- _ _ 10 AuxZ _ _ 8 po po RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 9 nedávném dávný AANS6----1N---- _ _ 10 Atr _ _ 10 nalezení nalezení NNNS6-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 11 velkého velký AAIS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 kusu kus NNIS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 13 ocasního ocasní AAIS2----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 motoru motor NNIS2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 15 letu let NNIS2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 232 232 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 v v RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 18 kukuřičném kukuřičný AANS6----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 poli pole NNNS6-----A---- _ _ 17 Adv _ _ 20 poblíž poblíž RR--2---------- _ _ 15 AuxP _ _ 21 letiště letiště NNNS2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 Sioux Sioux F%------------- _ _ 23 Atr _ _ 23 City City F%------------- _ _ 21 Atr _ _ 24 ve v RV--6---------- _ _ 21 AuxP _ _ 25 státě stát NNIS6-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 Iowa Iowa NNFS1-----A---- _ _ 25 Atr _ _ 27 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-5 # text = Bezpečnostní rada zahájí zítra v Sioux City čtyřdenní vyšetřování nehody. 1 Bezpečnostní bezpečnostní AAFS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 rada rada NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 zahájí zahájit VB-S---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 4 zítra zítra Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 5 v v RR--6---------- _ _ 3 AuxP _ _ 6 Sioux Sioux F%------------- _ _ 5 Adv _ _ 7 City City F%------------- _ _ 6 Atr _ _ 8 čtyřdenní čtyřdenní AANS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 vyšetřování vyšetřování NNNS4-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 10 nehody nehoda NNFS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-6 # text = Rada bude kromě jiného zjišťovat, zda společnost United Airlines, jednotka společnosti UAL Corp., mohla odhalit trhliny během technických kontrol. 1 Rada rada NNFS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 5 AuxV _ _ 3 kromě kromě RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 4 jiného jiný AANS2----1A---- _ _ 3 Adv _ _ 5 zjišťovat zjišťovat Vf--------A-I-- _ _ 0 Pred _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 zda zda J,------------- _ _ 5 AuxC _ _ 8 společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 18 Sb _ _ 9 United United F%------------- _ _ 10 Atr _ _ 10 Airlines Airlines F%------------- _ _ 8 Atr _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 12 jednotka jednotka NNFS1-----A---- _ _ 18 Sb _ _ 13 společnosti společnost NNFS2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 UAL UAL BNXXX-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 Corp Corp F%------------- _ _ 14 Atr _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 15 AuxG _ _ 17 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 18 mohla moci VpQW----R-AAI-- _ _ 7 Obj _ _ 19 odhalit odhalit Vf--------A-P-- _ _ 18 Obj _ _ 20 trhliny trhlina NNFP4-----A---- _ _ 19 Obj _ _ 21 během během RR--2---------- _ _ 19 AuxP _ _ 22 technických technický AAFP2----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 kontrol kontrola NNFP2-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 24 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-7 # text = Jednalo se o motor CF6-6, který vyrobila společnost General Electric Co. 1 Jednalo jednat VpNS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 1 AuxT _ _ 3 o o RR--4---------- _ _ 1 AuxP _ _ 4 motor motor NNIS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 CF CF BNXXX-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 6 6 6 C=------------- _ _ 5 ExD _ _ 7 - - Z:------------- _ _ 4 Coord _ _ 8 6 6 C=------------- _ _ 7 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 10 který který P4IS4---------- _ _ 11 Obj _ _ 11 vyrobila vyrobit VpQW----R-AAP-- _ _ 4 Atr _ _ 12 společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 13 General General F%------------- _ _ 15 Atr _ _ 14 Electric Electric F%------------- _ _ 12 Atr _ _ 15 Co Co F%------------- _ _ 12 Atr _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-8 # text = Anthony Broderick, současný výkonný ředitel pro regulační standardy a normy u Federální letecké správy, uvedl, že nedávné testy vadného lopatkového kola motoru naznačují, že vada - známá jako "hard alpha" - vznikla v titanu během jeho výroby před téměř dvaceti lety. 1 Anthony Anthony NNMS1-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 Broderick Broderick NNMS1-----A---- _ _ 17 Sb _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 4 současný současný AAMS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 5 výkonný výkonný AAMS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 ředitel ředitel NNMS1-----A---- _ _ 17 Sb _ _ 7 pro pro RR--4---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 regulační regulační AAIP4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 standardy standard NNIP4-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 10 a a J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 11 normy norma NNFP4-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 12 u u RR--2---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 Federální federální AAFS2----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 14 letecké letecký AAFS2----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 správy správa NNFS2-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 17 uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 19 AuxX _ _ 19 že že J,------------- _ _ 17 AuxC _ _ 20 nedávné dávný AAIP1----1N---- _ _ 21 Atr _ _ 21 testy test NNIP1-----A---- _ _ 26 Sb _ _ 22 vadného vadný AANS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 23 lopatkového lopatkový AANS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 kola kolo NNNS2-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 25 motoru motor NNIS2-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 naznačují naznačovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 19 Adv _ _ 27 , , Z:------------- _ _ 28 AuxX _ _ 28 že že J,------------- _ _ 26 AuxC _ _ 29 vada vada NNFS1-----A---- _ _ 38 Sb _ _ 30 - - Z:------------- _ _ 31 AuxG _ _ 31 známá známý AAFS1----1A---- _ _ 29 Atr _ _ 32 jako jako J,------------- _ _ 35 AuxY _ _ 33 " " Z:------------- _ _ 35 AuxG _ _ 34 hard hard F%------------- _ _ 35 Atr _ _ 35 alpha alpha F%------------- _ _ 30 ExD _ _ 36 " " Z:------------- _ _ 35 AuxG _ _ 37 - - Z:------------- _ _ 30 AuxG _ _ 38 vznikla vzniknout VpQW----R-AAP-1 _ _ 28 Adv _ _ 39 v v RR--6---------- _ _ 38 AuxP _ _ 40 titanu titan NNIS6-----A---- _ _ 39 Adv _ _ 41 během během RR--2---------- _ _ 38 AuxP _ _ 42 jeho jeho P9XXXZS3------- _ _ 43 Atr _ _ 43 výroby výroba NNFS2-----A---- _ _ 41 Atr _ _ 44 před před RR--7---------- _ _ 43 AuxP _ _ 45 téměř téměř Db------------- _ _ 46 Adv _ _ 46 dvaceti dvacet`20 Cl-P7---------- _ _ 47 Atr _ _ 47 lety léta NNNP7-----A---- _ _ 44 Atr _ _ 48 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-9 # text = Dodal, že v té době neexistoval žádný způsob, jak vadu objevit, a že postup se od té doby změnil, aby se možnost vzniku takových vad snížila. 1 Dodal dodat VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 3 že že J,------------- _ _ 15 AuxC _ _ 4 v v RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 5 té ten PDFS6---------- _ _ 6 Atr _ _ 6 době doba NNFS6-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 7 neexistoval existovat VpYS----R-NAI-- _ _ 3 Adv _ _ 8 žádný žádný PWYS1---------- _ _ 9 Atr _ _ 9 způsob způsob NNIS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 11 jak jak Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 12 vadu vada NNFS4-----A---- _ _ 13 Obj _ _ 13 objevit objevit Vf--------A-P-- _ _ 7 Obj _ _ 14 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 15 a a J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 16 že že J,------------- _ _ 15 AuxC _ _ 17 postup postup NNIS1-----A---- _ _ 22 Sb _ _ 18 se se P7--4---------- _ _ 22 AuxT _ _ 19 od od RR--2---------- _ _ 22 AuxP _ _ 20 té ten PDFS2---------- _ _ 21 Atr _ _ 21 doby doba NNFS2-----A---- _ _ 19 Adv _ _ 22 změnil změnit VpYS----R-AAP-- _ _ 16 Adv _ _ 23 , , Z:------------- _ _ 24 AuxX _ _ 24 aby aby J,------------- _ _ 22 AuxC _ _ 25 se se P7--4---------- _ _ 30 AuxT _ _ 26 možnost možnost NNFS1-----A---- _ _ 30 Sb _ _ 27 vzniku vznik NNIS2-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 28 takových takový PDXP2---------- _ _ 29 Atr _ _ 29 vad vada NNFP2-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 30 snížila snížit VpQW----R-AAP-- _ _ 24 Adv _ _ 31 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-10 # text = Federální letecká správa již nařídila, aby všech 232 lopatkových kol vyrobených starou metodou bylo z letadel vyjmuto a podrobeno ultrazvukovému testu v komoře s vodní lázní. 1 Federální federální AAFS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 2 letecká letecký AAFS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 správa správa NNFS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 4 již již Db------------- _ _ 5 Adv _ _ 5 nařídila nařídit VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 aby aby J,------------- _ _ 5 AuxC _ _ 8 všech všechen PLXP2---------- _ _ 11 Atr _ _ 9 232 232 C=------------- _ _ 15 Sb _ _ 10 lopatkových lopatkový AAFP2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 kol kola NNFP2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 12 vyrobených vyrobený AAFP2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 starou starý AAFS7----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 metodou metoda NNFS7-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 15 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 19 AuxV _ _ 16 z z RR--2---------- _ _ 18 AuxP _ _ 17 letadel letadlo NNNP2-----A---- _ _ 16 Adv _ _ 18 vyjmuto vyjmout VsNS----X-APP-- _ _ 19 Pred _ _ 19 a a J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 20 podrobeno podrobit VsNS----X-APP-- _ _ 19 Pred _ _ 21 ultrazvukovému ultrazvukový AAIS3----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 testu test NNIS3-----A---- _ _ 20 Obj _ _ 23 v v RR--6---------- _ _ 22 AuxP _ _ 24 komoře komora NNFS6-----A---- _ _ 23 Atr _ _ 25 s s RR--7---------- _ _ 24 AuxP _ _ 26 vodní vodní AAFS7----1A---- _ _ 27 Atr _ _ 27 lázní lázeň NNFS7-----A---- _ _ 25 Atr _ _ 28 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-11 # text = Tyto testy zajistí Federální letecké správě, že nehody podobné té v Sioux City "se nestanou znovu", tvrdí Broderick. 1 Tyto tento PDIP1---------- _ _ 2 Atr _ _ 2 testy test NNIP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 zajistí zajistit VB-P---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 4 Federální federální AAFS3----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 5 letecké letecký AAFS3----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 správě správa NNFS3-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 8 že že J,------------- _ _ 3 AuxC _ _ 9 nehody nehoda NNFP1-----A---- _ _ 21 Obj _ _ 10 podobné podobný AAFP1----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 té ten PDFS3---------- _ _ 10 Obj _ _ 12 v v RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 13 Sioux Sioux F%------------- _ _ 14 Atr _ _ 14 City City F%------------- _ _ 12 Adv _ _ 15 " " Z:------------- _ _ 14 AuxG _ _ 16 se se P7--4---------- _ _ 17 AuxT _ _ 17 nestanou stát VB-P---3P-NAP-- _ _ 9 Atr _ _ 18 znovu znovu Db------------- _ _ 17 Adv _ _ 19 " " Z:------------- _ _ 17 AuxG _ _ 20 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 21 tvrdí tvrdit VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Adv _ _ 22 Broderick Broderick NNMS1-----A---- _ _ 21 Sb _ _ 23 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-12 # text = Mluvčí společnosti GE uvedl, že společnost na tomto případu po celou dobu spolupracovala s Federální leteckou správou a "plně se podrobí požadovaným kontrolám". 1 Mluvčí mluvčí NNMS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 společnosti společnost NNFS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 3 GE GE BNXXX-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 6 že že J,------------- _ _ 4 AuxC _ _ 7 společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 8 na na RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 9 tomto tento PDZS6---------- _ _ 10 Atr _ _ 10 případu případ NNIS6-----A---1 _ _ 8 Atr _ _ 11 po po RR--4---------- _ _ 14 AuxP _ _ 12 celou celý AAFS4----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 dobu doba NNFS4-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 14 spolupracovala spolupracovat VpQW----R-AAI-- _ _ 6 Adv _ _ 15 s s RR--7---------- _ _ 14 AuxP _ _ 16 Federální federální AAFS7----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 17 leteckou letecký AAFS7----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 správou správa NNFS7-----A---- _ _ 15 Adv _ _ 19 a a J^------------- _ _ 15 Coord _ _ 20 " " Z:------------- _ _ 23 AuxG _ _ 21 plně plně Dg-------1A---- _ _ 23 Adv _ _ 22 se se P7--4---------- _ _ 23 AuxR _ _ 23 podrobí podrobit VB-S---3P-AAP-- _ _ 19 Atr _ _ 24 požadovaným požadovaný AAFP3----1A---- _ _ 25 Atr _ _ 25 kontrolám kontrola NNFP3-----A---- _ _ 23 Obj _ _ 26 " " Z:------------- _ _ 25 AuxG _ _ 27 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-13 # text = Také však zdůraznil, že tato stažení z oběhu nebudou mít žádný vliv na výrobu motorů ve společnosti GE. 1 Také také Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 2 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 3 zdůraznil zdůraznit VpYS----R-AAP-- _ _ 2 Pred _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 5 že že J,------------- _ _ 3 AuxC _ _ 6 tato tento PDNP1---------- _ _ 7 Atr _ _ 7 stažení stažení NNNP1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 8 z z RR--2---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 oběhu oběh NNIS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 nebudou být VB-P---3F-NAI-- _ _ 11 AuxV _ _ 11 mít mít Vf--------A-I-- _ _ 3 Obj _ _ 12 žádný žádný PWIS4---------- _ _ 13 Atr _ _ 13 vliv vliv NNIS4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 14 na na RR--4---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 výrobu výroba NNFS4-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 motorů motor NNIP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 ve v RV--6---------- _ _ 16 AuxP _ _ 18 společnosti společnost NNFS6-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 GE GE BNXXX-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0682.cz:s-14 # text = Uvedl, že motory řady CF6-6 se již nevyrábějí a používají se výhradně v letadlech DC-10 řady 10, která jsou dosud v provozu. 1 Uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 3 že že J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 4 motory motor NNIP1-----A---- _ _ 13 Sb _ _ 5 řady řada NNFS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 CF CF BNXXX-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 7 6 6 C=------------- _ _ 6 ExD _ _ 8 - - Z:------------- _ _ 5 Coord _ _ 9 6 6 C=------------- _ _ 8 Atr _ _ 10 se se P7--4---------- _ _ 12 AuxT _ _ 11 již již Db------------- _ _ 12 Adv _ _ 12 nevyrábějí vyrábět VB-P---3P-NAI-- _ _ 13 Pred _ _ 13 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 14 používají používat VB-P---3P-AAI-- _ _ 13 Pred _ _ 15 se se P7--4---------- _ _ 14 AuxT _ _ 16 výhradně výhradně Dg-------1A---- _ _ 14 Adv _ _ 17 v v RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 18 letadlech letadlo NNNP6-----A---- _ _ 17 Adv _ _ 19 DC DC BNXXX-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 - - Z:------------- _ _ 18 Apos _ _ 21 10 10 C=------------- _ _ 20 Atr _ _ 22 řady řada NNFS2-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 10 10 C=------------- _ _ 22 Atr _ _ 24 , , Z:------------- _ _ 26 AuxX _ _ 25 která který P4NP1---------- _ _ 26 Sb _ _ 26 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 20 Pred _ _ 27 dosud dosud Db------------- _ _ 26 Adv _ _ 28 v v RR--6---------- _ _ 26 AuxP _ _ 29 provozu provoz NNIS6-----A---1 _ _ 28 Adv _ _ 30 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _